Jump to content

Въпроси за А6 (4F)


verter

Recommended Posts

  • Отговори 3,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Баце тия 535 какво ги правих с сти-то... После ги беше срам да свалят джама на светофара.. Щото в повечето пъти бяха с девойки натокани..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко да прекъсна темата за Междене и 535д :)

Някой има ли представа може ли да се спре духането на вентилатора което е от соларния шибидах?

В книжката пише че в студено време автоматично спира, но на междене беше 7-8 градуса и като влязох в колата си духаше все едно отвън е 35 градуса :D

Гледах настройките и там имаше меню Solar operation и можех да избера между On и Off, но нищо не се промени.

Също така има и някакво меню Centre Outlets или нещо подобно и в него най в ляво има Cool, най в дясно Warm и няколко нива между тях. То за какво е?

Става въпрос за фейслифта ако има някаква разлика

 

p.s. А това 535д знае ли се какво му е правено и колко е коня за да върви почти колкото S4?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Крайните ми духалки на таблото, до вратите духат по - топличко, като е на парно, а на климатроник ми се случи няколко пъти както си духаха лед студено, да обърнат на горещо. Двоен винтил или нещо друго ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На старта от клипа Веско не даваше газ. Няма как да върви колкото S4 дори и да смени и двете турбини и да надскочи 400кс. Евентуално ако е със спортната скоростна кутия и стане 440кс има шанс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Крайните ми духалки на таблото, до вратите духат по - топличко, като е на парно, а на климатроник ми се случи няколко пъти както си духаха лед студено, да обърнат на горещо. Двоен винтил или нещо друго ?

не в менюто на климатроника -setup/blower /си избираш как  да духат духалките към теб на топло ли или на студено само..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не може от лед на горещо да духат заради тая настройка. 99% трябва да си изчисти отпред клапанчетата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такам. Избрах маслото за двигателя като се спрях пак на Motul 8100 5w40, 505.01 е спецификацията и стъпи на 17лв литъра, което мисля че е добре. Масления, въздушния и горивния филтър (Mahle) стъпиха на 150лв (купето ги смених миналата седмица като чистех климатика, те бяха 30лв бройката. А ако някой се е чудил, тая машината дето я пускат в колата да трепе бактерии и т.н., наистина си върши работата чудесно.)

 

За скоростната кутия ми намериха маслото на 49лв литъра. ZF ако не се лъжа, но като я вземам ще проверя със сигурност. Филтър и гарнитура реших да са оригиналните. Филтъра е на 100лв, гарнитурата на 68лв.

 

Диференциалите и раздатката ще ги оставя за догодина като се върна.

 

Проверих и добавката за маслото (даже пак ще я слагам) - Bardahl - Hydraulic Valve Lifters Additive. За протокола като я сложих минаха 3 дни преди да утихнат обтегачите, иначе ми тракаха 20-30 секунди, но и маслото беше с около 200 грама надолу. При всички случаи тракането стана по-кратко от това което беше преди да се разтрака силно (което предполагам дойде от намалялото масло).

 

За работа още не знам колко ще глътнат, ама е плюс смяна на охладителя на ЕГР-а, така че не знам колко ще е от полза (че не е официален сервиз да ти разбият цената как си трее... :))

 

 

 

post-88833-0-11160800-1412079648_thumb.j

post-88833-0-65855500-1412079654_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С две думи си заменил всичко оригинално с евтин заместител :) Много ми е интересно колко време ще изкара тая кола преди да почнеш да се чудиш дюзи ли са, ЕГР-а дето го няма ли е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствено филтрите на Mahle не ги познавам като марка, но за всичко останало се съмнявам препакетирания оригинален аналог да е жизненоважен за колата...

Все пак ако имаш нещо конкретно в предвид, няма да се разсърдя ако го споделиш :). ЕГР-а и катализаторите ги махнах щото пречат, не защото не искам да ги оправя или нещо такова. Даже ЕГР-а си е изправен. Масла филтри и т.н не съм избирал по цена, а по препоръки. Това не значи че ще сложа оригиналните, само защото са оригинални... това много често изобщо не означава най-добри (или добри изобщо). Все пак и тук питах за препоръка, но нищо конкретно не излезе. Сега при свършен факт, за мен е малко излишно (поне за следващите 15к км), но на някой колега може да му е от полза.

 

Edit (че не мога да редактирам горе): ZF е маслото на кутията.

Редактирано от kainy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пак да ви потормозя с моя блутут: на още един телефон пробвах и пак нищо не се случи: телефонът открива колата, но като дам да се свърже ми казва, че ПИН-ът или кодът за достъп е грешен, а не ми е излизало никакво поле за въвеждане на ПИН/код за достъп. Като цъкна ТЕЛ ми излиза, че не е инсталиран телефон и като ТЕЛ е цъкнато, каквото и друго да натисна, нищо не се случва и съответно няма как да разбера дали има друго запаметено устройство и как да го махна. Гледах някъде, че трябва да си ъпдейтна версията на софтуера (сегашната е 28.6.0 0620), за да тръгне. Трябва ли ъпдейт или някаква активация  с ВАГ-КОМ или нещо подобно?

 

п.п За какво служи копчето на волана, което е от дясно до врътката за звука (Не е на войс контрол изображението, а някакво друго, не знам дали има значение и сали пак е войс контрол?!?!? и като го натисна на ФИС-а пише But. not used.)

Благодаря много и предварително се извинявам за невежеството!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не може от лед на горещо да духат заради тая настройка. 99% трябва да си изчисти отпред клапанчетата.

 

T.e.двоиният винтил, дето си има manual за чистенето му тук из форума? 

 

П.С. Аз съм със аналогивият климатроник, там май нямам опция да казвам дали духалките да духат различни градуси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно същия. Ако духа студено отпред а горещо от страни значи е това. Няма значение с кой климати си, тази настройка е отпред да духа малко по-хладно или по-топло да не те бие в главата. Разликата е 1-2-3 градуса максимум :) Изчисти си винтилчетата, за 10 мин става, само внимателно приготви нещо да затапиш докато чистиш да не тече антифриз и да не загубиш някоя скобичка, че лошо и ще ти се реши проблема според мен.

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде още един доволен от колегата Крематор. :)

 

Снощи след малка намеса за ъпдейт на скорости и двигател подкарах С-троник, вместо мудния хидротрансформатор :flehan: . Кутията сега е супер приятна за каране. След малък тест драйв мога да кажа, че определено "замислянето" преди превключване намаля драстично, да не кажа два пъти. Снощи едно кю 3тди акъла му се взе - както ми мигаше като на сватба, пуснах го да мине и ... след няколко секунди му подадох бинокъла  :hilezh:

 

Ако още някой се чуди дали има смисъл от тази интервенция - определено има огромна разлика. За двигателя (ASB) още не мога да дам отзиви, но управлението на кутията е доста подобрено, работи гладко и превключва бързо :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си. Това което исках да изтъкна е, че след ъпдейта при кикдаун типтроника реагира много по-бързо сега. Преди ъпдейта натискам, двигателя почва да мучи около секунда две и чак тогава имаше реакция от скоростите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото ще сменяш ли? Аз също се чудя дали да не ъпдейтвам скоростите, но не искам да сменям маслото. До сега не намирам еднозначен отговор дали след ъпдейт задължително се сменя маслото или не. Не ми се иска да си развалям насила скоростната кутия, а ме е страх ако я ъпдейтна и не сменя маслото дали няма да се развали в последствие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен двете интервенции нямат много общо и могат да се направят независимо. Софтуерният ъпдейт ти оптимизира ел. управлението на кутията и дори би трябвало да и удължава живота, защото ударите намаляват. Маслото по скоро има отношение при механичното износване и е фактор при спортни натури - т.е. смазването при високо натоварване със ново масло би било по-добро и от там намалява износването. Освен това при "смяна" ти реално само го освежаваш, защото се точи половината масло. Ако след смяна на масло усетиш негативна промяна, то тя няма да е в следствие на софтуерния ъпдейт, а резултат от вече механично износената кутия - дали от много километри или от спортно каране, вече е друг въпрос.

 

П.с Да, мисля да сменям маслото или тази есен или ранна пролет. През зимата ремонти не се правят, щото е студено :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...