SoftMaster Публикувано 8 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2012 Здравейте колеги,някой може ли да ми каже защо ъгълът на запалване ми е 12,8 градуса вместо 12,това без да е запалена колата и къде да търся проблема и дали това има значение за това че в ниските обороти я няма никаква.колата е адр 1,8 95г.Благодаря предварително.Здравей колега.Аз също съм с ADR 1.8 20V.Откъде си взел контролните стойности ?Ако ги имаш на файл или линк - сподели ги с нас, моля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beko5511 Публикувано 9 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2012 Колега дай пример за процедурата, щото от толкова опити така и не успях да го излъжа да ми приеме ключа.И навсякъде ми искаше 7-цифрен PSK код.Имам пин-а, имам командер-а, имам и кабел с VCDS v11.11.3.Трябва ти това-http://www.dealextreme.com/p/3-0-lcd-sbb-car-key-programmer-107687 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
riddik Публикувано 10 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2012 Здравей колега.Аз също съм с ADR 1.8 20V.Откъде си взел контролните стойности ?Ако ги имаш на файл или линк - сподели ги с нас, моля.Стойностите ми ги показва програмата,мисля че това са тези лейбъл файлове.като натисна върху стойноста ми показва допустимите.Значи тази стойност е при запалена кола на 90 градуса.С vcds lite 1.0 съм.Ако някой колега ги има нека да ги сподели.Мерси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SoftMaster Публикувано 10 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2012 Стойностите ми ги показва програмата...Ясно Аз помислих, че имаш нещо с повече подробности, от сорта при какви условия са мери и т.н.Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stoi4o1974 Публикувано 14 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2012 Как може да се деактивира сигнализацията на таблото "за минимално показание на маслото"?Явно датчика не е наред и постояно пищи и показва картинка с лейка и пише минимум, а иначе маслото е малко под максимума.Повярвайте много е дразнещо.Конкретно колата е ауди А8 2,5 тди 99 год.Благодаря предварително на отзовалите се колеги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 14 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2012 Няма начин софтуерно да се изключи, само хардуерно, като си отстраниш проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
REISTAR Публикувано 18 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2012 Control Module Part Number: 03E 906 033 L Component and/or Version: 1.2l/4V SIMOS3 00HS4726 Software Coding: 00061 Work Shop Code: WSC 00788 Additional Info: WVWZZZ9NZ3Y170902 VWZ7Z0B63628002 Faults Found:18047 - Accelerator Position Sensor 1/2 (G79/G185): Implausible Signal P1639 - 35-10 - - - Intermittent16712 - Knock Sensor 1 (G61): Signal too High P0328 - 35-10 - - - Intermittentколеги бихте ли ми помогнали за талкуването на тези грешки ,в нета няма много инфо за тях като цяло сигнал от педала до дросела и чукаш сензор като втората е мисля последици от първата ,каде и какво да търся. благодаря ви предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 24 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2012 Здравейте колеги,Вчера смених маслото на А4-ката от подписа и нулирах service интервала. Обаче при мен този интервал е за 30000км (мисля) за Long Life масло. Сложих 5w30, което ще сменям на 15000км. Как мога да променя интервала? В книжката пише, че се сменя този интервал в сервизни условия в зависимост от типа масло, което се ползва. Знае ли някой на кой канал с VAG-COM се променя тази стойност? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cnr07 Публикувано 24 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2012 (Редактирано) Тук е описана процедурата, VBI Редактирано 24 Юни 2012 от cnr07 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 24 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2012 много благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cnr07 Публикувано 24 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2012 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stefan Stefanov Публикувано 24 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2012 Преди малко се пробвах да направя тази манипулация 17-Instruments: K1 -- KWP-1281 VCDS Works fine. Tweak: There are four lighting modes: Mode 0: Nothing lit until ext. light on Mode 1: Pointers lit all the time Mode 2: Scales lit all the time Mode 3: Pointers and Scales lit all the time Mode is changed in Adapation Channel 19. Standard value should be 11000 (or something close). The first (left-most) digit is the lighting mode. При мен цифрите бяха 01100 Пробвах се да променя първата нула, но след като я променя и отново влезна нулата отново се е върнала. Неразбирам защо не ми позволява да направя промяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximoff Публикувано 25 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2012 (Редактирано) Колеги помагайте.Сутринта служебното VW caddу не запалило, решили умниците да го дръпнат за да запали - таблото засветило като коледна елха. След изчистването на грешките останали да светят лампи на "едно воланче", "АБС" и "колата която се пързаля" Ето и грешките който не се махатAddress 03: ABS Brakes Labels: 1K0-907-379-MK70.lbl Part No: 1K0 907 379 P Component: ASR FRONT MK70 0105 Coding: 0017106 Shop #: WSC 35110 377 00154 VCID: 3F8947CF17ED1 Fault Found:00285 - ABS Wheel Speed Sensor; Front Right (G45) 012 - Electrical Fault in CircuitAddress 44: Steering Assist Labels: 1Kx-909-14x-44.clb Part No: 1K1 909 144 M Component: EPS_ZFLS Kl.140 H08 1901 Shop #: WSC 35110 377 00154 VCID: 356525E725D11 Fault Found:00778 - Steering Angle Sensor (G85) 000 - - Четох в Ross-tech, че този сензор G85 трябвало да се калибрира, а G45 (abs) да се провери окабеляването. знае ли някой как се калибрира G85?В правилна насока ли съм? Редактирано 25 Юни 2012 от maximoff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VAGCOM Публикувано 25 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2012 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00778 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lowforce Публикувано 12 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2012 (Редактирано) Здравейте! От няколко дни се опитвам да се свържа с ECU-то на А3 1.6 AKL - кабела е син евтин китаец, а VAG-COM 311n.От около 10 опита да се свържа с блок 01 Engine, само един е успешен. Когато обаче успея да се свържа единственото активно меню e Fault Codes 02, където излиза следното съобщение:При Auto SCAN излиза и следното на 08:Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8L0 820 043 D Note: Excessive Comm ErrorsКабелът и софтуера са продвани на други коли - 1.8T AGU, Golf 3, A4 1.8 - няма никакъв проблем с прочитане на грешки и данните от Measuring Blocks.С VCDS Lite 1.1 изобщо не се свързвам с 01 Engine. Може ли да се направи нещо или просто ЕКУ-то на колата е "умряло"?П.С. С другите блокове - ABS, Airback, Central Locking, Instruments няма никакви проблеми. Редактирано 12 Юли 2012 от lowforce Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 17 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2012 Колега, намери друг кабел за проба, с друго РС ако трябва. Ако трябва даже виж дали ще се върже на друга диагностика (Бош, Текса, Адиа...) Може и да дадеш някой лев, но поне ще знаеш какво е положението и къде е грешката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido_en Публикувано 20 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2012 Колеги, интересува ме каква е разликата между тези два кабела и има ли значение за моята кола кой ще закупя. Първият е Интерфейс (кабел) KKL USB за VAG-COM/VCDS-Lite и др Вторият е този Интерфейс (кабел) HEX-USB+CAN за VCDS 11.11.3 (VAG-COM) - 2012г. Мой колега ми каза, че този, който е 40лв нямало да стане за моето Ауди (Audi A4 B6 8e 2.0 ALT), защото не поддържал директна can връзка. Честно казано нямам представа каква е тази can шина и за това ме интересува дали ще ми върши работа този от 40лв.Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ggatwo Публикувано 20 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2012 Моят съвет е да отделиш малко повече пари и да си вземеш по-скъпия кабел.Ще имаш добра поддръжка на контролерите в колата с по-новия софт.Така дори да/когато смениш колата след някоя година ще можеш да продължиш да го ползваш без проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 20 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2012 (Редактирано) Момчета имам интересен проблем с ВАГ-а.След като се актуализира до версия 11.11.3, нортъна ми от време на време вади предупреждение за вирус и трие цялата директория на програмата, като след това се налага да инсталирам наново.Вече няколко пъти го прави.Ето и "вируса":Suspicious.Cloud.7.EP. На сайта на симантеците го няма в листа им.Нещо опасно ли е, трябва ли да затрия всичко актуализирано и да използвам само версията от CD-то?Ето директорията където нортъна "намира" вируса:c:\ross-tech\vcds-11.11.3\vagcom.exe Редактирано 20 Юли 2012 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VAGCOM Публикувано 20 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2012 Фалшива тревога.Укажи тази папка да не се сканира от антивируса.Някои антивирусни дават фалшива тревога на този файл: https://www.virustotal.com/file/911fd9dba64ef72d28f9ddf9280603b36047244b7993a8e38001c31e2c12b39b/analysis/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 20 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2012 Фалшива тревога.Укажи тази папка да не се сканира от антивируса.Правя го, но дори и така нортъна без да е в режим на някакъв скан пак пропищява и трие.Все едно въпросния "вирус" се активизира и протекцията в реално време го "хваща", вече на три пъти засичам "процедурката" в реално време.Не зная доколко пускането на въпросния файл към симантек върши работа, но и това направих днес, пък знае ли човек. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 20 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2012 (Редактирано) И при мен дава същата грешка на версия 11.11.3: "Suspicious.Cloud.7.EP" и подозирам, че това е причината да не се стартира въобще програмата под Windows 7 Enterprise дори и при спряна антивирусна. Има ли някакъв начин това да се фиксне защото не може да се ползва последната версия на програмата? Работи ми само руската версия 908.1, но пък там е кофти ако се копират грешките в WORD или Notepad защото всичко излиза на маймуница. Отделно при мен липсват "подсказките" като се вържа към контролера на двигателя с руската версия на програмата. Двигателя ми е BFB.Иначе оригиналната версия на VCDS 11.11.3 свалена директно от сайта на Ross-Tech се стартира без пробллеми и не дава съобщение за вирус, но пък няма да познае кабела. Редактирано 20 Юли 2012 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 20 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2012 (Редактирано) Иначе оригиналната версия на VCDS 11.11.3 свалена директно от сайта на Ross-Tech се стартира без пробллеми и не дава съобщение за вирус, но пък няма да познае кабела.Точно от там я свалям версията и докато нортъна не я срине я ползвам без проблеми с кабела. Редактирано 20 Юли 2012 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VAGCOM Публикувано 20 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2012 укажи папка и подпаки c:\ross-tech да не се сканиратвсички антивируси има възможност за указване на папки който се игнориратинсталирай с изключен антивирус Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 20 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2012 (Редактирано) Настроил съм да се игнорира тази папка, но въпреки всичко като стартирам файла нищо не се случва - нито съобщение за грешка нито някакъв прозорец. Показва се процеса в Task Manager-a за около 1 секунда и изчезва. Държи така, както ти писах на ЛС след като купих кабела. Освен да пробвам оригиналната версия с твоя кабел - тя се стартира без проблем. Предполагам, че това няма да повреди кабела? Редактирано 20 Юли 2012 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване