и.николов Публикувано 29 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2011 Здравейте,Ще сменям тия дни маншона на външното каре /вчера установих ,че стария е цепнат/ и днескупих нов комплект на GKN . Комплекта е пълен - всичко от....до има в него ,обаче материалана самия маншон ми се струва малко дървен - като някакво ПВЦ ми изглежда . Въпроса ми е към тези които скоро са купували такива маншони или преди година да речем , да споделят впечатления от качеството на маншона .Тенкс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 29 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2011 Фирма за оригинално вграждане !Демек убавиня !Повечето са гуминетки, твоят защо е пластмасов - ни нам ...Ти сложили го, или ???За Б3 има тамън няколко модела - демек може да са го поообъркали лекинко ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 29 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2011 Аз сменявах преди година и нещо и помня, че ми намериха някакъв изостанал комплект GKN в Ауто+ Беше си гумен маншона, но нещо измрънкаха, че вече нямало да са гумени, а някакви по-особени. За Б4 става на въпрос. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 29 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2011 Силиконови купувайте,не трябва да се разглабя карето(не виждам смисъла да го бия с чука,пък и на толкова стара кола може лесно да се счупи) за да се поставят а само се нахлузва отгоре понеже се разтяга много! Но,ако не знаете продават каквото имат... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikkie Публикувано 29 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2011 Преди 2 месеца сменях същите маншони.Преди да сменяш, виж размера на стария маншон. Защото на шлиците пасват на 2 модела карета, като разликата е в големината им. Аз така си взех смело 2 маншона, после се наложи да купувам и 3-ти, тъй като бях разбутал вече комплекта.В момента единия маншон ми е GKN, а другия IPD. И двата си бяха... нормално гумени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alex88 Публикувано 29 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2011 Когато взех колата сменях 2та маншона при един майстор,след няколко месеца видях,как единия маншон се е измъкнал,оправихме го с нова скоба,но след време пак същата работа,самия маншон беше както ти казваш като ПВЦ,смених маншона с друг и от тогава нямам проблеми,така че моя съвет е да не взимаш такъв ПВЦ,намери си някой който си личи,че е качествен лесно се натиска,а не като при този! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 29 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2011 (не виждам смисъла да го бия с чука,пък и на толкова стара кола може лесно да се счупи)Това, че ти го биеш с чука и може да го потрОшиш, не значи, че това е начина за демонтиране на карето от полуоската! За целта се ползва болта, който след изваждане на карето от главината, се навива в него, болта подпира в челото на полуоската и избутва карето от нея.Относно маншона, предимно са гумени, но се срещат и тези, които са от PVC. Ако размера и профила на задържащите канали на самия маншон са каквито трябва, не виждам проблем да се кара и с такъв. И при двата вида маншони е важно да монтират старателно и всичко ще си е ОК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
egoisttt3 Публикувано 29 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2011 миналата година сменях два маншона/външен и вътрешен / със външно каре Но си купих силиконови маншони единия беше около 25-26 лв и другия 19-20 лв не поння точно кой колко струваше / външен или вътрешен маншон/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacofazomera Публикувано 29 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2011 моя го смених преди 2 месеца.ГКН гумен си е пробвахме номера с болта и не се получи за това с добрия стар чук го подканих леко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shwepi Публикувано 29 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2011 "ПВЦ" маншона е по качествен и с по дълъг живот от гумените, а на силиконовия живота му е макс две години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 29 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2011 Това, че ти го биеш с чука и може да го потрОшиш, не значи, че това е начина за демонтиране на карето от полуоската! За целта се ползва болта, който след изваждане на карето от главината, се навива в него, болта подпира в челото на полуоската и избутва карето...Очаквам да ми кажеш вариант за модела каре което е без болт! Два вида карета са! Аз не съм случвал досега на кола с модела с болт! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 29 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2011 Аз не съм случвал досега на кола с модела с болт! Моите карета са с болт и излиза много интелигентно по начина описан по-горе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 29 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2011 Вярно, че ако не е с болт карето, културното изваждане се затруднява и няма как да се избегне чука особено в полеви условия.При мен пък не се е случвала 80-ка с гайка. Не, че съм правил много де, но всички са били с болт до сега. При по-новите модели също са с болт каретата. При куатро и задниоте карета са с болтове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shwepi Публикувано 29 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2011 След 09,88 година всичко става с болт в Ауди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 29 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2011 Това обяснява защо до сега не съм виждАл с гайка! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 30 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юни 2011 Eй тва е маншона . Хубавото е че комплекта е пълен и скобите са солиднонаправени .Преди 2 г. някъде сменях от другата страна карето /пак на GKN/ . Комплектабеше същия ,плюс карето съответно . Обаче тогава помня ,че маншона си бешена 100% гумен . Вчера погледнах и него .......ииии не останах особено доволен.Маншона вече е напукан по извивките . Не знам още колко ще издържи ,ноняма да е мн. дълго. Дано този сега от "новата материя" е по качествен.П.П. Този пукнатия който ще сменям е на повече от 10 г. Като купувах навремето колата ,стария собственик ги беше сменил и двата външни маншона преди да продаде . Правете си изводите за качеството от едно време и сега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vath Публикувано 30 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2011 А защо в комплекта има гайка? Да не са объркали модела? Аз като сменях имаше резервен болт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 30 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2011 (Редактирано) При Б4 е со болт ! Б3 е с гайка (повечето поне) !До колегата с маншона - в 90% от случайте е този номер, демек маншона си е ОК, и както Пиф каза - ПВЦ е по-яко ...Повечето вече слагат само такива ...Говоря за немските коли, джапанците на мотор 98 са му забучили клапани без хидр. регулируем луфт ... Демек като Жига - мериш хлабини през 25К и т.н. ! Редактирано 30 Юни 2011 от Vitcig Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiril mitev Публикувано 30 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2011 Б3 е с гайка (повечето поне) ! я па тоа.......До колегата с маншона - в 90% от случайте е този номер, демек маншона си е ОК, и както Пиф каза - ПВЦ е по-яко ... я па тоа.........Повечето вече слагат само такива ... я па тоа.............а стига бе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 30 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2011 (Редактирано) Я па я ... Кое не ти харесва маме ?! Хайде ще внесем поправка ... Повечето до 88-89 са с гайка ! Редактирано 30 Юни 2011 от Vitcig Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 30 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2011 (Редактирано) Само да добавя, че не са ПВЦ тея маншони, а термопластови. И са къде-къде по-добре от гумените. Пича дето предлага силикон, по-добре да го предлага на гаджето. Това не френска изчекня с емблема като известен женски анатомичен орган.<>ГКН са най-качествените на пазара. Затова на 80та ми Ваското ги сложи през 2004 г и не са мръднали и до днес - вие си представете - 4 полуоски на земята и 8 карета. Редактирано 30 Юни 2011 от gsb Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 30 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2011 А защо в комплекта има гайка? Да не са объркали модела? Аз като сменях имаше резервен болт.А на мен ми бяха сложили шайба. Нещо искат да ни сбЕрат за едно напиване май.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 30 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юни 2011 Само да добавя, че не са ПВЦ тея маншони, а термопластови. И са къде-къде по-добре от гумените. Мда , термопластови е добро определение . ПВЦ-то е твърд материал и определено не става за маншони . Тия просто са малко по твърди от гумените и имат някакъв гланц , затова наподобяватПВЦ. Дано както казваш са по добри от гумените ...... времето ще покаже.Иначе новия маншон е вече на полуоската , всичко по размери си пасва перфектно ,работа за малкоповече от час . Най неприятната част е голямото цапане при смяна на карета и маншони. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 30 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2011 не са ПВЦ тея маншони, а термопластови. И са къде-къде по-добре от гумените. Жорка, некадърните и мързеливи майстори се плашат много от тези маншони. Знаеш го отлично! Малко парици трябва да дадат за нови инструменти, но алчноста край няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavelchatov Публикувано 2 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2011 предстой ми смяна на маншон доколкото имали зегерка от вътрешната страна на карето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване