Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

@OvivO Благодаря 

За отпред и аз съм взел ате пауър диск с накладки ате обикновени,  ти с какви накладки си

Edited by Vasil82
Link to comment
Share on other sites

Първоначално на Power disk отпред сложих АТЕ Керамик серията, която не цапа джантите. Голяма грешка, не цапаха, но и не спираха. А дисковете не бяха огледални, а изглеждаха супер зле. 
Хвърлих Керамичните и сложих някакви ATE gg серия уж за по-сериозно триене и спиране. Пак не беше добре. 
Накрая ми писна и сложих OEM накладки и друга кола. 
Сега за отзад също съм взел ОЕМ накладки и ще ги сложа с power disk. 

Link to comment
Share on other sites

Здравейте колеги!

Имам два въпроса към вас.

1. Имам утечка и ми пада акумулатора. Клеми при двигателя нямам и проблема не е от там. Въпроса ми е как да замеря и съответно открия къде е утечката. Когато оставя шофьорската врата отворена и заключа колата остава да свети ляв габарит и не мога да хвана проблема. Дайте идея как най-правилно да зямеря.

2. Опитвам се да регулирам фаровете. Правя регулирането по уж правилния начин с VCDS-а и прословутото стопиране на машинките. След като ги регулирам и им задам да се запази позициятя трия и евентуалните грешки. След това кася колата и заключвам, но след около 1 час когато запаля фаровете са в съвсем различно положение от това на което съм ги "запазил". Къде евентуално греша. Пробвах и без VCDS, но тогава няма никакъв ефект.

 

Давайте идеи!

Link to comment
Share on other sites

Здравейте,фаровете ми са би-ксенон с кантар...има ли завиващи или не завиващи? Колата е 4ф 2006 асб с-лайн отвън,ако има значение!

Link to comment
Share on other sites

On 12/11/2023 at 6:25 PM, chochan said:

Здравейте,фаровете ми са би-ксенон с кантар...има ли завиващи или не завиващи? Колата е 4ф 2006 асб с-лайн отвън,ако има значение!

Ако имаш такъв модул прикрепен към фара, значи са завиващи.

IMG-20230615-WA0014.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Колеги препоръчайте къде мога да рециклирам турбина както трябва? Сервиз от който сте доволни, а не след 20 000км да почнат проблеми отново. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
На 10.11.2023 г. at 20:14, alexander alexandrov написа:

От известно време при подаване на газ чувах свистене,но го отдадох на леко отворени прозорци.Тези дни се оказа,че не е от там и колата влезе в авариен режим. Грешката,която записа е 000665 Boost pressure regulation

P00299 control range not reached

Какво може да е някой турбо път и как мога да го проверя?Колата е 4ф 3.0 cdya 

Единия маркуч на кулера беше в масло и го смених,карах така известно време и онзи ден пак влезе в авариен режим. Отново същата грешка е записана,ако е актуатора има ли как да се пробва дали е той и от какво може да е ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

За много години форумци ;) да ви питам дали някой от вас случайно е с този модел предни амове:

Амортисьор BILSTEIN - B6 Performance 35-116288
 

Обмислям смяната на предните на моята и да питам има ли смисъл от такива или да си заложа на стандартните!?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Колеги някой знае парт номер на заден десен датчик ( най крайния) на парктроника

Link to comment
Share on other sites

Колеги здравейте. Имам 4ф 2011г с четирилъчев волан.Имам наличен трилъчев волан от 2008 преди фейса. Какъв трилъчев еърбег трябва да търся?

И другия ми въпрос е предните капаци на фейс и преди фейс имат ли някаква разлика?

Link to comment
Share on other sites

Здравейте колеги от къде мога да получа информация пиновете на червената букса червено-черното кабелче и до него жълто-синия (бяло-червен) каква роля играят буксата беше в окиси явно от теча в бушонерата.Някой да знае къде отиват тези двата да ги проследя?Наводни ми се бушонерата

IMG_9217.jpeg

Link to comment
Share on other sites

On 1/19/2024 at 8:56 AM, Vasil82 said:

Колеги някой знае парт номер на заден десен датчик ( най крайния) на парктроника

Те са еднакви утре като сляза в мазата и успея да разбутам натурите ще ти го снимам с номер, статия ми е там.

Link to comment
Share on other sites

не успях да изровя стария  съжалявам търсих го ама се е запилял някъде 
но намерих в поръчките ми от алито това и в момента вече доста време са на колата и си работят 
ако искаш линк към тях ето: 7H0919275E, 7H0919275B, 4B0919275G PDC Parking Sensor For Audi A6 4B, C5 4F2, C6 4FH, C6 4F5, C6 7H0919275E - AliExpress
image.thumb.png.974b332305d333e143bc9108c0a7cced.png

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Имам проблем с парното, духа само студено. Колата има към системата и печка. Смених термостат държи си 90 градуса източих цялата система и смених антифриза и проверих дали работят соленоидните клапани за купето и соленоидният четири пътен клапан към системата на печката. Вътре самите тръби, когато бърках с пръсти бяха със слой корозия и извадих цели парчета отлагания от тях. Явно старият собственик не я е карал с хубави течности. Търся решение на проблема. От какво може да е колеги ? 

Link to comment
Share on other sites

клапани под чистачките

казанче антифриз - колкото и да не ти се вярва, ако го смениш с ново, за предпочитане ОЕМ, може и да тръгне

радиаторче парно

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Соленоидните клапани под чистачките ги смених и старите бяха работещи. Радиаторчето му пуснаха машина за почистване и ми казаха, че не било в него проблема нито е запушено нито тече и да се изпарява антифриз. Казанчето за антифриза си циркулира. Остава някой електрически датчик и да сменя казанчето за антифриза. 

Link to comment
Share on other sites

казанчето за антифриза смени, не е скъпо и е добър опит. 
Ако има ръжда в системата, може са имаш запушен някой маркуч.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

@OvivO Ще взема утре едно ново и след това ще прегледам трасето по системата. Благодаря това е достатъчно.

Link to comment
Share on other sites

Възможно е, аз съм пробвал с Топран, не става. И вече знам, ново казанче и нов термостат само оригинални. 👍 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...