georgetachev Публикувано 24 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2009 (Редактирано) Здравейте, искам да попитам за какво служи това маркуче, казаха ми че е за маслените пари. При мен е скъсано и не мога да си намеря друго, някакви идеи ако имате моля споделете. И още едно въпросче- за какво служи това маркуче? Колата е Ауди 80 Б4 , мотор ABK. Благодаря ви предварително. Редактирано 9 Януари 2013 от grizzly Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 24 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2009 От къде го измъкна това маркуче?Направи снимка къде е седяло в двигателния отсек. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 24 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2009 Да, за отвеждане на маслените пари е. Стои горе межу металната тръба и клапана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gosho_bs Публикувано 24 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2009 Това е маркучето което отвежда маслените пари , както е писал колегата от по-горния пост.То е от маслоустоичив материал.Само че при моето АБТ е троиник и се намира зад въздушния филтър.При мен също се скъса и по магазините ми казаха цена която не ме устрои и направих следното.Отидох при едни газаджии взех си един пласмасов троиник (утка) купих си 40см.маслоустоичив маркуч и скобички и решех проблемчето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgetachev Публикувано 24 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2009 Искам да попитам този маркуч играе ли роля при разхода на гориво? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 24 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2009 (Редактирано) Този маркуч,колега,е наистина част от системата за картерна вентилация и има важно значение неговата цялост,защото иначе се нарушава херметичността на инжекционната система.Засмуква се допълнителен въздух,който не е измерен от дебитомера и ЕКУ-то не може да регулира правилно сместа.Точно в момента и на моята кола това и е проблема и доста се почудих защо се повишиха оборотите ми на празен ход и защо се започна самофорсиране на мотора в някои случаи.При мен обаче си беше заминало и маркучето под клапана за картерна вентилация.Сега и по-лошата новина-цените на тези маркучета са толкова нереални,че изобщо не ми се пише.В Ауто+ ме сюрпризираха със следните цифри: -малко маркуче под клапана-8лв -маркуче от клапна до металната тръбичка/показания на снимката/-36лв -маркуче от клапана до дебитомера-22лв. -маркуче от дебитомера до степ-моторчето-48лв и 2 седмици доставка от Германия Засега съм побългарил малко този маркуч,но не е това решението,защото клапана и металната тръбичка са много близо един до друг и са разположени под кофти ъгъл,а и са с различни сечения.Издирвам читави маркучета втора употреба,но ако се наложи ще трябва да ги купувам нови.Пиши,ако ги намериш на по-тънки цени! Редактирано 24 Ноември 2009 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ksandar Публикувано 24 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2009 Аз искам да попитам: на клапана преди този маркуч ми е няма мембраната, оказва ли някакво влияние от това колата да гори масло? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 24 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2009 Аз искам да попитам: на клапана преди този маркуч ми е няма мембраната, оказва ли някакво влияние от това колата да гори масло?То и моята мембрана в клапана се разпадна много отдавна,но това изобщо не е причина мотора ти да гори масло-моят изобщо не го "пипа".По-скоро си за смяна на гумички на клапаните.Въпросното клапанче има също палава цена-90-100 лева и двуседмично чакане да го сглобят някъде в Китай,примерно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ksandar Публикувано 24 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2009 То и моята мембрана в клапана се разпадна много отдавна,но това изобщо не е причина мотора ти да гори масло-моят изобщо не го "пипа".По-скоро си за смяна на гумички на клапаните.Въпросното клапанче има също палава цена-90-100 лева и двуседмично чакане да го сглобят някъде в Китай,примерно. Мерси колега! Явно ще трябва да се сменят гумичките. Иначе и на мен маркуча под клапана не е оригинален, но няма никакъв проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaxPain Публикувано 28 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2010 Колега и моят се скаса то4но на разклонението.В краина сметка колко струва нов? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
REPLAY Публикувано 28 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2010 Нов мисля, че беше от порядъка на 35-6 лева скъпичак е. Аз лично си сложих маркучето в джоба и хукнах да търся такова алтернаивно и след няколкочасово обикаляне по магазините и след около 200 отговора "ами можем да ти го поръчаме и до две седмици ще е при нас" най на края влезнах в едно магазинче в красна поляна и там една на пръв поглед нищо неразбираща лелка извади из от някъде един кашон с маслоустойчиви съединения и започна да мери с шублер. Накрая се спря на едно криво некво супер изчанчено незнайно за каква кола (не пишеше нищо на него) и каза ей това го режеш от тук до тук и нещата заспиват и така си беше всичко ми излезна 8 лева + две скоби за маркуч. Маркучето е наистина кофти че е на два размера и под ъгъл в смисъл право маркуче не става. Иначе ако е спукано идват проблеми с обороти и разход. Ако намериш алтернатива както аз погледни и уплътнението и на филтъра на маслените газове към който се закача това маркуче дали е уплътнен хубаво. На мен металната тръба ми беше леко крива и просукваше маркучето и изместваше леко филтъра и отй отзяваше от към капака на клапаните. Малко силова намеса и всичко се оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 28 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2010 Магазините за руски части също предлагат много и най различни маркучи . Евтини са и са с по доброкачество от турско-китайския автопром. Автоморгите също са добра алтернатива . При мен съм подбирал маркуча на отдушника по оригиналнияи пасна идеално от някакъв фиат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oldtimer Публикувано 28 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2010 Магазините за руски части също предлагат много и най различни маркучи . Евтини са и са с по доброкачество от турско-китайския автопром. Автоморгите също са добра алтернатива . При мен съм подбирал маркуча на отдушника по оригиналнияи пасна идеално от някакъв фиат. :D особенно за първото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 28 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2010 То и аз съм пригодил някакво маркуче,ама не е там работата.Направо се удивлявам понякога как ги определят тези цени.Та струват ли 36 лева тези 5 см маслоустойчива гума?И тази цена е за неоригинална част,защото сигурно в "Порше" ще ми обадят трицифрена сумичка.Аз разбирам да става въпрос за някоя супер сложна и специфична част по електрониката,а то това си е прост маркуч-тия немците са егати катилите,когато става въпрос за резервни части. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 30 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2010 Б 4 която нарязах е АБТ и най вероятно имам този тройник, но трябва да проверя , ако някой го интерисува да пише на лични . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
REPLAY Публикувано 30 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2010 ...Автоморгите също са добра алтернатива...Не знам защо но аз като обикалях за мойта кола по магазинчета и морги от всяка една морга ми казваха, че като разкостват колите хвърлят всякакъв вид водни и маслени съедидения защото като не е на работяща кола, изгнивали и не ставали за нищо. Врианта с магазинчетата за руски части или за каквито и да е било части с някакъв алтернативен маркуч които има част от него на два размера с тази чупка май е най-добър. Това маркуче по принцип се продава само оригиналното и нямало алтернативно турско, арабско , виетнамско или тем подобно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даньо.Иван Публикувано 9 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2013 за какво служи това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2013 Клапан за маслените пари - ако се повреди освен,че ще има проблем с картерната вентилация ще почнат да "играят" ниските обороти, може и да гасне двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 10 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2013 Ако се изведе маркуч навънка да излизат парите директно проблем ли ще е за оборотите ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 10 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2013 Ако се изведе маркуч навънка...........Може да се елиминира въпросния клапан,като се изведе маркуч,който да изхвърля картерните газове в атмосферата,но за да нямаш проблеми трябва да запушиш дупката,която ще остане на гофрирания маркуч на инжекциона и да пуснеш свободния маркуч максимално назад,за да не ти пълни купето с изгорели газове.Ето как го бях побългарил аз,докато чаках доставката на нов:Най-добре е,разбира се,да си вземеш здрав клапан и да го свържеш,както е в заводския вариант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 10 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2013 Какво е въздействието на клапана върху оборотите или върху двигателя ?И аз съм извел маркуч като на снимката но края на маркуча е при магарето и като спра на място ми намирисва на гориво в колата дали е от това ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 10 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2013 Да, вероятно ти е къс маркуча и парното вкарва картерните газове в купето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasho shoshev Публикувано 13 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2013 кде се намира на двигателя този макуч Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasho shoshev Публикувано 13 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2013 ако е маркуч за маслените пари не вдига разхода на гориво само вкарва парите в купето 3 гд.карх с скъсан марку4 и си купих нов за 8лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Keanu Публикувано 14 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2013 (Редактирано) Най-добре е,разбира се,да си вземеш здрав клапан и да го свържеш,както е в заводския вариант.А имаш ли идея откъде и какви пари е, защото навсякъде удрям на камък Редактирано 14 Януари 2013 от Keanu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване