Jump to content

взех ауди А6 2.5 ТДИ


Recommended Posts

колеги взех си ауди а6 2.5тди 99г комби с 6 скорости дали ще имам много ядове с него взехго без да се консултирам с никого и сега си мисля че сбарках иначе колата е много запазена кажете скаполи се подържа ауди и колко ще ми е обслужването благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 55
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз съм с впечатление, че V-образния дизелов шестак няма много добра слава

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги взех си ауди а6 2.5тди 99г комби с 6 скорости дали ще имам много ядове с него взехго без да се консултирам с никого и сега си мисля че сбарках иначе колата е много запазена кажете скаполи се подържа ауди и колко ще ми е обслужването благодаря предварително

И да питаш и да не питаш - все тая, вече си го купил:)

Иначе не е от евтините за поддръжка, особено с тоя мотор....каква кола си поддържал досега?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както се изрази един познат "такива коли се поддържат с бизнес,не със заплата".Много е коментирано за този двигател-принципно не бил лош,но като му станели повечко километрите започвали зловещи като цена и сложност ремонти-помпа,валове,турбо.Правилно обслужване на двигателя/ремъци,ролки и т.н.т./ е почти 1 500 лв..Дано да имаш късмет,не е обезателно,че всичко това ще ти се случи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не те плаша ама разликата в поддръжката е в ПЪТИ и то доста!!!

Добре си прецени възможностите, ако нямаш стабилни и постоянни доходи не е това колата за теб и по-добре я продай отрано. 10 годишно Ауди е яка кола, ама докато не почне да се разваля, а на тия А6 - не е да не се развалят и ремонтите са си стабилни (ако не се окажеш късметлия още първата година може да се окажеш с едни 5 бона назад), инак колата е кеф ако можеш да си я позволиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, щом си се канил за Брава, тази 6-ца определено ще ти натежи. Хубава кола е, това е ясно, но трябва изваждане за нея, иначе няма да има разлика от един Фиат.

Прецени трезво и действай!

ако искаш изчакай първия ремонт, и тогава реши. Времето ще покаже

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма такъв филм!

дори елементарна поддръжка си е пари. Филтри ремъци, масла, нещо по ходовата и ето ти половин Брава.

mirdgo, ти все едно си нямал такава кола :blink:

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами имам приятели с А4 и А6 с такива мотори,и специално от двигателя нямат оплакване,А8-цата се кара вече 4-та година.

Виж какво пишат руснаците за него ,статията е от автобилд.

http://www.upsolute.ru/article.php?001_art...p;001_firm_id=1

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всъщност като се замисля.... какво толкова го плашите колегата с тоя двигател ? реално колко от писалите в темата са поддържали такъв ? в семсейството ни има а4ка с такъв двигател , а6 с такъв двигател а преди това имаше за известно време и туарег с такъв двигател , нищо сложно не сме правили като изключим електрониката на горивната помпа на а4-ката но доколкото разбрах по принцип била слабо място , в момента а4-ката от началото на година сме и навъртяли около 40 000км и сме сменили 1 носач по двигателя не се е обадило абсолютно нищо , комшията ми кара а6 авант 2,5 дизел кара я нон стоп за 2 години според него и е навъртял около 60-70К километра и не е изпищял с нищо , единсветнното скъпо нещо е обслужването ама то се прави на 60 000км така че според мене не е чак такъв проблем ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за колицата, колега! Карай си и въобще да не те еб*! Т'ва се чупело, онова се чупело... Всичко се чупи и се поправя, а колицата е невероятна. И въобще недей да съжаляваш - имаш 310 Nm въртящ момент и харчиш 7/10 л на 100 км. К'во повече искаш? Друг е въпроса, че действително си иска сериозен постоянен cash flow.

п.с. Чакаме снимките, колега!

Редактирано от monz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай си колата колега и не мисли много много за ремонти. Като я покараш колата известно време и ще се убедиш,че каквото и да се счупи,ще намериш начин да го оправиш,по простата причина че да караш такава кола си е удоволствие и едва ли ще се разделиш лесно с нея от тук нататък. И аз като теб имах същите опасения преди да си купя моето АУДИ ,но се оказа че всичко е напразно. За има няма година по колата съм сменил само..........чистачките и евентуално сега ще купя акомулатор. Преди това карах седем години едно Рено и да ти кажа не съм имал случай цяла година да не пипна нищо по него. Така че, карай си хубавата кола!

Успех !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай си колата колега и не мисли много много за ремонти. Като я покараш колата известно време и ще се убедиш,че каквото и да се счупи,ще намериш начин да го оправиш,по простата причина че да караш такава кола си е удоволствие и едва ли ще се разделиш лесно с нея от тук нататък. И аз като теб имах същите опасения преди да си купя моето АУДИ ,но се оказа че всичко е напразно. За има няма година по колата съм сменил само..........чистачките и евентуално сега ще купя акомулатор. Преди това карах седем години едно Рено и да ти кажа не съм имал случай цяла година да не пипна нищо по него. Така че, карай си хубавата кола!

Успех !

:bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито на колегата за колата .

След като си я купил и направи пълно обслужване и след това само караи и си свиркаи .

Аз до сега по -здрава кола от 2.5 тди Ц5 не съм имал , а слизам от бмв 728 2001 година .

Моето 2.5 тди го купих преди около 2 години , карал съм през какви ли не пътища и яко натоварване на мотора ,

Коко от форума може да потвърди само задни амортесьори съм сменял досега , освен стандартните масла и накладки .

А това за тоя или оня чул отнякъде си и после 1000 човека разпръснали слуха , много не вярваи .Или пък единия го е оставила на път в Италия ,човек които гледа да взима НАИ -ЕФТИНИТЕ екземплчри ,естествено че ще има проблем .Аз лично като ч взех налях в нея 3 000 лева и това беше

Ако правилно я поддържаш нямаш грижи .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реално над 60% от А6-ците са с такъв двигател, така че не вярвам да е ЧАК-ПЪК-ТОЛКОВА, но може и да се заблуждавам :hilezh:

Според мен е повече от 75% , но ...

Да споделя и аз впечатления. Купих началото на юни миналата година от Италия 2.5 TDI quattro. До към края на юли, имах вкарани в нея около 4 хил. лв. До началото на декември навъртени към 50 000км. След ремонтите по обслужването, дебитомер, смяна на няколко гарнитури заради филтър на картерните газове и отделно един маншон на карето, чак ноември се обади един накрайник и предния ден преди да я продам се скапа машинката на централното. Доволен съм и то много ,като разход и динамика от автомобила.

Но като я взех смених, абсолютно всички масла и течности, всички филтри, всички ремъци, ролките, водната помпа, спирачни дискове и отпред и отзад, накладки, профилактика на турбината и ако някой ми беше казал за тоя смотан филтър на картерните газове, нямаше да имам въобще никакви проблеми през цялото време с нея, обаче...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...