alveks Публикувано 17 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2011 Здравейте колеги, Харесал съм си Audi A4 B8 1.8tfsi(120ps) 2009г. и исках да ви помоля за малко информация относно този двигател, впечатления, разход и т.н. Ако някой има такова или има наблюдения нека сподели, защото все пак е скъпа кола и не искам да съжалявам след това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 17 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2011 Имам преки наблюдения над 160 кс мотора, седан, с ръчни скоростиАко е релевантна за сравнение, питай каквото те интересува Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Komandira Публикувано 17 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2011 Турбо бензин 120 коня Не знам въртящия момент какъв е, но тая кола няма да върви въобще!!! Вярно разхода ще е много малък, но пък вървежа ще е брутално недъгъв... лично мнение! Собствено тегло в кг 1440!!!Максимална скорост в км/ч 208 горе-долу! Предно или 4х4 търсиш, защото има разлика във вървежа? (ако с тоя мотор има quattro де) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alveks Публикувано 17 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 17 Септември 2011 Става въпрос конкретно за този автомобил :http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11314735099003478&f1=detailsлично аз също не искам толкова слаб мотор, но просто на това попаднах.. Ако може да ми дадете съвет ... относно някой друг модел на подобна цена също ще бъда много благодарен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo91 Публикувано 17 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2011 http://www.cars.bg/u440968 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
insane Публикувано 17 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2011 Двигателят е дефорсиран доста стабилно мисля че към 3600 оборота беше максималната мощност, което е ниско и за дизел. Ако турбото е същото като на версията с 160 коня с един чип вървежа ще се промени изцяло. Двигателят иначе е икономичен и здрав не вярвам да имаш проблеми с него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alveks Публикувано 17 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 17 Септември 2011 http://www.cars.bg/u440968това изглежда много добре, но онова е с 60к. километра по-малко. Мен това ме грабна най-вечеДвигателят е дефорсиран доста стабилно мисля че към 3600 оборота беше максималната мощност, което е ниско и за дизел. Ако турбото е същото като на версията с 160 коня с един чип вървежа ще се промени изцяло. Двигателят иначе е икономичен и здрав не вярвам да имаш проблеми с него.И аз мисля така.Имам преки наблюдения над 160 кс мотора, седан, с ръчни скоростиАко е релевантна за сравнение, питай каквото те интересуваОтносно окачване, качество на материалите на купето.. поддръжка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 17 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2011 Колата е купувана нова в Порше БГ 2009, на 65 000 км. е в момента и има сменен някакъв тампон отпред в дясно (не е носач) и един датчик на парктроника, който дефектира в началото още.Има малко по-друг проблем с нея - два пъти и крадоха страничните огледала (само стъклата вътре), посред бял ден в центъра на София... защо са им - представа си нямамКупето не се бели никъде, бутони и разни подобни са ОК.. все пак ми седи по-постно от на 4Ф-катаИначе мотора е чук, адски тих, много от рано се развърта и със 6 степенната ръчна кутия може да паднеш на 6/100 извън града.. стига да имаш нервите да караш толкова бавно Зимата и мига ESP-то на всяко тръгване, просто турбинката развърта адски бързо ... голяма кола, на размери почти колкото 4Ф и прилично поврътлива и послушна като за предно предаване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 17 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2011 Турбо бензин 120 коня Не знам въртящия момент какъв е, но тая кола няма да върви въобще!!! Вярно разхода ще е много малък, но пък вървежа ще е брутално недъгъв... лично мнение! Собствено тегло в кг 1440!!!Максимална скорост в км/ч 208 горе-долу! Предно или 4х4 търсиш, защото има разлика във вървежа? (ако с тоя мотор има quattro де)Защо те учудва? Пълнене чрез турбо, вече не се прави само за мощност, но и за въртящ момент, който прави двигателя много приятен за каране, дори в ниски обороти, икономия на гориво и т.н. Ползи има много, недостатъци, също има, но много по-малко от ползите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toledo Публикувано 17 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2011 имаше тема в А4 раздела, преди повече от година, колега от форума споделяше, че разхода е голям, а колата е тромава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 17 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2011 Колега, обърни се към колежката danish! Наскоро й дадоха временно една такава служебна и знам, че имаше доста негативни отзиви. Сподели нещо, че вървяла малко, но за сметка на това си похарчвала ячко. Пиши й на лично! Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danish Публикувано 17 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2011 Аааа, не си прав, съвсем не бяха негативни отзивите. Да не кажа, че си бях супер доволна от колата. Единствено, че е малко по-мудна, но зависи в сравнение с какво. Просто аз карам малко по-бързичко, но за спокойни шофьори с нормално каране си е идеална. До морето ходихме с нея и си изпреварвахме и разходъд беше приличен. Ама аз съвсем не съм критерий. При мен почти не е имало кола, която да ми дава нисък разход. Дори карах преди една А3-ка 1.9 ТДИ, под 9 градско не ми е слизала никога. Като я взе да я кара една колежка й даваше 6-6,5... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Komandira Публикувано 17 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2011 (Редактирано) Защо те учудва? Пълнене чрез турбо, вече не се прави само за мощност, но и за въртящ момент, който прави двигателя много приятен за каране, дори в ниски обороти, икономия на гориво и т.н. Ползи има много, недостатъци, също има, но много по-малко от ползите.Може, това не го знаех! Ама аз така не мога да пъпля по магистралата с 120 за да спестя 5 литра примерно Хора всякакви има, ако колегата обича икономичното и бавно шофиране-да, ама ако е като мене, не е за него тая кола!!!П.П.Колежке, ще споделите ли тая кола извънградско може ли да вдигне 180? И също така ми е интересно, като сте зад камион на 6та, за да го изпреварите до коя предавка сваляте? Редактирано 17 Септември 2011 от Komandira Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
insane Публикувано 17 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2011 (Редактирано) Ти голям тролей я изкара тази А4-ка. Вярно че това е най-слабия двигател, но да не може да изпревари спокойно, просто не е за хора състезатели, въпреки че след 1 чип много се променя колата като е толкова бавна. Като гледам би трябвало да е същото турбо като 160 коня за да и дават такова повишение на конете от МТМ, което според мен е преувеличено http://www.mtm-online.de/en/Audi/A4-B8/1-8-TFSI-88-kW-120-hp-front?FZID=A4B888&KIT=m3a4120215fcПрекрасно си ускорява като е чипосана Редактирано 17 Септември 2011 от insane Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alveks Публикувано 17 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 17 Септември 2011 (Редактирано) Аааа, не си прав, съвсем не бяха негативни отзивите. Да не кажа, че си бях супер доволна от колата. Единствено, че е малко по-мудна, но зависи в сравнение с какво. Просто аз карам малко по-бързичко, но за спокойни шофьори с нормално каране си е идеална. До морето ходихме с нея и си изпреварвахме и разходъд беше приличен. Ама аз съвсем не съм критерий. При мен почти не е имало кола, която да ми дава нисък разход. Дори карах преди една А3-ка 1.9 ТДИ, под 9 градско не ми е слизала никога. Като я взе да я кара една колежка й даваше 6-6,5... А като возене как се представя? И може ли да поддържа примерно 170-180 по магистралата?Ти голям тролей я изкара тази А4-ка. Вярно че това е най-слабия двигател, но да не може да изпревари спокойно, просто не е за хора състезатели, въпреки че след 1 чип много се променя колата като е толкова бавна. Като гледам би трябвало да е същото турбо като 160 коня за да и дават такова повишение на конете от МТМ, което според мен е преувеличено http://www.mtm-online.de/en/Audi/A4-B8/1-8-TFSI-88-kW-120-hp-front?FZID=A4B888&KIT=m3a4120215fcПрекрасно си ускорява като е чипосана Това е интересно, но гледам че този чип струва почти 4000лв. има и някакъв друг вид,който вдигал 45 коня дефакто 165 и струва 900лв., което мисля че е доста по прилично. А и данъка ще ми е стотина лева надолу . Редактирано 17 Септември 2011 от alveks Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 17 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2011 34к за кола с ръчка и малко ММИ? ...голяма кола, на размери почти колкото 4Ф и прилично поврътлива и послушна като за предно предаване.Абе ти виждал ли си я на живо, можем да си я сгънем в багажника и ще остане място ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 17 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2011 (Редактирано) Клименте, не си съвсем прав. Б8 е голяма кола. С 20 см. е по-къса от А6/4Ф, което е под една педя. С 4 см. е по-малко междуосието. Вътрешното пространство е също значително увеличено в сравнение с предните модели и е малко по-малко от 4Ф. Не е така това за сгъването. Б8 си е прилично голяма и в същото време не прекалено. Редактирано 17 Септември 2011 от daks Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 17 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2011 Колата въобще не малка.. пък даже и за размерите на Веско Вижте малко "сухи" цифри. Тази кола на размери е като А6 С5.. за някой хора не е нужно повече.Аз ако съм на колегата бих взел това БУБУ и още на следващия ден ще патувам към Варна и връщането ще ми отнеме 1 час по-малко от отиването Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 18 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2011 Окей, сигурно сте прави – на мен ми се вижда доста малка и компактна в сравнение с посочената.Всъщност проблема на С6 е, че не е маневрена, което се съмнявам да е така в В8 и това ми е основния критерий при сравняването.Освен това питайте си жените че 20 см хич не са малко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 18 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2011 Колата въобще не малка.. пък даже и за размерите на Веско Вижте малко "сухи" цифри. Тази кола на размери е като А6 С5.. за някой хора не е нужно повече.Аз ако съм на колегата бих взел това БУБУ и още на следващия ден ще патувам към Варна и връщането ще ми отнеме 1 час по-малко от отиването +1 Освен това питайте си жените че 20 см хич не са малко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 18 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2011 (Редактирано) Последно това дефорсирана версия на база 160-те коня ли е или мотора е с още по-малко турбо с идея супер ранно развъртане и съответно по-малък потенциал в по-високите обороти? Досега никога не съм виждал бензин с мах мощност на 3600об Редактирано 18 Септември 2011 от DLS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване