Jump to content

Recommended Posts

"Фалшификат"

http://IMAG0277.jpg pc screenshot IMAG0275.jpg imagehosting

 

"Оригинал" made in .....66

http:// free upload pictures IMAG0303.jpg picture share IMAG0710.jpg screen capture

 

Вася Диагност -пълен лиценз!!!

http://IMG_0424.jpg uploadimage IMG_0429.jpg free photo upload

 

Да намерим разликите....

Редактирано от birolino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@birolino

 

Не се свърза само с един контролер.

Без колата и кабела не мога да кажа къде е причината.

 

Проблем няма  - сменяме кабела или връщаме парите.

 

Отворил си кабела, не знам какво си правил по него...

 

Всички останали работят, от много години.

Редактирано от VAGCOM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това последното не  го разбрах.

ползва се vcds 15 с kkl кабел за 409 и се пита защо не работи ли?

Не. Ползват се трите кабела, които имам. От прикачените снимки-12.12/преработен от sklad66, за което им благодаря/-работи, техният, който закупих/на 2 снимка/ -работи, когато си поиска и грее.Един 409.1 KKL/от OLX/за смешни пари-работи на пушка.Последните две снимки са на руски интерфейс.

Снимката от #1456 e с интерфейса от колегата VAGCOM. Изпратих им го за тест и рекламация.Казаха, че го тествали и работел.При мен не иска.Нелюбезно отношение по телефона от служител, който явно гаранционния стикер го интересува и веднага спомена,че трябва да се плаща?!?!

Работя с доста по-скъпа техника и никога досега не съм имал случай на "гаранционни лепенки". 36 месеца е гаранцията на изделията, които предлагам и нямам случай да кажа на клиент, че трябва да плаща, заради това, че по една или друга причина има проблем с електрониката....До тук ясен ли съм?

И за да не превръщам този чисто технически форум на "бг мама" ще спра до тук!

"На вълкът му бил дебел врата, защото си вършел работата сам".

Успех на колегата от sklad66 и на всички настоящи и бъдещи клиенти!

Аз бях до тук!

@birolino

 

Не се свърза само с един контролер.

Без колата и кабела не мога да кажа къде е причината.

 

Проблем няма  - сменяме кабела или връщаме парите.

 

Отворил си кабела, не знам какво си правил по него...

 

Всички останали работят, от много години.

Отворих го от чисто любопитство за да сравня тези от нета. Не съм правил по него интервенции, макар,че най-лесно ми беше да му прочета atmega 162 и FTDI-то -знаеш как става, нали?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е въпрос да правя реклама, но моят е от Склад66 със сериен номер от 2011 - постоянно го ползвам, постоянно го обновявам. Дори преди няколко дни получих последните ъпдейти.

До сега само веднъж е спирал, и то заради прекъснат кабел за USB! Е, понеже беше извън гаранция набързо прежалих един принтерен кабел и след 5 мин вече беше на работа!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колегата VAGCOM

Не искам да ми връщате сумата за покупката. Ако е възможно желая да ми го замените. Както вече споменах, отремонтираният от Вас стар интерфейсен кабел версия 12.12 работи перфектно и затова ме е яд за новия закупен ! Проблема при него е ,че не чете всеки път двигателя( позиция 01) от лейбъла за ауди а4 , пропуска ми и еърбега. При повтаряне на теста изписва, че не се свързва с контролера и забива лаптопа. Тествал съм го на три лаптопа, писахме си на лични и знаете. С другите, които имам колата се чете нормално.

Поздрави!

Редактирано от birolino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също

От 5 години.

...

Добре де, след като не си излъган, прецакан или каквото щеш от него, та даже в случая изобщо не си негов клиент, защо си го захапал. Темата е доста по-различна.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от bokouser
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 вот для того чтобы прочитать файлик с расширением *.clb и нужна утилита svcdec

как воспользоваться утилитой:
скачать тут
- Pаспаковать в C:\svcdec\
- запустить CMD(командная строка)
командой
- >cd C:\svcdec\
переходим в папку с распакованной утилитой и запускаем команду:
svcdec.exe 1K0-937-08x-09.clb brt -maxlines=50 -method=2 > C:\SVCdec\Users\1K0-937-08x-09.lbl
Примечание: я предварительно создал папку User.
на выходе получаем из clb файла читаемый файл lbl

 

 

http://www.mediafire.com/download/5969ces5i1uk4n4/ClbConvert.zip

 

Това ли ползваш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, точно това. Опитах с метод 1, 2 и 3. С maxlines и без тях. И все, файлът ми е на маймуница. Не става и не става. Опитвах го и на 3 различни компютър. Домашния десктоп с Win7 x86, служебния десктоп с WinXP, лаптопа ми с Win7 x64.

И все греди и греди...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И със смененото табло ш...... ВАГ КОМ не ще да се върже с нито един контролер вече не знам с Ваг тахото си влизам само в таблото за да си видя пин кода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

ползвам VCDS Lite 1.1.

Бих искал да определя каква е горивната смес (бедна/богата/нормална).

Кои показания (на кой канал) на двигателя трябва да гледам и какви трябва да са референтните стойности ?

Всяка помощ е от полза!

Благодаря на всички, които се отзоват!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако питаш за колата от подписа ти:

Fuel Trim Info

Understanding Fuel Trim

Some of the most common Fault Codes (DTC's) pertain to fuel trim (rich mixture, lean mixture, etc.) Here is an explanation of fuel trim and what it does for us. The ECU controls Air/Fuel mixture in order to maintain power, efficiency, and emissions. A/F is expressed as either a ratio (14.7:1 for example) or as a Lambda value. With iso-octane ("ideal" gasoline), Lambda of 1.0 is equal to 14.7:1 A/F. This is known as "Stoichiometric", a condition where there is a perfect balance between oxygen molecules and the various hydrogen and carbon based molecules in petroleum. With the oxygenated gasoline that most of us use, actual A/F ratio of 15:1 is closer to stoichiometric.If Lambda is greater than 1.0, then there is a surplus of air and the engine is running lean. If Lambda is less than 1.0, then there is a surplus of fuel and the engine is running rich. It should be noted that the ratios are mass-based, not volume-based.

So, why don't we always run at 1.0 all the time? Well, we do MOST of the time. At cruise and idle, mixture is held tightly to 1.0 to keep the catalytic convertor at optimal efficiency, so the emissions are minimized. However, when we need acceleration, the mixture gets richer. Why? Maximum power is made between 0.85 to 0.95 Lambda (12.5 to 14.0 A/F with iso-octane). So, under acceleration, mixtures get richer. Sometimes you want to get even richer under acceleration to keep detonation (pre-ignition of the mixture from excess cylinder temperatures) away. The 1.8T has a relatively high compression ratio for a turbocharged engine, which especially under lots of boost, is very succeptible to detonation).

So, now that we know that the ECU wants to be able to control the A/F ratio. It has a prescribed set of values (maps) for a given RPM, Load, etc. So, the ECU tells the injectors to pulse for exactly XX.X milliseconds and that SHOULD get us the proper A/F ratio that we want. Well, if you tell an employee to go do something, you want to make sure they actually did it, right? The ECU has some snitches (the front O2 sensor and the MAF, for the most part) that will report back whether or not the desired mixture has been attained. The rear O2 sensor is used mostly to monitor the condition of the catalytic convertor, although in some applications it also contributes to trim information.

Based on feedback from the snitches, the ECU learns to apply a correction factor to its commands to the fuel injectors. If you know that your employees take longer than the standard allotted time to do a specified job, you will need to adjust for that in your planning (injectors are in a union, so it is tough to fire them ). The learned values go between the maps in the ECU's Flash ROM (the "chip") and the signal to the fuel injectors. These learned compensations are known as "trim". So, when you see "trim", it means "compensation".

"Add" means additive trim, which is addressing an imbalance at idle. When the ECU is using additive trim, it is telling the injectors to stay open a fixed amount longer or shorter. The malfunction (e.g. vacuum leak) becomes less significant as RPM increase. For additive adaptation values, the injection timing is changed by a fixed amount. This value is not dependent on the basic injection timing.

"Mult" mean multiplicative trim, which is addressing an imbalance at all engine speeds. The malfunction (e.g. clogged injector) becomes more severe at increased RPM. For multiplicative adaptation values, there is a percentage change in injection timing. This change is dependent on the basic injection timing.

You can check your current state of trim by using VAG-COM or equivalent to look in Group 032 (in many modern ECU's, consult your Factory Repair Manual for the specific group for your particular vehicle) in your engine measuring blocks. The first two fields will have percentages. The first field tells the fuel trim at idle (Additive). The second field tells the fuel trim at elevated engine speeds (Multiplicative). Negative values indicate that the engine is running too rich and oxygen sensor control is therefore making it more lean by reducing the amount of time that the injectors are open. Positive values indicate that the engine is running too lean and oxygen sensor control is therefore making it richer by increasing the amount of time that the injectors are open.

It is totally normal for both the first and second fields to be something other than zero. In fact, zeros IN BOTH FIELDS indicates that either you just cleared codes (which will reset fuel trim values) or something isn't working properly. If values get too far away from zero, it will cause a DTC (fault code) and can set off the MIL (commonly referred to as the Check Engine Light, or CEL). Specifications for normal operation are usually somewhere near +/- 10%.

In general, an out-of-spec value in the first field (Additive) indicates a vacuum leak since it is mostly present at idle, when vacuum is highest. An out-of-spec value in the second field (Multiplicative) indicates a fault at higher RPM, and may point to a faulty MAF.

Here's a good sanity check for the status of your MAF. Do a full-throttle run all the way to redline in a single gear (second works fine). Group 002 usually shows air mass in g/s (in many modern ECU's, consult your Factory Repair Manual for the specific group for your particular vehicle). Your peak airflow should be roughly 0.80 times your horsepower if you are close to sea level. So, if you have a stock 150 hp 1.8T, expect around 120 g/s. If you see significantly less than that, you MAF may be on the way out. Also note that airflow will be markedly different at higher altitudes due to reduced ambient air pressure, especially with naturally aspirated engines that do not have forced induction to overcome that deficiency. This still works if you are chipped, but "race" programs may make more power through timing, rather than airflow. Therefore, take all readings with a grain of salt.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако питаш за колата от подписа ти:...

 

Да, за колата от подписа питам.

Това, което си копирал от сайта на ross-tech съм го чел и на този канал при мен няма никой.

Ще ми се някой да даде съвет от личен опит.

Предполагам, че нещата зависят от версията на VCDS и мотора, който се чете.

Всъщност, ако знаех, нямаше да питам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, за колата от подписа питам.

Това, което си копирал от сайта на ross-tech съм го чел и на този канал при мен няма никой.

Ще ми се някой да даде съвет от личен опит.

Предполагам, че нещата зависят от версията на VCDS и мотора, който се чете.

Всъщност, ако знаех, нямаше да питам :)

Кажи си кодът на мотора. Ако във VCDS случайно няма лейбъл за мотора ти, ще ти намериме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Липсата на лейбал файл не пречи да се чете или работи с даден контролер.

Каналите зависят само от контролера, не и от версията.

Съществуващите канали в контролера не са с последователна номерация.

Подробно са описани и в ElsaWin.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи си кодът на мотора. Ако във VCDS случайно няма лейбъл за мотора ти, ще ти намериме.

Моторът е прословутият астматик - ADR, 1.8 литра, 125 коня.

И, да, не намира лейбъла.

Аз правих някакви експерименти да копирам от други версии, ама нещо не се получи.

По принцип кабела е купен с VCDS Lite 1.1 от sklad66.com

Няма проблем в работата с него вече 5-6 години.

Предполагам мога да ъпдейтна версията на софтуера най-много до 1.2

Ако се налага и това ще направя, стига това да е от полза :)

 

PS: Колата е 1997 година, ако има значение ;)

Редактирано от SoftMaster
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както беше писал колегата VAGCOM-няма и няма да има развитие на ниските версии. Визирам 409.1, VCDS lite, руските измишльотини. Дори да се опиташ да вкараш нов лейбъл, ако не го поддържа софта ще ти покаже среден нокът.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...