Jump to content

A4 Въпрос за по- евтино гориво


Recommended Posts

Здравейте колеги !!!

Току що се регистрирах във форума и пускам първата си тема. От близо месец съм собственик на audi A4. Купих го за 3250 Евро от Нюрнберг. Ще кажете много ... но обиколих цял Мюнхен но за тези пари нямаше нищо по добро ... (поне аз не харесах) Не че моята е перфектна но е горе долу добре. Имам досадния проблем с имобилайзера но скоро ще гледам да си го оправя. Предстои смяна на ролки и ремъци. И след това планувам да монтирам газово или метан. Та пред голяма дилема съм. Кое ще ми препоръчата газов инжекцион или обикновенна метан уредба ? Не пътувам много ... да въртя максимум 500км месечно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое ще ми препоръчата газов инжекцион или обикновенна метан уредба ? Не пътувам много ... да въртя максимум 500км месечно.

При тия километри никоя! За 6к годишно да спестиш 200лв/година. За 5 години са 1000лв. То толкова стурва газовия инжекцион!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моето мнение е такова... Че за тези километри НЕ ти трябва да се вкарвавш в такива разходи и приключения... Карай си колата с кеф и не мисли да пестиш след като ще минаваш толкова малко км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение съвпада с колегите по-горе.

Не си заслужава да си съсипваш колата за толкова малко километри месечно.

Карай си така и си пей, разликата няма да я усетиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение е честито! Колега със здраве да си я караш, аз моята я докарах от същото място, само че за малко повече пари миналата година.Истината е по-горе, при този пробег само ще вкараш 1000+ лева, без да има някаква идея.При 500км месечно няма смисъл просто.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първоначално и аз така разсъждавах но ... при този разход 13-14 трудно се храни тази кола. Идва лято километрите стават повече... Ако решите да слагате уредба и минавате по 1000-1500км. месечно каква бихте избрали ... метан ? газ ? Не съм се решил да слагам 100% друг тип гориво ... просто събирам информация, правя си сметките и ще реша. И без това следващата ми заплата отива за ремъци, ролки, филтри, свещи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш намерение да караш тази кола повече от 4-5 години , може да сложиш една газ. ГИ естествено!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При тия километри никоя! За 6к годишно да спестиш 200лв/година. За 5 години са 1000лв. То толкова стурва газовия инжекцион!

Според мен , определено LPG е за предпочитане, поне доколкото има теми из форума, повечето колеги сме го предпочели.

Мисля, че самата технология на ГИ е по-добра от метана (мое мнение).

На метан разхода в лв. е малко по-добър, но доколкото съм чувал и самото устройство е по-скъпо.

Основените и определящи факти за мен да избера Пропан-бутана бяха два.

Карах колата на едни познат на метан - Е няма по скопен мотор от такъв на метан (нямам идея , възможно е и да не е бил настроен както трябва) ...

и второ може би по-важно - аз карам доста и ако не всеки ден, то през ден зареждам, а тук във Варна метанстанциите са две( в двата края на града) - това означава, поне 30 мин. чакане( опашките от бакшиши са перманентни и постоянни - между 10 и 15 коли) и още час отиване до станцията и връщане в центъра ... а извън града метан има само по пътя за София .. т.е. в областта караш 200-300 км. 'на далавера" и после още 100-на на бензин, докато се върнеш в града.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първоначално и аз така разсъждавах но ... при този разход 13-14 трудно се храни тази кола. Идва лято километрите стават повече... Ако решите да слагате уредба и минавате по 1000-1500км. месечно каква бихте избрали ... метан ? газ ? Не съм се решил да слагам 100% друг тип гориво ... просто събирам информация, правя си сметките и ще реша. И без това следващата ми заплата отива за ремъци, ролки, филтри, свещи.

Аз лично бих останал на бензин.

Ако не дай си боже се окаже, че не всичко е ок и трябва 3-4 пъти годишно да ходиш да го оправят - малко си губи смисъла да сложиш газ.

Ако минаваш над 10-15 К километра годишно е оправдано - иначе - не съвсем :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разубедихте ме на тема метан. Сега за газовия инжекцион ... Променя ли се много разхода и вървенето на колата ?

Абе човек, лошо няма да си упорит и да търсиш инфо "до дупка" , ама горе в дясно има едно бутонче "търсене" , порови се чрез него има писано с тонове...

ето и цял раздел по темата

Ето тема по ?-са

късмет :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти ... линковете ми отговориха на голяма част от въпросите. А да попитам нещо за бутилката ... с какъв литраж ми препоръчвате и кое е най потходящото място според вас. Свиди ми се пространството в този голям и хубав багажник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мястото на резервната гума, и си зимаш една бандажна и се успиваш.

Разликата е в това, че като сложиш горе нещо и ти трябва място бутилката неможеш да я преместиш ако ти пречи, а гумата си я качваш у вас и си свиркаш за място.

Макс литража е 43л. ако неме лъже памета и 35л. газ събира.

Редактирано от Rage
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....... А да попитам нещо за бутилката ... с какъв литраж ми препоръчвате .........

Това с резервната гума са глупости. Тя по принцип се ползва много рядко (ако разбира се не си кърък), но да си извадиш резервната гума и да сложиш бандажна, и да пукнеш задна гума например на път за морето на магистралата? :steinigung: Я само си помисли? Вадиш багажа, щото ще натежи на крика и ще го строши, вадиш бандажката, крикове, вдигаш на крик, сваляш някоя от предните гуми, слагаш на нейно място бандажката, после сваляш крика, отиваш отзад, там повтаряш процедурата, понеже ако сложиш бандажката отзад няма да издържи товара в багажника, слагаш багажа, който естествено не можеш да подредиш като хората в бързината и осъзнаваш, че няма къде да събереш спуканата гума ... И така, тя пътува с теб до края на магистралата в купето, мърля ти седалките, излъчва зловоние и жена ти те гледа накриво....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай ГИ и се радвай на колицата!:steinigung:

Аз толкова се ядосвам защо чак преди 10 дни сложих, ама щото всякакви "разбирачи" ми казваха как този мотор не бил за газ, грехота било и незнам си какво.

Равносметката - върви като на бензин, харчи ми 1 литър отгоре. Това за 1.8Т.

Uspeh

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

LPG инжекцион

Да колегата е прав до 20 000 на година препоръчват LPG, ама виж сега то има значение и дали ще си прдадеш колата след 8 месеца или след 3 години

Сметката е проста за градско :

500 км х 12л х 2.15 = 230лв

500 км х 14л х 1.04= 73лв

230- 73 = 157 лв на месец пестиш (1884лв на година) това значи че ако ще караш колата повече от 10 месеца си заслужава поне за мен

И моя те не слушай заклетите бензинджии колеги от този и други форуми които карат коли за по 1800 лв и им харчат 14л/100км бензин и смятат че са гъзари и ги разбират нещата

караи 1 година на газ и ще ти останат пари да си купиш една като техните пък ако щеш нея карай на бензин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още веднъж за ГИ. Направо се родих откакто го имам :steinigung: . Среден разход около 11/100, но при цена 1,05лв/литър, а къде е 10/100 при......дори вече не знам цената на бензина :bia: Слагай без да се замисляш. ГИ така могат да ти го настроят, че колата да върви по-добре на газ от колкото на бенц.

Редактирано от ivelin_1976
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сметката е проста за градско :

500 км х 12л х 2.15 = 230лв

500 км х 14л х 1.04= 73лв

230- 73 = 157 лв на месец пестиш (1884лв на година) това значи че ако ще караш колата повече от 10 месеца си заслужава поне за мен

Приятелю малко ти е крива сметката:

500 км х 12л х 2.15 = 138лв

500 км х 14л х 1.04= 73лв

138 - 73 = 65лв на месец пестиш и съответно 780лв на година.

Мой съвет е колега MadRacer ако не си с турбо - постави си обикновено АГУ с л-емулатор. Ще я изплатиш за около 9-10 месеца. Тъй като сега идва лято и се кара повече, дори и по-бързо ще я изплатиш :steinigung:. Върви малко по-лошо то ГИ, но и струва по-малко. Доста по-лесно е за поддръжка, а и имаш независима горивна система. При ГИ за да работи нормално трябва и на бензин всичко да е ОК. Т.е. ако се скапе някой от бензиновите елементи съответно и на газ няма да работи добре :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малииии :D И това ти се е случвало ... завалията :steinigung:

О, не, аз съм с 60 литрова, напречно на багажника на В4, но резервната си я пазя като очите. Това е чисто хипотетичен, но неизбежен вариант, според мен. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разубедихте ме на тема метан. Сега за газовия инжекцион ... Променя ли се много разхода и вървенето на колата ?

Не се разбира точно каква икономия търсиш, но ето ти два варианта ако искаш да минаваш на газ:

1.Вместо LPG ГИ си сложи обикновена метанова уредба за същите пари и после се вози по възможно най-икономичния начин за момента.

2.Минималната начална инвестиция ти е за обикновена LPG уредба и прилична цена за след това.

Ако не се постави и регулира както трябва газовата уредба създава проблеми, така че търси свестни майстори. Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че от прочетеното до сега най ми допада варианта за ГИ. Сега идва въпроса ... каква марка ? И горе долу какви пари ще седне? Относно багажника ... не съм си сложил даже и музиката в него защото не ми се разваля интериора му и обема му ... не че съм го товарил много до сега де. Може би варианта за бутилка на мястото на резервната гума е най- добре. А къде е най потходящото място за зарядното ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...