Jump to content

Recommended Posts

Помогнете да си настроя COM порта на лаптопа.Беше с уин 7 ,бях си го настроил и работеше.Ъпна се с 10 и сега на ново трябва конфигурирам порта,но не намирам [emoji4] откъде.

Кабела е от "склада".

Пп малко повече обесняяайте [emoji5]

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За а8 2004-2006 кабела от последния линк на предната страница ще върши ли работа?

Кабела трябва да е HEX+CAN, тоест по-старите VCDS Lite и v409 няма да работят.

От кой ще го купиш вече е друго нещо...

Помогнете да си настроя COM порта на лаптопа.Беше с уин 7 ,бях си го настроил и работеше.Ъпна се с 10 и сега на ново трябва конфигурирам порта,но не намирам [emoji4] откъде.

Кабела е от "склада".

Пп малко повече обесняяайте [emoji5]

Колега, що не се обърнеш към тях?

Аз ако имам проблем с работата си пиша един мейл с проблема, и винаги получавам отговор. А кабела отдавна не е в гаранция...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо тях питах,но отговора бе,не мога да ви кажа.

Пък и проблема не е в кабела а в това че не се оправям с уиндоуса.

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрайте колеги изписва тази грешка смених дачки и не се оправи смени и управлението на airbags ии пак я набива 01738 - crash sensor for front airbag drivers side (g284) electrical fault in circuit

Редактирано от dimitar9408
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С VCDS Lite съм (с китайски кабел естествено) и не мога да вляза в контролера на въздушните възглавници на A3 8L 2001г. Същото се получава и при модула ABS, но след като сменя Start Baud с по-малко/по-голямо число вече модула бива отворен/прочетен за грешки. Не действа при Airbag модула. Грешката се появи след като разглобихме цялото табло за подмяна на радиаторчето на парното и "майстора" реши да я покара без възглавницата на волана, преди да я сглобим докрай. Преди това не светеше символа на таблото. Мърдахме и седалките доста, докато разглобявахме, но не сме разкачали буксите и като ги погледнах не изглеждаха отворени. Някакви идеи? Възможно ли е заради самият кабел и Lite версията да се получава това или сме развалили модула/забравили сме някоя букса?

 

 

Address 15: Airbags       Labels: 8L0-820-043.LBL

   Controller: 
   Note: Excessive Comm Errors
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От седмица греда с тази грешка  :wall: 00438 -  Fuel Supply Sensor 2 (G169)

            30-00 -  Open or Short to Plus
Колата не  е quattro и съответно няма втори датчик за гориво,но компа го търси и набива тази грешка.Явно имам качен софтуер quattro,поне тва разбрах от четене по чуждите форуми.Но ми се падат се полски и сръбски а с google translete става боза и в крайна сметка нищо не разбрах как се оправя проблема.Другата грешка е-Address 02: Auto Trans   
   Controller: 
   Note: Excessive Comm Errors.Като се опитам да вляза в контролера ми изписва -Too many Communications Errors to Contine.Има ли нещо общо не знам......ИДЕИИИ
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам, при А4 след 2002-ра, датчиците за горивото са два, на една и съща помпа (до колкото знам, не го твърдя със сигурност). Ако Помпата ти от горе изглежда така (освен 5 пиновата букса да имаш и една 2-пинова):

 

A20-10411.jpg

 

Значи са два сензорите. Но, ако те дразни грешката, винаги можеш да изключиш втория. Влизаш в Instrument, а от там в Adaptations. Избираш адаптационен канал 34. В него има записан 5 цифрен двоичен код. Последната цифра от кода е за G169:

xxxx0: Monitoring tank sender 2 inactive
xxxx1: Monitoring tank sender 2 active

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

.............................Другата грешка е-Address 02: Auto Trans   

   Controller: 
   Note: Excessive Comm Errors.Като се опитам да вляза в контролера ми изписва -Too many Communications Errors to Contine.Има ли нещо общо не знам......ИДЕИИИ

Проблем с ваг-ком

Проблеми с китайските интерфейси за VCDS

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря bsdnikolov.Оправих проблема,по незнайна причина беше 00001 сложих 00000 и всичко си дойде  на мястото.Вече ми показва че съм с половин резервоар а преди клонеше към резервата.2- пинова букса нямам само с една голяма съм проверено.Втората грешка влязох с кабел от приятел,моят е от sklad66 но явно ще трябва да си поиграя с  Latency Timer.

Редактирано от gaetano_72
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой може ли да каже, каква е причината, поради която колата ми да не може да се свърже с по- евтините кабели?

Пробвах четири кабела (от 35 до 50лв) и не стана, после пробвах с кабел от 100 лева с HEX can нещо си и стана?

А4 б5 1998 1.8т бензин куатро

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Благодарности колега  :zustimm: !!!

Работи,но не иска да ми занули инспекциите,променя ги в модула,а на таблото си стои.

Явно има нещо ..... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да има, не си занулил всички инспекции. Много често се пропуска двугодишната инспекция в сервиз, за смяна антифриз и спирачна течност и проверка на ходова част. На наш колега 30 минути се балтавих, докато видя че му свети инспекцията за това.

Какъв ти е VAG номера на таблото?

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой колега ако може да ми каже как да отворя long coding helper , с vcds 11.11   съм,и чета в нета указания за някой неща и го дават да се ползва тоя хелпър,но при мен или го няма или аз не знам как да го отворя в програмата.Благодаря предварително.

Редактирано от Nikieva
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В B6 няма дълго кодиране, няма и в B7.
Дълго кодиране има в контролери, монтирани в коли с директен can bus за диагностика.

При отваряне на прозореца за кодировка, ако тя е "дълга", бутона за хелпера се появява автоматично:

coding-long.png

Редактирано от VAGCOM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Сигурно е коментирано, 

но някой може ли да каже дали има някаква програма за визуализация параметрите от Log файла например като трендове или диаграма или синусоида. 

Чувал съм, че може да се импортира в Exell, но и там точно не ми е ясно как може да се обработи?

Ще съм благодарен някой да помогне  :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С VCDS 15.7.1 не мога да влезна в контролера на радиото,какъв може да е проблема?

Дали има връзка не знам,но смених оригиналното радио Chorus с Concert II+,но тогава нищо не е пипано с  VCDS.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги не мога да свържа ваг-кома с фабията. Пише No response from contoller. Не чете нито един контролер. Не може да се свърже с колата. Версията е 12. Фабия 1.4 mpi 2003

Моля за помощ  :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми работи парктроника. Излиза тази грешка,която странно я няма в списъка на ross-tecch. Някаква идея от къде да почна да търся проблема?

3362780f20eb7c47c456c23e6317e507.jpg

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...