Recommended Posts

@vallatan Освен тая помпа имаш и окачване на въздух... оригинален заден амортисьор е над 2000лв бройката и те така предните са май към 4 бона на бройка. Разбира се има опция и за рециклиране, но там крайния резултат е доста спорен. 

 

Начи за огледа добре ама да я караш в сервиза където се поддържа въпросната кола е леко излишно... ама това си е мое виждане. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Цените за окачване които аз гледах не бяха чак такива, но знам ли. Мисля, че мога да си го позволя, а и то самото не е толкова проблемно доколкото разбирам.

Проблема с помпата ми не е, че не мога да си позволя ремонта, а просто мисълта, че може да се създадът такива главоболия от нещо толкова тъпо ме напряга. Още повече при кола, цената на която предполага задоволително състояние.

Избрах Д-брос заради името и реномето което имат, а и се надявам, че те ще могат да ми кажат повечко за колата именно, защото са я правили те. Шанс да ме излъжат или претупат има навсякъде.

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ее споко, при мен се създадоха главоболия като си смених маслото на кутията и почна да рита :) 

 

Та ся ходене по мъките :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

При мен пък главоболията започнаха като смених летните 19ки със зимните 17ки. Мкнах през някакъв компресор със шано манометър и явно съм пренапомпал гумите и сега е супер твърда возията. Не знам какво да правя.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да отидеш на читав гумаджия и да ги спаднеш?

Share this post


Link to post
Share on other sites

По-добре върни 19ките

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 17.11.2021 г. at 22:39, sweep написа:

Да отидеш на читав гумаджия и да ги спаднеш?

Предполагам, че поста е ироничен. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Според мен, Д-брос свършиха добра работа при огледа на колата. Откриха се няколко неща за отстраняване, но на фона на пазара в момента мисля, че бих преглътнал допълнителната инвестиция. Помпата беше без забележки при огледа, но хората в сервиза казаха, че мога да я рециклирам за лично успокоение и проблема със стружките ще отпадне. Единственното което ме притесни е, че колата седеше леко килната в задната си част и в дясно влизаха едвам 3 пръста между калника и гумата, а в ляво спокойно влизаха 4. Може да става въпрос за нужда от калибрация или сензор за ниво, но про всяко положение трябва да се проверии заради това имаме запазен час за понеделник в С-матик. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Като чета така, нещата отиват на 20х ++, и то за 4F на 350х км.. Тепърва почват драмите. По-добре изчакай или както съветват колегите - чужбина!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vallatan Скачай кеф цена няма, само да няма след месец два деба тез аудита.

Дано имаш късмет с С-матик, понеже за тях и Вабонти има разнопосочни мнения. Отделно от това и двете фирми амортисьорите ги рециклират така, че да ти се отще да си караш колата 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 20.11.2021 г. at 23:44, P_PETKOV написа:

@vallatan Скачай кеф цена няма, само да няма след месец два деба тез аудита.

 

Щом от предното ми Ауди не стигнах до там, че да ги напразя...Напълно осъзнавам рисковете, но по-добре да давам пари за кола която ми пасва и ме кара да се чувствам добре.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да, реших да рискувам. Колата е доста запазена и ме грабна адски много, което в крайна сметка е най-важното за мен. Сега ще я докарам до идеално състояние в Дброс и се надявам всичко да е ок в близко бъдеще.

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.