Jump to content

Въпрос относно Audi A4 B8 2009г.


Recommended Posts

Здравейте колеги,

Харесал съм си Audi A4 B8 1.8tfsi(120ps) 2009г. и исках да ви помоля за малко информация относно този двигател, впечатления, разход и т.н. Ако някой има такова или има наблюдения нека сподели, защото все пак е скъпа кола и не искам да съжалявам след това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам преки наблюдения над 160 кс мотора, седан, с ръчни скорости

Ако е релевантна за сравнение, питай каквото те интересува

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбо бензин 120 коня :zustimm: Не знам въртящия момент какъв е, но тая кола няма да върви въобще!!! Вярно разхода ще е много малък, но пък вървежа ще е брутално недъгъв... лично мнение!

Собствено тегло в кг 1440!!!

Максимална скорост в км/ч 208 горе-долу!

Предно или 4х4 търсиш, защото има разлика във вървежа? (ако с тоя мотор има quattro де)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос конкретно за този автомобил :

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11314735099003478&f1=details

лично аз също не искам толкова слаб мотор, но просто на това попаднах.. Ако може да ми дадете съвет ... относно някой друг модел на подобна цена също ще бъда много благодарен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателят е дефорсиран доста стабилно мисля че към 3600 оборота беше максималната мощност, което е ниско и за дизел. Ако турбото е същото като на версията с 160 коня с един чип вървежа ще се промени изцяло. Двигателят иначе е икономичен и здрав не вярвам да имаш проблеми с него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това изглежда много добре, но онова е с 60к. километра по-малко. Мен това ме грабна най-вече

Двигателят е дефорсиран доста стабилно мисля че към 3600 оборота беше максималната мощност, което е ниско и за дизел. Ако турбото е същото като на версията с 160 коня с един чип вървежа ще се промени изцяло. Двигателят иначе е икономичен и здрав не вярвам да имаш проблеми с него.

И аз мисля така.

Имам преки наблюдения над 160 кс мотора, седан, с ръчни скорости

Ако е релевантна за сравнение, питай каквото те интересува

Относно окачване, качество на материалите на купето.. поддръжка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е купувана нова в Порше БГ 2009, на 65 000 км. е в момента и има сменен някакъв тампон отпред в дясно (не е носач) и един датчик на парктроника, който дефектира в началото още.

Има малко по-друг проблем с нея - два пъти и крадоха страничните огледала (само стъклата вътре), посред бял ден в центъра на София... ;):zustimm: защо са им - представа си нямам

Купето не се бели никъде, бутони и разни подобни са ОК.. все пак ми седи по-постно от на 4Ф-ката

Иначе мотора е чук, адски тих, много от рано се развърта и със 6 степенната ръчна кутия може да паднеш на 6/100 извън града.. стига да имаш нервите да караш толкова бавно :zustimm::lol:

Зимата и мига ESP-то на всяко тръгване, просто турбинката развърта адски бързо ... голяма кола, на размери почти колкото 4Ф и прилично поврътлива и послушна като за предно предаване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбо бензин 120 коня :zustimm: Не знам въртящия момент какъв е, но тая кола няма да върви въобще!!! Вярно разхода ще е много малък, но пък вървежа ще е брутално недъгъв... лично мнение!

Собствено тегло в кг 1440!!!

Максимална скорост в км/ч 208 горе-долу!

Предно или 4х4 търсиш, защото има разлика във вървежа? (ако с тоя мотор има quattro де)

Защо те учудва? Пълнене чрез турбо, вече не се прави само за мощност, но и за въртящ момент, който прави двигателя много приятен за каране, дори в ниски обороти, икономия на гориво и т.н. Ползи има много, недостатъци, също има, но много по-малко от ползите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имаше тема в А4 раздела, преди повече от година, колега от форума споделяше, че разхода е голям, а колата е тромава

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, обърни се към колежката danish! Наскоро й дадоха временно една такава служебна и знам, че имаше доста негативни отзиви. Сподели нещо, че вървяла малко, но за сметка на това си похарчвала ячко. Пиши й на лично!

Успех! :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аааа, не си прав, съвсем не бяха негативни отзивите. Да не кажа, че си бях супер доволна от колата. Единствено, че е малко по-мудна, но зависи в сравнение с какво. Просто аз карам малко по-бързичко, но за спокойни шофьори с нормално каране си е идеална. До морето ходихме с нея и си изпреварвахме и разходъд беше приличен.

Ама аз съвсем не съм критерий. При мен почти не е имало кола, която да ми дава нисък разход. Дори карах преди една А3-ка 1.9 ТДИ, под 9 градско не ми е слизала никога. Като я взе да я кара една колежка й даваше 6-6,5... :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо те учудва? Пълнене чрез турбо, вече не се прави само за мощност, но и за въртящ момент, който прави двигателя много приятен за каране, дори в ниски обороти, икономия на гориво и т.н. Ползи има много, недостатъци, също има, но много по-малко от ползите.

Може, това не го знаех! Ама аз така не мога да пъпля по магистралата с 120 за да спестя 5 литра примерно :zustimm: Хора всякакви има, ако колегата обича икономичното и бавно шофиране-да, ама ако е като мене, не е за него тая кола!!!

П.П.Колежке, ще споделите ли тая кола извънградско може ли да вдигне 180? И също така ми е интересно, като сте зад камион на 6та, за да го изпреварите до коя предавка сваляте?

Редактирано от Komandira
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти голям тролей я изкара тази А4-ка. Вярно че това е най-слабия двигател, но да не може да изпревари спокойно, просто не е за хора състезатели, въпреки че след 1 чип много се променя колата като е толкова бавна. Като гледам би трябвало да е същото турбо като 160 коня за да и дават такова повишение на конете от МТМ, което според мен е преувеличено http://www.mtm-online.de/en/Audi/A4-B8/1-8-TFSI-88-kW-120-hp-front?FZID=A4B888&KIT=m3a4120215fc

Прекрасно си ускорява като е чипосана

Редактирано от insane
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аааа, не си прав, съвсем не бяха негативни отзивите. Да не кажа, че си бях супер доволна от колата. Единствено, че е малко по-мудна, но зависи в сравнение с какво. Просто аз карам малко по-бързичко, но за спокойни шофьори с нормално каране си е идеална. До морето ходихме с нея и си изпреварвахме и разходъд беше приличен.

Ама аз съвсем не съм критерий. При мен почти не е имало кола, която да ми дава нисък разход. Дори карах преди една А3-ка 1.9 ТДИ, под 9 градско не ми е слизала никога. Като я взе да я кара една колежка й даваше 6-6,5... :stupid:

А като возене как се представя? И може ли да поддържа примерно 170-180 по магистралата?

Ти голям тролей я изкара тази А4-ка. Вярно че това е най-слабия двигател, но да не може да изпревари спокойно, просто не е за хора състезатели, въпреки че след 1 чип много се променя колата като е толкова бавна. Като гледам би трябвало да е същото турбо като 160 коня за да и дават такова повишение на конете от МТМ, което според мен е преувеличено http://www.mtm-online.de/en/Audi/A4-B8/1-8-TFSI-88-kW-120-hp-front?FZID=A4B888&KIT=m3a4120215fc

Прекрасно си ускорява като е чипосана

Това е интересно, но гледам че този чип струва почти 4000лв. има и някакъв друг вид,който вдигал 45 коня дефакто 165 и струва 900лв., което мисля че е доста по прилично. А и данъка ще ми е стотина лева надолу :bia:.

Редактирано от alveks
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

34к за кола с ръчка и малко ММИ? ...

голяма кола, на размери почти колкото 4Ф и прилично поврътлива и послушна като за предно предаване.

Абе ти виждал ли си я на живо, можем да си я сгънем в багажника и ще остане място ... :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клименте, не си съвсем прав. Б8 е голяма кола. С 20 см. е по-къса от А6/4Ф, което е под една педя. С 4 см. е по-малко междуосието. Вътрешното пространство е също значително увеличено в сравнение с предните модели и е малко по-малко от 4Ф. Не е така това за сгъването. Б8 си е прилично голяма и в същото време не прекалено.

Редактирано от daks
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата въобще не малка.. пък даже и за размерите на Веско :bia:

Вижте малко "сухи" цифри. Тази кола на размери е като А6 С5.. за някой хора не е нужно повече.

Аз ако съм на колегата бих взел това БУБУ и още на следващия ден ще патувам към Варна и връщането ще ми отнеме 1 час по-малко от отиването :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Окей, сигурно сте прави – на мен ми се вижда доста малка и компактна в сравнение с посочената.

Всъщност проблема на С6 е, че не е маневрена, което се съмнявам да е така в В8 и това ми е основния критерий при сравняването.

Освен това питайте си жените че 20 см хич не са малко :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата въобще не малка.. пък даже и за размерите на Веско :flehan:

Вижте малко "сухи" цифри. Тази кола на размери е като А6 С5.. за някой хора не е нужно повече.

Аз ако съм на колегата бих взел това БУБУ и още на следващия ден ще патувам към Варна и връщането ще ми отнеме 1 час по-малко от отиването :stupid:

+1 :hilezh:

Освен това питайте си жените че 20 см хич не са малко :hilezh:

:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно това дефорсирана версия на база 160-те коня ли е или мотора е с още по-малко турбо с идея супер ранно развъртане и съответно по-малък потенциал в по-високите обороти? Досега никога не съм виждал бензин с мах мощност на 3600об :hilezh:

Редактирано от DLS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...