Jump to content

Да е честито на жена ми новото А4 quattro 2 TFSI


eMotion

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Вчера купих на жена ми новото Ауди А4, 2 TFSI, quattro, 211 коня, ръчка. Колата е от края на 2008 г. и е на 20 000 км оригинални. Има досега една смяна на масло на 10 000 км. Да й е честито на жена ми и много да я слуша. Взех автомобила като втора семейна кола главно за зимата, главно защото е куатро.

Нов съм в Ауди форума, тъй като това ми е първото Ауди. Досега карам главно БМВ. Като в момента имам и най-новата тройка седан с двулитров дизел. Моля ако има и други колеги с Ауди като на жена ми да споделят имали някакви специфики, за които трябва да се внимава при карането или поддръжката. Също така се интересувам, къде е препоръчително да се сменя маслото освен в Порше Запад, ако не искам да ми резнат главата и откъде може да се намерят изгодно джанти 16ки със зимни гуми. В момента съм с много хубави 17ки, но за зимата искам да купя 16ки. Също така ако някой има информация как може да се ъпдейтнат картите на навигацията, нека да даде информация.

Рано ми е още да давам мнения за Аудито, но засега съм много доволен тъй като върви супер, а и екстрите на автомобила са доста.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, колега на теб и на жена ти! Да мине хиляди километри с него, но и ти да го караш! Джанти можеш да намериш от някой съфорумник в този раздел - http://audibg.com/forum/index.php?showforum=57 :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с този модел, но моторът е 2.0 ТДИ, така че едва ли мога много да съм ти полезен. Иначе изборът ти е супер. Браво!

Честито и само радости да носи! Да минете с нея безбройни безинцидентни километри! :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега .... голяма красавица е колата ... със здраве и много безаварийно да си я кара. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само неразбирам как си дал 211 коня на жената, а ти си караш кроткото дизелче :)

уникално добра е машинката.. много безпроблемни километри!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само неразбирам как си дал 211 коня на жената, а ти си караш кроткото дизелче :)

хахах именно :)

но и по добре де , защото скоро ще има обява продавам БМВ 3та серия ... или бартер за Ауди :respekt:

честито на жена ти колега :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата на жена ти е един път. Честито и със здраве да я кара и безаварийно. А ти няма ли да се качиш да покараш а4-ката за няколко дни, да видим дали няма да се откажеш от 3-ката :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако някога имаш нещастието да се разведеш-вземи ме ме за следващия брак...мога да готвя :steinigung:)))! За секса и свирчоците...ще с енауча някакси :lol:))))!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Готвя,варя ракия,затварям компоти,претакавам зелето по уникалне метод:steinigung:

Честито колега безаварино каране возене...:lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май май ще ти честитиме на тебе А4-ката на на жена ти Бимата :steinigung:

Абе, май, май така ще стане колега. И аз вече почнах да се замислям над варианта да взема Аудито за постоянно, а да оставя дизеловата тройка на жена ми, че хем е автоматик тройката:lol:. Иначе, мога да кажа, че съм повече от очарован от Аудито. Вървеж, возия, комфорт, удобства в салона, навигация, озвучаване, спортни седалки....всичко е на 6+++. БМВ изобщо не може да се мери с всичко това, което предлага аудито ми. Единствено волана на аудито ми се струва една идея по-лек и недиректен в славнение с тройката, но това почти не е проблем;).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еее батко.. сравняваш несравними неща :hilezh:

лошото е че не се сещам към момента да има алтернатива на този мотор при 3-ката, но ще видим как ще е с новата 3-ка.

иначе откъм пътно поведение Е92 с М окачване просто ми събра очите.. е вярно до момента не съм пробвал В8 quattro как е, но определено 3-ката е доста по-добра в това упражнениеот В6/В7 quattro.

при озвучението високия клас при BMW определено е доста добър и съвсем спокойно може да се конкурира с bang&olufsen в В8, като несмея да кажа кое е по-доборото, но като че ли 3-ката е маааалко по-музикална.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A как ти се струва мотора на звук? Тих ли е достатъчно, започва ли да се чува по-силничко на обороти?

Иначе колата е супер, със здраве да си я карате ти или жена ти :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A как ти се струва мотора на звук? Тих ли е достатъчно, започва ли да се чува по-силничко на обороти?

Иначе колата е супер, със здраве да си я карате ти или жена ти :hilezh:

Моторът е тих и не не се чува силно при високи обороти. Разхода според мен също е много приличен. За сега го гледам само по борд компютър и ми дава 13 до 13.5 л./100 км при градско в София, главно в час пик и яки жопки. Мисля, че това е добре за 211 коня. Скоро ще го засека и по метода пълно-пълно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като от 10 години имаме Ауди Ц5 и сме много доволни от марката, преди две години си взехме ново А4 1,8TFSI.

Честито колега и на теб и на жена ти! Хубав цвят е и дано ви вози безаварийно и да й се радвате. Нашето А4 до сега е имало два проблема. Значи на 30000км. е и ми се наложи да сменям носач от дясно, а седмица след това и от ляво. Термостата се прецака. Надявам се да мина само с това. Но се успокоих след като мой приятел, който извади точно 200 000лв.( с каското) за X5 с абсолютно всякакви безмислени джаджи на 30 000km e и цялата му предница лопа като каруца. Така стоят нещата с немските возила произвеждани след 2003/2004.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като от 10 години имаме Ауди Ц5 и сме много доволни от марката, преди две години си взехме ново А4 1,8TFSI.

Честито колега и на теб и на жена ти! Хубав цвят е и дано ви вози безаварийно и да й се радвате. Нашето А4 до сега е имало два проблема. Значи на 30000км. е и ми се наложи да сменям носач от дясно, а седмица след това и от ляво. Термостата се прецака. Надявам се да мина само с това. Но се успокоих след като мой приятел, който извади точно 200 000лв.( с каското) за X5 с абсолютно всякакви безмислени джаджи на 30 000km e и цялата му предница лопа като каруца. Така стоят нещата с немските возила произвеждани след 2003/2004.

Да, така е, но една корекция ако може от моя страна. БМВ X5 не е немска, а американска машина. Новите X5 и X6 ги произвеждат в САЩ, Спантънбърг, Северна Каролина, доколкото си спомням. Тъй като идвам от БМВ форума и там също писах за Аудито и онези фанатици се побъркаха. Дадах им и едно сравнение, което пускам и тук и мислоя, че е много показателно:

"BMW 325ix vs Audi A4 2 TFSI quattro. 325 ix e 218 коня при 6100 оборота. Максималният въртящ момент е 270 нм от 2400 до 4200 оборота. Максималната му скорост е 244 км/ч и прави 0-100 за 7.3 сек. Тежи 1615 кг. Дълго е 4.53 м и е широко 181.7 см. Харчи средно 8.1 литра на 100 км.

Сега да видим какво пише за Аудито.

Работен обем куб. см

1984

Макс. мощност кВт (к.с.) при 1/мин

155 (211)/4300-6000

Макс. въртящ момент Нм при 1/мин

350/1500-4200

1520 кг е. Динамиката е следната:

Максимална скорост в км/ч

246

Ускорение 0-100 км/ч в сек

6,6

Вид гориво

Безоловен 95 ROZ

Разход на гориво градско в л

9,7

Разход на гориво извънградско в л

5,8

Разход на гориво средно в л

7,3

Емисии на CO2 в гр/км

169

Размерите са:

Дължина в мм

4703

Широчина в мм

1826

Височина в мм

1427

Междуосие в мм

2808

Айде сега познайте, кой ще е първи при 0-100, 0-200, 0-250 или междинен спринт от 100-200 да речем. И как става така, че ауди е по-дълго с цели 17 см, по-широко е с 1 см. и тежи 100 кг. по-малко. Ебати и кофти колата сравнено с 325 ix. Ауди върви повече с 1 сек до 100 км., харчи с 1 литър по-малко на 100 км. По-дълго е, по-широко и по-леко със 100 кг. Познайте сега коя кола колко е хубава!"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо честито за новото ви возило в семейството. То май не се знае вече за кого е. :D

А онова сравнение със заключителния текст ако си го сложил и в БМВ форума си просиш БАН-а...като ги знам какви са фанатици :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...