lllubo Публикувано 16 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2009 Добре де колега, а колите от това поколение с куатро, като нямат "кантар" отзад, как става "дозирането"? И аз съм пас - никаква идея, просто нямам такава кола и няма как да разбера. Надявам се някой на ти с този въпрос да даде малко инфо - ще е интересно за всички. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 16 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2009 (Редактирано) Тези без кантар да не са с АБС ? Редактирано 16 Декември 2009 от nmm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 16 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2009 Тези без кантар да не са с АБС ?Не, дори повечето с АВС имат такова. Само тези с куатро са лишени от неговото наличие. Апропо, На А6 С4 също не виждам такава джаджа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 16 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2009 Кантар нямат независимото окачване/куатро отзад/ няма къде да се закачи тоя кантар, тряя на всеки носач по кантар/сто пъти я написах тая дума/ неква страшна манящина и са сложили ундурмата до помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 16 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2009 Ти без гражданска караше до скоро, дето е има няма 150 лева за твоя мотор, къде тръгна да даваш 250 лева за нещо, което според теб е излишно, не ми е ясно. ще имаш мн поздрави от мен... никога не съм карал без гражданска батка щото аз ги правя ...като изключим данъка на колата ... документално винаги съм бил изряден...а обещания тест го направих дори на мокро и тряя ви кажа че ще блокират само задните колела ама не в тоя живот и не на тая кола ... мн поздрави на ваще от менАз също съм махнал кантарчето понеже се беше скъсало болтчето, което държи планката и тя висеше на пружината.Сега мисля да го монтирам обратно, но не зная как точно серегулира. Ако някой има такава информация нека я сподели.регулира се с тоя болт който е на подвижната част която се определя от пружината... ще го видиш като погледнеш кантарапо натегнато повече спирачно усилие ... само че си тествай ... смисъл такъв натягаш до едно положение и пробваш спирачките ... засилваш се с 50-60 и скачаш с 2та крака на спирачката ако ти блокират и задните колела леко развиваш и пак така докъто останеш доволен Кантар нямат независимото окачване/куатро отзад/ няма къде да се закачи тоя кантар, тряя на всеки носач по кантар/сто пъти я написах тая дума/ неква страшна манящина и са сложили ундурмата до помпата.може би просто има по малки спирачни цилиндърчета на задните както при 80-то с по малки матори.Не, дори повечето с АВС имат такова. Само тези с куатро са лишени от неговото наличие. Апропо, На А6 С4 също не виждам такава джаджа.при колите с АБС пък тая "екстра" е напълно излишна и аз лично не съм виждал да я има. скоро гледах на един приятел с А3 с АБС и няма кантар. за спобствено удоволствие почвам да залягам под всяка кола с абс която видя да проверя има ли кантар Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 16 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2009 (Редактирано) може би просто има по малки спирачни цилиндърчета на задните както при 80-то с по малки матори.Тц, просто е друг принципа, ако тва отпред нема жироскопичен еУемент, което ме съмнява на 99%, регулирането е на неква зададена стойност. При секви условия задницата спира по еднакъв начин. Редактирано 16 Декември 2009 от KYPO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 16 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2009 А дали има значение дали си с дискове или барабани отзад? Диска има много по-малък шанс да блокира непредвидено отколкото барабана. Не съм обърнал внимание дали въобще има куатро с барабани. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 16 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2009 А дали има значение дали си с дискове или барабани отзад? Диска има много по-малък шанс да блокира непредвидено отколкото барабана. Не съм обърнал внимание дали въобще има куатро с барабани.едва ли Тц, просто е друг принципа, ако тва отпред нема жироскопичен еУемент, което ме съмнява на 99%, регулирането е на неква зададена стойност. При секви условия задницата спира по еднакъв начин.искаш да кажеш примерно да са го направили спирачното усилие да е 60/40 предница/задница и то да си я поддържа независимо от тежеста на задницата ??? правилно ли съм те разбрал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 16 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2009 искаш да кажеш примерно да са го направили спирачното усилие да е 60/40 предница/задница и то да си я поддържа независимо от тежеста на задницата ??? правилно ли съм те разбралМи не виждам друг начин, тва отпред не мога да си представя как може да разпределя усилие според натовареността на колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 16 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2009 Ми не виждам друг начин, тва отпред не мога да си представя как може да разпределя усилие според натовареността на колата. при яко набиване на спирачките на куатро блокират ли задните ? а някой ако има б3-ка без кантар заводско да каже неговите блокират ли при набиване на спирачки... ако не отговора е само 1 по малки цилиндърчета отзад Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 16 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2009 Тц, просто е друг принципа, ако тва отпред нема жироскопичен еУемент, което ме съмнява на 99%, регулирането е на неква зададена стойност. При секви условия задницата спира по еднакъв начин.Ако е така значи е един вид редуцил вентил. тоест няма общо с функциите на кантара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 16 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2009 при колите с АБС пък тая "екстра" е напълно излишна и аз лично не съм виждал да я има. скоро гледах на един приятел с А3 с АБС и няма кантар. за спобствено удоволствие почвам да залягам под всяка кола с абс която видя да проверя има ли кантарОт 95 г. кантар не се слага фабрично . Неговата функция е изцяло поета от АВС-а , така че недейда залягаш под всеки кошер с АВС. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 16 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2009 От 95 г. кантар не се слага фабрично . Неговата функция е изцяло поета от АВС-а , така че недейда залягаш под всеки кошер с АВС. Моето купе колега има АБС,за който съм сигурен 100%,че работи.Има и кантар хванат на купето и свързан със задния мост с една пружина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 16 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2009 Това което съм срещал като инфо е след 95г. Там АВС-а работи по друга програма.А преди лето 95 да - кантар+ АВС. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 16 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2009 Това което съм срещал като инфо е след 95г. Там АВС-а работи по друга програма.А преди лето 95 да - кантар+ АВС.Не споря колега.То моето купе е 92г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 16 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2009 а имаш ли инфо за начина на работа на АБС-а преди въпросната година ... честно да си призная с мойта куха кратунка не мога да се сетя за причина да има въпросния кантар в комбинация с АБС Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 16 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2009 а имаш ли инфо за начина на работа на АБС-а преди въпросната година ... честно да си призная с мойта куха кратунка не мога да се сетя за причина да има въпросния кантар в комбинация с АБСКато всеки АБС,с датчици на колелата,управляващ блок и разпределител на спирачната помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 17 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2009 е тогава за къв му е кантар на кола с АБС Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 18 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2009 а отностно грубото ... старите хора са казали каквото повикало такова се обадило...Е, тук си съвсем прав колега! Тъй като започна да ми писва от откровена простащина по темите, започвам безкомпромисна кампания срещу всяка проява на безкултурие и чиста кретения, проявявана от потребителите, независимо от причините и моментното им душевно състояние! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rado Petrov Публикувано 27 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2012 Здравейте Колеги,днес прочетох всичките ви мнения и виждам че има големи спорове отностно "кантарчето"...прочетох я защото днес си боядисвах гърнето...ръждата не прощава и случайно видях,че "кантарчето" е " влажно" , оказа се спирачна течност естествено.Отидох на сервиз и ми казаха,че не подлежи на ремонт,даже не ги сменят с нови ,а ги "изкормват" и слагат преходник,който отвежда спирачнта течност до задните цилиндърчета и т.н...това много ме усъмни,все пак са го правили инжинери да е там и невярвам ей така да се маха,мисълта ми е може ли да ме посъветване да го махам ли ,да се опитам спра теча,по точно няколкото капки за цял ден шофиране или да не се чудя ,а да си купя нов,но и цената научих че е около 160лв...Карам Ауди 80 1.9 TDI ...Благодаря ви предварително ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 27 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2012 аз все още си карам без кантар и до сега не съм се въртял заради липсата му 2 пъти се въртях миналата зима но причината беше в гумите... няма да обяснявам защото всеки път като го кажа и се сещам колко съм тъп ама човек се учи от грешките си и това повече няма да се повтори и все пак един съвет от мен зимата карай с 4 (ЧЕТИРИ) хубави зимни гуми щото само 2 на задвижващите колела не са достатъчни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gnaks Публикувано 27 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2012 Колега,вземи си кантарче 2-ра ръка непротекло и си го смени,ако имаш абс можеш и да го махнеш,но ако си без абс по-добре не го махай.Аз на старото ауди го смених със 2-ра ръка здраво и 3 години досега няма ядове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rado Petrov Публикувано 28 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2012 Благодаря колеги за бързия отзив,Аудито е с АБС и наистина съм на кантар да го махам ли,значи няма да е проблем ако имам АБС и да го махна....и другия ми въпрос е ,виждам че е само една гума или гумен пръстен от където е теча,та мисълта ми е мога ли да го закупя този пръстен от някъде или да не си правя усилията въобще да търся,поразпитах но всички отговори са негативни,Благодаря ви предварително...п.с Бирата е ясна :) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 29 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2012 Колега това което виждаш отвън омаслено е прахозащитно маншонче ,те даже са две .Причината за теча е вътре в самия кантар и не можеш да намериш ремонтен комплект,защото кантара се води неремонтопригоден . Ако не вземеш мерки да херметизирашспирачната система ,след време ще почне да дърпа въздух от там и ще почнат въпросиот сорта - омеква ми педала на спирачките .Акъл да махаш ли кантара не искам да давам ,моята е без него вече четвърта година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 29 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2012 (Редактирано) .........Причината за теча е вътре в самия кантар и не можеш да намериш ремонтен комплект,защото кантара се води неремонтопригоден..............Това е верния отговор или поне,докато някой не се реши да го отвори и да види дали пък не може да се ремонтира/колегата buzzi ще си поиграе с моя течащия,след смяната му/.Иначе и аз съм в същия филм,но реших да подходя кардинално и си поръчах ново кантарче.Цената на ATE не е чак толкова фрапираща с някоя и друга отстъпка.Ако бях с барабани отзад и аз бих го елиминирал,но с дискове + ABS не си е работа без него. Редактирано 29 Октомври 2012 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване