Jump to content

Двутактово масло в нафтата


Schnura

Recommended Posts

Помпа дюза ли е мотора и по колко сипваш?

Не , Комон райл е .

А ти виждам , че имаш Шаран . Мой приятел с Шаран 2003 година ме светна за маслото .

Иначе аз слагам 300 грама на 1 резервоар - 64 литра . И той така прави .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 104
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

E кво се чудиш...поне AFN-a e всеяден. Аз на моя съм му слагал по литър и нещо на резервоар.....двигателя утихва и започва да работи по-"мазно"....проблеми за сега нямам. Като дойде време за смяна на ремъци ще има генерално почистване на EGR/колектор/турбо и ще видя колко нагар се е събрал там.

Зарибихте ме и мене.

На 60 литра нафта колко масло идва ~ 300 грама ли.

Стар дизел без някакви електроники е моторетката.

Ти внимавай със стария дизел, да не ти текне нафтовата помпа като лейка. Маслото разтваря гумата и ако има в помпата ти някакви гумени уплътнения ще стане кофти...По-новите каляски са с други уплътнения с цел да могат да ползват и биодизел, дет си е масълце по принцип.

Редактирано от Neotrace
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нафтата и маслото са си роднини от първо коляно така че не би трябвало да разяде нищо маслото. Като се добави масло в нафтата и се увеличава плътността което би трябвало да дава малко повече калории. Ще се получи "лятна" нафта. В рамките на тия 1-2% не мисля че ще има каквито и да било проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм слагал по 1л. масло на 20 л. нафта и то няколко пъти и не е имало грижи. Така че сипвайте смело! Това си е гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... и тези нагари къде ще идат.... по турбина, турбо пътища, ауспух, катализатор, DFP филтър. Поне при първото поколение PD мотори биодизелът не се препоръчва, сигурен съм че и новия стандарт с 5% биодизел в нафтата не му се отразява добре, камоли двутактово масло.

Всеки си знае де, в дългосрочен план използването на двутактово масло в нафтата мисля че няма да доведе до нищо добро. TDI-та си цапат достатъчно много въздушната система, за да им зацапваме допълнително и горивната, която хич не е евтина.

За 2.5 години с PD мотор и Шелска нафта + добавките на Лики Моли - Спеед дизел и онази за PD и CR съм минал 100000км. Резултатът до сега е, състоянието на горивната система си е абсолютно същото, така както беше и като купих колата.

100000км не са много за човек който пътува много, но за средно статистическия Българин са около 5 години каране, в някои случай дори повече.

Редактирано от morfei1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....Ама стария дизел не е толкова стар де 2001 е.

Е ти като каза стария дизел си помислих за нещо от рода на Голф 2 1.6D отпреди 20 години...за тва :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ето какво си взех днес за тази цел, ще пробвам следващите зареждания. Общо взето те са през две седмици и всеки път слагам около 40л нафта. Общо взето ще слагам около 200мл от това двутактово масло, като се връзва отношение 1:200. След някой друг месец ще пиша впечатления и резултати. За информация маслото е с ниско съдържание на пепел/бездимно, взел съм го от официалният магазин на Хускварна в София в Младост зад Макдоналдс и струва 13,20 лв. литъра. Най -хубавото му е дозатора, който си има тубата. :dance:

023050931.jpg?r=0

023050930.jpg?r=0

023050929.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам, маслото в нафтата се слага предимно за да осигури необходимото мазане на помпата, поради естествона на нафтата ни - чиста е но не маже както трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми е останало време за масло в нафтата, но да се похваля с последното замерване.

33 литра 450 км в София :zustimm:, комън рейл 2.0 JTD.

Това е на спри/тръгни из светофарите и чат пат околовръса.

140420114317872601.th.jpg

резервоара е 70 литра.

Редактирано от SunShine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм с дизел. Имам колега във фирмата, с който скоро си говорихме на подобна тема. Той е изгорил с неговото Б4 1.9 ТДИ 2.5т керосин + двутактово масло. Може да го е смесвал с нещо. Нямам идея.

Редактирано от Impress_me
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми е останало време за масло в нафтата, но да се похваля с последното замерване.

33 литра 450 км в София :), комън рейл 2.0 JTD.

Това е на спри/тръгни из светофарите и чат пат околовръса.

То не си е и за хвалене. Аз 40л за около 600км София градско, смесено с Околовръстното не знам дали е добре, като ви гледам разхода съм си супер.

А за колега по нагоре темата не е за добавка която почиства дизеловата горивна система и увеличава цетановото число, мисля че имаше такава тема някъде. Тук идеята е друга на това двутактово масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С малката разлика че е товарен бус това където съм пуснал картинката.

Общата му маса с полезния товар е 3100кг, празен е малко под 2000кг.

Редовно си влачи нещо отзад ~ 300/500 кг полезен товар.

п.с ако тая моторетка беше на 1300-1400 кг. както са леките коли... нямаше да е такъв разхода сигурно.

Редактирано от SunShine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам, маслото в нафтата се слага предимно за да осигури необходимото мазане на помпата, поради естествона на нафтата ни - чиста е но не маже както трябва.

понеже е ниско нивото на сяра, за да покрива еко нормите, но пък това се отразява благоприятно на мотора и маслото. Общо взето пълно щастие няма.

Ниското ниво на сяра в нафта можеби няма да се отрази добре на един AFN, AEL или някой 20 годишен Турбо дизел, но немисля че е някакъв проблем за един съвременен мотор бил той PD или CR. В крайна сметка производителите се съобразяват с това.

Редактирано от morfei1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги аз също карам 131кс П.Д ,зимата напълних резервоара и сложих 0.400гр масло двутактово

от това на лукоил,кадето работя аз ,ами какво да кажа изгорих си го без да направя разлика

преди да сложа маслото и след като сложих ,,същата работа..даже сутрин ми пропушваше

като е студен мотора..след това си взе добавка на кастрол ТДИ ,,,и краи проблема с

пропушването изчезна ,и от тогава вече несъм слагал това масло..маи е само за по старите мотори.

с ГНП....но не и за П.Д :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ниското ниво на сяра в нафта можеби няма да се отрази добре на един AFN, AEL или някой 20 годишен Турбо дизел,

До колкото знам е,че високото съдържание на сяра в нафтата е неблагоприятно.Не знам на книга дали е така,но в една фирма купиха такава нафта,с високо съдържание на сяра.Съответно много по евтина и отзивите на шофьорите бяха негативни.Камионите греели,пушели много повече от преди и не вървяли.А това е при едни и същи трасета.Това е на практика,която е по-важна.

Редактирано от IRON MAN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такава нафта май не се произвежда в ЛУКОЙЛ?

Редактирано от xenonsystem
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... и тези нагари къде ще идат.... по турбина, турбо пътища, ауспух, катализатор, DFP филтър. Поне при първото поколение PD мотори биодизелът не се препоръчва, сигурен съм че и новия стандарт с 5% биодизел в нафтата не му се отразява добре, камоли двутактово масло.

Всеки си знае де, в дългосрочен план използването на двутактово масло в нафтата мисля че няма да доведе до нищо добро. TDI-та си цапат достатъчно много въздушната система, за да им зацапваме допълнително и горивната, която хич не е евтина.

Колега даваш мнение без да си се поровил из чуждите форуми.Не случайно става въпрос за 2Т масълце,не за двигателно отработено олио и каквото друго се сетиш.Ето ти превод ,не е мой на колега от БМВ форума е:Скромен превод от моя милост :

2-тактово масло и дизел

Благодарение на мерките за контрол на замърсяването нафтата в ЕС е почти лишена от сяра и съдържа до 5% био-дизел. Сярата има способности на грес при системи за впръскване под високо налягане. Без сяра, намаленото смазване на новите дизели вече показва отрицателно въздействие върху дългосрочната устойчивост на инжекторите и помпата за високо налягане. Производителите на помпи за високо налягане са реагирали като подменят някои от движещите се части с Teflon, или друг подходящ материал. Въпреки това, дългосрочната надеждност все още не е постигната, както със стария (съдържащ сяра) дизел.

Изследователскте центрове на добре известните немски автомобилни производители са провели някои дългосрочни тестове на дизел добавки, за да разберат дали някой от тях ще имат влияние върху дългосрочната надеждност на дизеловия двигател.

Резултатите от това проучване: всички дизелови добавки в момента на пазара е не си струват парите!

НО: 2-тактово масло, което ние използваме в нашите моторни триони, косачки или във 2-тактови моторни двигатели е доказано, че има изключително положителен ефект върху дизелови двигатели, ако това 2-тактово масло се добавя към дизеловите в хомеопатични дози 1:200. На практика: 0300 литра на 2-тактово масло в 70l дизелов резервоар. 2-тактовото масло ще се абсорбира от дизеловото гориво и ще смазва движещите се части на впръскващата система - помпа и инжектори .

Освен това, 2-тактово масло ще се пази чист дизеловия двигател, тъй като то изгаря напълно като самия дизел.

С други думи, 2-тактовото масло е смного по-ниско съдържание на пепел, както дизела, когато изгори. Това е доказан факт и DPF (дизелови частици (сажди) филтър) не се запушва.

Една допълнителна информация: в Германия, трябва да се представят колите на всеки 2 години с TUV - Технически надзор на организацията - които проверяват, наред с другото, и замърсяването на бензиновите и дизеловите двигатели.

Измерените димности от дизелов двигател, без използване на 2-тактово масло е 0,95.

Същият фактор, с използване на 2-тактово масло е 0,47 - намаляване на почти половината от частици сажди.

Освен това,с употребата на 2-тактово масло в дизеловото гориво ще се увеличат километрите от 3-5%.

До всички:

Попълнете 0,3 литра 2-тактово масло с всеки резервоар . Вие ще забележите изненадващо голяма разлика в гладкостта на работа на Вашия двигател , нивото на шума е намалена, особено когато двигателят е студен, и икономията на гориво ще се увеличи освен описаните други предимства.

2-тактово масло мога да препоръчвам от моя собствен опит (стойност за цена) е Лики Моли , полу-синтетично. 1052 (синя пластмасова бутилка). Използването на 2-тактово масло се препоръчва също така и за дизелови двигатели без DPF. Ако сте забравили да налеете малка доза 2-тактово масло - няма проблем. Просто налейте в следващия момент.

Всеки, който е използвал 2-тактово масло в неговия дизелов двигател, е потвърдил, че работи по добре.

Да не се използва напълно синтетично 2-тактово масло, тъй като е прекалено скъпо и не е наистина необходимо такова високо качество за вашите цели.

Използването на 2-тактово масло в дизеловото гориво при нормални обстоятелства не се вижда, тъй като 2-тактовото масло ще се абсорбира от дизела и се формира на емулсия..

Както вече казах, ние трябва да преминаваме на всеки 2 години тех. преглед на изг. газове - TUV, както и на емисионните стойности - измерени са далеч добри показатели с използване на 2-тактово масло, отколкото без. Не е имало случай, в който производителят на колата да е отказал гаранционна поддръжка на автомобили използвали 2-тактово масло(разбира се, без да знае това).

Демонтиране на изпитвани дизелови двигатели след употреба на 2-тактово масло показа, че тези двигатели са били в извънредно чисти и в топ състояние. Така че защо производителя да откаже гаранционно обслужване ?

Защо производителите на автомобили не препоръчват 2-тактово масло

Може би всички знаем, че Mercedes Benz проведе през 2007 г., тест за надеждност, с Mercedes E-клас 320 CDI от Париж до Пекин. Поради факта, че качеството на дизеловото гориво в Източна Европа, Русия и Китай, не отговаря на изискванията, DIN, и Mercedes не е искал да поеме риска техните двигатели да дефектират поради лошо качесто на горивото, общото турне е било придружено от дизелов резервоар за гориво от ЕС. Избрани клиенти на Mercedes могат да кандидатстват за участие в определени части на този тест-тур, адвокати и нотариуси трябва да удостоверят верността на този тест за надеждност.

Въпреки, че Mercedes не харесва излязлия наяве факт, че дизеловите горива, използвани за този тест съдържат 2-тактово масло с цел смазване и запазване чисти двигателите по време на този маратон.

Защо на производителите на автомобили да не се позволи официално хомеопатичните допълнение на 2-тактово масло в дизеловото гориво, има много причини, най-вече от правно естество. Освен това, кой автомобилен производител има интерес от прекомерната надеждност на двигателите им? Техните сервизи ще имат големи проблеми поради липса на работа.

Междувременно "2-тактово масло за дизели" издание привлече интереса на редица университети в Германия, тъй като това 2-тактово масло се е доказало, че има невероятни свойства, ако се добави в малки дози към дизелово гориво (1:200) , особено положително е въздействието върху замърсяването на въздуха, намаляването на консумацията на гориво и подобряването на дългосрочната надеждност на дизеловите двигатели. В дискусиите за и против, ще отнемат известно време. Но веднага след като академичен доклад бъде публикуван от един от нашите университети, това ще се промени много бързо.

Между другото: всички производители на автомобили отхвърлиха добавките на гориво в колите си, и предупреждават, че гаранцията може да бъде засегната. Никой не казва, че гаранцията ще бъде отхвърлена. 2-тактовото масло като свойства не е добавка. Такива дози 2-тактово масло в дизеловото гориво е много трудно да се анализират, както всеки (химически) анализ е с основна функция за идентифициране на вещества, които са вредни. Но 2-тактово масло доказа ,че не е вредно изобщо, точно обратното!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не се слага двутактово масло :rotcol.хубаво е да е по гьсто масло.и тея 400 грама са много на 60лтр нафта. слага се до 100 грама наи много на 60литр ,по принцип е хубаво да се сложи масло в нафтата,смазва се помпата това е целта.самоче както е добре така може да се влоши работата на помпата и ще трябва да ходиш на маистор :borgsmile:

Редактирано от NIKELL BEGA4KA
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...