bsdnikolov Публикувано 29 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2015 (Редактирано) Лейбъл ще му дам, но утре. Не е болка.Лейбъли, можеш да си добавиш и после, независимо от версията на софта. Аз за мойта кола си ги преработих, така че да ми е най-сгодна работата с тях. Редактирано 29 Юли 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SoftMaster Публикувано 29 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2015 Да, но лейбъла е просто файл, който софтуера може и да чете, но да не интерпретира правилно.Точно това се получи накрая - започна да ми дава неверни описания за прочетените стойности на някои канали.Затова и съм конкретизирал в питането си, че става дума за конкретна версия.Сега, ако с наличната версия не може да се прочете информацията - ок.Но ако може - искам да знам как да го направя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 29 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2015 Да, но лейбъла е просто файл, който софтуера може и да чете, но да не интерпретира правилно.Точно това се получи накрая - започна да ми дава неверни описания за прочетените стойности на някои канали.Затова и съм конкретизирал в питането си, че става дума за конкретна версия.Сега, ако с наличната версия не може да се прочете информацията - ок.Но ако може - искам да знам как да го направя WTF. Явно не се нуждаеш от файл. Просто си смени кабела или софта. Повредата е в твоя телевизор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SoftMaster Публикувано 29 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2015 Това, което знам за лейбъл файла, е че той дава етикет и референтни стойности на полето.Ако файлът липсва, тогава софтуера се опитва да "отгатне" какъв тип е прочетената стойност и в общи линии се справя горе-долу.Не помня точно как се сдобих с лейбъл файл, но явно не беше много редно да го копирам в моята версия.Не се получи очаквания ефект.Вероятно не е бил правилния файл.Това с 32 и 33 канал при мен не върви, т.е. не открива такива канали.По принцип знам, че тази версия си е орязана.Възможно е затова да не се четат тези канали.Все пак, ако намеря верния лейбъл файл за тази версия, едва тогава мога да кажа със сигурност дали и какво върви.Иначе, да, вадят се едни пари и се купува последна версия, с която може би нещата ще тръгнат.Все се надявам някой във форума да има нужния опит и да помогне.Затова съм написал - ако някой знае как се прави това с тази версия.Пък, ако се намери някой, който да каже, че не става с тази версия - това пак решава дилемата.Сега се опитах индиректно да правя някакви заключения по стойности на полета от 5-6-7 канал.Там дава корекции на горивото, стойности на ламбда сондата и др., но не знам какви са референтните им стойности, и както казах си е вид гадаене... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birolino Публикувано 29 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2015 Ми аз в Хасково видях софтуера/ВАГ/ВЦДС/ преведен на БГ от-до, както казваше покойния Тодор Колев. Ма, майстора мълчи като риба, като го питам от къде е...А, сега де.Руските блядове си преведоха и направиха Вася диагност....Тема за дълъг разговор! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SoftMaster Публикувано 29 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2015 Ами...негова си работа...То и форума е доброволен - който иска помага, който не иска не помага Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VAGCOM Публикувано 29 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2015 Във VCDS Lite има лайбал за ADR на B5 - 058-907-557-ADR.lbl. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 30 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 Не намирам лейбъл файл за 1.8Т BFB двигател, можете ли да ми изпратите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 30 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 Пробвай да редиректнеш към "06B-909-518-AMB.LBL" и виж с него как е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 30 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 (Редактирано) По-скоро към 06B-906-018-AVJ.lblКато го отвориш, ще забележиш че е и за BFB мотор.------------------------------------------------------------------------------------;; VCDS Label File;; Copyright © 2014+ Ross-Tech, LLC;; Audi A4 (8E);; Component: J220/J623/J624 - Engine (#01) - AVJ/BFB/BEX;; P/N: 8E0-906-018-??? / 8E0-906-518-???;; includes measuring blocks, basic setting, readiness, coding, coding-II and adaptation;; This file is part of a label file package,; make sure you have all of the following files.;; 8E-01.LBL; 06B-906-018-AVJ.LBL (1.8l MPI @ 150 HP - AVJ/BFB/BEX);; created on 10/Nov/2014 by Sebastian Stange (Sebastian@Ross-Tech.com);; last modificationon on 10/Nov/2014;; requires VCDS 14.10.0 or newer---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Редактирано 30 Юли 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 30 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 Ето ги и официалните редеректи на Ross-Tech (VCDS):--------------------------------------------------------------------------------------REDIRECT,06B-906-018-AVJ.LBL,8E0-909-518-AC ; BFB (8E)REDIRECT,06B-906-018-AVJ.LBL,8E0-909-518-AL ; BFB (8E)REDIRECT,06B-906-018-AVJ.LBL,8E0-909-518-AM ; BFB (8E)REDIRECT,06B-906-018-AVJ.LBL,8E0-909-518-AQ ; BFB (8E)REDIRECT,06B-906-018-AVJ.LBL,8E0-909-518-AR ; BFB (8E)REDIRECT,06B-906-018-AVJ.LBL,8E0-909-518-BA ; BFB (8E)-------------------------------------------------------------------------------------- Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 30 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 Пробвал съм преди време, но не се получи. Ще проверя при версия 14 (след като ъпдейтна, че още съм на версия 12) дали ще отваря коректно полетата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SoftMaster Публикувано 30 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 Във VCDS Lite има лайбал за ADR на B5 - 058-907-557-ADR.lbl.Да, имам го този файл вдиректорията с лейбълите, но: Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Controller: 8D0 907 557 S Component: 1,8L R4/5V MOTR HS D04 Coding: 04001 Shop #: WSC 06325 VCID: 40F3C303538DReadiness: N/A Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 30 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 Но, 8D-01.lbl редиректва контролера 8D0 907 557 S към лейбъл 058-907-55x-AEB2.lbl:---------------------------------------------------------------------------------------REDIRECT,058-907-55x-AEB2.LBL,8D0-907-557-S ; ADR (8D)---------------------------------------------------------------------------------------Погледнах 058-907-55x-AEB2.lbl, 1:1 е с 058-907-557-ADR.lbl.Пробвай да сложиш 058-907-55x-AEB2.lbl в директория Labels. Или просто добави следния ред в 8D-01.lbl:REDIRECT,058-907-557-ADR.LBL,8D0-907-557-S ; ADR (8D) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 30 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 (Редактирано) Да, но лейбъла е просто файл, който софтуера може и да чете, но да не интерпретира правилно.Точно това се получи накрая - започна да ми дава неверни описания за прочетените стойности на някои канали.Затова и съм конкретизирал в питането си, че става дума за конкретна версия.Сега, ако с наличната версия не може да се прочете информацията - ок.Но ако може - искам да знам как да го направя На това ти изказване, нямаше как по друг начин да реагирам. Софтуера НЕ показва стойностите на база лейбъл файла. Той само дава описание на цифричките, които виждаш в белия правоъгълник. Лейбъл файла НЕ може да накара програмата да им промени стойностите! За това ти написах, че ти е бъгнат файла или кабела. Също така, в нито един лейбъл файл за ADR няма описание на 32-ри и 33-ти канал. И ако там (в четирите бели правоъгълника) няма никакви стойности, не вини лейбъл файла или софта.Просто са празни канали и блокове. В контролерите, каналите са 256. Повечето от тях са празни. Ако искаш референтни стойности и по някаква причина все още не можеш да си подкараш лейбъл (което е доста лесно), ето ти го нагледно. ================================================================================================;; VAG-COM label file;; Audi A4 (8D) / VW Passat (3B);; component: Engine (#01) - ADR (< 06/1996);; p/n: 8D0-907-557-??;; includes measuring blocks and coding;; This file is part of a redirection package,; make sure you have all of the following files.;; 8D-01.LBL; 8D0-907-557-ADP.LBL (1.6l @ 100 HP - ADP) < 06/1996; 8D0-907-557-ADR.LBL (1.8l @ 125 HP - ADR) < 06/1996; 8D0-907-557-AEB.LBL (1.8l T @ 150 HP - AEB) < 06/1996; 8D0-907-55x-AEB.LBL (1.8l T @ 150 HP - ADP/ADR/AEB) 07/1996 >;; created on 10/Apr/2005 by Sebastian Stange (sebastian@ross-tech.com);; last modification: 05/Aug/2005;; ready for VAG-COM 405.0 and above;;;---------------------------------------------------;; coding information;;---------------------------------------------------;;C0,J220 - Engine Control Unit CodingC1,??xxx - Country/EmissionsC2,02 - Non EU-Member (MVEG I)C3,04 - EU-Member (MVEG II)C4,08 - China and CISC5,25 - JapanC6,C7,xx?xx - Drive/Additional FunctionsC8,0 - Front-Wheel-DriveC9,2 - All-Wheel-DriveC10,C11,xxx?x - TransmissionC12,0 - 5-Speed Manual TransmissionC13,5 - Automatic Transmission (01V)C14,C15,xxxx? - Vehicle TypeC16,1 - Class B (eg. Audi A4 / VW Passat);;;---------------------------------------------------;; measuring block information;;---------------------------------------------------;;000,0,Basic Function000,1,Coolant Temperature,Specification: 170...204 (80..105 °C)000,2,Engine Load,Specification: 20...55 (1.0...2.5 ms)000,3,Engine Speed,Specification: 76...96 (760...960 RPM)000,4,Supply Voltage,Specification: 176...212 (12.0...14.5 V)000,5,Throttle Valve Angle,Specification: 0...12 (0.5 <°)000,6,Idle Air Control,Specification: 122...144 (-4.0...+4.0 kg/h)000,7,Idle Air Control (learned),Specification: 122...144 (-4.0...+4.0 kg/h)000,8,Lambda Regulation (learned),Specification: 115...143 (-10.0...+10.0 %)000,9,Lambda Regulation (learned - additive),Specification: 243...255 / 0...13 (-0.64...+0.64 %)000,10,Lambda Regulation (learned - multiplicative),Specification: 118...138 (-8...+8 %);001,0,Basic Function001,1,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM001,2,Engine Load,,Specification: 1.0...2.5 ms001,3,Throttle Body Angle,,Specification: 0...5 <°001,4,Ignition Angle,,Specification: 12 °BTDC;002,0,Basic Function002,1,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM002,2,Injection Period,(theoretical),Specification: 1.0...2.5 ms002,3,Injection Period,(corrected),Specification: 2.0...5.0 ms002,4,Intake Air Mass,,Specification: 2.0...4.0 g/s;003,0,Basic Function003,1,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM003,2,Supply Voltage,,Specification: 12.0...14.5 V003,3,Coolant,Temperature,Specification: 80..105 °C003,4,Intake Air,Temperature,Specification: approx. outside Temperature;004,0,Idling Speed Stabilisation004,1,Throttle Body Angle,,Specification: 0...5 <°004,2,Intake Air Mass,(idle),Specification: -1.1...1.1 g/s004,3,Intake Air Mass,(load),Specification: -1.1...1.1 g/s004,4,Operating Mode,,Specification: Idle/Throttle/Enrich;005,0,Idling Speed Stabilisation005,1,Engine Speed,(actual),Specification (idle): 760...960 RPM005,2,Engine Speed,(specified),Specification: 860 rpm005,3,Idle Regulation,,Specification: -10.0...+10.0 %005,4,Intake Air Mass,,Specification: 2.0...4.0 g/s;006,0,Idling Speed Stabilisation006,1,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM006,2,Idle Regulation,,Specification: -10.0...+10.0 %006,3,Lambda,Regulation,Specification: -10.0...+10.0 %006,4,Ignition Angle,,Specification: 12 °BTDC;007,0,Lambda Control007,1,Lambda,Regulation,Specification: -10.0...+10.0 %007,2,Lambda Probe,Voltage,Specification: -0.1...+1.1 V007,3,Charcoal Filter,Solenoid Valve,Specification: 0.0...99.0 %007,4,Lambda Correction,Factor,Specification: 0.3...1.2;008,0,Lambda learnt Values008,1,Injection Period,(corrected),Specification: 2.0...5.0 ms008,2,Lambda Regulat.,(learned - additive),Specification: -10.0...+10.0 %008,3,Lambda Regulat.,(learned - multipl.),Specification: -8.0...+8.0 %008,4,Fuel Tank,Venting;009,0,Lambda learnt Values009,1,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM009,2,Lambda,Regulation,Specification: -10.0...+10.0 %009,3,Lambda Probe,Voltage,Specification: -0.1...+1.1 V009,4,Lambda Regulat.,(learned - additive),Specification: -10.0...+10.0 %;010,0,Fuel Tank Breather010,1,Charcoal Filter,Solenoid Valve,Specification: 0.0...99.0 %010,2,Lambda Correction,Factor,Specification: 0.3...1.2010,3,Charcoal Filter,Charge Level,Specification: -3...+30010,4,Fuel Tank Venting,Purge Rate,Specification: 0.0...0.3;011,0,Fuel Consumption011,1,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM011,2,Engine Load,,Specification: 1.0...2.5 ms011,3,Vehicle Speed,,Specification: 0 km/h011,4,Fuel Consumption,,Specification: 0.5...1.5 l/h;012,0,Fuel Consumtion (during Idling)012,1,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM012,2,Supply Voltage,,Specification: 12.0...14.5 V012,3,Fuel Consumption,,Specification: 0.5...1.5 l/h012,4,Ignition Angle,,Specification: 12 °BTDC;013,0,Knock Control (Timing Retardation - Cylinder 1 - 4)013,1,Timing Retardation,Cylinder 1,Specification: 0...15 °BTDC013,2,Timing Retardation,Cylinder 2,Specification: 0...15 °BTDC013,3,Timing Retardation,Cylinder 3,Specification: 0...15 °BTDC013,4,Timing Retardation,Cylinder 4,Specification: 0...15 °BTDC;014,0,Knock Control (Timing Retardation - Cylinder 1 && 2)014,1,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM014,2,Engine Load,,Specification: 0.5...1.5 ms014,3,Timing Retardation,Cylinder 1,Specification: 0...15 °BTDC014,4,Timing Retardation,Cylinder 2,Specification: 0...15 °BTDC;015,0,Knock Control (Timing Retardation - Cylinder 3 && 4)015,1,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM015,2,Engine Load,,Specification: 0.5...1.5 ms015,3,Timing Retardation,Cylinder 3,Specification: 0...15 °BTDC015,4,Timing Retardation,Cylinder 4,Specification: 0...15 °BTDC;016,0,Knock Control (Sensor Signal - Cylinder 1 - 4)016,1,Knock Sensor,Cylinder 1,Specification: 0.6...1.4 V016,2,Knock Sensor,Cylinder 2,Specification: 0.6...1.4 V016,3,Knock Sensor,Cylinder 3,Specification: 0.6...1.4 V016,4,Knock Sensor,Cylinder 4,Specification: 0.6...1.4 V;017,0,Not relevant for AEB (catalytic converter too close to engine);018,0,Altitude Correction018,1,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM018,2,Engine Load,(bef. Correction),Specification: 0.5...1.5 ms018,3,Engine Load,(aft. Correction)018,4,Altitude Correction,Factor,Specification: -30...+25 %;019,0,Torque Reduction (only with automatic transmission)019,1,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM019,2,Engine Load,,Specification: 0.5...1.5 ms019,3,Ignition Angle,Retardation019,4,Ignition Angle,,Specification: 12 °BTDC;020,0,Operating States020,1,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM020,2,Selector Lever,Position,Display Range: Neutral/Gear ENG.020,3,Air Conditioning,Operating Mode,Display Range: A/C High/Low020,4,Air Conditioning,Status,Display Range: Compr. ON/OFF;021,0,Lambda Control021,1,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM021,2,Engine Load,,Specification: 0.5...1.5 ms021,3,Coolant,Temperature,Specification: 80..105 °C021,4,Lambda Control,Operating Mode,Display Range: Reg. ON/OFF;023,0,Throttle Body Adaptation Information023,1,Adaptation Status,,Specification: 100000; 0xxxxx - Throttle Potentiometer adjustment with Idling Potentiometer not OK; x1xxxx - Throttle Body Adaptation not OK; xx1xxx - Learning process Max. Position Throttle Potentiometer not OK; xxx1xx - Learning process Min. Position Throttle Potentiometer not OK; xxxx1x - Learning process Max. Position Idling Potentiometer not OK; xxxxx1 - Learning process Min. Position Idling Potentiometer not OK023,2,Throttle Body,Min. Position,Specification: 70...93 %023,3,Throttle Body,Emergency Stop,Specification: 67...83 %023,4,Throttle Body,Max. Position,Specification: 8...39 %;024,0,Knock Control024,1,Engine Speed024,2,Engine Load,,Specification: 0.5...1.5 ms024,3,Ignition Angle024,4,Timing Retardation,Sum of Cyl. 1-4;025,0,Charge Pressure Control (Wastegate)025,1,Engine Load,(bef. correction),Specification: 3.0...8.0 ms025,2,Engine Load,(aft. correction),Specification: 3.0...8.0 ms025,3,Engine Load,(actual),Specification: 0.5...8.0 ms025,4,Charge Pressure,Solenoid Valve,Specification: 0.0...99.0 %;026,0,Idling Air Demand026,1,Idle Regulation,,Specification: -10.0...+10.0 %026,2,Intake Air Mass,,Specification: 1.8...4.0 g/s026,3,Coolant,Temperature,Specification: 80..105 °C026,4,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM;027,0,Load Reduction (through Knock Control)027,1,Engine Load,(Reduction),Specification: 0.0...5.0 ms027,2,Engine Load,(aft. correction),Specification: 0.5...8.0 ms027,3,Engine Speed027,4,Charge Pressure,Solenoid Valve,Specification: 0.0...99.0 %;098,0,Throttle Body Adaptation (Basic Setting)098,1,Throttle Valve,Potentiometer,Specification: 0.5...4.9 V098,2,Idling Positioner,Potentiometer098,3,Operating Mode,,Specification: Idle/Throttle/Enrich098,4,Adaption Status,,Specification: ADP OK\nDisplay Range: ADP OK/ADP RUN/ERROR;099,0,Lambda Control (Basic Setting)099,1,Engine Speed099,2,Coolant,Temperature,Specification: 80..105 °C099,3,Lambda,Regulation,Specification: -10.0...+10.0 %099,4,Status Lambda,Regulation,Display Range: Reg. ON/OFF;================================================================================================ Редактирано 30 Юли 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SoftMaster Публикувано 31 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2015 Но, 8D-01.lbl редиректва контролера 8D0 907 557 S към ... Всичко, което си написал и предложил е точно така в момента. На това ти изказване, нямаше как по друг начин да реагирам. Софтуера НЕ ... Благодаря ти за това, че опитваш да помогнеш, но чак пък "нямаше как по друг начин да реагирам"...Това, което си написал не се отличава от това, което съм написал аз, като изключим копието на лейбъл файла за ADR.Очевидно не мога с този кабел и версия на софтуера да прочета 32 и 33 канал, а точно тези канали са посочени на сайта на ross-tech (Fuel Trim Info / Understanding Fuel Trim).Фактът, че липсват в лейбъл файла вероятно означава, че липсват при контролера на този двигател.Така че, не обвинявам нищо и никого за това, а търся някой, който е наясно как се прави, да ми помогне да го направя. Затова съм написал - бих искал, ако има колега, който знае как с тази комбинация от хардуер и софтуер може да се прочете нужната ми информация, без значение на кой канал, и има желание да помогне - да сподели. Що се отнася до лейбълите - описанието на "цифричките в белия правоъгълник" за мен е достатъчно важно.А относно подкарването им - кабелът е закупен с тази версия и никога не е обновяван. Аз по принцип не съм се ровил много по софтуера. Ползвал съм го за рутинни неща - да погледна за грешки, да нулирам сервизните интервали, да адаптирам дросела след чистене и др. Затова липсата на лейбълите не ми е пречила никога.Все пак, колегата VAGCOM ми прати линк за версия 1.2 и данни за регистрирането й на ЛС, за което му благодаря.При първа възможност ще я пробвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 31 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2015 (Редактирано) Щом искаш цялото инфо, утре ще ти го постна. Сега е късно. Не търси инфото на 32 и 33 канал. За твоя мотор, при проблеми с горивната смес, важни са 8-ми, 9-ти и 21-ви канал. На 8-ми канал ти е knock сензора, а на 9-ти канал са ти стойностите на ламбдата. На 21-ви канал можеш да видиш дали компа образува сместа на база 8-ми и 9-ти канал или е на "сервизни" стойности. Но, нещата изобщо не са прости. Компютъра постоянно си изчислява корекцията на впръскването и смесообразуването на база на knock сензора и ламбдата (ще ги видиш в 8-ми и 9-ти канал). В 9-ти канал, четвърти блок може да видиш стойноста на корекцията от ламбдата, която компътъра си е изчислил, че трябва да бъде на база данните от knock сензора и стойностите на ламбдата, и реалната (във 2-ри блок) която е. Но, тези стойности, изчислени от компютъра са на база датчици и по формула. Утре ще получиш инфото. Чистите стойности на ламбдата ще ти е трудно да видиш. Те се гледат на база волтажа и. А той постоянно играе в границите от 0.1Vдо 0.3V и от 0.7V до 1.0V с честота м/у 15-30 пъти в секунда. Все пак с нея, компа постоянно се опитва да ти регулира сместа и тайминга.А относно кабел, все тая е. Нали чете стойностите в белите полета. Това е важното. Подсказките ще ги намериш и в ELSA и в google. Полезни са за начинаещи или непозната кола. На моета кола и без лейбъл файл знам в кой канал да влезна и кой блок за какво е и каква стойноста трябва да има при нормално работещ мотор. Лейбъла помага за по-бърза ориентация. Това не пречи,в VCDS-a ми да има около 200 МВ лейбъли. Но аз ги ползвам офлайн, за по бърза ориентация къде да намеря инфо и какъв кодинг е нужен. Утре ще ти пейстна всичко за ламбдата и твоя мотор. Хвърлям те в дълбокото, щом искаш.П.П.Референтните стойности на които толкова държиш, са стойностите mim/max над/под които компа записва грешка. Не знам колко от полза ще са ти, щом и записаната грешка ще ти каже за какво иде реч. Редактирано 31 Юли 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 1 Август 2015 Доклад Share Публикувано 1 Август 2015 Дискрипшън Measuring Blocks 007, 008, 009 и 021: Checking lambda control Checking function Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SoftMaster Публикувано 1 Август 2015 Доклад Share Публикувано 1 Август 2015 Щом искаш цялото инфо... Дискрипшън Measuring Blocks 007, 008, 009 и 021... Е, те това сега е сериозно и тази информация търсех ! Благодаря ! Не съм очаквал да е просто Може би на новите коли е по-лесно, може би има автоматизирани уреди, които отчитат всички фактори и дават крайната оценка за сместа.Дори в нета имам спомен, че съм гледал клип за това и демонстрацията беше с някакъв сув на Додж.Това, че честотата на смяна на стойностите е голяма наистина може да е проблем за отчитане.Предполагам, може да се пусне лог само за определени стойности на 2-3 канала и да се вдигне временно честотата на отчитане.А после, ще се гледа и ще се мисли кое как се сменя и защо. Иначе, днес пуснах версия 1.2, но не смятам, че дава нещо повече. И положението с прословутите лейбъли е: Address 01: Engine Labels: None Controller: 8D0 907 557 S Component: 1,8L R4/5V MOTR HS D04 Coding: 04001 Shop #: WSC 06325 VCID: 40F3C303539BNo fault code found.Readiness: N/A Ама както вече беше отбелязано, те не са важни, така че майната им. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grand91 Публикувано 2 Август 2015 Доклад Share Публикувано 2 Август 2015 Колеги малко помощ за тези грешлки Ауди а3 1.6 1. 00956 key 2 09 00 adaptation limit surpassed2. 00668 - supply voltage terminal 30 36-10 - open circuit - intermittent Излизат всеки път и не-могат да се изтрият Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 4 Август 2015 Доклад Share Публикувано 4 Август 2015 Привет, някой знае ли какъв е Security access key-a за ел. ръчна на 4Ф преди фейса. Това е хардуерно компонента - EPB C63C0030 H03 0030 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 7 Август 2015 Доклад Share Публикувано 7 Август 2015 Само не разбирам защо ти е секюрити аксес? За кодиране при смяна не ти е нужен, за смяна на накладки също...Ако има кмпонент протекшън могат да ти го оправят само във фирмен сервиз, защото се прави онлайн. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 Здравейте,днес след като разбрах, че ми трябва кабел за да сменя накладките се реших и аз да си взема. Колата е А6 C6 от 2005Кабела е http://www.programatoribg.com/vagcan/index.htm Дали ще ми свърши работа и има ли нещо по-добро за тези пари. Също така искам да попитам, къде да не пипам, за да не объркам нещо и как мога да си запаметя всички настройки при първото свързване, за да го възстановя ако объркам нещо. Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 14 Август 2015 Доклад Share Публикувано 14 Август 2015 Само не разбирам защо ти е секюрити аксес? За кодиране при смяна не ти е нужен, за смяна на накладки също...Ако има кмпонент протекшън могат да ти го оправят само във фирмен сервиз, защото се прави онлайн. Искам да направя ръчната да освобождава автоматично и без да е сложен колана... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kenwood2 Публикувано 16 Август 2015 Доклад Share Публикувано 16 Август 2015 Колеги може ли някой да сподели как да регистрирам vag com lite 1.2. Ползвам лите 1.2 защото кабела ми е най-обикновен и не мисля ,че с други версий работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване