genttogsg Публикувано 18 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2015 Помогнете да си настроя COM порта на лаптопа.Беше с уин 7 ,бях си го настроил и работеше.Ъпна се с 10 и сега на ново трябва конфигурирам порта,но не намирам [emoji4] откъде.Кабела е от "склада".Пп малко повече обесняяайте [emoji5] Sent from my Nexus 5 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 18 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2015 За а8 2004-2006 кабела от последния линк на предната страница ще върши ли работа?Кабела трябва да е HEX+CAN, тоест по-старите VCDS Lite и v409 няма да работят.От кой ще го купиш вече е друго нещо...Помогнете да си настроя COM порта на лаптопа.Беше с уин 7 ,бях си го настроил и работеше.Ъпна се с 10 и сега на ново трябва конфигурирам порта,но не намирам [emoji4] откъде.Кабела е от "склада".Пп малко повече обесняяайте [emoji5] Колега, що не се обърнеш към тях?Аз ако имам проблем с работата си пиша един мейл с проблема, и винаги получавам отговор. А кабела отдавна не е в гаранция... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 18 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2015 Първо тях питах,но отговора бе,не мога да ви кажа.Пък и проблема не е в кабела а в това че не се оправям с уиндоуса.Sent from my Nexus 5 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VAGCOM Публикувано 18 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2015 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitar9408 Публикувано 21 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2015 (Редактирано) Здрайте колеги изписва тази грешка смених дачки и не се оправи смени и управлението на airbags ии пак я набива 01738 - crash sensor for front airbag drivers side (g284) electrical fault in circuit Редактирано 21 Октомври 2015 от dimitar9408 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitar9408 Публикувано 21 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2015 (Редактирано) Audi a4 b6 Редактирано 21 Октомври 2015 от dimitar9408 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 С VCDS Lite съм (с китайски кабел естествено) и не мога да вляза в контролера на въздушните възглавници на A3 8L 2001г. Същото се получава и при модула ABS, но след като сменя Start Baud с по-малко/по-голямо число вече модула бива отворен/прочетен за грешки. Не действа при Airbag модула. Грешката се появи след като разглобихме цялото табло за подмяна на радиаторчето на парното и "майстора" реши да я покара без възглавницата на волана, преди да я сглобим докрай. Преди това не светеше символа на таблото. Мърдахме и седалките доста, докато разглобявахме, но не сме разкачали буксите и като ги погледнах не изглеждаха отворени. Някакви идеи? Възможно ли е заради самият кабел и Lite версията да се получава това или сме развалили модула/забравили сме някоя букса? Address 15: Airbags Labels: 8L0-820-043.LBL Controller: Note: Excessive Comm Errors Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gaetano_72 Публикувано 25 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2015 От седмица греда с тази грешка 00438 - Fuel Supply Sensor 2 (G169) 30-00 - Open or Short to PlusКолата не е quattro и съответно няма втори датчик за гориво,но компа го търси и набива тази грешка.Явно имам качен софтуер quattro,поне тва разбрах от четене по чуждите форуми.Но ми се падат се полски и сръбски а с google translete става боза и в крайна сметка нищо не разбрах как се оправя проблема.Другата грешка е-Address 02: Auto Trans Controller: Note: Excessive Comm Errors.Като се опитам да вляза в контролера ми изписва -Too many Communications Errors to Contine.Има ли нещо общо не знам......ИДЕИИИ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 26 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2015 До колкото знам, при А4 след 2002-ра, датчиците за горивото са два, на една и съща помпа (до колкото знам, не го твърдя със сигурност). Ако Помпата ти от горе изглежда така (освен 5 пиновата букса да имаш и една 2-пинова): Значи са два сензорите. Но, ако те дразни грешката, винаги можеш да изключиш втория. Влизаш в Instrument, а от там в Adaptations. Избираш адаптационен канал 34. В него има записан 5 цифрен двоичен код. Последната цифра от кода е за G169:xxxx0: Monitoring tank sender 2 inactivexxxx1: Monitoring tank sender 2 active Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 26 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2015 .............................Другата грешка е-Address 02: Auto Trans Controller: Note: Excessive Comm Errors.Като се опитам да вляза в контролера ми изписва -Too many Communications Errors to Contine.Има ли нещо общо не знам......ИДЕИИИПроблем с ваг-комПроблеми с китайските интерфейси за VCDS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gaetano_72 Публикувано 26 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2015 (Редактирано) Благодаря bsdnikolov.Оправих проблема,по незнайна причина беше 00001 сложих 00000 и всичко си дойде на мястото.Вече ми показва че съм с половин резервоар а преди клонеше към резервата.2- пинова букса нямам само с една голяма съм проверено.Втората грешка влязох с кабел от приятел,моят е от sklad66 но явно ще трябва да си поиграя с Latency Timer. Редактирано 26 Октомври 2015 от gaetano_72 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
benzinovfen Публикувано 31 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2015 Колеги, някой може ли да каже, каква е причината, поради която колата ми да не може да се свърже с по- евтините кабели?Пробвах четири кабела (от 35 до 50лв) и не стана, после пробвах с кабел от 100 лева с HEX can нещо си и стана?А4 б5 1998 1.8т бензин куатро Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plambata Публикувано 8 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2015 Здравейте,някой дали има работеща (регистрирана) версия на VCDS lite.Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birolino Публикувано 8 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2015 Ето, заповядай. http://www.filedropper.com/vcdslite12fullregisteredactivated Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plambata Публикувано 11 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2015 Благодарности колега !!!Работи,но не иска да ми занули инспекциите,променя ги в модула,а на таблото си стои.Явно има нещо ..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 11 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2015 (Редактирано) Да има, не си занулил всички инспекции. Много често се пропуска двугодишната инспекция в сервиз, за смяна антифриз и спирачна течност и проверка на ходова част. На наш колега 30 минути се балтавих, докато видя че му свети инспекцията за това.Какъв ти е VAG номера на таблото? Редактирано 11 Ноември 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plambata Публикувано 15 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2015 Точно така колега,това се оказа.Благодаря и поздрави на всички! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 21 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2015 (Редактирано) Някой колега ако може да ми каже как да отворя long coding helper , с vcds 11.11 съм,и чета в нета указания за някой неща и го дават да се ползва тоя хелпър,но при мен или го няма или аз не знам как да го отворя в програмата.Благодаря предварително. Редактирано 21 Ноември 2015 от Nikieva Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VAGCOM Публикувано 21 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2015 (Редактирано) В B6 няма дълго кодиране, няма и в B7.Дълго кодиране има в контролери, монтирани в коли с директен can bus за диагностика.При отваряне на прозореца за кодировка, ако тя е "дълга", бутона за хелпера се появява автоматично: Редактирано 21 Ноември 2015 от VAGCOM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 21 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2015 Ясно,не знаех,благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 3 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2015 Сигурно е коментирано, но някой може ли да каже дали има някаква програма за визуализация параметрите от Log файла например като трендове или диаграма или синусоида. Чувал съм, че може да се импортира в Exell, но и там точно не ми е ясно как може да се обработи?Ще съм благодарен някой да помогне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VAGCOM Публикувано 3 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2015 https://sites.google.com/site/1810martin/how-to-turn-a-vcds-log-into-an-excel-graph Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svoenraven Публикувано 5 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2015 С VCDS 15.7.1 не мога да влезна в контролера на радиото,какъв може да е проблема?Дали има връзка не знам,но смених оригиналното радио Chorus с Concert II+,но тогава нищо не е пипано с VCDS. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ikoseomer Публикувано 5 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2015 Колеги не мога да свържа ваг-кома с фабията. Пише No response from contoller. Не чете нито един контролер. Не може да се свърже с колата. Версията е 12. Фабия 1.4 mpi 2003Моля за помощ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 8 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2015 Не ми работи парктроника. Излиза тази грешка,която странно я няма в списъка на ross-tecch. Някаква идея от къде да почна да търся проблема?Sent from my SM-G925F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване