Veselin Milev Публикувано 27 Август 2009 Доклад Share Публикувано 27 Август 2009 Казвал съм го и друг път, и пак ще го повторя:Взех колата '06г. , супер стегната, без никакво, ама никакво хлопване!Тогава беше на 300,000 км. (не, че го знаех де )За 3 години по тези трапове, с нормално пазене, се поразхлопа.Можеше да изкара и още (не бяха толкова зле шарнирите, имаше луфт, но колко още-само онзи горе знае...)Смених си носачите и грам не съжалявам!Нищо не личеше да е било сменяно за тези 14 години, нито носачи, нито маншони!Оригиналните болтове се изпокъсаха при демонтажа!Не е слаба предницата, "пътищата" са виновни! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svilenel Публикувано 27 Август 2009 Доклад Share Публикувано 27 Август 2009 За кормилни накрайници мисля че стават С-кови, като разликата е че те са практически неразбиваеми. Нека Ицо /М/ да каже, моля. За носачите за сега слагам от скъпите, но при първия дефектирал отивма на ибейски.Аз съм с такива накрайници,разликата е ,че я няма гумената част от корпуса,целия е метален като на другите коли.Когато търсих такива намерих само на Лемфиордер-25972 и ориг.номер-8Е0 419 811,дават ги за коли със спортно окачване.Цената беше около 90лв на брой със сериозна отстъпка.Като поведение на пътя разликата от нормалните е че управлението става по-директно,на по-спортно ориентирани водачи ще им хареса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mladen99 Публикувано 28 Август 2009 Доклад Share Публикувано 28 Август 2009 А някакви координати на този маистор на рециклирането? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4VS2 Публикувано 29 Август 2009 Доклад Share Публикувано 29 Август 2009 момчета, купете си б4 -ки и забравете за носачите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lex_Luthor Публикувано 29 Август 2009 Доклад Share Публикувано 29 Август 2009 (Редактирано) Единствено за дъртите Опели съм съгласен че са със здрави преднициАА и Б3-ките са бетон ! Но за Б4 не съм съгласен е верно по-евтино но пък същата Х*НЯ Редактирано 29 Август 2009 от Lex_Luthor Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 29 Август 2009 Доклад Share Публикувано 29 Август 2009 момчета, купете си б4 -ки и забравете за носачите най-добре Б3 и забравяш за всичко,а същевременно караш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mladen99 Публикувано 30 Август 2009 Доклад Share Публикувано 30 Август 2009 (Редактирано) Абе хора кацнете на земята. Стига сме карали 20 годишни коли бе. Колкото и да е запазена това са 20г. Тази кола мурално вече е толкова остаряла, че няма на каде повече.Като си пишете за а3,б3, опели... То и Мерцедес губи страшно много пати с модела Е300д, това е бил наи здравия модел, и просто компанията губи, понеже не се изисква потдръжка или подмяна с по нов, мотора изкарва спокоино над милион километри. Ходовата част на Е-класите също нее скъпа и доста по надеждна от Ауди.Да си доидем на думата. Имаме нови коли, търсим начин да си ги потдържаме малко по надеждно, това е! Мога да ви гаантирам че мнго малка част от авточастите на нашия пазар са толкова оригинални, колкото и тези закупени от Германия. Не че и там няма боклуци. Но тук, трудно се намира нещо качествено. Вносът ни е неограничен, а братята Турци правят какво ли не, та дори и оригинални опаковки.Стига Спам в темата моля пишете само по същество. Редактирано 30 Август 2009 от mladen99 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 30 Август 2009 Доклад Share Публикувано 30 Август 2009 Абе хора кацнете на земята. Стига сме карали 20 годишни коли бе. Колкото и да е запазена това са 20г. Тази кола мурално вече е толкова остаряла, че няма на каде повече.Като си пишете за а3,б3, опели... То и Мерцедес губи страшно много пати с модела Е300д, това е бил наи здравия модел, и просто компанията губи, понеже не се изисква потдръжка или подмяна с по нов, мотора изкарва спокоино над милион километри. Ходовата част на Е-класите също нее скъпа и доста по надеждна от Ауди.Да си доидем на думата. Имаме нови коли, търсим начин да си ги потдържаме малко по надеждно, това е! Мога да ви гаантирам че мнго малка част от авточастите на нашия пазар са толкова оригинални, колкото и тези закупени от Германия. Не че и там няма боклуци. Но тук, трудно се намира нещо качествено. Вносът ни е неограничен, а братята Турци правят какво ли не, та дори и оригинални опаковки.Стига Спам в темата моля пишете само по същество.И аз слушам,че за сега най ефикасно е рециклирането,пък и по евтино Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mladen99 Публикувано 31 Август 2009 Доклад Share Публикувано 31 Август 2009 И аз слушам,че за сега най ефикасно е рециклирането,пък и по евтино Да аз чета за Полиуретанови тампони, които имат "10-пъти" по дълъг живот. Незнам дали е реално ее така, но от други форуми чувам че са доста по надеждни. Но тук никои явно нее наясно. Аз започвам да търся някои в Бургаско да рециклира с такива Полиуретанови! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 31 Август 2009 Доклад Share Публикувано 31 Август 2009 И аз съм чувал за полиуретановите тампони. Проблема е, че до сега ми се разбиват само шарнирите а тампоните са здрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 31 Август 2009 Доклад Share Публикувано 31 Август 2009 Ако случайно някой си е играл да разглежда и разглобява старите си носачи може да е забелязал, че се скапват само ябълковидната част на носачите. От другия край тампоните се съмнявам, че някога могат да се прецакат но дори и това да се случи се продават отделно. Разглобете сами ябълковидната част да видите за какво си давате парите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
melano Публикувано 31 Август 2009 Доклад Share Публикувано 31 Август 2009 Еми ти ако си ги разглобявал напиши за какво става дума защо и ние да се мъчим! Много ли слабо са направени?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4VS2 Публикувано 1 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2009 Абе хора кацнете на земята. Стига сме карали 20 годишни коли бе. Колкото и да е запазена това са 20г. Тази кола мурално вече е толкова остаряла, чене успях да схвана какво искаш да кажеш колега..Като нямаме пари, според теб как да караме нови коли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 1 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2009 Еми ти ако си ги разглобявал напиши за какво става дума защо и ние да се мъчим! Много ли слабо са направени??Разглоби един де, сам ще видиш какво има вътре. И аз не вярвах докато не разглобих. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 1 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 1 Септември 2009 Е сподели с нас деИ също така подлежи ли на ремонт и как Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 1 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2009 Е сподели с нас деИ също така подлежи ли на ремонт и какЩе снимам довечера и утре ще кача снимки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 2 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2009 Ето и снимките:Капачката:Маншона: На първата снимка отстрани е зегерката с която уплътнява от голямата страна. На втората снимка е как е уплътнено от малката страна:В тази пластамстка "лагерува" :Уплътнение:И последната "част"Самия носач:Ето това е сложнотията за която си давате парите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 2 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 2 Септември 2009 (Редактирано) Ужас!!!Не е истина просто как ни товарят за смешни пластмаси.От това което виждам с малко повече умения и инстументи би трябвало да подлежат на побългарен ремонт.Аз като гледам - сменя се пластмаската, нова грес + маншон и това е чисто нов носач!Ти правил ли си такъв или поне знаеш ли къде могат да ги правят? Защото е смешно за една пластмаса 250 лева да се дава.Темата мисля се получава доста полезна Редактирано 2 Септември 2009 от didoya Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 2 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2009 Ужас!!!Не е истина просто как ни товарят за смешни пластмаси.От това което виждам с малко повече умения и инстументи би трябвало да подлежат на побългарен ремонт.Аз като гледам - сменя се пластмаската, нова грес + маншон и това е чисто нов носач!Ти правил ли си такъв или поне знаеш ли къде могат да ги правят? Защото е смешно за една пластмаса 250 лева да се дава.Темата мисля се получава доста полезнаЕми пичове, ето затова ако сменяте оригиналните носачи ви правят отстъпка от цената на новите... Хората си сменяват пласмаската и ги продават за нови... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 2 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 2 Септември 2009 Ами да, въпроса е тогава изобщо каква е разликата от оригиналните до ebay-ските като качество. Евентуално само при тампоните. Щото тая пластмаса и от Марс да я носят пак не мое да струва толкова.Ауди пичове, Ауди - картинките на колегата убиха всичко детско в мен. Тея паляци от Ауди искат за "оригинален"-хаха сет носачи 2413 лева Вече ми е ясно и що са кекави предниците - ми пластмасови саЯсно ми е що на Вектрата на 21 години още и държат шарнирите и нямат луфтове - ми направени са метални и качествено.Дето се вика - добре дошли в автомобилостроенето на 21 век Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 2 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2009 Аз съм резервиран относно това рециклиране. Все пак има умора в метала и сработване на частите. Не бих рискувал с рециклиран шарнир пък нека искарвали и по 100хил. км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 2 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 2 Септември 2009 Ама какъв шарнир - то скапаното пластмасово легло се скапваКаква умора на метала, то ако се умаряше за 30к км метал така лесно .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 2 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2009 Ужас!!!Не е истина просто как ни товарят за смешни пластмаси.От това което виждам с малко повече умения и инстументи би трябвало да подлежат на побългарен ремонт.Аз като гледам - сменя се пластмаската, нова грес + маншон и това е чисто нов носач!Ти правил ли си такъв или поне знаеш ли къде могат да ги правят? Защото е смешно за една пластмаса 250 лева да се дава.Темата мисля се получава доста полезнаА бе тези пластмастки би трябвало да са тефлонови и бла бла и предполагам затова идва разликата в цената на различните комплекти. Иначе да нови пластаси, грес и маншон и си имаш нов. За съжаление не знам къде се продават, ходих до 1-2 места където рециклират ама като казах че е за а6 ми казаха високи цени. Сега съм взел всичко разглобено и ще ходя да питам продават ли само "пластмастките" и ще си трая за коя кола. А тампона на другия край на носача се продава цял ама той сигурно след 500 000 км може да се скъса Аз съм резервиран относно това рециклиране. Все пак има умора в метала и сработване на частите. Не бих рискувал с рециклиран шарнир пък нека искарвали и по 100хил. км.Прибързано говориш. Няма нищо да се рециклира, а ще се подмени с ново. И къде видя метал който се уморява ? Или мислиш, че носача ще се счупи на две след 100 000 км :) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djenev Публикувано 2 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2009 (Редактирано) Браво за инфото! Имам едно питане - как се сваля металната капачка,не е ли направена за еднократно поставяне,какво я държи.Или просто е набита в гнездото? Редактирано 2 Септември 2009 от djenev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 2 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2009 Ето и снимките:Капачката:Маншона: На първата снимка отстрани е зегерката с която уплътнява от голямата страна. На втората снимка е как е уплътнено от малката страна:В тази пластамстка "лагерува" :Уплътнение:И последната "част"Самия носач:Ето това е сложнотията за която си давате парите само дето малката подробност е,че за да махнеш ЗАВАЛЦОВАНАТА(т.е. капсулованата) капачка трябва да разрушиш устната,която я придържа.Ако имаш идея после как да натиснеш вече новите чашки и да завалцоваш мястото,ще споделиш ли технологията? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване