Jump to content

Модификации по нашите А3


Moonland

Recommended Posts

Благодаря,колеги!  :bia:

При мен цялостната визия задължава присъствието на хром елементите! На черна боя , черните елементи (а-фрейм,джанти,лайсни,стопове и прочие) просто "изчезват". Не че не изглежда добре, напротив, но просто контраста подчертава въпросните елементи. 

 

Едит: @baha: чакаме снимки!;)

Редактирано от Tsvetkov83
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен! Контрастът е най-важния в конкретния случай! А и ако човек тръгне да маха хром елементите, то трябва да ги махне всички (по екстериора), за да има смисъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уау, от известно време не бях влизала тук и съм пропуснала очевидно доста!!! Браво колеги, все интересни и полезни идеи!!Със сигурност ще се възползвам и аз от някои от тях!

За констраста ще подкрепя и аз горните 2 мнения! :) черни елементи на черна кола ... нтцу! Виждала съм и никак не стои добре, губи се изцяло замисъла.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е за контраста, моята е сива и просто е задължително хрома да отпадне отвсякъде! Лошото е, че предната ми лайсна (с 2- те решетки съм) не подлежи на боядисване, а такава не мога да намеря никъде, както и няма цяла черна решетка с емблема, има само без, а без емблема не ми харесва. За момента просто съм демонтирал хром лайсната от решетката и ако не си на 1 метър от колата, не може да разбереш, че я няма, пък и така изглежда, че решетката е по- голяма, но това е временно решение. А относно автомобил с черен цвят, както е твоя, може би пак бих почернил доста от хрома, но при теб е екстра.

Редактирано от baha
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не ги направиш с черно фолио тези решетки? На сив автомобил, черните детайли са отлична комбинация принципно, така че правилно си се насочил!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега баха, как си демонтирал лайсната отпред щото ме е страх да не я изкъртя. А дали няма да може да се направи с черно матиращо фолио?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и съм питал за фолио на 2- 3 места, но ми обявяват цени като за затъмняване на 2 стъкла, само за 1- та лайсна, което ме кара да се заема сам и да пробвам какво ще се получи, макар и без опит в облепянето... А решетката не е трудно, но трябва да внимаваш със щипките. В горната част има 4 ако не се лъжа скрити и малки контри, които само със сила се откачат от решетката. В обши линии трябва внимателно и където се налага със сила и не се чуди ако някъде не тръгва, просто има още някоя стърчилка за откачане. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зимните гуми са приготвени, джантите са консервирани с 3 слоя вакса. Ефектът е мисля дори видим:

 

h82s.jpg

 

По-важното ще е обаче до колко ваксата ще си покаже предимствата през зимния сезон и колко ще издържи. Наблюденията ми до тук от летния сезон и на летните джанти:

  • Определено има ефект, джантите събират по-малко (спирачен) прах и мръсотия, мият се лесно! Ваксата издържа някой друг месец и няколко автомивки и доста километри вкл. в мокри условия. Не бива да се очакват чудеса обаче.
  • Като цяло ваксата е неподходяща за тъмни джанти и особено такива с много ъгълчета и местенца, на които се задържа повечко при поставянето. След първото миене именно тези места където ваксата е останала в повече побеляват и става грозничко... джантите са едва ли не по-наклепани от преди мивката. На обикновени сиви джанти вероятно няма въобще да се забелязва, но на тъмни...  :confused:
  • С оглед на горното и това, че летните ми джанти са именно от "неподходящ" вид, реших че едва ли бих ги ваксирал отново или най-малкото не толкова обилно. Това отчитайки и факта, че лятно време джантите не са изложени на чак толкова мръсотия, прах и кал. Зимните бяха много по-лесни за обработка и очаквам по-осезаем положителен ефект при зимни условия.
  • Изключително (с пъти!) е по-лесно поставянето на ваксата когато джантите не са на колата!!! Много по-лесно се обработват и човек има добра видимост във всички посоки + подходящо осветление и не се гърби до такава степен! Става лесно, равномерно и бързо! 
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер изглеждат :zustimm: А самите джанти полирал ли си ги , щото изглеждат като нови? Можеш ли да дадеш няква цяла снимка на джантите че ми стана интересно с тия капачки :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами нали ваксата е за джантите - полирани са чрез ваксата :) Но ако имаш предвид механично полиране отдолу - не. Просто нямат никакви забележки, а и реално не са особено стари ;)

 

Трябва да видя дали имам подходяща снимка и ще кача.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Зимните гуми са приготвени, джантите са консервирани с 3 слоя вакса. Ефектът е мисля дори видим...

 

Много добре! Изглеждат като от списание!  :gut:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста яко изглежда тази джанта.Капачките ме кефят най-много ;)

В интерес на истината досега не съм виждал такава в България на А3.

 

Можеш ли да дадеш малко повече инфо за ваксата /от къде , колко пари и тн/.

Гледах назад в темата че с нея си обработил и задните накрайници /блендата на ауспуха/ т.е. един вид вече не е черна от саждите или ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако трябва да съм откровен от стоковите джанти на A3 това е втората в моята класация по визия! Разбира се обаче титан-цветa не седи добре на всеки цвят кола...

 

Ваксата е "Poorboy's wheel sealant" и я поръчах от интернет (мисля ибей). Цена - убий ме ама ще те излъжа... 30-40лв. ми се върти в главата...?

Една кутия стига за доста - може би съм изразходил не повече от 1/4 от кутията за два пъти по трикратен слой, като не мисля, че го правя по най-икономичния начин, особено първия път.

Самата тя мирише даже приятно (на гумени мечета  :rainfro: ) и може да се нанася и с голи ръце, т.е. не е някаква фрапираща химия.

 

Блендата на ауспуха (ако имаш такава, не бих мазал голия ауспух с това...) също може да бъде полирана с това - вътре самия ауспух разбира се няма никакъв смисъл, но самата бленда остава лъскава по-дълго време и се измива по-лесно - на практика в началото е достатъчно само дъжд да я намокри и отмива прахоляка/пепелта. Вече с времето съответно се връща към нормалното положение, също както и джантите... Ефектът не е вечен  :) Ако човек иска да го поддържа трябва на на около 2 месеца да вакс-ира отново. За блендата на ауспуха е лесно и бързо, но за джантите си е играчка :)

И споменавайки обработката на блендата - още един съвет от патило - да се внимава да не се цапне пластмасата наоколо, защото дори и да се забърше, след първото или второто мокрене и тези места побеляват :))) Просто ваксата остава както и трябва да бъде и е подходяща само върху гладки повърхности и то в тънък равномерен слой... иначе става видима ;) Още имам няколко петънца по кората над ауспуха ;) могат да се изтрият разбира се с търкане, ама си иска старание.

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре изглеждат джантите след ваксата,аз съм пробвал една зима,но нещо не видях особен смисъл с вакса на Търтъл,просто си трябва по-често миене заради химията по пътищата и всичко е наред.Съвет към всички,избягвайте джанти със специфични капачки като тези на колегата,че да не си ги купувате вашите от продавалник после :) Това е основен бизнес на много "келемета" в последно време!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За ваксата на Turtle четох подобни коментари докато рових да избирам вакса ;) Общо взето като препарата за интериорна пластмаса на Nigrin, който взех преди време - "гола вода" и в буквалния и в преносния смисъл :scrambles:   :flop:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя същия Нигрин и аз се набутах да го купя преди полвин година някъде...един път го ползвах и до там! Най-дразнещото в него обаче беше факта, че е мазен и праха след това се лепи яко върху обработената повърхност! Определено едни от най-несполочливо похарчените в грижа за автомобила ми 7-8лв. (май толкова беше)  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можи би става дума за друг боклучав Нигрин, щото моя не е дори мазен ами си е направо водица  :hilezh: И на всичкото отгоре беше даже по-скъп... нещо над 20-25лв ми се въртят в главата. Определено както казваш може би най-несполучливо изхарчените пари във връзка с колата :))

Ей говна (същата опаковка, само че моя е във варианта с уж "матов" завършек):

 

$T2eC16h,!zEE9s3!Z)qdBR8PZzFelg~~60_12.J

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да определено флакона е различен, а явно и съдържанието...жалко, че и двата продукта разочароват! 

 

Иначе по темата:

 

Днес пристигна поръчката ми от Darkside Developments вкючваща някой части от проекта за силовия тунинг който ще се реализира (живот и здраве) до края на месец Октомври!

 

031616808-big.jpg?r=0

 

На лице е и съда за картерна вентилация, само трябва да си набавя нужните маркучи за инсталацията.

 

031607364-big.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още една полезна екстра бе добавена днес - фабричната Система за следене налягането в гумите (

).  :eusa_dance:

2009-10-13_023339_TPMS.jpg

Системата сигнализира при по-голямо отклонение в налягането на която и да е от гумите, включително идентифицирайки в коя гума има отклонение (стига да е само една). Това може да се окаже и от критична важност, особено при висока скорост на магистралата! Освен това наличието и позволява употребата на run-flat гуми, макар и да нямам намерението да слагам такива за момента.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля да се оборудвам с един ксенон в скоро време, но не мога да преценя дали да мина "тънко" и да взема един комплект и да се сложи на текущите фарове (разделните 8Л) или да взема фарове от фейслифт и да се режат калници и прочие. Клоня към второто, понеже мога да си взема тайвански фарове, че даже и с ангелски "дзъркели" за 300 лева.. ама оригиналния фар си е просто... оригинален.  :angel: 

Отделно от това едно тониране на стъклата - придава доста.. зъл вид на колицата и отделно пази колоните на кората от алчни погледи  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля да се оборудвам с един ксенон в скоро време, но не мога да преценя дали да мина "тънко" и да взема един комплект и да се сложи на текущите фарове (разделните 8Л) или да взема фарове от фейслифт и да се режат калници и прочие. Клоня към второто, понеже мога да си взема тайвански фарове, че даже и с ангелски "дзъркели" за 300 лева.. ама оригиналния фар си е просто... оригинален.  :angel: 

Отделно от това едно тониране на стъклата - придава доста.. зъл вид на колицата и отделно пази колоните на кората от алчни погледи  :hilezh:

 

Зъл вид с тониране на стъкла няма как да се получи, а за ксенона по-добре вземи фарове с лупи, иначе си за убиване с ксенон на рефлекторните.

Редактирано от manoleo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...