apekov Публикувано 30 Април 2010 Доклад Share Публикувано 30 Април 2010 Нека и аз да кажа нещо. Монтирах ГИ Стефанели след голямо проучване на пазара и странична литература. Колата работи чудесно на газ, плавно превключва без сецане и придърпване. Ускорението е почти като на бензин, да кажа че няма разлика значи да излъжа, може би това се дължи на настройката. След първата настройка разхода е следния 12/100 градско, това е за гр. Плевен. Сега съм променил малко настройките и е в процес на проверка. По късно , ще пиша да споделя разхода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Proff Публикувано 30 Април 2010 Доклад Share Публикувано 30 Април 2010 Кажете нещо за ГИ "Landi LSI" и "Landi Renzo Omegas plus" (дюзи и рейка MED)? Как са в класацията? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 1 Май 2010 Доклад Share Публикувано 1 Май 2010 .. хъх .. e*аси .. LANDIRENZO изобщо не присъства .. що така .. ?!И аз понеже съм чувал това име останах учуден че няма ниакви мнения в темата, която чета за първи път, въпреки че е старичка. Какъв им е проблема на тези, че никой не слага или не говори за тях? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 1 Май 2010 Доклад Share Публикувано 1 Май 2010 Ето според мен една фирма с която дват обурудвани доста возила от чужбина http://www.aeb.it/products Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 1 Май 2010 Доклад Share Публикувано 1 Май 2010 Тези дни компетентно ми изказаха следното твърдение, че софтуерно BRC не е за предпочитане и ползва данни от компа на колата и не позволява много свободни настройки , за сметка на други системи като Фобос и т.н., които могат да работят почти автономно и да се настройват по много повече показатели. За сметка на това , пък хардуерно е много по-добре, което предполагам е така . Вярно ли е първото обаче ? Какво е положението с Бигаз и Принс ? А между Кейхин , Матрикс и Бигаз инжектори, кои са за предпочитане ?Всъщност въпросът може да се перефразира така - какво ЕКЮ е подходящо при тунинг - стендалоун или пиджибек?Газифицирането си е вид тунинг, изискващ други времена на дюзите и други аванси.Отговорът е - зависи от конкретния компютър на колата. Едва ли Фобос са постигнали възможностите на един съвременен БОШ Мотроник, а дори и да е така - едва ли някой сервиз има технологичното време и финансови възможности за прецизна настройка. За мен практичния подход, при избор на уредба, е да се търси конкретния двигател с коя система се държи най-коректно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimib Публикувано 1 Май 2010 Доклад Share Публикувано 1 Май 2010 (Редактирано) Кажете нещо за ГИ "Landi LSI" и "Landi Renzo Omegas plus" (дюзи и рейка MED)? Как са в класацията?http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=79379 Ето тук е отговора на твоя въпрос.Ланди груп е най продаваната и на най-високотехнологично ниво система.След закупуването на Ловато сега е безспорен лидер. Редактирано 1 Май 2010 от jimib Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimib Публикувано 1 Май 2010 Доклад Share Публикувано 1 Май 2010 Ето според мен една фирма с която дват обурудвани доста возила от чужбина http://www.aeb.it/productsТази фирма произвежда само компоненти за газови уредби но не и цели системи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 1 Май 2010 Доклад Share Публикувано 1 Май 2010 Е тука е убавото място, където Шпекси наистина може да блесне със знания за чесньовките ??? Аз не бива да казвам нищо по темата, колкото и да ми се иска да напиша един ферман, просто не искам да си развалям приятелството с БСМ.На mitsubishi galant в общи линии му обясних на лично каквото го интересуваше за бигаз.Нека и аз да кажа нещо. Монтирах ГИ Стефанели след голямо проучване на пазара и странична литература. Колата работи чудесно на газ, плавно превключва без сецане и придърпване. Ускорението е почти като на бензин, да кажа че няма разлика значи да излъжа, може би това се дължи на настройката. След първата настройка разхода е следния 12/100 градско, това е за гр. Плевен. Сега съм променил малко настройките и е в процес на проверка. По късно , ще пиша да споделя разхода.Не очаквай някакви чудеса. ГИ-то ти има за настройка само 2 коефициента вместо цяла мап таблица. Как ги разпределя зад интерфейса тия 2 коефициента, нямам идея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JORCH Публикувано 2 Май 2010 Доклад Share Публикувано 2 Май 2010 реших и аз да слагам ГИ както и да еутивам аз при маистора (Стара Загора кв.Железник) и му викам какви ГИ-ни предлагаш и той":ФОБОС много хубав и евтин за подражка поддръжка от към инжектори и тем подобни Аз му викам нямаш ли БРС и той аааа имам ама не е хубав за нашата газ инжекторната рейка е 500 лв пак ми хвали тоя фобос и ми развива едни теорий че на фобос ижекторите като се запушат от нашата газ се сменяли някви части за 20 лв. а БРС коплект и неможело Дайте савет коя да избера и какжо да гледам от към марки на инжектори и ........................и аз незнам какво още има БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Proff Публикувано 2 Май 2010 Доклад Share Публикувано 2 Май 2010 (Редактирано) http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=79379 Ето тук е отговора на твоя въпрос.Ланди груп е най продаваната и на най-високотехнологично ниво система.След закупуването на Ловато сега е безспорен лидер. Благодаря! Аз се насочих към тази марка, защото на В4-АВК бях 7 години с тяхно АГУ (лабда контрол), монтирано при закупуването на колата като нова - без грижи! Във вторник, след две години на бензин - 12.2 л/100, си сложих "Landi LSI/E" и... открих, че с ГИ е по-супер! Върви и превключването дори не се усеща! Има 2г. гаранция или 80 к. км! Единственото, което ме мъчи е това, че датчика за темп. и налягане на газта са made in Italy, а тези при LandiRenzo Omegas Plus - Bosch. Но пък +300 лева за това и за софт. за поддръжка на Евро 4 и Евро 5 (АРТ-то на А4 е Евро 3) ми се стори много! Дано са го монтирали, както трябва и не ми прави проблеми! За сега е супер - м/у 3-4000 об/мин като, че върви една идея повече! П.С. За тези, които мислят че газта скапва двигателя ще кажа, че на АВК-то, като му сменях вложки(гумички) сваляхме главата, за да пасваме клапани и т.н. и нямаше никакво износване по цилиндрите, легла на клапани и т.н. (250 000 км)! Редактирано 2 Май 2010 от Proff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimib Публикувано 2 Май 2010 Доклад Share Публикувано 2 Май 2010 Благодаря! Аз се насочих към тази марка, защото на В4-АВК бях 7 години с тяхно АГУ (лабда контрол), монтирано при закупуването на колата като нова - без грижи! Във вторник, след две години на бензин - 12.2 л/100, си сложих "Landi LSI/E" и... открих, че с ГИ е по-супер! Върви и превключването дори не се усеща! Има 2г. гаранция или 80 к. км! Единственото, което ме мъчи е това, че датчика за темп. и налягане на газта са made in Italy, а тези при LandiRenzo Omegas Plus - Bosch. Но пък +300 лева за това и за софт. за поддръжка на Евро 4 и Евро 5 (АРТ-то на А4 е Евро 3) ми се стори много! Дано са го монтирали, както трябва и не ми прави проблеми! За сега е супер - м/у 3-4000 об/мин като, че върви една идея повече! П.С. За тези, които мислят че газта скапва двигателя ще кажа, че на АВК-то, като му сменях вложки(гумички) сваляхме главата, за да пасваме клапани и т.н. и нямаше никакво износване по цилиндрите, легла на клапани и т.н. (250 000 км)!Това е най-правилния избор като цена качество.Сменяй само филтрите с оригинални и ще се радваш на дълга и безаварийна работа.Аз ги сменям на 20000км.и вече 170000км с тази система без никакъв проблем,аи гаранцията им важи в цялата страна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 2 Май 2010 Доклад Share Публикувано 2 Май 2010 Не очаквай някакви чудеса. ГИ-то ти има за настройка само 2 коефициента вместо цяла мап таблица. Как ги разпределя зад интерфейса тия 2 коефициента, нямам идея.Два два ама си върви съвсем прилично, ако ще и 10 таблици да има, ако няма кой да ти пипне, където трябва за какво са ти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The_Machine Публикувано 2 Май 2010 Доклад Share Публикувано 2 Май 2010 Не очаквай някакви чудеса. ГИ-то ти има за настройка само 2 коефициента вместо цяла мап таблица. Как ги разпределя зад интерфейса тия 2 коефициента, нямам идея.Два два ама си върви съвсем прилично, ако ще и 10 таблици да има, ако няма кой да ти пипне, където трябва за какво са ти Мдаам... мотора ти е сравнително прост, доста муден конструктивно и затова системата работи добре... ама ако се сложи това Стефанели на нещо по-бързооборотно или мотор с турбина ела гледай сеир... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JORCH Публикувано 2 Май 2010 Доклад Share Публикувано 2 Май 2010 реших и аз да слагам ГИ както и да еутивам аз при маистора (Стара Загора кв.Железник) и му викам какви ГИ-ни предлагаш и той":ФОБОС много хубав и евтин за подражка поддръжка от към инжектори и тем подобни Аз му викам нямаш ли БРС и той аааа имам ама не е хубав за нашата газ инжекторната рейка е 500 лв пак ми хвали тоя фобос и ми развива едни теорий че на фобос ижекторите като се запушат от нашата газ се сменяли някви части за 20 лв. а БРС коплект и неможело Дайте савет коя да избера и какжо да гледам от към марки на инжектори и ........................и аз незнам какво още има БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНОнякои нещо да каже по моя въпрос колеги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 3 Май 2010 Доклад Share Публикувано 3 Май 2010 някои нещо да каже по моя въпрос колеги 40 000 + х. км. с БРЦ, нищо не е е запушило. Сменил съм две филтърчета за по 20-на лева. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 3 Май 2010 Доклад Share Публикувано 3 Май 2010 някои нещо да каже по моя въпрос колеги Според мен за тоя мотор няма никакъв смисъл от по-скъпото БРЦ. Не ти трябват нито ултра бързи инжектори нито изпарител за 300 коня. Слагай Фобос, гледай да го настроят като хората и си свиркай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mashsh Публикувано 3 Май 2010 Доклад Share Публикувано 3 Май 2010 Аз също съм доволен от Стефанели-то / АБК мотор /. За 20 000 км - никакви проблеми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Any Публикувано 5 Май 2010 Доклад Share Публикувано 5 Май 2010 Привет колеги, моя мотор е 1.8 без турбо, 20 V. Нахвалиха ми сервиза на BRC в Пловдив, видях че имат адрес и в Сфоия - Дружба 1. Някой ходил ли е там и какви са ви впечатленията? Знам, че е много важно не само каква ГУ слагаш, но и кой ти я поставя.... Някакви отзиви? Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alexanderi Публикувано 5 Май 2010 Доклад Share Публикувано 5 Май 2010 Напоследък чувам само лоши отзиви за сервиза на BRC в Дружба. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eurogas Публикувано 5 Май 2010 Доклад Share Публикувано 5 Май 2010 (Редактирано) Съгласен съм с колегата че Фобос е много добра система, изцяло съобразена с нашите условия и възможности, понася лошата ни газ и се поддържа много по- евтино, пък който робува на марки да си монтира маркова система, всеки си има мнение.Моето лично мнение е че понеже не карам Бентли, няма смисъл да му търся най-добрата система, затова си карам Нисана ( който определено не е най-добрата кола) с газов инжекцион Фобус (който също не е най-великата система), и всеки ден се наслаждавам на отличната му работа . Редактирано 5 Май 2010 от eurogas Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 5 Май 2010 Доклад Share Публикувано 5 Май 2010 А що не го караш с обикновенна газова ? Ти барем трябва да знаеш как да си я сложиш без ядове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACE Публикувано 5 Май 2010 Доклад Share Публикувано 5 Май 2010 А що не го караш с обикновенна газова ? Ти барем трябва да знаеш как да си я сложиш без ядове.Ами предложи да и сложиш де... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eurogas Публикувано 6 Май 2010 Доклад Share Публикувано 6 Май 2010 (Редактирано) Ако говориме за моя Нисан Примера ( последния модел с всички екстри ) дали е възможно да работи с обикновена газова, да става виждал такава нов внос с най-обикновено Ловато и ламбда контрол в една автокъща, неможах да повярвам, електрониката му е два пъти по капризна от Аудито на Шпекси, изкуших се и помолих да я запалят да се уверя че наистина работи добре както ме уверяваха продавачите......уви, чека си светеше постоянно, на бензин почти неискаше да работи, явно и в Италия имат цигани на които не им се дават пари за газов инжекцион? Редактирано 6 Май 2010 от eurogas Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 6 Май 2010 Доклад Share Публикувано 6 Май 2010 някои нещо да каже по моя въпрос колеги Ако искаш хубава газова - Отиди в Тартарини в Пловдив. Не са от най- евтините, но са добри. Тея газаджии в Железник ги знаеме... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
auditu Публикувано 6 Май 2010 Доклад Share Публикувано 6 Май 2010 Като добри специалисти препоръчвам Ласков Газ ПловдивГ-н Ласков е човек който обръща внимание и на най-малкия детайл,винаги има свежи идеи,има голям опит с ГИ...разполага с доста добри сетове за ГИ,и е един от малкото които правят качественно турбо-коли.. По темата..аз съм с LANDIRENZO над 50 000км и съм мн доволен/на атмосферен мотор,засега /за турбо-мотора ще ползвам сетове на BRC и уменията на г-н Ласков.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване