N1995 Публикувано 12 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2015 И не разчитай на това какво ти показва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kazichene Публикувано 12 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2015 Копче за фаровете (с хром) с номер 4F1941531E ще проработи ли на а6 4F 2006? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 12 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2015 Аз съм с ключ от фейслифта,моята също е 2006 г.. Разликата явно е само в хрома/въпреки,че не е точно хром/. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 12 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2015 И на мен са ми хромирани копчетата от фейслифта, 1 към 1 са Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 12 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2015 Имат само визуална разлика......ще работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadFan Публикувано 12 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2015 Пичове, някой може ли да ми обясни защо като превключа автомата на N моторът има повече вибрации отколкото като съм на D и държа спирачка? Моторът е 4.2 335кс (BNK), хамериканска версия, аналогичен на европейския BAT. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 12 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2015 (Редактирано) Когато си на D с натисната спирачка мотора е под товар (макар и минимален), защото типтроник кутиите предават малък % въртящ момент и в този случай. Този минимален товар "обира" разните паразитни вибрации, които иначе усещаш на N... Редактирано 12 Януари 2015 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 12 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2015 Аз съм тествал много точно по този повод, но на такъв случай не съм попадал. Торкконвертора реално е товар и то не малък, много непонятно е как би помогнал за по-добрата работа на място ако мотора е в нормално здраве. На най-читавите коли, които съм пробвал няма почти никаква разлика на D и N, а които си вибрират просто си вибрират. Това са всички почти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Broom Публикувано 12 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2015 При мен на N е по тиха и няма разлика във вибрациите, но след дълго каране е по шумна на D... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadFan Публикувано 12 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2015 ВЕСКО, подозирах, че има нещо общо с предаването на въртящ момент като съм на D. Мерси за отговора! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 12 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2015 Вече имам MMI ъпдейта за американките ако на някой му трябва да пише. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kazichene Публикувано 12 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2015 (Редактирано) Привет отново. Аз пак да ви потормозя с моя (предполагаем) блутут. Във VAG COM няма модул блутут или телефон, но с телефона намирам колата (сигурен съм, защото няма какво друго да е) и като натисна да се свърже се изписва, че ПИН-а е грешен, а поле за ПИН изобщо не излиза. Като натисна TEL се изписва TELEPHONE IS NOT INSTALLED. В зеленото меню на TELEPHONE не излиза списък със свързани устройства. Също така не знам дали има връзка, но мога да си въвеждам контакти в NAME. Някой знаещ знае ли може ли от някъде да се отключи тази функция?Благодаря! Редактирано 12 Януари 2015 от kazichene Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 12 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2015 Ъпдейт и трябва да се оправи...бях чел за този проблем и с обновяване се оправя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 13 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2015 Привет отново. Аз пак да ви потормозя с моя (предполагаем) блутут. Във VAG COM няма модул блутут или телефон, но с телефона намирам колата (сигурен съм, защото няма какво друго да е) и като натисна да се свърже се изписва, че ПИН-а е грешен, а поле за ПИН изобщо не излиза. Като натисна TEL се изписва TELEPHONE IS NOT INSTALLED. В зеленото меню на TELEPHONE не излиза списък със свързани устройства. Също така не знам дали има връзка, но мога да си въвеждам контакти в NAME. Някой знаещ знае ли може ли от някъде да се отключи тази функция?Благодаря!http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=154948Ето тука колега има как се кодира блутута, може да ти помогне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadFan Публикувано 13 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2015 Вече имам MMI ъпдейта за американките ако на някой му трябва да пише.На мен ми трябва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angelov92 Публикувано 13 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2015 (Редактирано) Колеги тея 2 копчета на вратата за какво са ? Редактирано 13 Януари 2015 от Angelov92 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 13 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2015 За включване/изключване на заводската аларма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Broom Публикувано 13 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2015 Това не е ли GPS проследяване. .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 13 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2015 Това е да си спреш обемните датчици ако оставяш нещо мърдащо в колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 14 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2015 Привет на всички.От днес раздавам газ на 3.0ТДИ 2011 моделна година 240кс код CDYA.АвантТъмносив металикНяма много екстри,но пък е като нова,проверена и вози много стегнато,но основните са ОК - Климатроник,ел пакет,ел огледала с подгрев,пръскалки фарове,кожа,дневни светлини + датчик за налягане гуми,сензор дъжд и светлина,ММИ 3Г.Двигателя не беше мит,ВИН-а ми беше предоставен.190 000хил км.редовно и качествено обслужване.БЕЗ ТЕЖКИ РЕМОНТИ И ИЗВЪНРЕДНИ ПОСЕЩЕНИЯ.За базови,седалките са много удобни и изобщо не ги усетих днешните първи 600км.За разлика от другите две аудита,които са ми с Рекаро салон.Колата няма никакви забележки и върви доста добре.Няма тракане,тропане и тн при палене на -3 и след доста студени дни ,когато не е работила. Искам да изкажа огромни благодарности на baba - Toшоkpamatop - Стефанshpeksi - Методиaalexandrov - Сашо Ето и малко снимки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 14 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2015 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 14 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2015 А честито Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 14 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2015 Честито и от мен. Снимай стикера в багажника да видиме тази бамбина колко й дават разход в градО. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 14 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2015 Честита 4Ф-ка!Да си я ползваш със здраве! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 14 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2015 БлагодаряСтефчоДнес мислех да го снимам ама забравихУтре :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts