Jump to content

Recommended Posts

Здравейте,

може ли с VCDS-Lite да се зануляват service insp1 и как става? Достигам до Adaptation-10 и не ми ясно къде какво да пиша.Колата е 1997г(ако е от значение). Благодаря предварително. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е обсъждано милиард пъти и не ти е нужен вагком. Използвай гуугъл или търсачката на форума, ако не успееш пиши тогава да помагаме.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако е чрез бутона за днев.километраж-нестава на коли преди 97г.,а моята е началото на 97 и нестава,пробвал съм. Само през комп., така, че ако някой знае да помага.

 

Ето и въпросния коментар, който открих по въпроса:

 

 

sivicar, on Jul 27 2010, 18:23, said:snapback.png

Колеги при мен това нестава .Не мога да нулирам oil-а от дневния километраж .Може би е от това че нямам борд комп. или ????

Не на всички коли става от таблото,даже на никоя А4-ка преди 97година няма да стане номера без ВАГ-КОМ! 

Редактиран от ivoair, 10 септември 2010 - 15:48.

Редактирано от gandalf32
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

Ето и на BG. На мен това ми е вършело работа:

 

[select]
[17 - Instruments]

[Adaptation - 10]
въвеждане на канал от списъка по-долу в "Channel Number"
[Read]
"Store Value" е текуща стойност на канала
Въвеждане на "New" стойност от списъка по-долу.

[Test]
[save]

Channel 05 показва разстоянието да следващата смяна на масло. Това разтояние е в хиляди килом. При въвеждане на стойност 8 в този канал напомнянето ще светне след 8000 км.
Channel 06 показва разтоянието до следваща инспекция 1. Стандартната стойност е 24 - 24000 км до инспекцията
Channel 07 показва времето до следваща инспекция 1. Стандартната стойност е 36 - след 360 дни ( или след минаване на зададените километри в канал 6 - в зависимост от това кое от двете ще изтече първо)
Channel 08 показва времето до инспекция 2. Стандартна стойност 72 - 720 дни.

[select]

 

Искрени благодарности на nicoldy за помощта и отделеното време. Много благодаря :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 99% развалена сонда или прекъснати кабели. Но мисля, че грешки сондата може да трупа и заради други неща като дебитомер например. Пеобвай с друга сонда.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой ще ми каже ли дали през ваг кома мога да изключа досадното включване на климатроника при всяко даване на контакт A4 B5 96

Не. До колкото знам така е направен климатроника до някоя година. После като го изключиш с минус копчето, че да изгасне и си остава така докато не го пуснеш ръчно.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята А4 като производство беше Октомври 1996, което като модел се води 1997. Мен също много ме дразнеше и след доста ръчкане успяхме да го спрем. После каквото и да правех винаги при палене беше изключен. Мога да ти кажа за София къде да отидеш, но незнам как става. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е ли супер неидобство да трябва всеки път да го пускаш ръчно? Не знам защо се купиват премиум коли с разни благинки и се иска да се изключват...

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не знам ква благина е това да ти се пуска с даване на контакт парното. Едно, че допълнително товар, а и зимата е мноо яко да задуха студ допълнително и второ като правиш някви диагностики с VCDS-а при всяко даване на контакт и парно да изключваш. Яката благина. Аз искам колегата да сподели къде е направил тава изключване и кви пари, може и на лично да ми го напише.

Редактирано от AsK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е имам предвид както е при мен, не при него. Аз като му дам оф един път и си седи оф. Само ми стана интересно как зимата климатроника духа студено?

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не става въпрос за мързел става въпрос за 

 

1 постоянно изключване при контакт палене пак контакт гасене контакт и т.н. което става дразнещо

 

2 тея клапи постояно джър мър нагоре надоло отвярят затварят като вкл изкл (което си е износване допълнително)

 

и то това е като цяло

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво износване бре, абе вие съвсем се побъркахте. Купете си по една жигула, там няма климатроник който да досажда.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Братче ти съвсем изтреще. Защо си губите времето да спорите за глупости. :bia:  Наистина е дразнещо и ако могат хората да си го оправят да си го оправят. На моите и на двете както го оставя така си стои при следващото палене и не ми е проблем, кеф ти включено, кеф ти изключено,  но специалоно на колегата не е така.

Дай да нищиме нещо по съществено например... - Имам А3 с дтчици на накладките, а си взех наклади без такива. Как да прецакам колата без да давам буксата на късо защото лампата ми изгаря ретината и ми иде да сваля таблото и да я издърпам? (това е на един приятел тромбата. 2001)

Редактирано от hellix
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буксата от старите накладки на късо е решението. Защо го изключваш като вариант?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от bokouser
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

търся файла 057-910-409-BVN1.lbl        и 057-910-409-BVN2.lbl

Това са engine файловете за А8/Д3 4.2ТДИ. В моят VCDS (аз съм с версия 14.10.2) тези файлове ги няма, а гледам по руски сайтове че в техните версии от 2010г. ги имат.

Намират се в C:\Ross-Tech\VCDS-14.10.2\Labels.

Мерси ако някой може да ги изнамери или ги има вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно бързо разглеждане в гугъл и хоп ... късметче. Отиваш на ТОЗИ адрес и си изтегляш Programok.rar което е някаква бясна сборка и в нея има това което търсиш. Също и много други неща в които не съм се задълбочил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

grizzly, златен си!

Все пак преди да попитам и аз бях потърсил с гугъл, ама нищо полезно не ми излезе. Нямам идея що така....

Малко са постни тея файлчета, очаквах повече да има....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте, гледах че в предните страници са питали от къде може да се вземе кабел за vag com и освен, че казаха да не е от skad66/потребител VAGCOM, не видях някакъв отговор, та какви са актуалните места от където може да се вземе HEX-USB+CAN кабел който да работи и какво им има на тези от sklad66?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ползвам вече повече от година кабел VCDS HEX+CAN 12.12, закупен от sklad66 и до сега не съм имал абсолютно никакви проблеми с него! Закачал съм десетки коли, никакви грижи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...