drob4o Публикувано 1 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2012 (Редактирано) Ако ти забило таблото пробвай да откачиш за 10мин. акумулатора и тогава пробвай да върнеш сервизните интервали с 5,6,7,8 канал. 02 го има само на по-новите години модели. За темпомата е желателно да провериш дали го имаш наистина и тогава да се пробваш да го включваш какви са ти буквите на двигатели, дали си с механична или електронна газ? Редактирано 1 Септември 2012 от drob4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fantamaniaka Публикувано 1 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2012 8L електронна гас.просто дава че няма отговор от контролера.Отностно маслото ще пробвам.Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo1990 Публикувано 7 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2012 здравейте колеги искам да попитам как да си инсталирам VAG COM на Win 7 64bit и какво ми трябва за да не ми иска лиценз някои ако има линк или може да ме орянтира какво да правя ще съм много благодарен благодаря предварително на всички които знаят какво трябва да направя и за помоща Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 7 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2012 (Редактирано) От къде ти е кабела колега? С него има ли софтуер? Редактирано 7 Септември 2012 от Wizi безсмислен цитат на последно мнение в тема! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo1990 Публикувано 7 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2012 (Редактирано) благодаря за помоща но си го оправихНякои да знае команди за ауди а3 1.6 8л 97год. от англия е вкаранаблагодаря предварително Редактирано 7 Септември 2012 от Wizi безсмислен цитат на последно мнение в тема! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fantamaniaka Публикувано 8 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2012 откачих акумулатора за повече време. След това направих процедурата с копчетата.Задържам дясното давам на контакт пускам го и натискам лявото.Тогава изписва ---- и това е.не знам дали трябва да се запамети по някакъв начин но след това като дам на контакт пак ми изписва serivce INSP.Пробвах и да запаля след ---- уж да запамети резултат нямаше.двигателя е 1.8Т колата е 97 година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2012 Първите 500 км след ресетването ти показва само ------ после излизат цифрите . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 9 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2012 Един колега спомена че може да се калиброва малко от малко сондата в резервоара с ВАГ КОМ а някой знае ли как става всъщност за Ауди А4 В5 Фейслифт? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fantamaniaka Публикувано 9 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2012 (Редактирано) Здравейтене знам дали това е правилната тема за въпроса или има създадена специално за грешки при грешка 1 Fault Found:00550 - Start of Injection Regulation 17-10 - Control Difference - IntermittentReadiness: N/AКъде да търся проблема?В ваг кома в инструкцията пише за нея че е - Управление на началото на инжекциятаА в сайта на росс http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00550Грешката е чистена и след повторно сканиране я няма.Но като запаля колата и пак се появява.Благодаря Редактирано 9 Септември 2012 от fantamaniaka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 9 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2012 Здравейтене знам дали това е правилната тема за въпроса или има създадена специално за грешки при грешка 1 Fault Found:00550 - Start of Injection Regulation 17-10 - Control Difference - IntermittentReadiness: N/AКъде да търся проблема?В ваг кома в инструкцията пише за нея че е - Управление на началото на инжекциятаБлагодаряЛинк към Ross-Tech00550 - Start of Injection Regulation 00550 - Start of Injection Regulation: Control Difference Possible Symptoms: Malfunction Indicator Light (MIL) ON Loss of Power Starting Problems Transmission in Emergency Mode Possible Causes: Fuel Tank incorrectly filled with Petrol or Biodiesel Air/Water in Fuel System Injection Timing incorrect Electrical Fuel Pump faulty Possible Solutions: Check Fuel Tank for Petrol and Biodiesel Drain Tank and Fuel System Check Fuel System for Air/Water Check Fuel Supply and Return Lines for Blockage and Leaks Check Electrical Fuel Pump Check/Correct Injection Timing ->Perform Basic Setting / Use TDI-Graph Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fantamaniaka Публикувано 9 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2012 Даже този линк съм го дал...в поста си..Интересуваше ме мнение на човек който може би се е сблъсквал с проблема..Благодаря се пак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 9 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2012 Мии, не съм се сблъсквал, но то пише какви са възможните причини и решения:Погрешен вид гориво, налят в резервоара,Вода в горивото (пише и за въздух, но той влияе най-вече на дизела),Неправилен момент на впръскване,Проблем в помпата в резервоара.Решенията:Източете горивото и налейте ново (правилното гориво),Проверете за вода/въздух в горивото,Проверете горивната система за запушвания и течове, също и за обратното (излишното) гориво,Проверете електрическата помпа,Проверете момента на впръскване,Направете Базови настройки -> влизаш в контролера на мотора, отиваш на Адаптации, после отиваш на канал 0 (нула), после Тест, Сейв, Доне, Го бек. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fantamaniaka Публикувано 9 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2012 (Редактирано) Отностно превода и аз го преведох и го направих всичкото.Точка по точка.С изклучение на това да проверя помпата..Ето и лог на колата не знам дали ще е от полза.Исках също и да попитам някой който може да "чете" лог-а дали виждя някакви проблеми в него предвид показанията муФайл : LOG-01-010-001-002.CSVЛинк за сваляне : http://dox.bg/files/dw?a=aaebb3bac9Благодаря Редактирано 9 Септември 2012 от fantamaniaka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 9 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2012 (Редактирано) Как се прави, след като се заключат вратите в движение на b6/8e, вратата, да се отваря още с първото дърпане на дръжката, да не се налага да се дърпа веднъж, за да отключи и още веднъж за да отвори?safe функцията ли беше... не помня.. Редактирано 9 Септември 2012 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 9 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2012 Как се прави, след като се заключат вратите в движение на b6/8e, вратата, да се отваря още с първото дърпане на дръжката, да не се налага да се дърпа веднъж, за да отключи и още веднъж за да отвори?safe функцията ли беше... не помня..Аз го изключих, щото много пъти се опитаха да ми строшат дръжките за отваряне, а ако отвориш веднъж, не се заключва отново... 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 10 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2012 (Редактирано) Заключва се отново, като падне скоростта под 15 и после се вдигне над Батеее...мн сори, исках да те плюсна ;((( Редактирано 10 Септември 2012 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apisabvgd Публикувано 10 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2012 (Редактирано) Купих VAG-COM OBDII работи,но кажете как се регистрира,активира,че открих 3 грешки,но само една ми я дава както трябва,а тя е 00528- barometric pressure(Altitude)Sensor F96 06-00 signal too hight какво ще рече това!Къде да ги търся? Редактирано 10 Септември 2012 от apisabvgd Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 10 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2012 Мии, при мен не се получаваше нещо - веднъж отключи ли се, не се заключва отново.За плюсове и минуси - не ме тревожат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lowforce Публикувано 12 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2012 Здравейте, предстои ми смяна на дросел на A3 1.8T AGU с нов такъв.Стария е фирясал и дава следните неизтриваеми грешки (при опит за триене се появяват веднага пак)17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settingsP1559 - 35-00 - -17973 - Throttle Actuator (J338): Lower Stop not ReachedP1565 - 35-00 - - Правилно ли е да се процедира така:Махам минуса на акумулатора и сменявам дросела, после давам на контакт, след което изтривам грешките и правя адаптацията с VAG-COM (Engine->Group 098 -> Switch to basic settings) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apisabvgd Публикувано 16 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2012 Здравейте колеги,Сдобих се с ВАГ 409.1 OBD II регистрирах го уж и сканирам за грешки,колата е Ауди А3 1.8ТQ 2002!Намира ми грешките(катализатор-който махнах и т.н)Искам да ги изтрия,но ми дава следния надпис на снимката!Разбрах,че може да се трият индивидуално с моя софтуер,но никъде не намирам как точно става,ако някой знае да казва,че само ми свети чека на таблото,а ходих на диагностика и знам какви са ми проблемите,но докато събера пари да ги оправя си я карам,а той светва на всеки 200-300км! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cnr07 Публикувано 16 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2012 [select], влизаш в контролера, в който е записана грешката, [Fault codes - 02], [Clear codes - 05]. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apisabvgd Публикувано 16 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2012 Оправих се колега мерси за отговора,така стана веднага Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fantamaniaka Публикувано 17 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2012 Някой знае ли как мога да спра автоматично да ми се пуска вентилатора на климатроника?Вярно е пуска се на първа степен и след като позагрее колата си прави градусите колкото са били зададени преди.Искам като цяло да спре да се пуска след като дам на контакт самия климатроник?Колата е А3 97 година 1.9 ТДИ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 17 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2012 Имаше някъде цяла тема в раздела за А3/А4 -> при някои се пускаше с всеки "контакт", при някои си оставаше както си го оставил.И така и не се разбра защо е така и каква е зависимостта... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andrey_Kotsev Публикувано 18 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2012 Здравейте,Имам питане за автоматичното пускане на фаровете при А4 B6. В кодирането трябва да зададем дали е с XENON или е с Халогенни крушки.Та питането ми е: Ако колата фабрично е била с халогени и аз съм си сложил Xenon, какво трябва да му задам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване