Jump to content

Recommended Posts

Ако ти забило таблото пробвай да откачиш за 10мин. акумулатора и тогава пробвай да върнеш сервизните интервали с 5,6,7,8 канал. 02 го има само на по-новите години модели. За темпомата е желателно да провериш дали го имаш наистина и тогава да се пробваш да го включваш какви са ти буквите на двигатели, дали си с механична или електронна газ? :rolleyes:

Редактирано от drob4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги искам да попитам как да си инсталирам VAG COM на Win 7 64bit и какво ми трябва за да не ми иска лиценз някои ако има линк или може да ме орянтира какво да правя ще съм много благодарен благодаря предварително на всички които знаят какво трябва да направя и за помоща :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От къде ти е кабела колега? С него има ли софтуер?

Редактирано от Wizi
безсмислен цитат на последно мнение в тема!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря за помоща но си го оправих

Някои да знае команди за ауди а3 1.6 8л 97год. от англия е вкарана

благодаря предварително :flehan:

Редактирано от Wizi
безсмислен цитат на последно мнение в тема!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

откачих акумулатора за повече време. След това направих процедурата с копчетата.Задържам дясното давам на контакт пускам го и натискам лявото.Тогава изписва ---- и това е.не знам дали трябва да се запамети по някакъв начин но след това като дам на контакт пак ми изписва serivce INSP.Пробвах и да запаля след ---- уж да запамети резултат нямаше.

двигателя е 1.8Т колата е 97 година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първите 500 км след ресетването ти показва само ------ после излизат цифрите :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един колега спомена че може да се калиброва малко от малко сондата в резервоара с ВАГ КОМ а някой знае ли как става всъщност за Ауди А4 В5 Фейслифт?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

не знам дали това е правилната тема за въпроса или има създадена специално за грешки

при грешка

1 Fault Found:

00550 - Start of Injection Regulation

17-10 - Control Difference - Intermittent

Readiness: N/A

Къде да търся проблема?

В ваг кома в инструкцията пише за нея че е - Управление на началото на инжекцията

А в сайта на росс

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00550

Грешката е чистена и след повторно сканиране я няма.Но като запаля колата и пак се появява.

Благодаря

Редактирано от fantamaniaka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

не знам дали това е правилната тема за въпроса или има създадена специално за грешки

при грешка

1 Fault Found:

00550 - Start of Injection Regulation

17-10 - Control Difference - Intermittent

Readiness: N/A

Къде да търся проблема?

В ваг кома в инструкцията пише за нея че е - Управление на началото на инжекцията

Благодаря

Линк към Ross-Tech

00550 - Start of Injection Regulation

00550 - Start of Injection Regulation: Control Difference

Possible Symptoms:

Malfunction Indicator Light (MIL) ON

Loss of Power

Starting Problems

Transmission in Emergency Mode

Possible Causes:

Fuel Tank incorrectly filled with Petrol or Biodiesel

Air/Water in Fuel System

Injection Timing incorrect

Electrical Fuel Pump faulty

Possible Solutions:

Check Fuel Tank for Petrol and Biodiesel

Drain Tank and Fuel System

Check Fuel System for Air/Water

Check Fuel Supply and Return Lines for Blockage and Leaks

Check Electrical Fuel Pump

Check/Correct Injection Timing

->Perform Basic Setting / Use TDI-Graph

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже този линк съм го дал...в поста си..

Интересуваше ме мнение на човек който може би се е сблъсквал с проблема..

Благодаря се пак

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мии, не съм се сблъсквал, но то пише какви са възможните причини и решения:

Погрешен вид гориво, налят в резервоара,

Вода в горивото (пише и за въздух, но той влияе най-вече на дизела),

Неправилен момент на впръскване,

Проблем в помпата в резервоара.

Решенията:

Източете горивото и налейте ново (правилното гориво),

Проверете за вода/въздух в горивото,

Проверете горивната система за запушвания и течове, също и за обратното (излишното) гориво,

Проверете електрическата помпа,

Проверете момента на впръскване,

Направете Базови настройки -> влизаш в контролера на мотора, отиваш на Адаптации, после отиваш на канал 0 (нула), после Тест, Сейв, Доне, Го бек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отностно превода и аз го преведох и го направих всичкото.Точка по точка.С изклучение на това да проверя помпата..

Ето и лог на колата не знам дали ще е от полза.Исках също и да попитам някой който може да "чете" лог-а дали виждя някакви проблеми в него предвид показанията му

Файл : LOG-01-010-001-002.CSV

Линк за сваляне : http://dox.bg/files/dw?a=aaebb3bac9

Благодаря

Редактирано от fantamaniaka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се прави, след като се заключат вратите в движение на b6/8e, вратата, да се отваря още с първото дърпане на дръжката, да не се налага да се дърпа веднъж, за да отключи и още веднъж за да отвори?

safe функцията ли беше... не помня..

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се прави, след като се заключат вратите в движение на b6/8e, вратата, да се отваря още с първото дърпане на дръжката, да не се налага да се дърпа веднъж, за да отключи и още веднъж за да отвори?

safe функцията ли беше... не помня..

Аз го изключих, щото много пъти се опитаха да ми строшат дръжките за отваряне, а ако отвориш веднъж, не се заключва отново...

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заключва се отново, като падне скоростта под 15 и после се вдигне над :)

Батеее...мн сори, исках да те плюсна ;(((

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купих VAG-COM OBDII работи,но кажете как се регистрира,активира,че открих 3 грешки,но само една ми я дава както трябва,а тя е 00528- barometric pressure(Altitude)Sensor F96 06-00 signal too hight какво ще рече това!Къде да ги търся?

Редактирано от apisabvgd
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мии, при мен не се получаваше нещо - веднъж отключи ли се, не се заключва отново.

За плюсове и минуси - не ме тревожат ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, предстои ми смяна на дросел на A3 1.8T AGU с нов такъв.

Стария е фирясал и дава следните неизтриваеми грешки (при опит за триене се появяват веднага пак)

17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings
P1559 - 35-00 - -
17973 - Throttle Actuator (J338): Lower Stop not Reached
P1565 - 35-00 - -

Правилно ли е да се процедира така:

Махам минуса на акумулатора и сменявам дросела, после давам на контакт, след което изтривам грешките и правя адаптацията с VAG-COM (Engine->Group 098 -> Switch to basic settings)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Сдобих се с ВАГ 409.1 OBD II регистрирах го уж и сканирам за грешки,колата е Ауди А3 1.8ТQ 2002!Намира ми грешките(катализатор-който махнах и т.н)Искам да ги изтрия,но ми дава следния надпис на снимката!Разбрах,че може да се трият индивидуално с моя софтуер,но никъде не намирам как точно става,ако някой знае да казва,че само ми свети чека на таблото,а ходих на диагностика и знам какви са ми проблемите,но докато събера пари да ги оправя си я карам,а той светва на всеки 200-300км!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли как мога да спра автоматично да ми се пуска вентилатора на климатроника?

Вярно е пуска се на първа степен и след като позагрее колата си прави градусите колкото са били зададени преди.Искам като цяло да спре да се пуска след като дам на контакт самия климатроник?

Колата е А3 97 година 1.9 ТДИ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше някъде цяла тема в раздела за А3/А4 -> при някои се пускаше с всеки "контакт", при някои си оставаше както си го оставил.

И така и не се разбра защо е така и каква е зависимостта...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Имам питане за автоматичното пускане на фаровете при А4 B6. В кодирането трябва да зададем дали е с XENON или е с Халогенни крушки.

Та питането ми е: Ако колата фабрично е била с халогени и аз съм си сложил Xenon, какво трябва да му задам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...