Jump to content

Въпроси за А6 (4F)


verter

Recommended Posts

  • Отговори 3,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Според мен една кола трябва да е напълно изрядна за да се чипоса. На баба ми колата се гледа повече от жена му, не е критерии. На някои колеги им се наложи принудително да махнат ДПФ-и, и на тая кола да сложиш чип според мен си е риск :) Всеки си има глава на раменете, всеки си вади и харчи парите сам. Аз също, ще я чипосам моята но лятото при Келеша, дино ремап спрямо колата, пак дино, и тн. и тая процедура е правне хиляда пъти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата не е „как и какъв чип да сложа”? Направете отделна тема за чиповете, нека тези си остане по предназначение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми е падал няколко пъти и никога не е светвала. Иначе по другите модули се записват грешки заради падналия акумулатор. Видя ли какви грешки имаш записани в контролера на Airbag-a Христо? Между другото 2-ра седмица ти возя въздуховода в багажника, но не съм минавал покрай теб, ако е спешно пиши да ти го дам някак.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, преди малко я взех от боя колата и момчетата са послушали музика една седмица :D Дадоха ми ток....от на Арсов колата хахах и тръгнах ама светна Airbag-a направих 20тина километра по околовръстното и я спрях пред нас, утре ще видя какви грешки е зашила...

 

За духалките ще го измислим, не е спешно :) Дано утре сложа S-line салона като се видим да има с какво да се похваля :)

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес с крематора свалихме колектора и оправихме т.нар. swirl flaps (вакуумния клапан, регулиращ клапата за въздух в колектора). Осмака вече има повече тяга в ниските и подскача. Колата ми е на 122,000км, ама въпреки това беше запекъл яко клапана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе кой си търсеше трилъчев волан с гладка+перфо кожа, че си поръчах току що един s-line и ми остава 1 бройка :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ако има планки за скоростите :), че моят е без.

Редактирано от Preslito
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, мултиволан трилъчев перфо+гладка кожа. Тия планки ако можеха да ми натискат съединителя и да ми сменят ръчните скорости ехееее, ама нъ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе кой си търсеше трилъчев волан с гладка+перфо кожа, че си поръчах току що един s-line и ми остава 1 бройка :)

Състояние и цена?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес замерих с VCDS едно 3.0 TDI чипнато от Келеша. Тъй като бях там с моята печка, бях решил и нея да я проверя дали не е тръгнала повече.

Е, оказа се, че съм с половин секунда по-бърз от колегата. Браво, бе Стефане, чипа ти е много добър, няма как да не те спомена пак.  :flehan:

Естествено, колите ги мерихме при еднакви условия, на едно и също място, и двамата се возихме на всеки рън. Все пак редно е да спомена и някои разлики:

Аз - ASB мотор, махнати кат-ове, фабрично без дпф, седан, Жанти 19-ки  :hilezh:

Колегата - BMK мотор, с кат и дпф, авант, 18-ки.

Резултата, както споменах, със 0,5 сек съм по-бърз до 100. Със сигурност неговата е по-тежка, ама и моята не е от най-леките, по германски талон е 1840 кг. И едно друго нещо дето, по мое скромно мнение, се пренебрегва - аз съм със MAP сензор до 3 бара. Случвало се е да говоря и с други мапери и досега не съм чул други освен Стефан да вкарват смяна на сензора в тоя филм с чипването. А би трябвало, според мен.

Така, че ако някой все още се чуди дали да чипне, да не се чуди дет се вика....

 

А, иначе, също по темата, днес като си погледнат кода на боята разбрах че колата ми била синя, а не сива :hilezh: .

Вчера си вадих медицинско, уж добре виждам ама не бях забелязал. Оказа се, че цвета ми бил Northern Blue Perl. Аз го виждах като "мишо сиво". :stupid: 

Кво да прайш, всеки ден учим по нещо....
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой може ли да ми каже каталожния номер на този кабел който излиза от AMI-то и завършва с USB,както е на снимката. Искам да го сменя,че моят е за Ipod.

post-80825-0-42220000-1413921189_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги имам проблем с автомата на ауди а6 2.8 все едно пробоксува и ре4е туп дали ако му смена маслото в кутията 6те се оправи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другия край на кабела с букса ли се закача, или е директно свързан?

Мога да ти го изкупя, ако е с букса и се включва към моето AMI.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги имам проблем с автомата на ауди а6 2.8 все едно пробоксува и ре4е туп дали ако му смена маслото в кутията 6те се оправи?

Ако си от София ходи при Коко да ти види кутията, много ги разбира човека.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към "SAG" кабела ми е оригинален и от страната на AMI си е със стандартната букса,а от другата за Ipod,Iphone.Може да се разберем но първо да си намеря с USB.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...