Jump to content

Махане на кантара на задните спирачки


HellBull

Recommended Posts

п.п. не искам да се заяждам с никой просто искам културно и спокойно да обсъдим плюсовете и минусите на "проблема"

Кви плюсове да обсъждаме бе пич, не разбра ли, че плюсове няма?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 80
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

аз винаги съм се чудил на ремонтите тип "побългаряване"

за да го сложат това кантарче,значи има някаква цел и функция,не е сложено просто за украса и щом от завода са преценили,че трябва да има => трябва да има

ако не трябва да има хората е нямало да си играят да слагат кантарче

това е моето мнение,не че някой ме е питал ама да си кажа :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чета темата и не мога да взема решение. Явно е че щом кантара го има принципно трябва да го има. От друга страна защо пък да не може се направи подобрение на системата (не казвам това задължително да е махане на кантара). Заинтригува ме и самото устройство и начин на работа на кантарчето, казвате че не подлежи на ремонт, но на мен ми се ще да го поразгледам. На някой ако му се намира неработещо, протекло, повредено, непотребно кантарче и има желание да го дари с научна цел да драсне едно лично. Евентуално след като го разгледам може и да придобия по конкретно мнение по темата "за или против махане на кантара". Но от сега се съмнявам че ще е "за" :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щом трябва да го има защо са правили и аудита от същия модел само че без ??!?

естествено разлика има защото тези без кантар са с по малки цилиндърчета.

и да ... функцията му е много добре измислена само дето след 15-20 години почва да става съмнителна.

колко от вас с кантарче при минаване на преглед на спирачките отчитат еднакво усилие на задна лява и задна дясна ???

и ради грешиш пич... плюс има и то голям ... МНОГО МНОГО по добри спирачки

митак не виждам смисал да го ремонтираш... още повече кой знае дали изобщо подлежи на ремонт.

другото което е след ремонт или смяна с такова втора ръка не знаеш каде ще ти подлее вода... и както винаги става ще е баш когато не трябва. една съмнителна част по малко ... по добре.

и все пак по въпроса с ремонта и устройството попитай колегата Владо (SinisteR) мисля че той беше наясно точно за какво иде реч

повече няма да коментирам тая тема защото е излишно ... всеки сам си решава . колегата попита за мнение и аз си го дадох. също така не мисля че някой който не е пробвал въпросното нещо ... тоест каране на 20 годишен кораб със и след това без въпросния кантар не може да даде адекватно мнение. до колкото си спомням имаше още 1 колега който е пробвал това и каза че е доволен от резултата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

митак не виждам смисал да го ремонтираш... още повече кой знае дали изобщо подлежи на ремонт.

другото което е след ремонт или смяна с такова втора ръка не знаеш каде ще ти подлее вода... и както винаги става ще е баш когато не трябва. една съмнителна част по малко ... по добре.

То като ми мине през ръцете 100% ще знам дали подлежи на ремонт ( и дали мога аз да го извърша). Те хората в космоса излетяха ние едно кантарче ли няма да оправим!

:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, браво бе, УбаА раЛта!

Айде който е по прибран и го е запазил да не се скътава! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1-ви скачаш на спирачките ... каруцата е със кантар блокират само предните колела - резултата ти ще го кажеш

2-ри вариант - с бързо и прецизно натискане на спирачките спираш без да блокира нито едно колело

изпускаш точка 1.5 т.е. между двете има едно средно положение.

Принципа на работа на кантара мисля го знаеш, но така както пишеш излиза че не го знаеш? аз да каже все пак: когато спираш, колата се накланя напред (малко, много - няма значение) и тогава задните гуми по-лесно могат да блокират отколкото предните. Получава се че задницата ти олеква и имаш различно сцепление на предните и задните гуми с пътя. Ти натискаш педала на спирачката с дадено усилие и това може да не блокира предните колела, но да блокира задните колела заради по-малкото сцеплени. Точно тука идва ролята на кантарчето - да намали налягането на спирачната течност за задните гуми. Като махнеш кантара, тогава точно в такъв момент може да се получи при тебе да ти блократ и задните колела.

т.е. средния вариант 1.5 е това че като имаш кантар можеш малко по-силно да натиснеш педала на спирачката отколкото във вариант 2 и пак да не блокира нито едно колело и по-бързо да спреш като цяло. А без кантар ще ти блокират задните и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

изпускаш точка 1.5 т.е. между двете има едно средно положение.

Принципа на работа на кантара мисля го знаеш, но така както пишеш излиза че не го знаеш? аз да каже все пак: когато спираш, колата се накланя напред (малко, много - няма значение) и тогава задните гуми по-лесно могат да блокират отколкото предните. Получава се че задницата ти олеква и имаш различно сцепление на предните и задните гуми с пътя. Ти натискаш педала на спирачката с дадено усилие и това може да не блокира предните колела, но да блокира задните колела заради по-малкото сцеплени. Точно тука идва ролята на кантарчето - да намали налягането на спирачната течност за задните гуми. Като махнеш кантара, тогава точно в такъв момент може да се получи при тебе да ти блократ и задните колела.

т.е. средния вариант 1.5 е това че като имаш кантар можеш малко по-силно да натиснеш педала на спирачката отколкото във вариант 2 и пак да не блокира нито едно колело и по-бързо да спреш като цяло. А без кантар ще ти блокират задните и т.н.

Много точно обяснено колега.Затова на това "кантарче"техническото му название е "регулатор на налягане". :angry:

Редактирано от veselin velchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

утре ще отида някъде и поне 1 час ще се пробвам да блокирам само задните колела... ако успея (което много ме съмнява) вие сте първите които ще разберете а аз ще си купя ново кантарче :angry:

според мен по важната роля на кантара е в обратния вариант ... когато колата ти е натоварена и иска по голямо спирачно усилие на задницата .. за да не останеш изненадан от рядкото спиране с пълна кола :angry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батки оправяйте си кантарите, че не е шега работа. lllubo е обяснил доста добре бонуса от кантара. Ако производителя е сметнал, че най-добре се спира при разпределение на спирачното усилие напримен 60/40 предни към задни спирачки кантара осигурява това отношение независимо дали колата е празна, натоварена, по нагорнище или надолу и прави резултата от натискането на спирачките предвидим при различни условия. Вариантите на swindler имат поне още 100 подточки, така че не си надценявайте шофьорските умения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а аз ще си купя ново кантарче :stupid:

Ти без гражданска караше до скоро, дето е има няма 150 лева за твоя мотор, къде тръгна да даваш 250 лева за нещо, което според теб е излишно, не ми е ясно. <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

изпускаш точка 1.5 т.е. между двете има едно средно положение.

Принципа на работа на кантара мисля го знаеш, но така както пишеш излиза че не го знаеш? аз да каже все пак: когато спираш, колата се накланя напред (малко, много - няма значение) и тогава задните гуми по-лесно могат да блокират отколкото предните. Получава се че задницата ти олеква и имаш различно сцепление на предните и задните гуми с пътя. Ти натискаш педала на спирачката с дадено усилие и това може да не блокира предните колела, но да блокира задните колела заради по-малкото сцеплени. Точно тука идва ролята на кантарчето - да намали налягането на спирачната течност за задните гуми. Като махнеш кантара, тогава точно в такъв момент може да се получи при тебе да ти блократ и задните колела.

т.е. средния вариант 1.5 е това че като имаш кантар можеш малко по-силно да натиснеш педала на спирачката отколкото във вариант 2 и пак да не блокира нито едно колело и по-бързо да спреш като цяло. А без кантар ще ти блокират задните и т.н.

Добре де колега, а колите от това поколение с куатро, като нямат "кантар" отзад, как става "дозирането"? <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако производителя е сметнал...

Колега, не производителя, инженера го е сметнал, друг инженер го е проектирал, трети е направил модела, четвърти е определил материалите, пети механиката, шести е проверил целия проект, седми е контролирал качеството, осми е тествал продукта, и т.н и т.н. Достигането до крайния продукт е резултат на дълъг процес.

Това което винаги съм се изумявал е как така поредния келеш, решава, щото чул на пазара, че някоя от системите за сигурност в автомобила е излишна, или не на място, или може и без нея май, и с лека ръка просто я маха... Не само я маха, ами и с целия си акъл започва да убеждава и други подобни нему да направят същата простотия ...

Пичове, иноватори в автомобилостроенето, най-искрено ви пожелавам леки ПТПта, без летален край, за да ви дойде акъла в главата.

Защото комай по друг начин не става ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм махнал кантарчето понеже се беше скъсало болтчето, което държи планката и тя висеше на пружината.Сега мисля да го монтирам обратно, но не зная как точно серегулира. Ако някой има такава информация нека я сподели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де колега, а колите от това поколение с куатро, като нямат "кантар" отзад, как става "дозирането"? <_<

На NG то има маме. Ако не съм у грешка, не е кантарче, а друго яче му викат и принципа му е друг. № 13

http://vag.neoriginal.ru/audi/part/u/0/mod.../14/subgrp/6316

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наострих очи,като видях,че се коментира кантарчето при Б4 куатро.Аз чакам категоричен отговор на въпроса,че съм го набедил за виновник отзад дисковете да не се оглаждат напълно от накладките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На NG то има маме. Ако не съм у грешка, не е кантарче, а друго яче му викат и принципа му е друг. № 13

Знам, че тва е регулатора, мисълта ми беше тва как дозира, кантара ясно, че се "ъпдейтва онлайн" спрямо тва как му е пружината. Но тва как мери?

Наострих очи,като видях,че се коментира кантарчето при Б4 куатро.Аз чакам категоричен отговор на въпроса,че съм го набедил за виновник отзад дисковете да не се оглаждат напълно от накладките.

Едва ли, да не кажа ноу ченс. Водачи/съпорти/ най-вероятно, а може и изжлембени сп цилиндри. Имах подобен проблем, оправи се след смяна на апарати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, че тва е регулатора, мисълта ми беше тва как дозира, кантара ясно, че се "ъпдейтва онлайн" спрямо тва как му е пружината. Но тва как мери?

Е тва бате се надявах ти да ми кажеш, щото аз съм у неведение. Къф му е принципа на работа - неква идея? :bia:

Едва ли, да не кажа ноу ченс. Водачи/съпорти/ най-вероятно, а може и изжлембени сп цилиндри.

Гледах, всичко е в ред с водачите, не съм свалял само да видя как вървят цилиндрите.

Оглаждат ... Какво имаш предвид под това?

Половината са ръждиви, половината сребристи. Дисковете са нови, но .... колата се кара много малко. Според мен. <_<:stupid:

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата година сменявах накладките.Новите външни нещо не искат да започнат да контактуват с диска с цялата си повърхност,една част от диска ръждяса,откъм главината.Знам,че има период на улягане,но 2 хил. км. ми се струват много.Но пък от друга страна,возим се само отпред.Не е да не съм занимавал доста хора,състоянието на апаратите е проверено и е съвсем задоволително,на теста за спирачно усилие не излиза нищо притеснително.Колата спира,но визуално не е приятно да гледаш ръждясал диск,като на кола,застояла се в автокъща.

П.П. Сега видях,че и Куро се е включил.Благодаря за което,знам ли и аз какво да правя.

Редактирано от Emillion
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...като на кола,застояла се в автокъща.

Е добре де, в гараж. :stupid: Емо, пропусна да кажеш тия 2000 км. за колко време си ги изминал. <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тва бате се надявах ти да ми кажеш, щото аз съм у неведение. Къф му е принципа на работа - неква идея? B)

Никва идея, само предположения, при В2 куатро, тоест пак с такъв регулатор, на самия регулатор има болт шестостен, явно да натЕгаш канелката и от там да регулираш наБлегането, на наще нЕма нищо. Премахнали са фактора хоум финна настройка. :blink:

Гледах, всичко е у ред с водачите, не съм свалял само да видя как вървят цилиндритее.

Половината са ръждиви, половината сребристи. Дисковете са нови, но .... колата се кара много малко. Според мен. :bia::bia:

Аз на предните го ядох по сходен начин, забравих да си сложа ламаринката на буталото на единия апарат и веднага се усмихна една ръждива ивица във външния край на диска, мноо са чуТствителни тия възли деа........... <_<

А че Емо не си кара колата е факт, които за щастие винаги може да се коригира в правилна насока, а именно като ни я предостави за временно ползуване/1 месец/ да видиме АСЕ с куатро как би се представяло по Витоша, гарантирам, че после дисковете ще светят като слънца клас гигант! :stupid:

П.П. Сега видях,че и Куро се е включил.Благодаря за което,знам ли и аз какво да правя.

Дисковете и накладките ква марка са?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора,благодаря ви,че ми приставате на глупостите. <_<

Иначе,дисковете са Брембо,накладките са Текстар.Когато я взех преди 12 хил. смених Брембо + Ате,не бях най-доволен от спирането и преди 2 хил. смених само накладките.И те така. :stupid:

Напролет ще има продължение.

Редактирано от Emillion
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...