PESHO OT MARS Публикувано 19 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2010 Пробвай кога ги има тези проблеми. т.е. когато съвсем леко ускоряваш и кутията се чуди какво да направи и как е ако подадеш повечко газ.И предполагам колата е 1.9 TDi? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
delaila Публикувано 19 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2010 Когато както казваш леко ускорявам се усеща-оборотите варират постоянно ,като настъпя се оправя.Да колата е 1.9 TDI.nmm не мога да го отворя това: снимките и схемите за 5HP-19 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 19 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2010 Извинявай, ето я темата:http://audibg.com/forum/index.php?showtopi...p;#entry1263819но според последния линк там твоята скоростна кутия не е като за тези за които пишем, и макар че нещата са сходни, най добре посети сервиз за мнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
delaila Публикувано 21 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2010 Благодаря nmm , закачиха я на компютър и казаха ,че няма никакви грешки,но колата продължава да продължава да прави същото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 21 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2010 А в крайна сметка проверихте ли нивото на маслото в кутията? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 21 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2010 Благодаря nmm , закачиха я на компютър и казаха ,че няма никакви грешки,но колата продължава да продължава да прави същото.А някой кара ли я колата да установи проблема и да даде предположение за произхода му? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
delaila Публикувано 22 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2010 PESHO OT MARS сменихме маслото на кутията,на двг , филтъра на горивото и т.н. ,но се чудя дали на оборотите не влияе пуснатия на макс климатик,този който я закача на компютъра каза,че не е проблем и така правели автоматиците.nmm колата сега я кара баща ми ,тества я преди да ми я остави и я оправя,но няма явен проблем,който да го насочи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 22 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2010 Здравейте, не съм чел темата назад и ме извинете ако има подобен въпрос.Та приятелката ми има А3 1.8Т автоматик 99 година.Сутрин като я запаля, всичко е нормално сменя еднакво бързо от Д на Р и на П, но като покарам, особенно лятото почва да бави сменянето от Паркинг на Директна, както и от Задна на Директна.Предполагам че маслото "изтънява" и поради това става така!В последните няколко седмици почна и леко да придърпва от време на време по нагорнище като я сръчкам!Ходих днес при едни маслари и ми казаха че трябвало само да се долее масло, щото ако се смени и ще се счупи кутията.Имали двама трима приятели, единия с А3 1.9 тди, другия с С6, другия забравих с каква кола и 3та им се счупили кутиите след смяна на масло.Ставало защото маслото отмивало феродото от дисковете, но понеже то оставало в маслото и нямало проблем, но като се сложи ново и баталясвала работата!Аз съм доста бос откъм автоматите, та да ви питам възможно ли е да са прави тия масларите и проблем ли ще ако си сменя маслото в кутията?Другото дето искам да питам е, знае ли някой колко литра събира кутията на А3то!Според 2ма различни маслари събира 3 литра(гледаха по некви каталози), ама и 2та са убедени че трябва да събира повече.Благодаря ви предварително... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 22 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2010 Ето ти моите 5 минути размисъл.Според мен тая работа дето фрикциона отивал в маслото но после и там вършел работа е пълен "булл шит". Да чернилката в маслото е наистина е от фрикциона но по всички инструкции за кутии от тези години това масло се счита за гадно и трябва да се смени. Маслото по каталог е 3 литра но това е маслото което всъщност можеш да източиш от кутията, реално тя събира около 6-7 литра но ти не можеш да ги източиш и реално се прави "освежаване" на маслото с тези 3 литра. Относно това че като смениш маслото и кутията се чупи това е просто защото новото масло изостря неща които вече са пътници. Тука колегата NMM може да удари едно рамо.Но това с баира е лошо много ми напомня май на симптомите с които започна тази тема. Моя съвет е проверете нивото на маслото с пръчката на кутията (студена/топла) и ако има нужда долейте колкото трябва. Виж и колко е "черно" маслото. Ако на баира си с задействан LOCK-UP и колата от наклона маслото и е малко (респективно проблем с налягането му) и почва да го отключва/заключва може и да се получава подобно нещо. Но при 6-7 литра масло ти да си изгубил едни 500 мл. някак си ми се вижда странно. Това са само мои идеи на човек който просто се опитва да си обясни разни работи.В тая връзка да се похваля че новата придобивка вече е на пушка и лети. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 22 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2010 Демек да си освежа маслото, па каквото сабя покаже.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 22 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2010 Ми това е моето мнение проверете нивото първо, ако се окаже че нивото е точно то тогава колкото и да е гадно маслото ми се струва че май не е от там. Но приеми моето мнение като на лаик по прочел тук таме и пообяснил си някой основни принципи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 23 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2010 (Редактирано) .... Ходих днес при едни маслари и ми казаха че трябвало само да се долее масло, щото ако се смени и ще се счупи кутията.Имали двама трима приятели, единия с А3 1.9 тди, другия с С6, другия забравих с каква кола и 3та им се счупили кутиите след смяна на масло.....Страшен лаф ...Кажи им на масларите да си сменят доставчика, да слагат оригинални масла и филтри, пък тогава да видим.По темата - аз си смених маслото на типтроника миналата година, минал съм около 35 000 км. с него, пък още не се е счупил.... Редактирано 23 Юли 2010 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 23 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2010 Страшен лаф ...Верно е як. Абе щом майстор го казва, няма начин да не е така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 23 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2010 Бе и на мене ми се стори че не може тая работа да стане както ми я обясняват, ама все пак...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepiiii Публикувано 17 Август 2010 Доклад Share Публикувано 17 Август 2010 Здравейте,имам проблем със скоростите на Пасат Б5!Скоростната кутия е автоматична и днес както си карах и стана нещо!Давам газ и скоростите се превключват много трудно!В смисъл като дойде време да включи друга скорост и се получава една "дупка",при която оборотите влизат в червеното и тогава включва!И също така колата като чели загуби мощност!Не върви както трябва!Искам да ви питам от какво може да е това!Има ли някакъв съединител вътре в тези скорости или изобщо как се превключват!Хич хабер си нямам от автоматични скоростни кутии!Много ще съм благодарен ако някой може да ми каже в какво може да е проблема?И още един въпрос-какво ще ми е нужно да направя пасата с ръчни скорости и дали изобщо е възможно това?П.П.Автомобила е VW Passat B51.9 ТДИ,110к.с.,99г.! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 18 Август 2010 Доклад Share Публикувано 18 Август 2010 (Редактирано) Трябва да идеш веднага на диагностика за да не се окаже че заради някой датчик счупиш нещо. Доколкото знам пасатите не страдат от хидротрансформаторите като ауди, но това не е сигурно. Проблема по моите скромни познания прилича на загуба на налягане, така че ако всичко е ок с моторната и на скоростната кутия електроника провери дали има нужното количество масло. Ако и то е налице - отиваш на специализиран сервиз за тези кутии и се подгатвяш че ще падне плащане.ПП Сега прочетох модела на колата ти - това не знам дали е типтроника за който аз говоря. Редактирано 18 Август 2010 от nmm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepiiii Публикувано 18 Август 2010 Доклад Share Публикувано 18 Август 2010 Трябва да идеш веднага на диагностика за да не се окаже че заради някой датчик счупиш нещо. Доколкото знам пасатите не страдат от хидротрансформаторите като ауди, но това не е сигурно. Проблема по моите скромни познания прилича на загуба на налягане, така че ако всичко е ок с моторната и на скоростната кутия електроника провери дали има нужното количество масло. Ако и то е налице - отиваш на специализиран сервиз за тези кутии и се подгатвяш че ще падне плащане.ПП Сега прочетох модела на колата ти - това не знам дали е типтроника за който аз говоря.Автомобила не е с типтроник!Обикновена(ако мога така да я нареча) автоматична скоростна кутия!Има само един проблем!Липсва ми щеката и не мога да проверя колко масло има!Има ли някой представа от къде мога да я закупя тази щека!Някъде в ebay или нещо такова,защото и в бъдеще ще ми трябва! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iliyancamp Публикувано 18 Август 2010 Доклад Share Публикувано 18 Август 2010 относно начина на смяна на позициите при автоматика (моята е 5 степенна tiptronik) винаги съм спазвал правилотосмяната от P(паркинг)към D,S,R ili ръчен режим да е в спряло положение при натиснат педал на спирачката т.е под 5 км/часПозицията N почти не съм я използвал а и няма нужда поне така ме посъветваха в сервиз ауди за да няма никога проблеми с кутията + смяна на масло и филтър 60 000 кмЕто и скоростна кутия 5HP19FLA може да е полезна5HP19FLA.pdf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 18 Август 2010 Доклад Share Публикувано 18 Август 2010 Страшен лаф ...Кажи им на масларите да си сменят доставчика, да слагат оригинални масла и филтри, пък тогава да видим.По темата - аз си смених маслото на типтроника миналата година, минал съм около 35 000 км. с него, пък още не се е счупил....Типтроника си се батисва бъди спокоен просто твоята кола предполагам е между 150-250 х км и му е рано а е възможно и да е сменяно маслото на ск 1-2 пъти преди да я вземешВерно е як. Абе щом майстор го казва, няма начин да не е така Влади колкото и да не ти се вярва понякога се получава проблем след смяната. при мен стана 2 месеца след , без никва индикация да е функционирал зле . Бе и на мене ми се стори че не може тая работа да стане както ми я обясняват, ама все пак...... Странна ама ако съм на теб не бих го сменил ако могат да доливат да слагат... протече ли ск си е пътник и без тва.BTW да да ориг масла и филтри Мислите ли че фирмите които специално се занимават с автоматици се справят по-зле от Порше и компания стига обикновенно там хората са в пъти по в час и разбират от до всичко свързано с работата на автомата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepiiii Публикувано 19 Август 2010 Доклад Share Публикувано 19 Август 2010 А някой знае ли какво масло да сипя на скоростната кутия? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niks76 Публикувано 19 Август 2010 Доклад Share Публикувано 19 Август 2010 (Редактирано) Типтроника си се батисва бъди спокоен просто твоята кола предполагам е между 150-250 х км и му е рано а е възможно и да е сменяно маслото на ск 1-2 пъти преди да я вземешВлади колкото и да не ти се вярва понякога се получава проблем след смяната. при мен стана 2 месеца след , без никва индикация да е функционирал зле . Странна ама ако съм на теб не бих го сменил ако могат да доливат да слагат... протече ли ск си е пътник и без тва.BTW да да ориг масла и филтри Мислите ли че фирмите които специално се занимават с автоматици се справят по-зле от Порше и компания стига обикновенно там хората са в пъти по в час и разбират от до всичко свързано с работата на автомата.оригиналното е АТF масло относно смяната на маслото не съм съгласен ни наи малко ,защото пове4ето проблеми се полу4ават после защото кутията не е допълнена с нужното коли4ество;типтроника му дават 9 литра и при смяната с филтъра в конвертора остават 1.6-1.7литра масло-по4ти винаги на шестия литър кутията прелива и не иска да поеме пове4е и после как няма да се 4упи скоро.наи 4есто задира конвертора и втулката на маслената помпа,като доста по рядко дават проблеми самите дискове.оптимист е прав като казва 4е в оторизираните сервизи не знаят какво да правят с автомати4ни кутии;като смело мога да заявя 4е ZF5HP19 ,спокоино държи до 380нм ,а и разликата хардуерно при 1.9 и 2.5 тди типтроници е единствено в конвертораза около 40 отремонтирани типтроника мога да кажа 4е наи 4есто се 4упи от шофъора и от неправилна смяна на масло Редактирано 19 Август 2010 от niks76 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepiiii Публикувано 20 Август 2010 Доклад Share Публикувано 20 Август 2010 оригиналното е АТF маслоИма няколко вида ATF масло!Как да разбера кое точно да си купя!И може ли да каже някой ориентировъчна цена за 1 литър?Аз си мислех че е по-скъпо,а като отидох в магазина и цената варираше между 11 и 16лв! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d00mEr Публикувано 20 Август 2010 Доклад Share Публикувано 20 Август 2010 оригиналното е АТF масло относно смяната на маслото не съм съгласен ни наи малко ,защото пове4ето проблеми се полу4ават после защото кутията не е допълнена с нужното коли4ество;типтроника му дават 9 литра и при смяната с филтъра в конвертора остават 1.6-1.7литра масло-по4ти винаги на шестия литър кутията прелива и не иска да поеме пове4е и после как няма да се 4упи скоро.наи 4есто задира конвертора и втулката на маслената помпа,като доста по рядко дават проблеми самите дискове.Е какво се прави в този случай ? Моята и тя пое ~6 литра?!? а в "турбината" ме светнаха че оставали около 3литра.Да ходя да доливам още ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 20 Август 2010 Доклад Share Публикувано 20 Август 2010 Не, толкова си събира. То не е само в турбината, остава в кутията и в "мозъка". Иначе ATF не мисля че е марка, а просто наименование за Automatic Transmission Fluid ползвано от VAG. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepiiii Публикувано 20 Август 2010 Доклад Share Публикувано 20 Август 2010 Не, толкова си събира. То не е само в турбината, остава в кутията и в "мозъка". Иначе ATF не мисля че е марка, а просто наименование за Automatic Transmission Fluid ползвано от VAG.Може ли някой да ми препоръча сервиз в София в който да ми направят ремонт на скоростната кутия!В момента автомобила не включва на нито една скорост!Включва евентуално напред,но не както трябва и тормози мотора и доста пуши!И не може да вдигне повече от 3300 оборота!Така че ако някой знае сервиз в София ще съм много благодарен да сподели и ако може и телефон на съответния сервиз! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване