mili 75 Публикувано 7 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2016 Какви са сега цените за смяна на горни обтегачи, като труд имам предвид. Частите е ясно, че кой както си ги намери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 7 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2016 Последно ми искаха 60лв на обтегач. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 13 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 Пак се раздухва някаква истерия по отношение не глупавите обтегачи. Явно разни интереси се намесват грубо и директно, та се поде тази песен за напълно задължителната смяна на цялата система. Ще ми се да ви уверя, че това не отговаря на истината. Нямам за цел да се рекламирам, или да ви убеждавам, а само да предам малко опит, който да ползвате, както намерите за добре. До сега през ръцете ми са минали поне 80 комплекта от тези обтегачи, и едва на два двигателя операцията не даде пълен успех. Веригите при тези двигатели, за разлика от някои други от марката не са толкова локумени. Конструктивно е заложен достатъчен толеранс за реглаж, така че да се получи добра центровка. Дори двигатели, които тракат дори по време на движение се отрегулират без особен проблем. Та с две думи - не е нужно да правите основен ремонт заради една дефектирала простичка част. Дано да съм спасил от одиране на живо накой от вас. Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 13 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 Добро разяснение, от знаещ човек. И като допълнение на горното, дано не забравяме че форума е за взаимопомощт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 13 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 Vladi_di е прав, ама някои се връзват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 13 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 Е като ти обяснят наУчно колко е опасно и много хора сън не ги лови докато не олекнат с 2-3 бона. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 13 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 Е, трЕбе да върви и келепиреца. Имали са пари някой хора, дали са. На сила акъл се не дава. То пак добре ако са сложили оригинални части. Ама някой обясняваше, че можело и с феби. И тогава драмата става пълна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 14 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2016 Влади, не е въпрос на интереси, сервизът ни е пълен по една или друга причина и не страдам от липса на клиенти. Коментираме всеки каквото знае и мисли. Твоят опит, които не подценявам в никакъв случай показва едно, нещата, които аз съм виждал - друго. Смятам, че е неупорим факт, че както горните обтегачи са работили да кажем 400 000км. така и другите надолу също са на тези километри... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 14 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2016 Ами те и буталцата са на толкова, и коляновото валче, та като се разтрака един обтегач дайте да правим ОР! Въпрос на елементарна техническа грамотност е да разбираш, че износването на различни по конструкция и функция елементи не е еднакво. Та дори и двата горни обтегача са с разлика в конструкцията, което води до разлики в пораженията им. Няма да споря кой какво е виждал, защото чисто темпорално разликите са големички. Те някои са виждали и НЛО, но още няма застрахова срещу среща с такова чудо. Смяната без нужда на части, само с оправданието, че сме виждали какво ли не, ми се чини меко казано неморално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 14 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2016 За 2.4 мотора това вярно ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 14 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2016 A при смяна на горни обтегачи , как става това натягане на веригите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dako Публикувано 19 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2016 Преди 6 месеца се отупи парче от единия обтегач. После нов от Порше и смяна. Сега много рядко се чува за половин сек да изтрака. Стана ми интересно с това донатягане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
godbg Публикувано 20 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2016 Оптегачи само или целия комплект, как мислите ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 20 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2016 По-горе колегата е написал, че от 80 комплекта сменени обтегачи, само при 2 коли не се е получило. Така че аз съм за обтегачи, но тежката дума е на майстора, който ще ги прави да прецени състоянието на веригите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 20 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2016 Аз имам 3.0 дизел на 370 хиляди, съвсем скоро ще поръчам пълен комплект. Не са сменяни до сега, според мен няма и характерното тракане. Но с цел надеждност ще ги сменя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
godbg Публикувано 21 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2016 Ще сменя горните оптегачи и ще споделя резултата.Мерси за мненията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 21 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2016 Audi V6 свали единия капак и погледни дали има щампа кога е произведен обтегача. Не вярвам да си с оригиналните още. godbg когато палиш накарай някой да си сложи ръката да видиш от коя глава изтраква, може и само с един да минеш. Vladi_di беше обяснявал, че първо единия тръгва и после другия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 21 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2016 Аз мисля, че с горни ще минеш, но най-добре и двата. Няма много да спестиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 21 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2016 Стефане, бях при теб преди 2 месеца, обази кола със сменените дюзи 2013 г. Имам историята от официалния дилър, колата е поддържана само там, няма сменени вериги и обтегачи. Само ремъците и търкалата около тях... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
godbg Публикувано 22 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2016 Преди 21 часа, kpematop написа: Audi V6 свали единия капак и погледни дали има щампа кога е произведен обтегача. Не вярвам да си с оригиналните още. godbg когато палиш накарай някой да си сложи ръката да видиш от коя глава изтраква, може и само с един да минеш. Vladi_di беше обяснявал, че първо единия тръгва и после другия. Ще ги сменя и двата, според мен няма смисъл само единия да сменям, пак спестявам бая, само дано да се оправи без да се наложи да се сменя верига. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teodor_83 Публикувано 7 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2016 Здравейте прочетох темата и ми се иска да попитам възможно ли тези обтегачи да претракват на топъл мотор а не на студен,понеже при мен мотора е ASB във B7 и никога не съм го чувал да трака на студен мотор, но на топъл много рядко се чува за секунда едно изтракване.Благодаря на всички предварително за изказаните мнения Sent from my D2303 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 7 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2016 При мен е така. Ако маслото ти е на много километри го смени. При мен след смяната , вече почти не се чуват , но рано или късно ще трябва да се сменят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teodor_83 Публикувано 7 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2016 Маслото е на 5к км. Но не се чуват на всяко палене а можеби на 3-4 седмици по веднъж Затова ми е странно Sent from my D2303 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 7 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2016 Когато е по-топло, маслото става по-тънко и обтегача лесно го изпуска. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teodor_83 Публикувано 7 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2016 (Редактирано) Преди 21 часа, Dan4ote написа: Цитиране на предходно мнение! И това означава ли че обтегача е заминал или е просто от тънкото масло.Наистина претракването от пролетта насам и съм го чувал десетина пъти,в смисъл да се хвърлям ли на ремонти или да чакам да си се разтрака на всяко студено палене Sent from my D2303 using Tapatalk Редактирано 8 Юли 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване