VBI Публикувано 4 Септември 2023 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2023 На 23.08.2023 г. at 17:20, ники 125кс. написа: Колеги,забелязах,че ми играе нагоре надолу фланеца излизащ от предния диференциал на дясната полуоска. Някой да е правил ремонт там? Някой лагер ли е или втулка? Там има конусен лагер, който вероятно е за смяна. Смени и семеринга пред него за да не почне да тече масло после. Хубаво е да се сменят лагерите от двете страни на диференциала. Също така има едни пластини с които се прави реглаж на луфта на въпросните лагери - този, който ги сменя трябва да знае какво прави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 4 Септември 2023 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2023 Интересно за тоя лагер се смъква цялата кутия,само предния диферинциял или може на място?И аз съм със същия проблем.Изпратено от моят SM-S916B с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 4 Септември 2023 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2023 (Редактирано) Има капак отстрани на кутията и може да се извади диференциала заедно с лагерите за полуоските (като се свалят "чашките" на полуоските първо). Сега дали може на място (без сваляне на кутията) или само да се откачи от тампоните кутията зависи от мястото отстрани. Редактирано 4 Септември 2023 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 4 Септември 2023 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2023 @chefoukr, @ники 125кс.: какви са симптомите при разбит такъв лагер? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 4 Септември 2023 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2023 Ами ,вибрации.Аз мислех да сменям вътрешни карета и като разклатих дясната полуоска видях този луфт.Дали се продава този лагер?И ако смени само той ,трябва ли тези реглажни пластини също да се сменят, след като само лагера се подменя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 4 Септември 2023 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2023 Също вибрации.Вътрешните карета ги смених без ефект.А усещам че си е отпред проблема.Изпратено от моят SM-S916B с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 5 Септември 2023 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2023 (Редактирано) Преди 16 часа, ники 125кс. написа: Дали се продава този лагер? И ако смени само той ,трябва ли тези реглажни пластини също да се сменят, след като само лагера се подменя? Не се сменят реглажните пластини, просто с тях се регулира хлабината на конусовидния лагер на диференциала. Лагерите би трябвало да се продават отделно защото са отделна позиция на схемата. Все пак от хлабави/износени предни лагери може по-скоро да има шум/виене или леко "цъкване" при потегляне, но не и вибрации мисля защото от центробежната сила на въртене застават в определено положение и луфта намалява, особено при натоварване или връщане на газта . Обикновено винаги има малък луфт на фланците на полуоските - вече ако луфта е много голям или се чува виене от диференциала в един момент ще почне да пропуска и диференциално масло през семеринга на лагера и са си за смяна. Редактирано 5 Септември 2023 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BaSsPRo Публикувано 7 Септември 2023 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2023 Колеги напоследък от време на време ми изкарва следната грешка на дисплея на километража: SHIFT TO P, OTHERLISE VEHICLE CAM ROLL AWAY. DOORS DO NOT LOCK IF LEVER IS HOT IN P. Давайте някакви идеи какво може да е и как да разреша проблема. Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 7 Септември 2023 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2023 VBIАз го смених вече тоя семеринг с оригинален,защото сълзеше.Ама тоя луфт е повече от нормалното,все едно има хлабаво нещо вътре.А, то освен лагер ,друго няма какво да е.Фланеца на карето играе нагоре,надолу ,може би с около 1-2мм,като го разклатя.Да питам и друго.Понеже си взех една Б 4,за занимавка и сложих двойно серво от а4 фейса.Зачудих се дали сервото на А8 D3 е по добро от нашето на 4F? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 7 Септември 2023 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2023 @BaSsPRo: прочети я за грешката. Най-вероятно модулче F305, който се състои от две микрета и следят позицията на селектора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 7 Септември 2023 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2023 @ники 125кс. Може би и лагера е за смяна тогава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 9 Септември 2023 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2023 Колеги някой ползвал ли е този комплект за възстановяване на фаровете https://comauto.bg/product/komplekt-za-polirane-na-farove-visbella Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 9 Септември 2023 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2023 Аз го ползвах.Стана работата,но лака с гъбичката става малко на вълнички.И много малко изкара ,започна да се бели в последствие и смених фаровете направо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 9 Септември 2023 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2023 Преди почти 5 години един приятел тенекеджия ми ги полира, после за 20 лв ми сложиха безцветно фолио и още не са мръднали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 9 Септември 2023 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2023 всичко освен фолио след полиране на фаровете е компромис. С качествено фолио дори и след 5 години изглеждат все едно вчера са правени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stilioza Публикувано 10 Септември 2023 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2023 Дай жокер, къде слагат таковаИзпратено от моят moto g(8) power lite с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BaSsPRo Публикувано 11 Септември 2023 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2023 On 9/7/2023 at 2:29 PM, OvivO said: @BaSsPRo: прочети я за грешката. Най-вероятно модулче F305, който се състои от две микрета и следят позицията на селектора. Колега днес стигнах да прочета колата за грешки. За съжаление колата не е записала такава грешка. Единствената грешка излязла около тази дата е следната: Address 07: Control Head Labels: 4F0-910-7xx-07-H.clb Part No SW: 4F1 910 732 D HW: 4E0 035 729 Component: Interfacebox H43 5570 Revision: 00000000 Serial number: 350EH047515073 Coding: 0000002 Shop #: WSC 02335 785 00200 VCID: 25414493ECE10FA791-8070 Subsystem 1 - Part No: 4F0 910 609 Component: Bedienteil MMIC6H07 0870 Subsystem 2 - Serial number: 00000000018126 Subsystem 3 - Serial number: 0129.05.040000000100010142 Subsystem 4 - Serial number: 010142 1 Fault Found: 00658 - Control Head 008 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 7 Fault Frequency: 1 Reset counter: 219 Mileage: 216620 km Time Indication: 0 Date: 2023.09.06 Time: 14:11:18 Freeze Frame: Bin. Bits: 001 Всички останали грешки са от юли месец, т.е. далеч преди да започне да се появява съобщението, че скоростния лост не е на позия P. Интересното е, че от както попитах какъв може да е проблема, той изчезна и за момента не се появява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sion Публикувано 17 Септември 2023 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2023 (Редактирано) Колеги здравейте. Трябва ми човек който прекодира печки webasto с правилния софтуер за А6 Ц6. Ако знаете такъв ще се радвам да разбера. Имам две печки, едната е с друг софтуер, а другата по някаква причина си е изгубила софтуера.. Също и ако някой знае точния бушон, който ми е за печката. Редактирано 17 Септември 2023 от Sion Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 17 Септември 2023 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2023 печките не могат да се префлашват Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TURBO_RS Публикувано 21 Септември 2023 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2023 Някой колега може ли да подскаже (вчера след като ресетнах интервала за масло ) как да го оправя да ми показва това съобщение не на 10 000 км а на 1000, както си беше преди това🙄 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 21 Септември 2023 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2023 сигурен ли си, че си го ресетнал правилно? През MMI ли го направи на фейс или през vcds? Има един параметър 0/1 дали да показва нотификацията на фиса и явно е останал = 1 Пробвай пак ресет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TURBO_RS Публикувано 21 Септември 2023 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2023 През ММI го реснах (че не ми се закачаше) файса е колата. Ще търся проблема с кабела довечера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sion Публикувано 21 Септември 2023 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2023 Колеги някой да има здрав говорител за предна лява врата, този горния? Или от къде мога да купя такъв? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 21 Септември 2023 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2023 @Sion Потърси Петър Марков, той ги рециклира перфектно и с гаранция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 3 Октомври 2023 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2023 Колеги някой ползва ли ветрибрани на Хеко да даде отзив. Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване