Miroslav544 Публикувано 29 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2017 Един въпрос за ремап на 1.9 афн всичко сток трябва ли да се пипат авансите? Чета в чужди сайтове, че се променят във високите милиграми с около 1.5 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Miroslav544 Публикувано 3 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2017 Това е снимка от 038906019jt какво според вас е променено тук? На два софтуера от различни коли виждам промяна там Втората снимка е оригинала Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 3 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2017 Извинявай, но не може да очакваш, че като ми снимаш няколко стойности в дъмпа, ще мога да ти кажа какво са и защо са променени. Ако разбереш от коя карта са част, ще може да се разсъждава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Miroslav544 Публикувано 3 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2017 Ми не мога да открия никаква карта там. После ще кача ориг. файл и адреса къде е променено. Моля ако на някой му се занимава да каже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Miroslav544 Публикувано 15 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2018 Здравейте. На edc 15p 1.9пд какво ще стане ако променим картите duration, а не пипаме оста за милиграмите? В чуждите форуми пише, че ако оста с милиграмите е до 60мг и е да речем 50мг 55мг 60мг (в края) трябва да я направим 50мг 60мг 70мг и да ектраполираме линейно стойностите за 70мг. Какво ще стане ако duration картите са до 60мг, а исканато във всички лимитери е 70мг? Означава ли това, че и за 60мг и за 70мг продължителността ще е една и съща? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 15 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2018 1. Ще пръска повече, но ще загубиш дори приблизителна представа колко. Всички мапове в ценови клас 300-500лв и които не се броят "къстъм", които съм виждал досега, се правят така. 2. Аз намирам подхода с екстраполирането за доста по-добър, особено ако имаш намерения след това да я гледаш с VCDS и донастройваш. Но тъй като фабричните стойности не са точно линейни, не го правя линейно. Използвам excel и екстраполирам с осреднена стойност от последните 3 стъпки. Така тенденцията, ако има такава, се запазва. Примерно ако последната е 60 и ми трябва стойност за 65, осреднявам разликите между 45,50,55,60 и добавям получената стойност към последната. Обръщам внимание, че трябва да запазиш интервала на стъпката. Тоест ако последната фабрична е 60 и предните са през 5мг, но ти искаш да получиш директно 70, трябва първо да си получиш стойността за 65 и да я вземеш предвид при изчисленията за 70. 3. Да, използва се най-високата налична стойност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Miroslav544 Публикувано 16 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2018 Колеги ако може някой да удари едно рамо с изтриването на грушка 16485. 16485 00257 00600 65535 09041 16485 00257 00048 00048 08977 16485 00257 00100 00048 09041 16485 00257 65545 65535 09041 16485 00257 65535 00048 08977 16485 00257 65535 00048 09041 промених го така, но грешката остава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 16 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2018 Коя е тази грешка и защо ще я изключваш, ако нямаш против да попитам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Miroslav544 Публикувано 16 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2018 Карам по мап с гтб1756. Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal . Като взех колата набиваше тая грешка а всичко си беше сток и по дебитомер. Пробвах и с включена и с извадена букса след определено време набива тая гпешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
рад4 Публикувано 16 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2018 Явно още нищо не си разбрал, след като пишеш разбрах как се оправя проблема с топло палене, "набиват ви безумно горивоо" Хал хабер си нямаш от това което се прави и то не е безумно или там както го нсричаш, а файловете дето сам си правиш гледайки от нета могат да повредят до толкова колата ти че след това нямя да искаш да пипаш в нея повече. Успех с изучаването, но не забравяй да смяташ всяка част с определена формула спрямо това което вдигаш...... Иначе ще страдаш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
рад4 Публикувано 16 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2018 On 20.11.2017 г. at 10:12 AM, Buddah said: Бате, съгласявам се с теб в момента, в който обясниш за какво говориш. Аз нямам никакви проблеми да си признавам грешки. Дотогава можеш да си пазиш криптичните и високомерни постове за себе си От няколко дена те гледам как постваш из форума и навсякъде пишеш, че знаеш всичко, но не съм те видял досега да си обяснил или аргументирал нещо по смислен начин. За да ти е по-лесно, ще задам директни въпроси: 1. Кой е проблема, за който ти говориш? 2. Каква е причината за него? 3. Кои мотори са засегнати? 4. Каква е корекцията, която ваг правят с ъпдейта си? 5. Кога е пуснат този ъпдейт? 6. Кои мотори са го получили? Обяснявам след износване на двигателя минимално, както на стартера, и акумолатора колата да и нужни да направи 255 оборота на маховика за да впръсне гориво, при загрял двигател, в повечето случай тези обороти се достигат след 4,5 превъртания на стартер, решението е просто и изцяло софтуерно, далеч от замазване на проблем, ако за теб не е проблем да сложиш нов двигател стартер и акумолатор, явно за хората е проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 16 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2018 така е направено, за да не изпушва при старт. В момента карам 3.0тди с евро3 и старт картата е друга и пали по-лесно и не се форсира мотора сам до 1300-1400 оборота на студено. Ужасно са направени повечето софтуери на VAG. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
рад4 Публикувано 16 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2018 (Редактирано) 42 minutes ago, kpematop said: така е направено, за да не изпушва при старт. В момента карам 3.0тди с евро3 и старт картата е друга и пали по-лесно и не се форсира мотора сам до 1300-1400 оборота на студено. Ужасно са направени повечето софтуери на VAG. Ами в Германия друго е твърдението за пропуска в софта на ваг, защото той е на автомобилите от 96 до 2006 някъде сега с точност до коя година го има не знам, но при 3.0 няма подобни филми, само при малолитражните двигатели. Но както казах всичко е поправимо и безопастно за автомобила, и е точно решение не замазване или блускане с горива и тем подобни Редактирано 16 Януари 2018 от рад4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
рад4 Публикувано 16 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2018 2 hours ago, Miroslav544 said: Колеги ако може някой да удари едно рамо с изтриването на грушка 16485. 16485 00257 00600 65535 09041 16485 00257 00048 00048 08977 16485 00257 00100 00048 09041 16485 00257 65545 65535 09041 16485 00257 65535 00048 08977 16485 00257 65535 00048 09041 промених го така, но грешката остава. нищо не си направил, има още да четеш... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 16 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2018 В моя софтуер 7L0907401AE стартовата циклова порция е по-голяма и пали по-лесно от евро4 7L0907401N включително ПИД контролите на турбото са ми от Кайен 2012 и е по-пъргава. Пълно е с дефекти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
рад4 Публикувано 16 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2018 Just now, kpematop said: В моя софтуер 7L0907401AE стартовата циклова порция е по-голяма и пали по-лесно от евро4 7L0907401N включително ПИД контролите на турбото са ми от Кайен 2012 и е по-пъргава. Пълно е с дефекти. Всяка базова система има дефекти, и за това се предлагат ъпгрейди. Това че в Германия са безплатни а в България платени е друга тема на разговор... Но темата е за ваг колите с малолитражни мотори в случая, и за това, че тези младежи искат да се научат за 5 месеца на нещо което на мен ми е коствало много години дълго учене и курсове, еее няма как да стане, няма и как да стане да получат инфо на тепсия поднесено. За жалост форумите дето гледат файловете и четат от тях също повечето постове са направени от хора тепърва учещи се, и хора дето са на тяхното ниво.... Не може всеки да знае всичко и да работи всичко.... в България това е масова практика, слага аларми ма прави и чипове.... смешно направо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 16 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2018 7L0907401AE е от тази година Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
рад4 Публикувано 16 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2018 Just now, kpematop said: 7L0907401AE е от тази година ако не се лъжа имаше разлика и в рейла на idle както soi е отново разлипен, и егр не е ли деактивен, освен нещата дето си описал трябва да има разлика и в това по спомен карам Just now, kpematop said: 7L0907401AE е от тази година 10 minutes ago, kpematop said: В моя софтуер 7L0907401AE стартовата циклова порция е по-голяма и пали по-лесно от евро4 7L0907401N включително ПИД контролите на турбото са ми от Кайен 2012 и е по-пъргава. Пълно е с дефекти. Всяка базова система има дефекти, и за това се предлагат ъпгрейди. Това че в Германия са безплатни а в България платени е друга тема на разговор... Но темата е за ваг колите с малолитражни мотори в случая, и за това, че тези младежи искат да се научат за 5 месеца на нещо което на мен ми е коствало много години дълго учене и курсове, еее няма как да стане, няма и как да стане да получат инфо на тепсия поднесено. За жалост форумите дето гледат файловете и четат от тях също повечето постове са направени от хора тепърва учещи се, и хора дето са на тяхното ниво.... Не може всеки да знае всичко и да работи всичко.... в България това е масова практика, слага аларми ма прави и чипове.... смешно направо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Miroslav544 Публикувано 16 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2018 Преди 2 часа, рад4 написа: нищо не си направил, има още да четеш... Много благодаря за изчерпателният отговор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 16 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2018 Последната евро4 е 401N 0070 и за нея не предлагат ъпдейти. Карах доста туарези и q7 и всичките бяха лагави с тоя фикс на пид контрола всичко спи. Оправят нещата в edc17cp44, всичко в cp14 е леш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 17 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2018 Много благодаря за изчерпателният отговор. Той е бил на курсове, четенето е за плебеите А сега сериозно - аз питах от любопитство за какво става въпрос, не съм изключвал грешки. Ако съм те оставил с обратното впечатление, съжалявам. @kpematop Според теб защо ги правят да се форсират до толкова високи обороти точно в най-ниските температури? @рад4 Само ще кажа, че никъде не съм писал, че е опасно. А че вместо да се дадат 100лв на спецеалист като теб да замаже проблема софтуерно, може да се инвестират в логично и нормално износен стартер и/или акумулатор и след това дълги години да си палят светкавично. И с това се оттеглям. Не защото си прав, а защото говорим на различни теми. Или по-точно аз се опитвам да дискутирам, а ти назидаваш целия форум. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 17 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2018 Нямам представа защо се форсират, виждал съм и а6 2.7 тди мултитроник 2007ма така да се форсира. Надали някога ще разберем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Miroslav544 Публикувано 17 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2018 16485 00257 00600 65535 09041 16485 00257 00048 00048 08977 16485 00257 00100 00048 09041 16485 00257 65545 65535 09041 16485 00257 65535 00000 08977 16485 00257 65535 00048 09041 Така спря да излиза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 18 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2018 А логиката зад тези промени каква е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DeluxBG Публикувано 2 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2018 Здравейте, колеги имам една дилема кой хардуер да си закупя Кеss V2, Galleto v 54 или MPPS v16 и от къде да закупя. Знам че всички са китайски клонинги на пазара но искам да знам за кое е най-доброто китайче, конкретно ще чета и записвам ЕДЦ15Р 1.9 ТДИ PD 131hp и EDC16C8 Alfa romeo GT 1.9JTD 150hp. Кое от изброените китайчета най-добре чете и записва тези две ECU-ta. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване