Jump to content

Маншон външно каре


Recommended Posts

Здравейте,

Ще сменям тия дни маншона на външното каре /вчера установих ,че стария е цепнат/ и днес

купих нов комплект на GKN . Комплекта е пълен - всичко от....до има в него ,обаче материала

на самия маншон ми се струва малко дървен - като някакво ПВЦ ми изглежда . :dance:

Въпроса ми е към тези които скоро са купували такива маншони или преди година да речем , да

споделят впечатления от качеството на маншона .

Тенкс. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фирма за оригинално вграждане !

Демек убавиня :dance: !

Повечето са гуминетки, твоят защо е пластмасов - ни нам ...

Ти сложили го, или ???

За Б3 има тамън няколко модела - демек може да са го поообъркали лекинко !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сменявах преди година и нещо и помня, че ми намериха някакъв изостанал комплект GKN в Ауто+ Беше си гумен маншона, но нещо измрънкаха, че вече нямало да са гумени, а някакви по-особени. За Б4 става на въпрос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Силиконови купувайте,не трябва да се разглабя карето(не виждам смисъла да го бия с чука,пък и на толкова стара кола може лесно да се счупи) за да се поставят а само се нахлузва отгоре понеже се разтяга много! Но,ако не знаете продават каквото имат... :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 месеца сменях същите маншони.

Преди да сменяш, виж размера на стария маншон. Защото на шлиците пасват на 2 модела карета, като разликата е в големината им. Аз така си взех смело 2 маншона, после се наложи да купувам и 3-ти, тъй като бях разбутал вече комплекта.

В момента единия маншон ми е GKN, а другия IPD.

И двата си бяха... нормално гумени. hilezh.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато взех колата сменях 2та маншона при един майстор,след няколко месеца видях,как единия маншон се е измъкнал,оправихме го с нова скоба,но след време пак същата работа,самия маншон беше както ти казваш като ПВЦ,смених маншона с друг и от тогава нямам проблеми,така че моя съвет е да не взимаш такъв ПВЦ,намери си някой който си личи,че е качествен лесно се натиска,а не като при този!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

(не виждам смисъла да го бия с чука,пък и на толкова стара кола може лесно да се счупи)

Това, че ти го биеш с чука и може да го потрОшиш, не значи, че това е начина за демонтиране на карето от полуоската! :dance:

За целта се ползва болта, който след изваждане на карето от главината, се навива в него, болта подпира в челото на полуоската и избутва карето от нея.

Относно маншона, предимно са гумени, но се срещат и тези, които са от PVC. Ако размера и профила на задържащите канали на самия маншон са каквито трябва, не виждам проблем да се кара и с такъв. И при двата вида маншони е важно да монтират старателно и всичко ще си е ОК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:dance: миналата година сменях два маншона/външен и вътрешен / със външно каре

Но си купих силиконови маншони единия беше около 25-26 лв и другия 19-20 лв не поння точно кой колко струваше / външен или вътрешен маншон/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моя го смених преди 2 месеца.ГКН гумен си е :bia: пробвахме номера с болта и не се получи за това с добрия стар чук го подканих леко:steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че ти го биеш с чука и може да го потрОшиш, не значи, че това е начина за демонтиране на карето от полуоската! :bia:

За целта се ползва болта, който след изваждане на карето от главината, се навива в него, болта подпира в челото на полуоската и избутва карето...

Очаквам да ми кажеш вариант за модела каре което е без болт! Два вида карета са! Аз не съм случвал досега на кола с модела с болт! :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм случвал досега на кола с модела с болт! :steinigung:

Моите карета са с болт и излиза много интелигентно по начина описан по-горе. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно, че ако не е с болт карето, културното изваждане се затруднява и няма как да се избегне чука особено в полеви условия.

При мен пък не се е случвала 80-ка с гайка. Не, че съм правил много де, но всички са били с болт до сега. При по-новите модели също са с болт каретата. При куатро и задниоте карета са с болтове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

post-9190-0-24712400-1309414453_thumb.jp post-9190-0-34568500-1309414555_thumb.jp

Eй тва е маншона . Хубавото е че комплекта е пълен и скобите са солидно

направени .

Преди 2 г. някъде сменях от другата страна карето /пак на GKN/ . Комплекта

беше същия ,плюс карето съответно . Обаче тогава помня ,че маншона си беше

на 100% гумен . Вчера погледнах и него .......ииии не останах особено доволен.

Маншона вече е напукан по извивките :steinigung: . Не знам още колко ще издържи ,но

няма да е мн. дълго. Дано този сега от "новата материя" е по качествен.

П.П. Този пукнатия който ще сменям е на повече от 10 г. Като купувах навремето

колата ,стария собственик ги беше сменил и двата външни маншона преди да

продаде . Правете си изводите за качеството от едно време и сега. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Б4 е со болт ! Б3 е с гайка (повечето поне) !

До колегата с маншона - в 90% от случайте е този номер, демек маншона си е ОК, и както Пиф каза - ПВЦ е по-яко ...

Повечето вече слагат само такива ...

Говоря за немските коли, джапанците на мотор 98 са му забучили клапани без хидр. регулируем луфт ... Демек като Жига - мериш хлабини през 25К и т.н. :hilezh: !

Редактирано от Vitcig
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Б3 е с гайка (повечето поне) ! :hilezh: я па тоа.......

До колегата с маншона - в 90% от случайте е този номер, демек маншона си е ОК, и както Пиф каза - ПВЦ е по-яко ... :blink: я па тоа.........

Повечето вече слагат само такива ...

:blink:

я па тоа.............

а стига бе B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я па я ... Кое не ти харесва маме ?! :hilezh:

Хайде ще внесем поправка ... Повечето до 88-89 са с гайка !

Редактирано от Vitcig
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да добавя, че не са ПВЦ тея маншони, а термопластови. И са къде-къде по-добре от гумените.

Пича дето предлага силикон, по-добре да го предлага на гаджето. Това не френска изчекня с емблема като известен женски анатомичен орган.<>

ГКН са най-качествените на пазара. Затова на 80та ми Ваското ги сложи през 2004 г и не са мръднали и до днес - вие си представете - 4 полуоски на земята и 8 карета. :hilezh:

Редактирано от gsb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо в комплекта има гайка? Да не са объркали модела? Аз като сменях имаше резервен болт.

А на мен ми бяха сложили шайба. Нещо искат да ни сбЕрат за едно напиване май....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да добавя, че не са ПВЦ тея маншони, а термопластови. И са къде-къде по-добре от гумените.

Мда , термопластови е добро определение . ПВЦ-то е твърд материал и определено не става за

маншони . Тия просто са малко по твърди от гумените и имат някакъв гланц , затова наподобяват

ПВЦ. Дано както казваш са по добри от гумените ...... времето ще покаже.

Иначе новия маншон е вече на полуоската , всичко по размери си пасва перфектно ,работа за малко

повече от час . Най неприятната част е голямото цапане при смяна на карета и маншони. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не са ПВЦ тея маншони, а термопластови. И са къде-къде по-добре от гумените.

Жорка, некадърните и мързеливи майстори се плашат много от тези маншони. Знаеш го отлично! :hilezh:

Малко парици трябва да дадат за нови инструменти, но алчноста край няма. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...