Jump to content

Най-икономичен изпарител за АВТ мотор


Recommended Posts

Нещо против АБТ мотора ли имате неразбрах.? :zustimm:

с 10 лв. газ минавам 70км. градско каране (Русе) сменям предавките като пенсионер на 2к оборота...

пърпоря си с 50 из града.. надувам си музиката до 19..и си слушам Bass m Bass/a

Извън градско каране.. с 10 лв. минавам 80-85км при средна скорост 90-95км.напълно съм доволен от разхода.. :D . за 65 лв.отивам и се връщам от Пловдив 640км общ пробег...

Колега Kompressor газовата ми я слагаха в КЛААС горе в Дружбите... ако искаш пиши ми когато си свободен.. може да пием по лимонада...хем малко обмяна на опит... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 50
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Прекалено ниската му степен на сгъстяване не му позволява да използва предимствата на газта.

Ей това си е самата истина! :zustimm: То за това разхода на газ е идентичен(че да не кажа и по-нисък) при АБК, а пък мощноста е по-висока, заради по-високата степен на сгъстяване. Просто АБТ-то си е куцо конче... но пък данъка му е нисък! :help:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо против АБТ мотора ли имате неразбрах.? :hilezh:

Да, що не може ли да имам против един безмислен двигател към днешна дата който с нищо не е по-добър от DS/PM или който се сетите 1.8 литров мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, що не може ли да имам против един безмислен двигател към днешна дата който с нищо не е по-добър от DS/PM или който се сетите 1.8 литров мотор.

E - какво означава - "с нищо по-добър" - това е един опростен мотор, конструиран, за да може да се движи с евтин нискооктанов бензин - 91 примерно - явно в началото на 90-те го е имало.

Моното е супер за газ, джелезата са си качествени - ФАГ все пак - никой не очаква от него да е бегуна - това е икономичен мотор. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E - какво означава - "с нищо по-добър" - това е един опростен мотор, конструиран, за да може да се движи с евтин нискооктанов бензин - 91 примерно - явно в началото на 90-те го е имало.

Моното е супер за газ, джелезата са си качествени - ФАГ все пак - никой не очаква от него да е бегуна - това е икономичен мотор. :hilezh:

Странно понятия за икономичност имаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от всичко прочетено до тук ви завиждам.на мен ми гори 15 в града,но дори стига до 17,а извън града 7-10 зависи от карането, но мисълта ми баше как го постигате този разход в града дали настройките наколата са ви по добри или верно има значение от испаритела.преди бях с МАРИНИ-разход 10 на сто в града, а сега съм с БРЦ-17 на сто в града. така карам вече 3-4 години.питал съм, говорил съм с много колеги от плевен но това си е разхода за тези мотори АБТ 90 к.с.моно.незнам ако някой има предложения и нещо да ми успори чакам на ЛС. мерси предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E - какво означава - "с нищо по-добър" - това е един опростен мотор, конструиран, за да може да се движи с евтин нискооктанов бензин - 91 примерно - явно в началото на 90-те го е имало.

Моното е супер за газ, джелезата са си качествени - ФАГ все пак - никой не очаква от него да е бегуна - това е икономичен мотор. :flehan:

Забележи сам какво казваш, моното е супер за газ а не куция АБТ е супер за газ. Написах по-горе защо.

А искам да кажа че например основните двигатели на Тойота например от същите години (90-98 год) са EFI-та а не монота и се правят с точно толкова труд и материали а са по-икономични и вървежни.

Не казвам че АБТ е лош мотор, просто предимаствата му към днешна дата по сравнение с останалите мотори на Ауди и конкурентите е предимно в данъка и нищо друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Споделял съм в други теми разхода на моята брица и сега пак ще споделя-градско 12л. през лятото и 15л. зимата.Ако минавам преди снегорина,както миналата зима-17л. газ.Извън града съм го свалял до 8,5л. газ на 100км.,което за мен беше невероятно постижение :) ,със скорост до 120 км/ч.Както казват колегите-този мотор си е куц кон,но за умерени шофьори е добър,който иска бигачки и ризачки да си купи порше. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ц4, АЦЕ куатро пада ми до 8,5 газ извънградско :) . Това с изпарител БРЦ 140кВ(дето разхода бил половинка нагоре). Защо навсякъде чета, че 8 клапановата двойка е по-икономична направо се чудя. Средния разход ми е 10,5 с каране в София, и каране около нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте и от мен,моята каручка е с АВК мотор.В момента разхода ми е 13.8-16 литра градско почти без разлика зиме или лете. На дълго със скорост не повече от 120км по магистралата и до 90-100 по първокласните пътища,намога да я сваля под 12 литра!Газовата ми е "ЛОВАТО", слагал съм я преди около 5-6 години.Не е инжекцион.Миналага година пролетта,ми смениха мембраните на испаритела. Споделете нещо и за тези АВКта,че ми се чини май този разход не е, да е нормален!!!Стилът ми на каране нее с 30-50км,но и съм далече от 120-130 говоря за градско. Преди около 4 години като се прибирах от морето,заредих на Несебър 48 литра.Карах до София наистина душмански,без да прозвучи като хвалба,но средната скорост беше около 140-150км.Тогава ми даде 12лит разход,мисля,че при умерено каране до 120 трябва разхода да падне!!!!Дайте мнения,до които сте достигнали от опита и имат ефект,моля!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато караш на ръба на обедняването се получават аномалии. Аз така като теб се прибирах от Свищов-София и колата даде 8,5 газ, а карах със средна скорост 150км/ч. Същия маршрут и бензиностанция каране до 100-120 не повече, под 10,5 не слиза. Иначе при каране до 120км/ч аз съм на 10,5. Последно време не е добре настроена, но пак си е някъде там :)

ПП - Като казвам 10,5 съм убеден, защото на засичане на 5000км пак толкова даде :)

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малко встрани от въпроса,ама да попитам 140 квт изпарител на 103 квт.АЦЕ мотор,дали ще има разлика въвъ вървенето и разхода

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво излиза,че колкото повече я гоня ще харчи по малко или същото както с нормална скорост!!!Няма логика! Къде правят добра настройка на газовите уредби,за да пробвам да нормализирам разхода?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такова си е устройството на изпарителя просто. Колкото по-бързо караш, повече път изминаваш. Режеш количеството газ за мотора като завъртиш кранчето. Така ограничаваш подаденото количество. За ефекта скоростна кутия няма да говорим умни хора сме. Аномалията се получава когато си на ръба на обедняването, според мен. При теб не знам как е, но на мен там(4500 оборота) ми идва и въртящия момент по-книжка, но това важи за бензиновата уредба. За газта никой не знае :bia: Иначе пак казвам, изпарителя има режим празен ход, режим ускорение(не мога точно да го измисля). За други режими трябва електроника! Газ сервизите викат, че "чувствителността на мембраната" дозирала горивото, но аз това не го вярвам. Сигурен съм, че с подходящата техника може да се докаже :zustimm:

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам,не съм се заглеждал в книжката,но двигатела е най шумен м/у 110 и 130км! От 130 започва да утихва и на 140-145-150км е най тих за тези високи скорости!Педполагам,че и при мен се дължи на това,че тогава мотора е в оптималният въртящ момент!Вчера я поиздух малко от Пловдив до София, с около 140 и ще видя дали тази аномалия за която става дума се е проявила отново!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Молята е 2.0Е АБК с 10 лв или 8л. газ минавам 120 кми звънградско като от тея 120 км 20 ми са градско на днешните цени и в това време с 5 лв газ като не ползваме отстъпките са 3.78л. минавам 25-30 км градско

и въпреки това си мисля,че ми гори не както трябва за градско.Лично аз съм си я настройвал колата.Иначе всичко ми е Ловато 3 години е при мен и кой знае колко другаде е била с тоя изпарител без да го барам.

иначе си карам така:

1-3000 обр.

2-3000 обр. вече сме на 50км/ч

3-2500 обр.

4-2500 обр.

5-2500 обр. постоянни при извънградско иначе градско карам само 1,2 на същите обороти 3-та 2800 обр. и от там 4 и 5-та ако трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без майтап Пловдив-София няма да имаш хубав разход понеже има много изкачване. Точно там засечена моята дава 9 на отиване и 12 на връщане. Сумарно не е проблемен разхода, ама може да се подведеш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още карам с тази газ,която заредих онзи ден,когато ходих до Пловдив.Чакам да видя с интерес кога ще свърши!

Колегата,който с 10лв.минава 120км.Бих искал да го попитам,този разход,който пише,че му дава колата със запален двигател ли е повреме напрехода или я бута?!?! :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Молята е 2.0Е АБК с 10 лв или 8л. газ минавам 120 кми звънградско като от тея 120 км 20 ми са градско

Ти сега искаш да кажеш тука на сичкУтУ форум, че 20 годишна кола с 2.0 мотор, която тежи 1,2тона дава разход на газ 6,7/100км?

Така ли да го разбираме?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Ти сега искаш да кажеш тука на сичкУтУ форум, че 20 годишна кола с 2.0 мотор, която тежи 1,2тона дава разход на газ 6,7/100км?

Така ли да го разбираме?

моята лятото от Русе до Варна даде 7,5 при скорост 100 -110

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това е икономичен мотор. :hilezh:

Хич даже не е икономичен. Има разход, много сходен с един друг сравнително безмислен мотор на ауди - 2.6, който пък хич не е бегуна за своите 150 коня. Просто е бета версия на 2.8. :hilezh:

По немата - няма икономичен и неикономичен изпарител, има правилно и неправилно настроен изпарител и или дебит на газта към плочката.

В коя посока се върти врътката за обогатяване на сместа на електрическо Ловато?

Ако говориш за месинговия винт на изпарителя, обратно на часовниковата стрелка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

А възможно ли е когато кранчето от изпарителя към плочката когато е навито повечко колата също да гори повече ? Защото съм пробвал да завия кранчето повечко не може да пали на газ , в смисъл че пали но с малко повечко въртене 6-7 оборота и гори повечко пробвал съм и да го развия повече - пали и върви като самолет но гори. Оптималното положение е колкото да запали но да не е змей горянин

Редактирано от Kompresor
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В коя посока се върти врътката за обогатяване на сместа на електрическо Ловато?

Някой ако може да каже.

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=20687&pid=233530&st=0entry233530

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено разходът не зависи толкова от марката на изпарителя колкото от доброто състояние на мембраните. Аз съм с BRC ATE90 , погоряваше си доста , но реших да му направя една профилактика. Взех си комплект мембрани (30 лв ) и си ги смених. С помощта на Ради го регулирах както трябва :respekt: и сега разходът е извънградско 8-9 , градско 11-12. Най-важното е , че не ми мирише на газ , и колата се държи добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...