Jump to content

Поредната мистерия - Audi A3


cbm400

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Търся помощ за поредната мистерия която споходи мен и моята кола. В събота след напълно нормално поведение на колата спрях да пия кафенце. След 1 час се качвам в колата, пъхам ключа, завъртам на контакт - всички лампи си светват и угасват както обикновено, тогава завъртам ключа и....нищо не се случва!!!!! Колата не върти да пали, не пищи някаква нищо просто НИЩО не се случва.

Вадих, пъхах ключа, въртях и суках 1 час без никакъв успех.

Вече се бях отказал тотално - даже бях викнал приятел да ме тегли до сервиз - и колата като по чудо запали.

Днес в сервиза колата си пали "по часовник" - проверили са "всичко" - бензинова помпа (отива си ток до нея и тя си смуче бензин), разни токове, на VAGCOM никакви грешки не излизат; и нищо не са открили.

Лошото е че същия проблем ми беше извъртяла колата миналата година два пъти, но сега се случва 2 пъти в рамките на 3 седмици.

Имате ли някакви идеи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не ти върти стартера провери си самия контактен ключ и самия стартер.Това че не го прави винага прави сложно откриването на проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато завъртиш ключа таблото изгасва ли? .... да не са хлабави клеймите на акомулатора или да са зацапани :rolleyes:

На контакт си светват лапмите на ABS, Airbag, имобилайзер, акумулатор...и си угасват както обикновено.

Като завъртя ключа да запаля си угасват всички и след това светва акумулатора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На контакт си светват лапмите на ABS, Airbag, имобилайзер, акумулатор...и си угасват както обикновено.

Като завъртя ключа да запаля си угасват всички и след това светва акумулатора

Акумулатор или клеми колега,там ти е проблема изглежда.Пробвай с притягане на клемите и подай ток.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На контакт си светват лапмите на ABS, Airbag, имобилайзер, акумулатор...и си угасват както обикновено.

Като завъртя ключа да запаля си угасват всички и след това светва акумулатора

Изчисти добре клеймите може да ги "накиснеш" за една вечер в чиста вода, после стягаш добре и ... даваш газ :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам, но днес на един приятел с рено се случи нещо подобно. Колата е в напълно нормално състояние след загасване и опит за запалване даже не се опитва и да завърти стартера. Все едно няма стартер!!! След преглед на всички бушони и куплунзи около стартера се консултира с електричар и той каза, че понякога стартера се спича на някакво положение и става така. Каза единя да държи ключа в положение на запалване да другия да чукне с нещо по стартера. След общо споглеждане и малко присмех след като стигнахме при колата рашихме да пробваме и за наша изненада след няколко почуквания на стартера колата завъртя и запали и след гасене палене никакъв проблем!?!? Странна работа :bia: . Ако проблема е същия това е някакъв вид решение, което не го пишат в ръководствата за ползване на колата :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На един приятел с А3 му се случи същото.Не можа да запали сума време и аз го дърпах до сервиз.Казаха ,че било проблем в чипа на ключа....,така че погледни евентуално дали е там проблема.Въпреки,че ако е там проблема ще ти излезне скъпо за жалост :eusa_dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На един приятел с А3 му се случи същото.Не можа да запали сума време и аз го дърпах до сервиз.Казаха ,че било проблем в чипа на ключа....,така че погледни евентуално дали е там проблема.Въпреки,че ако е там проблема ще ти излезне скъпо за жалост :eusa_dance:

Ако е от ключа на таблото мига индикация ... а колегата писа, че всичк по таблото си гасне както трябва :eusa_think:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,

Индикацията на имобилайзера си угасва - предполагам, че не е от чипа в ключа.

Според вас подобен проблем може ли да се дължи на клемореда (таралежа)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Търся помощ за поредната мистерия която споходи мен и моята кола. В събота след напълно нормално поведение на колата спрях да пия кафенце. След 1 час се качвам в колата, пъхам ключа, завъртам на контакт - всички лампи си светват и угасват както обикновено, тогава завъртам ключа и....нищо не се случва!!!!! Колата не върти да пали, не пищи някаква нищо просто НИЩО не се случва.

Вадих, пъхах ключа, въртях и суках 1 час без никакъв успех.

Вече се бях отказал тотално - даже бях викнал приятел да ме тегли до сервиз - и колата като по чудо запали.

Днес в сервиза колата си пали "по часовник" - проверили са "всичко" - бензинова помпа (отива си ток до нея и тя си смуче бензин), разни токове, на VAGCOM никакви грешки не излизат; и нищо не са открили.

Лошото е че същия проблем ми беше извъртяла колата миналата година два пъти, но сега се случва 2 пъти в рамките на 3 седмици.

Имате ли някакви идеи?

Ъдрасти аъ сам нов тука но имам опит вецхе сас тоъи проблем и мисля че стартера има забно колело ъабравих му тоцхното име на балгарски застото работих в испания като механик и там се научих,така забното колело при контакт изкача и влиза точно между забите на маховика но пониакога за сажаление колелото на стартера не при старт не уцелва между забите на маховика но се чува поне това чукане н по маховика,надяавам се това е било проблема.Решение преглед на ъабното колело стартер и малко смазка,при повторен проблем просто на 2 скорост буташ колата ъа да преварти маховика и се оправиа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, имах го и аз този проблем. Всичко се дължеше на клемата на акумулатора, беше изключително зацапана едната направо я смених и сега всичко си е нормално. При мен зацапването се беше получило от акумулатора. Провери твойте и ги почисти малко пък може и при теб да се оправи нищо не губиш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега пробвай дали е добре затегнат кабела за масата на акумолатра търси го хванат или за някой от болтовете на скоростната кутия или за блока на двигатела.Такъв проблем с паленето ми се получи на мен след смяна на съединител и точно този кабел не ми беше добре затегнат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги,

Ще погледна кабелите на акумулатора, въпреки че мисля че са добре стегнати и клемите не се вижда да са клеясали или ръждясали.

Това за маховика е интересна идея, но ще видим......чакаме колата да реши да не запали :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

И мойта барака ми го направи този номер няколко пъти. Свалих стартера( малко трудно но не е невъзможно):-) един "вятър" на струга на колектора, нови четки, почистване, смазка, монтаж по обратен ред и сега е пушка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...

Е ама като моя проблем нямате :lol: карам си колата от доста време и както всичко е наред един пат ще я угасиш от 100000 пъти и не иска да запали стартера върти ама до там само я мъчиш и нищо незнам от какво е проблема и днеска пак стана.. као някой знае от какво може да е да казва :) всичко изгасва на таблото както си е но не иска да пали върти ама нищо ... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писах в друга тема-и моята ми го погоди този номер.

Таблото светва, лампите си изгасват, обаче стартер-йок!

Като запали, в движение гаси двигател, таблото се побърква,

светкат лампички, отваря се шибидах-а, ужас.

Съмненията бяха за стартер, но се оказа кабела от акумулатор

към масата-държеше се на няколко жички, ток за таблото има,

но за стартера-не. Та в този ред на мисли-проверяват се

(и се прозвъняват, защото са изолирани сериозно),

основните кабели за + и - от акумулатор към стартер и купе.

Зачистват се и местата, където контактуват кабелите

и самите кабелни обувки. При възможност се прави и профилактика на стартер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ама като моя проблем нямате :D карам си колата от доста време и както всичко е наред един пат ще я угасиш от 100000 пъти и не иска да запали стартера върти ама до там само я мъчиш и нищо незнам от какво е проблема и днеска пак стана.. као някой знае от какво може да е да казва :zustimm: всичко изгасва на таблото както си е но не иска да пали върти ама нищо ... :hilezh:

Ами може колега да е от релето на запалването маи така го водят.Аз имах такъв проблем и не можеше да се разбере от каде е бедата, така си карах 2 години,докато не почна да гасне и в движение кошницата.След като угансе в движение после нямаше палене 10-20 мин вкарваш ключа ,даваш контакт,всичко светва угасва си по таблото обаче палене няма.Като престои както казах 10-20 мин въртиш и палиш от първия път.Оказа се това въпросно реле което се намира под волана за А3 8L говоря де ,та това реле беше си заминало и нагряваше като нагрее много и оп колата загасва и нема палене,респективно като изстине си запалва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Вчера вечерта оставих колата,тая сутрин завъртам клуча ичаквам лампичките гаснат въртя но не пали,ако повъртя повече ми светва лампичката на маслото и издава звуков сигнал.Маслото го проверих над половината,мойе и от алармата да е но Равена не работи в субота и не отговаря на телефоните.Уж изклучих алармата(в сервизен режим е)пак въртя не пали,махнах (-) на акумолатора за 10мин. пак същото.Акумолатора е нов гигават 60ач,свещите са на 2000км.Колата е ауди А3 1,6 АКЛ.Къде да ходя на диагностика от София съм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...