roninmm Публикувано 13 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2016 On 12/17/2015 at 2:15 PM, рад4 said: някой да има дъмп файл за имо на еdц 15 с номер 038906018BM 88 piniv e Имам stage1 и stage2 за тебе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario_ath Публикувано 15 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2016 Добър вечер колеги, Audi A5 3.0 TDI 240 hp предложения за сервиз в София или Варна за чип тунинг Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
roninmm Публикувано 16 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2016 Здравей,за Варна Ифидик или Тони келеша от Тст Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petssi Публикувано 26 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2017 ЗДравейте колеги аз съм колега от Пловдив и от скоро също се заинтересувах от тези настройки по автомобилите ни , от много време се занимаваме със състезателни коли, но в настройката им не съм вещ, имам А4 Б5 1.8TQ AJL 180 к.с , колата е с хибридна турбина студена част и компресорна перка от К04-022 , и стандартен чугун и ротор с идеята да запазя силата на колата да тръгва от ниските обороти и рао рано да се събужда а не на 3000 да речем , колата е със спортен филтър КН, с премахнат катализатор като скоро ще бъде направена генерация на Ф63 и след време ще получи и челен кулер. Много ми е интересно да си е ровичкам и да разгледам картите защото един колега ми прави ремап но ефекта не ми хареса защото явно в ниските обороти визирам диапазона от 2000 до 3500 че и 4000 оборота колата не върви добре защото с по голямата турбина колата още от 2000 оборота си има доста добро налягане от порядъка на 0,8/0,9 което е работното на К04-022 и искам да разгледам картите ( за което имам нужда от дамос за моята кола ) номера на ЕКУ-то 0261204778, ще бъда много благодарен ако някой колега ми помогне с дамос използвам Winols 2.24, незнам дали е и подходяща за да отвори дамос за моя комп? Като цяло неискам да гоня високи конски сили макарче това което съм чел с такъв сет ъп хората успяват да изкара около 220/230 конски сили , искам да има висок въртящ момент колата и съответно да си и дойде рано рано още от 2000 оборота защото сегашната хибридна турбина може да даде налягане рано рано. Благодаря предварително колеги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 27 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2017 DAMOS-а в нормалния случай е платено удоволствие, но ги има в нета. Ровиш се, намираш, ползваш. Другия вариант е да си намериш адресите на картите. Щом нямаш опит с настройването, ще ти изпратя любителски файл с инструкции за тунинг на 1.8т. Можеш да започнеш оттам. Но повярвай ми, DAMOS-a е последното нещо, което ти трябва. Мерак и много време са доста по-нужни, ако искаш да стане като хората. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petssi Публикувано 28 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2017 Благодаря много колега така е прав си , знам го от доста време се занимавам със състезателни коли, създал съм няколко от нулата , и затова искам да се науча и да ги настройвам, отново благодаря започвам да чета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 28 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2017 http://nefariousmotorsports.com/forum/ https://s4wiki.com/wiki/Tuning Това са "Библиите" на бензиновия тунинг! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petssi Публикувано 28 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2017 Благодаря колега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iborisov Публикувано 29 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2017 Как се увеличава въртящия момент в ниски и средни обороти? Само с дигане на налягане или трябва и аванса да увеличим? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 30 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2017 На 26.01.2017 г. at 8:01, petssi написа: искам да разгледам картите ( за което имам нужда от дамос за моята кола ) номера на ЕКУ-то 0261204778, ще бъда много благодарен ако някой колега ми помогне с дамос използвам Winols 2.24, незнам дали е и подходяща за да отвори дамос за моя комп? WinOLS 0261204778 - 358150.ols Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petssi Публикувано 31 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2017 Много благодаря колега autorazsipnik. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veskol Публикувано 9 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2017 има доста отзивчиви колеги в форума,за което,за сметка на други.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_A3_AGR Публикувано 9 Март 2017 Доклад Share Публикувано 9 Март 2017 Здравейте колеги, някой може ли да ми даде линк от къде да изтегля Winols за windows 7 64 бита. И да не е демо версията, а пълната версия. Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Miroslav544 Публикувано 11 Март 2017 Доклад Share Публикувано 11 Март 2017 И аз като колегата търся winols за win7 64bit. Ако някой има желание мейла ми е miro_vutov@abv.bg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iborisov Публикувано 12 Март 2017 Доклад Share Публикувано 12 Март 2017 Това е единствената тема за WinOLS в интернет пространството в която няма инфо, от къде да се свали кракната програма, и как да се инсталира!!! Срам и позор... Ето колеги линк за сваляне: https://yadi.sk/d/shoepSlAvCGRz ( Ако линка се счупи във времето пишете ми ще намеря и кача друг линк ) Инструкция за инсталиране: 1. Инсталирайте Setup.exe 2. Поставете EVC_key.dll, EVClicenceMOD.dll и loader_ols_32bit в C:\Program Files (x86)\EVC ( Внимавайте да не ги поставите в WINOLS вмвeсто в EVC ! ) 3. След това инсталирате WinOLS_Testversion.exe и направете стандартните конфигурации ( Next, Next.. Finish). Затворете. 4. Връщате се към C:\Program Files (x86)\EVC и стартирайте loader_ols_32bit. Ще се отвори прозорец, който показва съобщение "Restart app!". *Ако инсталирате на WIN 64 bit се появява грешка (Error...). 5. *Ако инсталирате на WIN 64 точно в този момент преместете ( cut ) папката EVC от C:\Program Files (x86)\EVC в C:\Program Files\EVC ( paste ) 6. След това деинсталирате само WinOLS 2.14.03 от контролния панел ( Control Panel\Programs\Programs and Features ) 7. Връщате се към C:\Program Files\EVC избирате с десния бутон на мишката loader_ols_32bit.exe и правите Shortcut на десктопа.( Create shortcut ) 8. След това, на работния плот, изтривате иконата WinOLS ( внимавайте да не пуснете програмата !!!!). 9. След като сте я премахнали стартирате Shortcut-а на loader_ols_32bit на десктопа, изчакайте да се отвори програмата и направете пак стандартните конфигурации ( Next, Next.. Finish). Затворете! 10. След като сте затворили програмата стартирате отново Shortcut-а на loader_ols_32bit на десктопа. Ако по време на зареждането на WinOLS видите надпис "Registred to CAR-LINK" това означава, че програмата е кракната и вече може да се ползва. Аз доста се мъчих да инсталирам на WIN 7 64bit и стана единствено с описанието по-горе след преинсталиране на Window-са. Преди да преинсталирам Window-са не можах да я подкарам по никакъв начин! Обяснявам си го с това, че бях свалял Демо версията ( WinOLS demo version 3.68 ) от www.evc.de и се е пуснала някаква защита. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 14 Март 2017 Доклад Share Публикувано 14 Март 2017 (Редактирано) Поклон и огромни благодарности! Не ми беше хрумнало да я преместя в x64 Program Files, досега я бях подкарал само на XP. Току-що тествах, работи на Windows 10 Pro x64. Също така съм съгласен с теорията за по-новата ДЕМО версия. Не си го причинявайте... Редактирано 14 Март 2017 от Buddah Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Miroslav544 Публикувано 14 Март 2017 Доклад Share Публикувано 14 Март 2017 Огромни благодарности колега! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iborisov Публикувано 14 Март 2017 Доклад Share Публикувано 14 Март 2017 Надявам се скоро да пусна тема с пълни инстукции как да си направим елементарен ремап със скалиране на инжектори и повишаване на мощнст за МЕ7.5. Ще опиша всичко стъпка по стъпка - всичко необходимо, което бих искал да видя в тема като тази... Във форума има колеги, които знаят доста за ремапването и не го споделят. Разбираемо е за тези които печелят пари от това, но не и за тези, които го правят за удоволствие и само върху собствените си автомобили. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 16 Март 2017 Доклад Share Публикувано 16 Март 2017 (Редактирано) Колега подкрепям те напълно! И аз мислех да спретна една тема за собственоръчен ремап на 1,8Т МЕ7.5, или поне при мен как съм направил нещата, но все не ми остава време. Натъквал съм се на не ефтини ремапи за 1,8Т, които не са направени както трябва. Аз основно работя с ТунерПро и отделно си смятам чек сума. Иначе за флашер изполвам софта на Нефмото и мога да кажа, че се справя отлично с обикновен вагком ккл кабел Редактирано 16 Март 2017 от Marian_Georgiev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iborisov Публикувано 17 Март 2017 Доклад Share Публикувано 17 Март 2017 Преди 17 часа, Marian_Georgiev написа: Колега подкрепям те напълно! И аз мислех да спретна една тема за собственоръчен ремап на 1,8Т МЕ7.5, или поне при мен как съм направил нещата, но все не ми остава време. Натъквал съм се на не ефтини ремапи за 1,8Т, които не са направени както трябва. Аз основно работя с ТунерПро и отделно си смятам чек сума. Иначе за флашер изполвам софта на Нефмото и мога да кажа, че се справя отлично с обикновен вагком ккл кабел Не съм запознат с ТунерПро, но бърза справка със уебсайта показва, че има безплатен чексум плъгин лиценз за ME7 и ME7-2002. Ти как отделно си смяташ чексум-а ? Предполагам със Nyet's ME7Sum Program от Нефмото? - ME7 Free Non-Commercial License € 0,00: A free license is available for the ME7 and ME7-2002 plugins dedicated to hobbyists that want to play with their car for fun! Not for commercial use. http://www.mtx-electronics.com/prodotti/Software:tunerpro-checksum-plugins Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 17 Март 2017 Доклад Share Публикувано 17 Март 2017 Сега виждам за безплатния плъгин, явно е някаква промоция Смятам ги с друга програма, но става и със софта на нефмото. А чексума на дъмпа на епрома го смятам ръчно с калкулатор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veskol Публикувано 28 Март 2017 Доклад Share Публикувано 28 Март 2017 уреда с които пишеш не смята ли чек сумата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 29 Март 2017 Доклад Share Публикувано 29 Март 2017 Уреда никога нищо не смята. Софтуера, който е към него, понякога при определени коли има такива способности, но трябва да се внимава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veskol Публикувано 30 Март 2017 Доклад Share Публикувано 30 Март 2017 да тва имах предвид. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veskol Публикувано 7 Април 2017 Доклад Share Публикувано 7 Април 2017 (Редактирано) нека някой остави снимка на карта на аванса от директорията на,,winols,,да се види как изглежда,и да каже оф-сетта. примерно стаа дума за 1,9pd Редактирано 7 Април 2017 от veskol Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване