Jump to content

Recommended Posts

Лейбъл ще му дам, но утре. Не е болка.

Лейбъли, можеш да си добавиш и после, независимо от версията на софта. Аз за мойта кола си ги преработих, така че да ми е най-сгодна работата с тях.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, но лейбъла е просто файл, който софтуера може и да чете, но да не интерпретира правилно.

Точно това се получи накрая - започна да ми дава неверни описания за прочетените стойности на някои канали.

Затова и съм конкретизирал в питането си, че става дума за конкретна версия.

Сега, ако с наличната версия не може да се прочете информацията - ок.

Но ако може - искам да знам как да го направя :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, но лейбъла е просто файл, който софтуера може и да чете, но да не интерпретира правилно.

Точно това се получи накрая - започна да ми дава неверни описания за прочетените стойности на някои канали.

Затова и съм конкретизирал в питането си, че става дума за конкретна версия.

Сега, ако с наличната версия не може да се прочете информацията - ок.

Но ако може - искам да знам как да го направя :)

WTF. Явно не се нуждаеш от файл. Просто си смени кабела или софта. Повредата е в твоя телевизор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, което знам за лейбъл файла, е че той дава етикет и референтни стойности на полето.

Ако файлът липсва, тогава софтуера се опитва да "отгатне" какъв тип е прочетената стойност и в общи линии се справя горе-долу.

Не помня точно как се сдобих с лейбъл файл, но явно не беше много редно да го копирам в моята версия.

Не се получи очаквания ефект.

Вероятно не е бил правилния файл.

Това с 32 и 33 канал при мен не върви, т.е. не открива такива канали.

По принцип знам, че тази версия си е орязана.

Възможно е затова да не се четат тези канали.

Все пак, ако намеря верния лейбъл файл за тази версия, едва тогава мога да кажа със сигурност дали и какво върви.

Иначе, да, вадят се едни пари и се купува последна версия, с която може би нещата ще тръгнат.

Все се надявам някой във форума да има нужния опит и да помогне.

Затова съм написал - ако някой знае как се прави това с тази версия.

Пък, ако се намери някой, който да каже, че не става с тази версия - това пак решава дилемата.
Сега се опитах индиректно да правя някакви заключения по стойности на полета от 5-6-7 канал.
Там дава корекции на горивото, стойности на ламбда сондата и др., но не знам какви са референтните им стойности, и както казах си е вид гадаене...
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз в Хасково видях софтуера/ВАГ/ВЦДС/ преведен на БГ от-до, както казваше покойния Тодор Колев. Ма, майстора мълчи като риба, като го питам от къде е...А, сега де.Руските блядове си преведоха и направиха Вася диагност....Тема за дълъг разговор!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не намирам лейбъл файл за 1.8Т BFB двигател, можете ли да ми изпратите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро към 06B-906-018-AVJ.lbl

Като го отвориш, ще забележиш че е и за BFB мотор.

------------------------------------------------------------------------------------

;
; VCDS Label File
;
; Copyright © 2014+ Ross-Tech, LLC
;
; Audi A4 (8E)
;
; Component: J220/J623/J624 - Engine (#01) - AVJ/BFB/BEX
;
; P/N: 8E0-906-018-??? / 8E0-906-518-???
;
; includes measuring blocks, basic setting, readiness, coding, coding-II and adaptation
;
; This file is part of a label file package,
; make sure you have all of the following files.
;
; 8E-01.LBL
; 06B-906-018-AVJ.LBL  (1.8l MPI @ 150 HP - AVJ/BFB/BEX)
;
; created on 10/Nov/2014 by Sebastian Stange (Sebastian@Ross-Tech.com)
;
; last modificationon on 10/Nov/2014
;
; requires VCDS 14.10.0 or newer

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ги и официалните редеректи на Ross-Tech (VCDS):

--------------------------------------------------------------------------------------

REDIRECT,06B-906-018-AVJ.LBL,8E0-909-518-AC   ; BFB (8E)

REDIRECT,06B-906-018-AVJ.LBL,8E0-909-518-AL    ; BFB (8E)

REDIRECT,06B-906-018-AVJ.LBL,8E0-909-518-AM   ; BFB (8E)

REDIRECT,06B-906-018-AVJ.LBL,8E0-909-518-AQ   ; BFB (8E)

REDIRECT,06B-906-018-AVJ.LBL,8E0-909-518-AR   ; BFB (8E)

REDIRECT,06B-906-018-AVJ.LBL,8E0-909-518-BA   ; BFB (8E)

--------------------------------------------------------------------------------------

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвал съм преди време, но не се получи. Ще проверя при версия 14 (след като ъпдейтна, че още съм на версия 12) дали ще отваря коректно полетата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във VCDS Lite има лайбал за ADR на B5 - 058-907-557-ADR.lbl.

Да, имам го този файл вдиректорията с лейбълите, но:

 

Address 01: Engine       Labels: Redir Fail!
   Controller: 8D0 907 557 S
   Component: 1,8L R4/5V  MOTR HS D04
   Coding: 04001
   Shop #: WSC 06325
   VCID: 40F3C303538D
Readiness: N/A
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но, 8D-01.lbl редиректва контролера 8D0 907 557 S към лейбъл 058-907-55x-AEB2.lbl:

---------------------------------------------------------------------------------------

REDIRECT,058-907-55x-AEB2.LBL,8D0-907-557-S   ; ADR (8D)

---------------------------------------------------------------------------------------

Погледнах 058-907-55x-AEB2.lbl, 1:1 е с 058-907-557-ADR.lbl.

Пробвай да сложиш 058-907-55x-AEB2.lbl в директория Labels. 

Или просто добави следния ред в  8D-01.lbl:

REDIRECT,058-907-557-ADR.LBL,8D0-907-557-S   ; ADR (8D)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, но лейбъла е просто файл, който софтуера може и да чете, но да не интерпретира правилно.

Точно това се получи накрая - започна да ми дава неверни описания за прочетените стойности на някои канали.

Затова и съм конкретизирал в питането си, че става дума за конкретна версия.

Сега, ако с наличната версия не може да се прочете информацията - ок.

Но ако може - искам да знам как да го направя :)

На това ти изказване, нямаше как по друг начин да реагирам. Софтуера НЕ показва стойностите на база лейбъл файла. Той само дава описание на цифричките, които виждаш в белия правоъгълник. Лейбъл файла НЕ може да накара програмата да им промени стойностите! За това ти написах, че ти е бъгнат файла или кабела. 

Също така, в нито един лейбъл файл за ADR няма описание на 32-ри и 33-ти канал. И ако там (в четирите бели правоъгълника) няма никакви стойности, не вини лейбъл файла или софта.Просто са празни канали и блокове. В контролерите, каналите са 256. Повечето от тях са празни. Ако искаш референтни стойности и по някаква причина все още не можеш да си подкараш лейбъл (което е доста лесно), ето ти го нагледно.

 

================================================================================================

;

; VAG-COM label file

;

; Audi A4 (8D) / VW Passat (3B)

;

; component: Engine (#01) - ADR (< 06/1996)

;

; p/n: 8D0-907-557-??

;

; includes measuring blocks and coding

;

; This file is part of a redirection package,

; make sure you have all of the following files.

;

; 8D-01.LBL

; 8D0-907-557-ADP.LBL  (1.6l     @ 100 HP - ADP) < 06/1996

; 8D0-907-557-ADR.LBL  (1.8l     @ 125 HP - ADR) < 06/1996

; 8D0-907-557-AEB.LBL  (1.8l T   @ 150 HP - AEB) < 06/1996

; 8D0-907-55x-AEB.LBL  (1.8l T   @ 150 HP - ADP/ADR/AEB) 07/1996 >

;

; created on 10/Apr/2005 by Sebastian Stange (sebastian@ross-tech.com)

;

; last modification: 05/Aug/2005

;

; ready for VAG-COM 405.0 and above

;

;

;---------------------------------------------------

;

; coding information

;

;---------------------------------------------------

;

;

C0,J220 - Engine Control Unit Coding

C1,??xxx - Country/Emissions

C2,02 - Non EU-Member (MVEG I)

C3,04 - EU-Member (MVEG II)

C4,08 - China and CIS

C5,25 - Japan

C6,

C7,xx?xx - Drive/Additional Functions

C8,0 - Front-Wheel-Drive

C9,2 - All-Wheel-Drive

C10,

C11,xxx?x - Transmission

C12,0 - 5-Speed Manual Transmission

C13,5 - Automatic Transmission (01V)

C14,

C15,xxxx? - Vehicle Type

C16,1 - Class B (eg. Audi A4 / VW Passat)

;

;

;---------------------------------------------------

;

; measuring block information

;

;---------------------------------------------------

;

;

000,0,Basic Function

000,1,Coolant Temperature,Specification: 170...204 (80..105 °C)

000,2,Engine Load,Specification: 20...55 (1.0...2.5 ms)

000,3,Engine Speed,Specification: 76...96 (760...960 RPM)

000,4,Supply Voltage,Specification: 176...212 (12.0...14.5 V)

000,5,Throttle Valve Angle,Specification: 0...12 (0.5 <°)

000,6,Idle Air Control,Specification: 122...144 (-4.0...+4.0 kg/h)

000,7,Idle Air Control (learned),Specification: 122...144 (-4.0...+4.0 kg/h)

000,8,Lambda Regulation (learned),Specification: 115...143 (-10.0...+10.0 %)

000,9,Lambda Regulation (learned - additive),Specification: 243...255 / 0...13 (-0.64...+0.64 %)

000,10,Lambda Regulation (learned - multiplicative),Specification: 118...138 (-8...+8 %)

;

001,0,Basic Function

001,1,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM

001,2,Engine Load,,Specification: 1.0...2.5 ms

001,3,Throttle Body Angle,,Specification: 0...5 <°

001,4,Ignition Angle,,Specification: 12 °BTDC

;

002,0,Basic Function

002,1,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM

002,2,Injection Period,(theoretical),Specification: 1.0...2.5 ms

002,3,Injection Period,(corrected),Specification: 2.0...5.0 ms

002,4,Intake Air Mass,,Specification: 2.0...4.0 g/s

;

003,0,Basic Function

003,1,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM

003,2,Supply Voltage,,Specification: 12.0...14.5 V

003,3,Coolant,Temperature,Specification: 80..105 °C

003,4,Intake Air,Temperature,Specification: approx. outside Temperature

;

004,0,Idling Speed Stabilisation

004,1,Throttle Body Angle,,Specification: 0...5 <°

004,2,Intake Air Mass,(idle),Specification: -1.1...1.1 g/s

004,3,Intake Air Mass,(load),Specification: -1.1...1.1 g/s

004,4,Operating Mode,,Specification: Idle/Throttle/Enrich

;

005,0,Idling Speed Stabilisation

005,1,Engine Speed,(actual),Specification (idle): 760...960 RPM

005,2,Engine Speed,(specified),Specification: 860 rpm

005,3,Idle Regulation,,Specification: -10.0...+10.0 %

005,4,Intake Air Mass,,Specification: 2.0...4.0 g/s

;

006,0,Idling Speed Stabilisation

006,1,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM

006,2,Idle Regulation,,Specification: -10.0...+10.0 %

006,3,Lambda,Regulation,Specification: -10.0...+10.0 %

006,4,Ignition Angle,,Specification: 12 °BTDC

;

007,0,Lambda Control

007,1,Lambda,Regulation,Specification: -10.0...+10.0 %

007,2,Lambda Probe,Voltage,Specification: -0.1...+1.1 V

007,3,Charcoal Filter,Solenoid Valve,Specification: 0.0...99.0 %

007,4,Lambda Correction,Factor,Specification: 0.3...1.2

;

008,0,Lambda learnt Values

008,1,Injection Period,(corrected),Specification: 2.0...5.0 ms

008,2,Lambda Regulat.,(learned - additive),Specification: -10.0...+10.0 %

008,3,Lambda Regulat.,(learned - multipl.),Specification: -8.0...+8.0 %

008,4,Fuel Tank,Venting

;

009,0,Lambda learnt Values

009,1,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM

009,2,Lambda,Regulation,Specification: -10.0...+10.0 %

009,3,Lambda Probe,Voltage,Specification: -0.1...+1.1 V

009,4,Lambda Regulat.,(learned - additive),Specification: -10.0...+10.0 %

;

010,0,Fuel Tank Breather

010,1,Charcoal Filter,Solenoid Valve,Specification: 0.0...99.0 %

010,2,Lambda Correction,Factor,Specification: 0.3...1.2

010,3,Charcoal Filter,Charge Level,Specification: -3...+30

010,4,Fuel Tank Venting,Purge Rate,Specification: 0.0...0.3

;

011,0,Fuel Consumption

011,1,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM

011,2,Engine Load,,Specification: 1.0...2.5 ms

011,3,Vehicle Speed,,Specification: 0 km/h

011,4,Fuel Consumption,,Specification: 0.5...1.5 l/h

;

012,0,Fuel Consumtion (during Idling)

012,1,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM

012,2,Supply Voltage,,Specification: 12.0...14.5 V

012,3,Fuel Consumption,,Specification: 0.5...1.5 l/h

012,4,Ignition Angle,,Specification: 12 °BTDC

;

013,0,Knock Control (Timing Retardation - Cylinder 1 - 4)

013,1,Timing Retardation,Cylinder 1,Specification: 0...15 °BTDC

013,2,Timing Retardation,Cylinder 2,Specification: 0...15 °BTDC

013,3,Timing Retardation,Cylinder 3,Specification: 0...15 °BTDC

013,4,Timing Retardation,Cylinder 4,Specification: 0...15 °BTDC

;

014,0,Knock Control (Timing Retardation - Cylinder 1 && 2)

014,1,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM

014,2,Engine Load,,Specification: 0.5...1.5 ms

014,3,Timing Retardation,Cylinder 1,Specification: 0...15 °BTDC

014,4,Timing Retardation,Cylinder 2,Specification: 0...15 °BTDC

;

015,0,Knock Control (Timing Retardation - Cylinder 3 && 4)

015,1,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM

015,2,Engine Load,,Specification: 0.5...1.5 ms

015,3,Timing Retardation,Cylinder 3,Specification: 0...15 °BTDC

015,4,Timing Retardation,Cylinder 4,Specification: 0...15 °BTDC

;

016,0,Knock Control (Sensor Signal - Cylinder 1 - 4)

016,1,Knock Sensor,Cylinder 1,Specification: 0.6...1.4 V

016,2,Knock Sensor,Cylinder 2,Specification: 0.6...1.4 V

016,3,Knock Sensor,Cylinder 3,Specification: 0.6...1.4 V

016,4,Knock Sensor,Cylinder 4,Specification: 0.6...1.4 V

;

017,0,Not relevant for AEB (catalytic converter too close to engine)

;

018,0,Altitude Correction

018,1,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM

018,2,Engine Load,(bef. Correction),Specification: 0.5...1.5 ms

018,3,Engine Load,(aft. Correction)

018,4,Altitude Correction,Factor,Specification: -30...+25 %

;

019,0,Torque Reduction (only with automatic transmission)

019,1,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM

019,2,Engine Load,,Specification: 0.5...1.5 ms

019,3,Ignition Angle,Retardation

019,4,Ignition Angle,,Specification: 12 °BTDC

;

020,0,Operating States

020,1,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM

020,2,Selector Lever,Position,Display Range: Neutral/Gear ENG.

020,3,Air Conditioning,Operating Mode,Display Range: A/C High/Low

020,4,Air Conditioning,Status,Display Range: Compr. ON/OFF

;

021,0,Lambda Control

021,1,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM

021,2,Engine Load,,Specification: 0.5...1.5 ms

021,3,Coolant,Temperature,Specification: 80..105 °C

021,4,Lambda Control,Operating Mode,Display Range: Reg. ON/OFF

;

023,0,Throttle Body Adaptation Information

023,1,Adaptation Status,,Specification: 100000

; 0xxxxx - Throttle Potentiometer adjustment with Idling Potentiometer not OK

; x1xxxx - Throttle Body Adaptation not OK

; xx1xxx - Learning process Max. Position Throttle Potentiometer not OK

; xxx1xx - Learning process Min. Position Throttle Potentiometer not OK

; xxxx1x - Learning process Max. Position Idling Potentiometer not OK

; xxxxx1 - Learning process Min. Position Idling Potentiometer not OK

023,2,Throttle Body,Min. Position,Specification: 70...93 %

023,3,Throttle Body,Emergency Stop,Specification: 67...83 %

023,4,Throttle Body,Max. Position,Specification: 8...39 %

;

024,0,Knock Control

024,1,Engine Speed

024,2,Engine Load,,Specification: 0.5...1.5 ms

024,3,Ignition Angle

024,4,Timing Retardation,Sum of Cyl. 1-4

;

025,0,Charge Pressure Control (Wastegate)

025,1,Engine Load,(bef. correction),Specification: 3.0...8.0 ms

025,2,Engine Load,(aft. correction),Specification: 3.0...8.0 ms

025,3,Engine Load,(actual),Specification: 0.5...8.0 ms

025,4,Charge Pressure,Solenoid Valve,Specification: 0.0...99.0 %

;

026,0,Idling Air Demand

026,1,Idle Regulation,,Specification: -10.0...+10.0 %

026,2,Intake Air Mass,,Specification: 1.8...4.0 g/s

026,3,Coolant,Temperature,Specification: 80..105 °C

026,4,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM

;

027,0,Load Reduction (through Knock Control)

027,1,Engine Load,(Reduction),Specification: 0.0...5.0 ms

027,2,Engine Load,(aft. correction),Specification: 0.5...8.0 ms

027,3,Engine Speed

027,4,Charge Pressure,Solenoid Valve,Specification: 0.0...99.0 %

;

098,0,Throttle Body Adaptation (Basic Setting)

098,1,Throttle Valve,Potentiometer,Specification: 0.5...4.9 V

098,2,Idling Positioner,Potentiometer

098,3,Operating Mode,,Specification: Idle/Throttle/Enrich

098,4,Adaption Status,,Specification: ADP OK\nDisplay Range: ADP OK/ADP RUN/ERROR

;

099,0,Lambda Control (Basic Setting)

099,1,Engine Speed

099,2,Coolant,Temperature,Specification: 80..105 °C

099,3,Lambda,Regulation,Specification: -10.0...+10.0 %

099,4,Status Lambda,Regulation,Display Range: Reg. ON/OFF

;

================================================================================================

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но, 8D-01.lbl редиректва контролера 8D0 907 557 S към ...

 

Всичко, което си написал и предложил е точно така в момента.

 

 

На това ти изказване, нямаше как по друг начин да реагирам. Софтуера НЕ ...

 

Благодаря ти за това, че опитваш да помогнеш, но чак пък "нямаше как по друг начин да реагирам"...

Това, което си написал не се отличава от това, което съм написал аз, като изключим копието на лейбъл файла за ADR.
Очевидно не мога с този кабел и версия на софтуера да прочета 32 и 33 канал, а точно тези канали са посочени на сайта на ross-tech (Fuel Trim Info / Understanding Fuel Trim).
Фактът, че липсват в лейбъл файла вероятно означава, че липсват при контролера на този двигател.
Така че, не обвинявам нищо и никого за това, а търся някой, който е наясно как се прави, да ми помогне да го направя.
 
Затова съм написал - бих искал, ако има колега, който знае как с тази комбинация от хардуер и софтуер може да се прочете нужната ми информация, без значение на кой канал, и има желание да помогне - да сподели.
 
Що се отнася до лейбълите - описанието на "цифричките в белия правоъгълник" за мен е достатъчно важно.
А относно подкарването им -  кабелът е закупен с тази версия и никога не е обновяван. Аз по принцип не съм се ровил много по софтуера. Ползвал съм го за рутинни неща - да погледна за грешки, да нулирам сервизните интервали, да адаптирам дросела след чистене и др. Затова липсата на лейбълите не ми е пречила никога.
Все пак, колегата VAGCOM ми прати линк за версия 1.2 и данни за регистрирането й на ЛС, за което му благодаря.
При първа възможност ще я пробвам.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом искаш цялото инфо, утре ще ти го постна. Сега е късно. Не търси инфото на 32 и 33 канал. За твоя мотор, при проблеми с горивната смес, важни са 8-ми, 9-ти и 21-ви канал. На 8-ми канал ти е knock сензора, а на 9-ти канал са ти стойностите на ламбдата. На 21-ви канал можеш да видиш дали компа образува сместа на база 8-ми и 9-ти канал или е на "сервизни" стойности.

Но, нещата изобщо не са прости. Компютъра постоянно си изчислява корекцията на впръскването и смесообразуването на база на knock сензора и ламбдата (ще ги видиш в 8-ми и 9-ти канал). В 9-ти канал, четвърти блок може да видиш стойноста на корекцията от ламбдата, която компътъра си е изчислил, че трябва да бъде на база данните от knock сензора и стойностите на ламбдата, и реалната (във 2-ри блок) която е. Но, тези стойности, изчислени от компютъра са на база датчици и по формула.

Утре ще получиш инфото. Чистите стойности на ламбдата ще ти е трудно да видиш. Те се гледат на база волтажа и. А той постоянно играе в границите от 0.1Vдо 0.3V и от 0.7V до 1.0V с честота м/у 15-30 пъти в секунда. Все пак с нея, компа постоянно се опитва да ти регулира сместа и тайминга.

А относно кабел, все тая е. Нали чете стойностите в белите полета. Това е важното. Подсказките ще ги намериш и в ELSA и в google. Полезни са за начинаещи или непозната кола. На моета кола и без лейбъл файл знам в кой канал да влезна и кой блок за какво е и каква стойноста трябва да има при нормално работещ мотор. Лейбъла помага за по-бърза ориентация. Това не пречи,в VCDS-a ми да има около 200 МВ лейбъли. Но аз ги ползвам офлайн, за по бърза ориентация къде да намеря инфо и какъв кодинг е нужен.

Утре ще ти пейстна всичко за ламбдата и твоя мотор. Хвърлям те в дълбокото, щом искаш.

П.П.

Референтните стойности на които толкова държиш, са стойностите mim/max над/под които компа записва грешка. Не знам колко от полза ще са ти, щом и записаната грешка ще ти каже за какво иде реч.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом искаш цялото инфо...

 

Дискрипшън Measuring Blocks 007, 008, 009 и 021...

 

Е, те това сега е сериозно и тази информация търсех !

 

Благодаря !

 

Не съм очаквал да е просто :)

Може би на новите коли е по-лесно, може би има автоматизирани уреди, които отчитат всички фактори и дават крайната оценка за сместа.

Дори в нета имам спомен, че съм гледал клип за това и демонстрацията беше с някакъв сув на Додж.

Това, че честотата на смяна на стойностите е голяма наистина може да е проблем за отчитане.

Предполагам, може да се пусне лог само за определени стойности на 2-3 канала и да се вдигне временно честотата на отчитане.

А после, ще се гледа и ще се мисли кое как се сменя и защо. ;)

 

Иначе, днес пуснах версия 1.2, но не смятам, че дава нещо повече.

 

И положението с прословутите лейбъли е:  

 

Address 01: Engine       Labels: None
   Controller: 8D0 907 557 S
   Component: 1,8L R4/5V  MOTR HS D04
   Coding: 04001
   Shop #: WSC 06325
   VCID: 40F3C303539B
No fault code found.
Readiness: N/A
 
Ама както вече беше отбелязано, те не са важни, така че майната им.  :hilezh:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги малко помощ за тези грешлки Ауди а3 1.6 

 

1. 00956 key 2 09 00 adaptation limit surpassed

2. 00668 - supply voltage terminal 30 36-10 - open circuit - intermittent 

 

Излизат всеки път и не-могат да се изтрият  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не разбирам защо ти е секюрити аксес? За кодиране при смяна не ти е нужен, за смяна на накладки също...

Ако има кмпонент протекшън могат да ти го оправят само във фирмен сервиз, защото се прави онлайн.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

днес след като разбрах, че ми трябва кабел за да сменя накладките се реших и аз да си взема. 

 

Колата е А6 C6 от 2005

Кабела е http://www.programatoribg.com/vagcan/index.htm 

 

Дали ще ми свърши работа и има ли нещо по-добро за тези пари.

 

 

Също така искам да попитам, къде да не пипам, за да не объркам нещо и как мога да си запаметя всички настройки при първото свързване, за да го възстановя ако объркам нещо.

 

Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не разбирам защо ти е секюрити аксес? За кодиране при смяна не ти е нужен, за смяна на накладки също...

Ако има кмпонент протекшън могат да ти го оправят само във фирмен сервиз, защото се прави онлайн.

 

Искам да направя ръчната да освобождава автоматично и без да е сложен колана...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги може ли някой да сподели как да регистрирам vag com lite 1.2.  Ползвам лите 1.2 защото кабела ми е най-обикновен и не мисля ,че с други версий работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...