Jump to content

Recommended Posts

Здравейте колеги,някой може ли да ми каже защо ъгълът на запалване ми е 12,8 градуса вместо 12,това без да е запалена колата и къде да търся проблема и дали това има значение за това че в ниските обороти я няма никаква.колата е адр 1,8 95г.Благодаря предварително.

Здравей колега.

Аз също съм с ADR 1.8 20V.

Откъде си взел контролните стойности ?

Ако ги имаш на файл или линк - сподели ги с нас, моля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега дай пример за процедурата, щото от толкова опити така и не успях да го излъжа да ми приеме ключа.

И навсякъде ми искаше 7-цифрен PSK код.

Имам пин-а, имам командер-а, имам и кабел с VCDS v11.11.3.

Трябва ти това-http://www.dealextreme.com/p/3-0-lcd-sbb-car-key-programmer-107687 :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега.

Аз също съм с ADR 1.8 20V.

Откъде си взел контролните стойности ?

Ако ги имаш на файл или линк - сподели ги с нас, моля.

Стойностите ми ги показва програмата,мисля че това са тези лейбъл файлове.като натисна върху стойноста ми показва допустимите.Значи тази стойност е при запалена кола на 90 градуса.С vcds lite 1.0 съм.Ако някой колега ги има нека да ги сподели.Мерси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стойностите ми ги показва програмата...

Ясно cool.gif

Аз помислих, че имаш нещо с повече подробности, от сорта при какви условия са мери и т.н.

Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как може да се деактивира сигнализацията на таблото "за минимално показание на маслото"?Явно датчика не е наред и постояно пищи и показва картинка с лейка и пише минимум, а иначе маслото е малко под максимума.Повярвайте много е дразнещо.Конкретно колата е ауди А8 2,5 тди 99 год.Благодаря предварително на отзовалите се колеги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Control Module Part Number: 03E 906 033 L

Component and/or Version: 1.2l/4V SIMOS3 00HS4726

Software Coding: 00061

Work Shop Code: WSC 00788

Additional Info: WVWZZZ9NZ3Y170902 VWZ7Z0B6362800

2 Faults Found:

18047 - Accelerator Position Sensor 1/2 (G79/G185): Implausible Signal

P1639 - 35-10 - - - Intermittent

16712 - Knock Sensor 1 (G61): Signal too High

P0328 - 35-10 - - - Intermittent

колеги бихте ли ми помогнали за талкуването на тези грешки ,в нета няма много инфо за тях като цяло сигнал от педала до дросела и чукаш сензор :hilezh: като втората е мисля последици от първата ,каде и какво да търся. :gruebel: благодаря ви предварително :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Вчера смених маслото на А4-ката от подписа и нулирах service интервала. Обаче при мен този интервал е за 30000км (мисля) за Long Life масло. Сложих 5w30, което ще сменям на 15000км. Как мога да променя интервала? В книжката пише, че се сменя този интервал в сервизни условия в зависимост от типа масло, което се ползва. Знае ли някой на кой канал с VAG-COM се променя тази стойност?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко се пробвах да направя тази манипулация

17-Instruments: K1 -- KWP-1281

VCDS Works fine.

Tweak:

There are four lighting modes:

Mode 0: Nothing lit until ext. light on

Mode 1: Pointers lit all the time

Mode 2: Scales lit all the time

Mode 3: Pointers and Scales lit all the time

Mode is changed in Adapation Channel 19. Standard value should be 11000 (or something close). The first (left-most) digit is the lighting mode.

При мен цифрите бяха 01100 :gruebel: Пробвах се да променя първата нула, но след като я променя и отново влезна нулата отново се е върнала.

Неразбирам защо не ми позволява да направя промяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги помагайте.

Сутринта служебното VW caddу не запалило, решили умниците да го дръпнат за да запали - таблото засветило като коледна елха. След изчистването на грешките останали да светят лампи на "едно воланче", "АБС" и "колата която се пързаля"

Ето и грешките който не се махат

Address 03: ABS Brakes Labels: 1K0-907-379-MK70.lbl

Part No: 1K0 907 379 P

Component: ASR FRONT MK70 0105

Coding: 0017106

Shop #: WSC 35110 377 00154

VCID: 3F8947CF17ED

1 Fault Found:

00285 - ABS Wheel Speed Sensor; Front Right (G45)

012 - Electrical Fault in Circuit

Address 44: Steering Assist Labels: 1Kx-909-14x-44.clb

Part No: 1K1 909 144 M

Component: EPS_ZFLS Kl.140 H08 1901

Shop #: WSC 35110 377 00154

VCID: 356525E725D1

1 Fault Found:

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

000 - -

Четох в Ross-tech, че този сензор G85 трябвало да се калибрира, а G45 (abs) да се провери окабеляването.

знае ли някой как се калибрира G85?

В правилна насока ли съм?

Редактирано от maximoff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте!

От няколко дни се опитвам да се свържа с ECU-то на А3 1.6 AKL - кабела е син евтин китаец, а VAG-COM 311n.

От около 10 опита да се свържа с блок 01 Engine, само един е успешен. Когато обаче успея да се свържа единственото активно меню e Fault Codes 02, където излиза следното съобщение:

При Auto SCAN излиза и следното на 08:

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 8L0 820 043 D

Note: Excessive Comm Errors

Кабелът и софтуера са продвани на други коли - 1.8T AGU, Golf 3, A4 1.8 - няма никакъв проблем с прочитане на грешки и данните от Measuring Blocks.

С VCDS Lite 1.1 изобщо не се свързвам с 01 Engine. :blink:

Може ли да се направи нещо или просто ЕКУ-то на колата е "умряло"?

П.С. С другите блокове - ABS, Airback, Central Locking, Instruments няма никакви проблеми.

post-63275-0-35633600-1342076222_thumb.j

Редактирано от lowforce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, намери друг кабел за проба, с друго РС ако трябва. Ако трябва даже виж дали ще се върже на друга диагностика (Бош, Текса, Адиа...) Може и да дадеш някой лев, но поне ще знаеш какво е положението и къде е грешката ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, интересува ме каква е разликата между тези два кабела и има ли значение за моята кола кой ще закупя.

Първият е Интерфейс (кабел) KKL USB за VAG-COM/VCDS-Lite и др

Вторият е този Интерфейс (кабел) HEX-USB+CAN за VCDS 11.11.3 (VAG-COM) - 2012г.

Мой колега ми каза, че този, който е 40лв нямало да стане за моето Ауди (Audi A4 B6 8e 2.0 ALT), защото не поддържал директна can връзка. Честно казано нямам представа каква е тази can шина и за това ме интересува дали ще ми върши работа този от 40лв.

Благодаря предварително ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят съвет е да отделиш малко повече пари и да си вземеш по-скъпия кабел.

Ще имаш добра поддръжка на контролерите в колата с по-новия софт.

Така дори да/когато смениш колата след някоя година ще можеш да продължиш да го ползваш без проблем :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета имам интересен проблем с ВАГ-а.След като се актуализира до версия 11.11.3, нортъна ми от време на време вади предупреждение за вирус и трие цялата директория на програмата, като след това се налага да инсталирам наново.Вече няколко пъти го прави.Ето и "вируса":

Suspicious.Cloud.7.EP. На сайта на симантеците го няма в листа им.

Нещо опасно ли е, трябва ли да затрия всичко актуализирано и да използвам само версията от CD-то?

Ето директорията където нортъна "намира" вируса:

c:\ross-tech\vcds-11.11.3\vagcom.exe

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фалшива тревога.

Укажи тази папка да не се сканира от антивируса.

Някои антивирусни дават фалшива тревога на този файл: https://www.virustotal.com/file/911fd9dba64ef72d28f9ddf9280603b36047244b7993a8e38001c31e2c12b39b/analysis/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фалшива тревога.

Укажи тази папка да не се сканира от антивируса.

Правя го, но дори и така нортъна без да е в режим на някакъв скан пак пропищява и трие.Все едно въпросния "вирус" се активизира и протекцията в реално време го "хваща", вече на три пъти засичам "процедурката" в реално време.Не зная доколко пускането на въпросния файл към симантек върши работа, но и това направих днес, пък знае ли човек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен дава същата грешка на версия 11.11.3: "Suspicious.Cloud.7.EP" и подозирам, че това е причината да не се стартира въобще програмата под Windows 7 Enterprise дори и при спряна антивирусна. Има ли някакъв начин това да се фиксне защото не може да се ползва последната версия на програмата? Работи ми само руската версия 908.1, но пък там е кофти ако се копират грешките в WORD или Notepad защото всичко излиза на маймуница. Отделно при мен липсват "подсказките" като се вържа към контролера на двигателя с руската версия на програмата. Двигателя ми е BFB.

Иначе оригиналната версия на VCDS 11.11.3 свалена директно от сайта на Ross-Tech се стартира без пробллеми и не дава съобщение за вирус, но пък няма да познае кабела.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе оригиналната версия на VCDS 11.11.3 свалена директно от сайта на Ross-Tech се стартира без пробллеми и не дава съобщение за вирус, но пък няма да познае кабела.

Точно от там я свалям версията и докато нортъна не я срине я ползвам без проблеми с кабела.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

укажи папка и подпаки c:\ross-tech да не се сканират

всички антивируси има възможност за указване на папки който се игнорират

инсталирай с изключен антивирус

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Настроил съм да се игнорира тази папка, но въпреки всичко като стартирам файла нищо не се случва - нито съобщение за грешка нито някакъв прозорец. Показва се процеса в Task Manager-a за около 1 секунда и изчезва. Държи така, както ти писах на ЛС след като купих кабела. Освен да пробвам оригиналната версия с твоя кабел - тя се стартира без проблем. Предполагам, че това няма да повреди кабела?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...