MadRacer Публикувано 22 Април 2008 Доклад Share Публикувано 22 Април 2008 Здравейте колеги !!! Току що се регистрирах във форума и пускам първата си тема. От близо месец съм собственик на audi A4. Купих го за 3250 Евро от Нюрнберг. Ще кажете много ... но обиколих цял Мюнхен но за тези пари нямаше нищо по добро ... (поне аз не харесах) Не че моята е перфектна но е горе долу добре. Имам досадния проблем с имобилайзера но скоро ще гледам да си го оправя. Предстои смяна на ролки и ремъци. И след това планувам да монтирам газово или метан. Та пред голяма дилема съм. Кое ще ми препоръчата газов инжекцион или обикновенна метан уредба ? Не пътувам много ... да въртя максимум 500км месечно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 22 Април 2008 Доклад Share Публикувано 22 Април 2008 Кое ще ми препоръчата газов инжекцион или обикновенна метан уредба ? Не пътувам много ... да въртя максимум 500км месечно.При тия километри никоя! За 6к годишно да спестиш 200лв/година. За 5 години са 1000лв. То толкова стурва газовия инжекцион! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_94 Публикувано 22 Април 2008 Доклад Share Публикувано 22 Април 2008 И моето мнение е такова... Че за тези километри НЕ ти трябва да се вкарвавш в такива разходи и приключения... Карай си колата с кеф и не мисли да пестиш след като ще минаваш толкова малко км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico22bg Публикувано 22 Април 2008 Доклад Share Публикувано 22 Април 2008 Моето мнение съвпада с колегите по-горе.Не си заслужава да си съсипваш колата за толкова малко километри месечно.Карай си така и си пей, разликата няма да я усетиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 22 Април 2008 Доклад Share Публикувано 22 Април 2008 Моето мнение е честито! Колега със здраве да си я караш, аз моята я докарах от същото място, само че за малко повече пари миналата година.Истината е по-горе, при този пробег само ще вкараш 1000+ лева, без да има някаква идея.При 500км месечно няма смисъл просто. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadRacer Публикувано 22 Април 2008 Автор Доклад Share Публикувано 22 Април 2008 Първоначално и аз така разсъждавах но ... при този разход 13-14 трудно се храни тази кола. Идва лято километрите стават повече... Ако решите да слагате уредба и минавате по 1000-1500км. месечно каква бихте избрали ... метан ? газ ? Не съм се решил да слагам 100% друг тип гориво ... просто събирам информация, правя си сметките и ще реша. И без това следващата ми заплата отива за ремъци, ролки, филтри, свещи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slav4o Публикувано 22 Април 2008 Доклад Share Публикувано 22 Април 2008 Ако имаш намерение да караш тази кола повече от 4-5 години , може да сложиш една газ. ГИ естествено! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 22 Април 2008 Доклад Share Публикувано 22 Април 2008 LPG инжекцион Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diters Публикувано 22 Април 2008 Доклад Share Публикувано 22 Април 2008 При тия километри никоя! За 6к годишно да спестиш 200лв/година. За 5 години са 1000лв. То толкова стурва газовия инжекцион!Според мен , определено LPG е за предпочитане, поне доколкото има теми из форума, повечето колеги сме го предпочели.Мисля, че самата технология на ГИ е по-добра от метана (мое мнение).На метан разхода в лв. е малко по-добър, но доколкото съм чувал и самото устройство е по-скъпо.Основените и определящи факти за мен да избера Пропан-бутана бяха два.Карах колата на едни познат на метан - Е няма по скопен мотор от такъв на метан (нямам идея , възможно е и да не е бил настроен както трябва) ...и второ може би по-важно - аз карам доста и ако не всеки ден, то през ден зареждам, а тук във Варна метанстанциите са две( в двата края на града) - това означава, поне 30 мин. чакане( опашките от бакшиши са перманентни и постоянни - между 10 и 15 коли) и още час отиване до станцията и връщане в центъра ... а извън града метан има само по пътя за София .. т.е. в областта караш 200-300 км. 'на далавера" и после още 100-на на бензин, докато се върнеш в града. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 22 Април 2008 Доклад Share Публикувано 22 Април 2008 Първоначално и аз така разсъждавах но ... при този разход 13-14 трудно се храни тази кола. Идва лято километрите стават повече... Ако решите да слагате уредба и минавате по 1000-1500км. месечно каква бихте избрали ... метан ? газ ? Не съм се решил да слагам 100% друг тип гориво ... просто събирам информация, правя си сметките и ще реша. И без това следващата ми заплата отива за ремъци, ролки, филтри, свещи.Аз лично бих останал на бензин.Ако не дай си боже се окаже, че не всичко е ок и трябва 3-4 пъти годишно да ходиш да го оправят - малко си губи смисъла да сложиш газ.Ако минаваш над 10-15 К километра годишно е оправдано - иначе - не съвсем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadRacer Публикувано 22 Април 2008 Автор Доклад Share Публикувано 22 Април 2008 Разубедихте ме на тема метан. Сега за газовия инжекцион ... Променя ли се много разхода и вървенето на колата ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diters Публикувано 22 Април 2008 Доклад Share Публикувано 22 Април 2008 Разубедихте ме на тема метан. Сега за газовия инжекцион ... Променя ли се много разхода и вървенето на колата ?Абе човек, лошо няма да си упорит и да търсиш инфо "до дупка" , ама горе в дясно има едно бутонче "търсене" , порови се чрез него има писано с тонове...ето и цял раздел по тематаЕто тема по ?-сакъсмет Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadRacer Публикувано 22 Април 2008 Автор Доклад Share Публикувано 22 Април 2008 Благодаря ти ... линковете ми отговориха на голяма част от въпросите. А да попитам нещо за бутилката ... с какъв литраж ми препоръчвате и кое е най потходящото място според вас. Свиди ми се пространството в този голям и хубав багажник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rage Публикувано 22 Април 2008 Доклад Share Публикувано 22 Април 2008 (Редактирано) Мястото на резервната гума, и си зимаш една бандажна и се успиваш.Разликата е в това, че като сложиш горе нещо и ти трябва място бутилката неможеш да я преместиш ако ти пречи, а гумата си я качваш у вас и си свиркаш за място.Макс литража е 43л. ако неме лъже памета и 35л. газ събира. Редактирано 22 Април 2008 от Rage Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 23 Април 2008 Доклад Share Публикувано 23 Април 2008 ....... А да попитам нещо за бутилката ... с какъв литраж ми препоръчвате .........Това с резервната гума са глупости. Тя по принцип се ползва много рядко (ако разбира се не си кърък), но да си извадиш резервната гума и да сложиш бандажна, и да пукнеш задна гума например на път за морето на магистралата? Я само си помисли? Вадиш багажа, щото ще натежи на крика и ще го строши, вадиш бандажката, крикове, вдигаш на крик, сваляш някоя от предните гуми, слагаш на нейно място бандажката, после сваляш крика, отиваш отзад, там повтаряш процедурата, понеже ако сложиш бандажката отзад няма да издържи товара в багажника, слагаш багажа, който естествено не можеш да подредиш като хората в бързината и осъзнаваш, че няма къде да събереш спуканата гума ... И така, тя пътува с теб до края на магистралата в купето, мърля ти седалките, излъчва зловоние и жена ти те гледа накриво.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico22bg Публикувано 23 Април 2008 Доклад Share Публикувано 23 Април 2008 Много добре казано Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 23 Април 2008 Доклад Share Публикувано 23 Април 2008 Слагай ГИ и се радвай на колицата!Аз толкова се ядосвам защо чак преди 10 дни сложих, ама щото всякакви "разбирачи" ми казваха как този мотор не бил за газ, грехота било и незнам си какво.Равносметката - върви като на бензин, харчи ми 1 литър отгоре. Това за 1.8Т.Uspeh Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diters Публикувано 23 Април 2008 Доклад Share Публикувано 23 Април 2008 (Редактирано) ....Малииии И това ти се е случвало ... завалията Редактирано 23 Април 2008 от vladi_di Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GPS_Store Публикувано 23 Април 2008 Доклад Share Публикувано 23 Април 2008 LPG инжекционДа колегата е прав до 20 000 на година препоръчват LPG, ама виж сега то има значение и дали ще си прдадеш колата след 8 месеца или след 3 годиниСметката е проста за градско :500 км х 12л х 2.15 = 230лв500 км х 14л х 1.04= 73лв230- 73 = 157 лв на месец пестиш (1884лв на година) това значи че ако ще караш колата повече от 10 месеца си заслужава поне за менИ моя те не слушай заклетите бензинджии колеги от този и други форуми които карат коли за по 1800 лв и им харчат 14л/100км бензин и смятат че са гъзари и ги разбират нещатакараи 1 година на газ и ще ти останат пари да си купиш една като техните пък ако щеш нея карай на бензин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin_1976 Публикувано 23 Април 2008 Доклад Share Публикувано 23 Април 2008 (Редактирано) Още веднъж за ГИ. Направо се родих откакто го имам . Среден разход около 11/100, но при цена 1,05лв/литър, а къде е 10/100 при......дори вече не знам цената на бензина Слагай без да се замисляш. ГИ така могат да ти го настроят, че колата да върви по-добре на газ от колкото на бенц. Редактирано 23 Април 2008 от ivelin_1976 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 23 Април 2008 Доклад Share Публикувано 23 Април 2008 Сметката е проста за градско :500 км х 12л х 2.15 = 230лв500 км х 14л х 1.04= 73лв230- 73 = 157 лв на месец пестиш (1884лв на година) това значи че ако ще караш колата повече от 10 месеца си заслужава поне за менПриятелю малко ти е крива сметката:500 км х 12л х 2.15 = 138лв500 км х 14л х 1.04= 73лв138 - 73 = 65лв на месец пестиш и съответно 780лв на година.Мой съвет е колега MadRacer ако не си с турбо - постави си обикновено АГУ с л-емулатор. Ще я изплатиш за около 9-10 месеца. Тъй като сега идва лято и се кара повече, дори и по-бързо ще я изплатиш . Върви малко по-лошо то ГИ, но и струва по-малко. Доста по-лесно е за поддръжка, а и имаш независима горивна система. При ГИ за да работи нормално трябва и на бензин всичко да е ОК. Т.е. ако се скапе някой от бензиновите елементи съответно и на газ няма да работи добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 23 Април 2008 Доклад Share Публикувано 23 Април 2008 Малииии И това ти се е случвало ... завалията О, не, аз съм с 60 литрова, напречно на багажника на В4, но резервната си я пазя като очите. Това е чисто хипотетичен, но неизбежен вариант, според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evildevil Публикувано 23 Април 2008 Доклад Share Публикувано 23 Април 2008 Незнам, но Бургас-София за 18 лв. на метан.............. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAN67 Публикувано 23 Април 2008 Доклад Share Публикувано 23 Април 2008 Разубедихте ме на тема метан. Сега за газовия инжекцион ... Променя ли се много разхода и вървенето на колата ?Не се разбира точно каква икономия търсиш, но ето ти два варианта ако искаш да минаваш на газ:1.Вместо LPG ГИ си сложи обикновена метанова уредба за същите пари и после се вози по възможно най-икономичния начин за момента.2.Минималната начална инвестиция ти е за обикновена LPG уредба и прилична цена за след това.Ако не се постави и регулира както трябва газовата уредба създава проблеми, така че търси свестни майстори. Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadRacer Публикувано 23 Април 2008 Автор Доклад Share Публикувано 23 Април 2008 Мисля че от прочетеното до сега най ми допада варианта за ГИ. Сега идва въпроса ... каква марка ? И горе долу какви пари ще седне? Относно багажника ... не съм си сложил даже и музиката в него защото не ми се разваля интериора му и обема му ... не че съм го товарил много до сега де. Може би варианта за бутилка на мястото на резервната гума е най- добре. А къде е най потходящото място за зарядното ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване