Jump to content

Всякакви въпроси свързани с Audi А6 4G (C7) - Част 2


Dan4ote

Recommended Posts

  • Отговори 281
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

4 minutes ago, P_PETKOV said:

Над 179мм се води DP ;)

При какво PR е DP според теб? Ако не сменя горната ролка и сложи 190 мм е далеч от DP.

9 hours ago, zhelyazA6 said:

Тая таблица не е много вярна за размерите на ремъците при големите ролки, ама как да е...

Който се заиграе там ще му намери цаката.

Поне на 034 моторспорт ролките ги продават с ремъци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 14 минути, MachineSpirit написа:

Поне на 034 моторспорт ролките ги продават с ремъци.

И най-голямата им ролка е 190.

Ти имаш някакъв проблем с четенето обаче.

Писал съм "размерите на ремъците при големите ролки".

Аз съм с 203 мм и ремъка ми въобще не е 1320, ами 1345 и едвам го слагам 😏

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

207 мм им е най-голямата ролка и се продава с ремък:

 

https://store.034motorsport.com/034motorsport-3-0-tfsi-supercharger-207mm-crank-pulley-upgrade-b8-b8-5-audi-s4-s5-q5-sq5-c7-audi-a6-a7.html

Не знам защо си купил такъв размер ролка, IE също предлагат 207 мм. На JHM имаше проблеми в началото но там нещата по-принцип не са качествени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, MachineSpirit написа:

На JHM имаше проблеми в началото но там нещата по-принцип не са качествени.

 

Имали са драми с рекъма, ама да казваш, че нещата на JHM са некачествени ... това на каква база е ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За ролки пишем, разпадаше/ чупеше се(207м). Базата е аудизин и щатската група за s4 у фейса. 

Редактирано от MachineSpirit
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, MachineSpirit написа:

При какво PR е DP според теб? Ако не сменя горната ролка и сложи 190 мм е далеч от DP.

Поне на 034 моторспорт ролките ги продават с ремъци.

 

Май няма много ясна дефиниция над какво точно PR се води DP, но все пак ако малката ролка прави PR около 2.80 би следвало PR над 3.0 или 3.10 да се води DP

 

преди 4 минути, MachineSpirit написа:

За ролки пишем, разпадаше/ чупеше се(207м). Базата е аудизин и щатската група за s4 у фейса. 

 

За това ли говориш или за нещо друго. Метни някой линк.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, P_PETKOV said:

 

Май няма много ясна дефиниция над какво точно PR се води DP, но все пак ако малката ролка прави PR около 2.80 би следвало PR над 3.0 или 3.10 да се води DP

 

 

За това ли говориш или за нещо друго. Метни някой линк.

Предполагам е неофициално над 3.0 да е DP.

Да, за това говоря.

1 hour ago, Drone said:

Може би най-добрия вариант е като тръгна да поръчвам ролка да пиша на 034 ;) 

 

Пиши, отзивчиви са и отговарят. Имат и всяка седмица лайв стрийм, можеш да питаш или да гледаш стари в които е отговорено на всичко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето:

 

https://www.youtube.com/watch?v=z5kzV3iDECc

 

https://www.youtube.com/watch?v=LA_1ScVmKy8&list=PLghPd_4F0PDGlgl7BBsUaZYA-gI75P_lX&index=57&t=2s

 

https://www.youtube.com/watch?v=QHDej8CCvFU&list=PLghPd_4F0PDGlgl7BBsUaZYA-gI75P_lX&index=56

 

https://www.youtube.com/watch?v=z21YD47WOxk

 

https://www.youtube.com/watch?v=GEkCP6Zt28A

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още на първото видео го описват. Stage 2 си е с 190мм.

 

 

А вие с какви HX сте?  CTS е 500$ на 034 пък е 1100 с доставка и мито ще стъпи на 2500лв. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. 

 

Дойде време да ви помоля за малко акъл. 

Става въпрос за А6 2013 3.0 TFSI, пресен внос от щатите. Изчетох повечето неща и доста се изясни по-нататъшната картинка, но няколко неща ми направиха впечатление. 

 

1. Вериги, обтегачи и т.н. - Колата е на 106 х. мили, уж е сменяно масло горе-долу навреме (намерих Carfax история и доста документи в колата от обслужвания, но не съм разглеждал подробно все още). Ясно е, че от търга до пристигането й не е палена, местена е с мотокари, седяла е на кестерме много време в контейнера, маслото се е стекло някъде и т.н. Реших да я запаля, завъртя много лесно (късмет, че акумулаторът е читав) и когато запали се чу едно ама наистина зверско изтракване за около 2-3 секунди. Казвам зверско, защото си спомням тръгналите вериги на дизелово A6 4F, това изтракване беше определено по-силно. След тези 2-3 секунди си заработи колата, при съвсем леко подаване на газ нямаше странни шумове. Днес отново я запалих за малко, пак изтрака на студен старт, но значително по-кратко. След двучасов престой се наложи пак да я запаля, за да завъртя волана, веднага след като запали не се чу нищо, но след около 4 секунди след паленето отново изтрака за много кратко. При всичките 3 паления до сега, колата работеше за кратко, тъй като няма антифриз заради счупен кулер. Четох, че не е задължително да се сменя целият ангренажен комплект, а само обтегач (или двата горни, поправете ме ако греша). Има ли смисъл от подмяна на целия ангренажен комплект сега или да пробвам на първо време само с обтегач/и? Ясно е, че е най-добре всичко да е ново, но има ли смисъл на този етап?

 

2. Стопове - Колата е с LED американски стопове, като левият външен стоп го няма. След ремонта следват технотест и регистрация, а за тях ми казаха, че е задължително стоповете да са европейски. Намерих на добра цена европейски стопове за седан, но не са LED, а с обикновени крушки. Ако буксите пасват, има ли вариант за прекодиране, за да заработят стоповете с крушки?

 

3. Фар - Левият фар на колата е на сол. Таях някакви надежди, че ще може да се ремонтира, но уви. На някой да му се намира ляв щатски ксенонов фар? Гледах някакви в ибей, но са за фейслифт, продължавам с търсенето. 

 

Със сигурност ще излязат още доста въпроси, но на прима виста е това, по-нататък като се оправи и подкара всичко, ще обърна внимание на всички останали дреболии. Благодаря на всички за ценната информация, която предоставяте и живот и здраве ще продължавате да предоставяте. 

 

Поздрави. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@kazichene 

Първо, да ти кажа, че не става бързо и лесно, ако искаш да си оправиш колата изгодно.

1. Не ги мисли сега тези вериги. Както разбирам си я взел колата вече, оправи я, обслужи я и тогава.... евентуално. Но аз не бих мислил много по тоя въпрос. И моите тракат на студено палене, а е на 135к км. На всички тракат. Не е такава драма като при дизелите.

2. Буксите са различни, няма да стане. Търси комплект европейски (не са никак евтини) или, аз бих си намерил само липсващия стоп и им смени диодите. Ще ти препоръчам човек. Не се подлъгвай по стопове с крушки, ужасни са.

3. Ако само стълкото е на сол - има само стъкла в алито, ще ти свърши работа. Ако целия фар е на сол (дано баластите да са там, щото откъдето и да купиш идват голи), ще ти трябва нов - ибей (английския), алегро. Или направо 2 нови фара европейски ако не си фен на оранжевото. Ксеноните не са толкова скъпи като лед-а.

Повече съвети вече лично ако се обадиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите, нещата наистина започват да се изясняват лека-полека. За бързо и лесно е пределно ясно, че няма да е, целта е всичко да стане както трябва. Щом има вариант за преправяне на стоповете - супер, гледам намират се единични бройки и май ще успея да намеря само липсващия при мен. За фарове ще поровя още малко, но май нещата клонят към 2 европейски, ще видим малко по-нататък. 

@zhelyazA6 малко по-нататък ще те потърся и за другите неща като ъпдейти и т.н.

 

Много ви благодаря, момчета спестявате много главоболия не само при мен, а като цяло. 

 

Поздрави. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За веригите, ако не си сменил маслото и е това от преди търга, 100% ще трака. 

Моята е горе долу на толкова мили също, 185к км са към 114k мили.Моя съвет е да сложиш някакво масло за 4-5000 км и след това да  слагаш по-хубаво. Аз сложих бардал 5/40 и го смених на 4000км. Има хора на по 150к+ мили, които са си с оригиналните вериги и при тях трака. 

 

За стоповете колегите са ти обяснили. Сменя се лед-а и след това трябва да се прекодира. При мен трябваше да разменя 2 кабела на стоп-а и мигача. В КАТ Пловдив никой не ми гледа светлините. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

kazichene За стоповете предполагам че и твоите така ще се оправят + кодинг ;) 

  

On 9/11/2020 at 6:26 PM, vle4ugoto said:

Малко ъпдейт за червените мигачи на S4 B8 :) След кодинга , благодарение на човек от форума, днес се захванах със стоповете и смяната на диодите . Отворих ги / счупих външната част за да имам достъп до платката , поръчах диоди - оранжеви от фирма Елимекс 3528 plcc 4 120 градусови е модела, и се оказа че с оранжели не стават , ЖЪЛТИ трябва да са . Не са на пълно същите диоди както оригиналните и някои от диодите се запоиха само на 2 крачета вместо на 4 . Мой приятел / собственика / на фирма Софтелектроникс Варна ми ги запои / услуга/ за 10-15 минути . Сглобих всичко и сега остава само да намеря лепило с което да ги залепя обратно . Понеже някои от диодите / тези които са запоени само на 2 крачета им се променя позицията / и се забелязва съвсем леко изместване в отражението , но светят добре и са в същия цвят както тези отпред и отстрани :)  

Надявам се да е полезна информацията :) Имам и клипче което се опитах да кача но нещо не се получи . Фирмите които съм споменал не са с рекламна цел . Ако някой има по конкретни въпроси да пита :) 

 

4.jpg

3.jpg

2.jpg

1.jpg

 

23 hours ago, kazichene said:

 След ремонта следват технотест и регистрация, а за тях ми казаха, че е задължително стоповете да са европейски.

Ако ти трябва човек за технотеста без да ходи колата никъде / както моята / пиши и ще ти дам координати 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря на всички за отговорите и съветите, благодарение на вас нещата започват лека-полека да се нареждат. Поздрави на всички. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, преди 2г ми изпада изгодно А6  С7  фейсова 2ка мотор на 47хиляди мили 190 кс. Вчера ми звънаха от сервиза за смяна на ангренажин ремък.

На колко километра е нормално първа смяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

Някой има ли представа с какво се лепят веждите на 4G Allroad. Веждата на предния калник е тръгнала да се разлепва в най-долната част, но не знам с какво да я залепя. 
Не виждам да има място за щипки или нещо подобно…

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Имам следния проблем с моята кола - А6 2016г. C7: когато пусна автоматичната функция на фаровете ( с пълния матричен фар съм ) , т.е. да осветява различни части от пътя, реално не я активира ( иконата auto свети на таблото, но не пали синята икона за дълги светлини, все едно си седи в готовност  ) Проблема сеявява избирателно, тоест има моменти , когато си се пуска. Наблюденията са ми при изпълнени условия скоростта да е над 60 км/ч , както и да съм извън населено място и да е тъмница ( без допълнителни много светлини ) така че със сигурност не е от там проблема. Колата не дава грешки на таблото. Нямам възможност да я чета.
Моля ако някой има насоки да ги сподели и ако трябва да я карам и на майстор.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така работят матричните фарове - различните секции на "дългите" се пускат, когато реши колата (ти си открил при какви условия).

 

Виж дали ако бутнеш втори път лоста не минават от автоматичен в ръчен режим, т.е. ти да ги управляваш.

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата я карам вече 5-та година и със сигурност не е нормално поведението в момента. Винаги се палят , а сега въобще не включва. Варианта ръчно да си пускам дългите го има разбира се , но е като да имаш автоматик и ръчно да си превключваш скоростите….

мерси все пак за отговора колега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...