baba Публикувано 1 Март 2014 Доклад Share Публикувано 1 Март 2014 ZF ти е кутията, а модела и е 6HP21 или 6HP26 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 1 Март 2014 Доклад Share Публикувано 1 Март 2014 А ако е по-нова, може и 8-степенния ZF. Но многознайкото с предположенията защо мълчи ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivan_penev Публикувано 1 Март 2014 Доклад Share Публикувано 1 Март 2014 (Редактирано) Или направо 9 степенния на ZF. ps Няма нужда да се заяждаш за спорта, който и типтроник да са сложили е трябвало да смени маслото. Редактирано 1 Март 2014 от ivan_penev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 1 Март 2014 Доклад Share Публикувано 1 Март 2014 Покажи кой е този модел? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivan_penev Публикувано 1 Март 2014 Доклад Share Публикувано 1 Март 2014 Кой модел ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 1 Март 2014 Доклад Share Публикувано 1 Март 2014 И аз това питам бе многознайко, в коя Q7 се монтира 9-степенен ZF? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivan_penev Публикувано 1 Март 2014 Доклад Share Публикувано 1 Март 2014 В ку7-цата направо 10-степенния ще монтират. 9 степенния е в рейндж евоук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 1 Март 2014 Доклад Share Публикувано 1 Март 2014 На брат ми Q7-цата 3.0tdi е с 6ст. Aisin, като в Кайен!По-здрава е от моята и май ми харесва повече поведението й!Ааа и е с по-евтино обслужване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 5 Март 2014 Доклад Share Публикувано 5 Март 2014 Мисля че ку-тата са само с японските кутии, моето също е Aisin, щом и 3.0 тди е с такава значи само V12 не знаем с каква е. Поне до фейса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 5 Март 2014 Доклад Share Публикувано 5 Март 2014 Моята е ZF 8HP Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 5 Март 2014 Доклад Share Публикувано 5 Март 2014 4.2тди е с Аисин, и се държи много добре.Сменя предавките поне 2 пъти по-бързо от ZF и е с по-евтино масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 5 Март 2014 Доклад Share Публикувано 5 Март 2014 моята също е 4.2 TDI 2011г. и кутията ми е 6 степенен AISIN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BiH Публикувано 5 Март 2014 Доклад Share Публикувано 5 Март 2014 V12 TDi е с по-здрава версия на ZF 6HP. Май беше 6HP30 или 6HP32. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 5 Март 2014 Доклад Share Публикувано 5 Март 2014 На моята почти не се усеща какво прави, при А6-цата със ZF 6HP нещата бяха по-осезаеми. В някои отношения А6 ми харесваше повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
V I P E R Публикувано 8 Май 2014 Доклад Share Публикувано 8 Май 2014 Аз пак да питам, някой има ли линк за MMI 2G 2014 за Европа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 8 Май 2014 Доклад Share Публикувано 8 Май 2014 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=158175 може би този... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
V I P E R Публикувано 9 Май 2014 Доклад Share Публикувано 9 Май 2014 Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
firewire Публикувано 2 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2016 Здравейте бъдещи колеги, Спрял съм се на този модел на Ауди, модификация 3.0 TDI от 2006-2007г. Може ли да ми дадете някакви впечатления за екземплярите, които се внасят в България и изобщо какво мога да очаквам след евентуална придобивка на такъв автомобил? Колко според вас е разумна цена, която следва да дам за такъв автомобил? Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepe karaivanov Публикувано 17 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2016 И аз съм собственик на същата ,от миналата година,до момента съм много доволен,от всичко по този модел,с малко изключение,че ми се струва малко по-слаба и тромава от нужното!! части се намират лесно и не са скъпи ,потдръжката й не е толкова скъпа,както и има много фейс лифт пакети!! според мен трябва да попаднеш на кола от собственик,който си я е гледал ,аз такава намерих(случайно) и платих 27-28 хил лева успех и късмет!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
streetracer77 Публикувано 27 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2017 Здравейте съфорумници, интересува ме какви проблеми могат да се очакват при Q7 3.0 TDI и 4.2 TDI преди фейслифта с пробег над 250-300 хил. км. ? Приятен ден. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobo Quattro Публикувано 27 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2017 Кутия,дюзи,вериги и др по дребни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 27 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2017 егр, клапи, дпф Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 12 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2018 Тея последните се лекуват бързо, лесно и нескъпо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване