Alexanderi Публикувано 25 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2011 Комет-а го бях проспал...Ще трябва да ги проверя и тях... Много "сериозен" проблем... Верно, Комет е много сериозен магазин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 28 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2011 (Редактирано) Ето я въпросната "пищялка" Това е при кола с борд и пълен ауточек.Стои отдолу под волана при другите релета на втора позиция.Номера е 443 951 307 BОсвен, че пищи има ли друга функция, която да изпълнява ?!? Редактирано 28 Октомври 2011 от ИСО Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 28 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2011 Свали пластмасовия капак и ще го разгадаем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 28 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2011 Те го фром дъ инсайд: Постарах се и сМинките да се по-качествени от онези горе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 28 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2011 Къде е гадното зумерче вътре? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 28 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2011 Ами то цялото реле пищи, ше го .... Затова има и дупка отстрани...За да е по-дразнещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 29 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2011 Какъвто и да е зумера все ще пищи дразнещо,това е просто едно говорителче важен е сигнала който стига до него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 29 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2011 Най-вероятно двата транзистора и дребните чаркове карат релето да трепти с определена честота и да издава зъзнещия звук. Според мен може да се замени релето с друга пищялка, пак опираме до въпросът - "от какво да бъде..." Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 29 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2011 Подарявам миничек от табло на B4 с оборотомер без борд компюнтър и кило до 220 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 29 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2011 Какъвто и да е зумера все ще пищи дразнещо,това е просто едно говорителче важен е сигнала който стига до него.Искаш да кажеш, че и друго "говорителче" да се забоде на мястото на този зумер, пак така ще си пищи!? Как може да се променят нещата!?/////////////////////Иначе това реле не служи за нищо друго, освен за зумер Ако караш без него, нямаш зумер за светлини, нищо повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 29 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2011 (Редактирано) Искаш да кажеш, че и друго "говорителче" да се забоде на мястото на този зумер, пак така ще си пищи!?...........Нищо подобно.Ако си намериш мелодичен зумер и го забодеш на мястото на фабричния/става въпрос за кола със зумер отделно от таблото/,естествено,че ще чуваш и по-приятен звук.Цялата музика се прави от ел.схемата в самия зумер.Иначе,той от едната страна си е захранен с + идващ от лостчето за включване на фаровете и просто чака да получи - от бутона на шофьорската врата при отваряне,за да се задейства/няма други сигнали от табло или от каквото и да е /.Така че,важното инфо е от каква кола или откъде да се намери мелодичен зумер и да се замени стария.Да не говорим,че с няколко елемента монтирани по подходящ начин върху платка може да си направиш зумерче с мелодийка по желание/схеми из Нета,дал Господ/ Редактирано 29 Октомври 2011 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 29 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2011 И аз така ги виждах нещата, но се съобразявам със всяко мнение и затова питам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oooo Публикувано 2 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2011 (Редактирано) Schematic Ding Dong Bell circuit diagram Редактирано 2 Ноември 2011 от oooo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 11 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2012 Почти една година по-късно, зумера е все така дразнещ... Измисли/приложи ли някой друг вариант !? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 12 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2012 На Форд Мондео /от старите мондео-та/ зумерът издава много приятно меко "динг-динг", остава да се провери дали е модул-реле или е вграден в таблото.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 13 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2012 Цани, от кои Мондео-та по-точно ?! Мк1, 2 или 3 !? Ако е на реле, ще е по-лесно да го изкъртя от някой в морга, има много такива Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 14 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2012 За Мк2 съм сигурен, може и при Мк1 да е същото. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Костадинов Публикувано 15 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2012 Почти една година по-късно, зумера е все така дразнещ... Измисли/приложи ли някой друг вариант !?Може да пробваш също от пежо 106/206/306. Мелодийката е тип "ти ру - ли ру" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 21 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2012 Имам вече решение на досадния звук тип "евтин китайски будилник" Един час си играх при един приятел в една морга Значи нащО реле е читирикрако(както стана ясно по-назад в темата), на Форд Мондео е с три пина, на Пежо 306 също, на Рено(май Лагуна), на Опел и на Шкода и на още две три незапомнени от мен марки и модели, също са с по три пина и като ги боднеш(Plug&Play), нЕма никой - тишина. Липсва им този пин, който на моето оригинално реле е с номер 85. Може и да станат такива релета, ако си поиграе човек с тях, но аз нямах такова намерение.Не направих снимки на цялата дузина релета, които пробвах, но най-важното е че накрая след ровене в един голям кашон излезе едно реле, което е от Сеат(не знам модела) и е с четири крачета и е означено със същия номер, като при Ауди-то, боцваш го и готово - звучи: тирулиру Мека и приятна мелодийка, а не пронизващо - тиииииииййййййт.Човека(понеже ми е приятелче старо), като го питах какво ти дължа, ми каза: Щом ти харесва, как звучи, остави ми твоето и взимай това... И аз: Щото преди това в една друга морга, един ми вика: 10-15лв. за такова реле... Ей го новото пискало: 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ahmed bozov Публикувано 12 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2012 Здравейте колеги,от няколко ден зумера на аудито започна да заглъхва.Отворих таблото видях го, и до там не го смених с новия,понеже не ми хареса пищенето на новия, не е така дразнещо като на оригиналния зумер(най лесно е да сменя зумера, като следвам снимковия материал на колегата, за което му благодаря). Та колеги имам един два въпроса и те са следните: - как мога да разбера колата ми с мини или ауточек е, или там както му се вика(според мен е без какъвто и да чекно аз толко не разбирам и питам за да зна дали имам втори зумер наподобяващ реле)Б4, 1993, тди. - заглъхването на звука, на какво може да се дължи? В момента се чува съвсем леко. - този зумер, намиращ се на арматурното табло, на същото място, на което при колегата със снимковия материал липсва зумер. И същия, който така славно заглъхва, само за забравени фарове ли е, или предупреждава и за други проблеми.е много писах колеги, лека вечер ви желая Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
schoryto Публикувано 24 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2012 Здравейте,чисто хипотетично. Ако нямаш зумер в таблото, а е реле като онова на снимката. И решиш да сложиш все пак зумер в таблото. Дали ще работи ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orlin_emilianov Публикувано 4 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2013 Интересува ме някой намери ли вариант за директна смяна на гадно пищящия зумер, освен колегата дето спомена че е сложил от Сеат. Само че аз искам да го заменя с такова тип "камбана". Ако някой знае от каква друга кола би паснало директно без преправяния да сподели. Аз съм с Ауди 100 Ц4 и моето е като при Б4 - тип реле №292 със сериен №443 951 307B и го намерих зад таблото.Не разбрах това реле само това ли му е предназначението - зумер, или изпълнява и някаква друга функция. Защото като го откача, не виждам да не работи нещо друго освен... самия зумер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IvoPP Публикувано 9 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2013 (Редактирано) Здарвейте колеги! Имам проблеми със зумера за светлините и се надявам накой да ми даде акъл по въпроса. В началото на тази тема колегата много добре е описал смяната на проблемното нещо, но при мен платката доста се различава от неговата. Преди време ми изгоря оригиналният високоговорител в таблото (не знам моето ауточек ли е или миничек и въобще какво е). На него си пишеше 100 Ом. Не намерих такъв и му сложих един от 40 Ом с последователно свързан резистор от 60 Ом. Звукът беше доста слаб. След време и той изчезна. Високоговорителят е здрав, но е изпушил един транзистор, който нямам представа какъв е. Освен това платката е хваната към корпуса на чека (ако е това) с разтапяне на плстмасата (нитове). Въпроса ми е: може ли от някъде на 14 пиновият куплунг (белия) да се вземе сигнал 12 V, така че да си сложа обикновен пиезозумер от тези, които масово продават по магазините. Също и от къде мога да хвана маса (-) на същата платка за да не окабелявам допълнително колата? Бях чел във форума, че такъв плюс (+) при отворена врата и включени габарити се получава на 13-ти пин, но при мен този сигнал постъпва обратно. Т.е. когато вратата е отворена и има включени габарити няма нищо, а когато затворя вратата получавам (+)12V. Това значи, че ще ми свири когато карам, а когато отворя вратата, ще спре. :hilezh:/>/>/>/>/> .Kolata e Audi B4, 1992. Двигателят е АБТ. Пускам и малко снимки за да се ориентирате за какво става дума. На ограденото с червено беше свързан високоговорителя. Редактирано 9 Януари 2013 от IvoPP Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IvoPP Публикувано 10 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2013 Колеги, няма ли някакви идеи? :stupid:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IvoPP Публикувано 11 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2013 Помощ бе хора! Таблото стои на парчета и колата е аут. :flehan:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване