Riobg5 Публикувано 24 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2012 Ааа да, и моята го има, бях забравил (спрях да ползвам безключовото за движение). Колко съм тъп.Ама да се похваля пробвах колата тези дни няколко пъти до 200-210 км/ч, добре се държи.Само че се появява лека вибрация в шофьорския сенник (държа го отворен напред).Спокойно, след 220 км/ч се загубва хихихи.Шегувам се, не се сдържах. Ти сериозно ли се притесняваш за това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 24 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2012 Някой да знае колко е timeout-а, ако сгрешиш два пъти кода за security access-a? Вместо да чукна 11463 в CODING II, го въведох в security access-a, и като се усетих, че го правя в грешния канал бше късно. След това реших да пробвам на CODING II, ама ми даде, че трябва да мине някакъв grace time...Колко часа трябва да изчакам преди да пробвам отново, два не са със сигурност Само кода ми остана и съм готов с GRA retrofit-a. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 24 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2012 Спокойно, след 220 км/ч се загубва хихихи.Шегувам се, не се сдържах. Ти сериозно ли се притесняваш за това. Не, разбира се; лек неделен хумор беше :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 24 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2012 Някой да знае колко е timeout-а, ако сгрешиш два пъти кода за security access-a? Вместо да чукна 11463 в CODING II, го въведох в security access-a, и като се усетих, че го правя в грешния канал бше късно. След това реших да пробвам на CODING II, ама ми даде, че трябва да мине някакъв grace time...Колко часа трябва да изчакам преди да пробвам отново, два не са със сигурност Само кода ми остана и съм готов с GRA retrofit-a.Ами "grace time" по нашему означава " порядъчно време" или бая време. Предполагам трябва да преспи и да е ОК на другия да си довършиш ретрофита.***Аз пък днес си оправих един теч в краката на шофьора, който се получаваше само при обилно поливане на колата с вода. Проблема беше в едно извадило се уплътнение в задната част на кутията през която минават кабелите към двигателя - точно до моторчето за чистачките. Получава се при невнимателно слагане на капака на тази кутия. Добре че го оправих защото е покапвало точно над буксите с кабели, които идея си нямам за какво са, но явно не е имало последици. Използвах и почистих идеално от шумки и клечки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 24 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2012 Ако до 1-2 дни не ми се отключи функцията, ще отида някъде да ми презапишат софтуера на компютъра...При мен на старата кола (3.0tdi) от това гумено уплътнение ми се напълни кутията, където е ЕКУ-то и оттам релето за подгрева и 5 свещи изгоряха... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 25 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2012 Какво е GRA retrofit? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ggatwo Публикувано 25 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2012 (Редактирано) Geschwindigkeitsregelanlage - GRA http://www.volkswagen.de/de/servicezubehoer/VolkswagenOriginalTeile/original_teile/geschwindigkeitsregelanlage.html...или допълнително монтиране на темпомат. Редактирано 25 Юни 2012 от ggatwo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 25 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2012 Ясно,аз искам следващото, Adaptiv Cruise Control или по известно като дистроник Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 25 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2012 Аз пък нищо не искам :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 25 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2012 Аз пък приключих. Тоя дистроник е голяма дрисня Аз мразя да има някой пред мен камо ли да го следя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 25 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2012 Вярно се не е от използваемите екстри, но понякога се налага Доколкото знам е труден за поставяне и нагласяне.По ме блазни безключово и налягането в гумите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 25 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2012 (Редактирано) Според мен най-хубавите екстри на А6 са спортните предни седалки, BOSE аудиото, самозатъмняващите се външни и централно огледала, парктроника с визуална функция, навигацията с цветните дисплеи MMI + FIS, защото се четат отлично.Това от практична гледна точка, иначе от визуална и комфортна колкото повече, толкова по-добре. Да се похваля, онзи ден карах най бързия дизел на който съм се качвал, a и най-хубавото БМВ.535D individual с чип! На Страхил (Baholino) от форума е и е само на 78000км 2005-та година.310 коня и близо 680Нм. Този въртящ момент как мачка гърба не е истина.....Освен че върви като самолет, много ми харесаха уникалните седалки с множество ел настройки + вентилация + масаж и добре четящите се уреди. Много по семпли и малки са от тези на 4F, но са отлично четими и привличат вниманието. Вентилацията на седалките в тази жега както бях по тениска и къси гащи определено са безкрайно удобство. Няма потен задник и гръб!Супер кола е това като цяло! Бял кожен салон + пияно лак и всичко останало черно. Много стилна комбинация. С големия 16:9 цветен дисплей който стои на черен фон и само информацията контрастира. При ауди фонът е много по-шарен. С прожекция на предното стъкло, която е невероятно удобство и се чете с лекота ( на погледа към пътя ти е с плътен оранжев цвят). Губиш нужда да гледаш уредите, особено полезна е когато навигацията те води!Стойката вътре е накакси по-ниска от тази в 4F, а стъклата са по-големи. Отзад има странични щорички дори на триъгълните стъкла на вратите. Воланът е ел. и като седнеш и запалиш слиза надолу буквално над коленете ти. Лостът на скоростите е като джойтик, малък и го хващаш с цялата ръка. Централната хоризонтална конзола е много яка. Имах чувството че съм в болид някакъв. После като си отвориш вратата воланът се връща нагоре, за да ти освободи място да слезнеш. Бутоните на климатроника облицовани в алуминий и не изглеждат грозни като обикновените. Обяче пияно лакът ми обра точките, понеже закрива всички свободни пространства, които винаги са ме дразнили в E60. Тук изглеждат като някакви дисплеи na standby и отразяват други обекти. Уникално е. Управлението е тежко, воланът е малък и супер дебел. Спортна кола отвсякъде.Въобще не изглежда като другите E60-ки, но такова изпълнение за първи път виждам. Редактирано 25 Юни 2012 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 25 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2012 +1 за гласови команди. Ако се поиграе предварително и се запаметят определени тагове става върха. Докарва го малко на Siri Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mad.max Публикувано 26 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2012 Как да разбер дали ми се затъмняват страничните огледала? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 26 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2012 (Редактирано) По края на стъклата им има ивичка 0,5см някъде, която се отличва от останалата огледална част - това са сензорите.Ивичката стои или малко по-тъмна или малко по светла в зависимост дали огледалото ти се е самозатъмнило.Ето тук се вижда ивичката Редактирано 26 Юни 2012 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wasaby Публикувано 26 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2012 Препоръчайте сервиз в София, опитни с климатичната система на а6, да прегледат, да допълнят фреон и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 26 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2012 Стенли в Горна Баня - в климатичната част на 4Ф няма нищо особенно... а и съм ходил 2 пъти при Стенли и е много точен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wasaby Публикувано 26 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2012 BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 26 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2012 Стенли в Горна Баня - в климатичната част на 4Ф няма нищо особенно... а и съм ходил 2 пъти при Стенли и е много точенЗа какви пари говорим, че мисля да заредя профилактично климата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 26 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2012 (Редактирано) За какви пари говорим, че мисля да заредя профилактично климатаЧестно казано не си спомням от миналата година, не беше някаква скъпотия.. 30-40 лв. максимум Редактирано 26 Юни 2012 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 26 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2012 Колегата Дани-Д е изключително добър специалист по климатици.За съжаление е чак във Видин,но си заслужава някоя разходка из България да се съчетае с диагностика и евентуално дозареждане при него.Аз съм му клиент от 6 г.,при наличието на поне 10 майстори във Враца.Иначе,доколкото аз знам,желателно е климатикът да се профилактира веднъж годишно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 26 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2012 Последно да попитам, ако свържа клемите на акумулатора със зарядно устройство 5АЧ, по начин такъв, че без да снемам акумулатора от автомобила, има ли риск да изгоря някой модул по електрониката?И още...простете за въпроса, но....ще купувам комплект свещи за моя двигател, водна помпа и т.н. та интересува ме, редът на работа на Порше София запад, такъв какъвто е в Мото Пфое ли?В смисъл, отиваш на централната каса, заявяваш артикул, фактурират го, плащаш и си го взимаш..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 26 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2012 Колеги, сега чета, чета ...и пак чета форума и какво излиза.....Доста мнения потвърждават твърденията на ,,уж разбирачите" за ,,крехките А5 4F"...като чета някои мнения за проблеми с имобилайзер и другите електроники и изтръпвам, защото карам старо 4F===До там съм стигнал да ме е страх да си заредя акумулатора....Толкова ли са зле тия коли????Хм на който и да кажа и се похваля с 4F, все едно и също в отговор насреща....,,Много ги продават, защото им е непосилно скъпа поддръжката".....,,Ще ти съдере джоба", ,,проблемни електроники", за капак ,,крехки коли"......... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 26 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2012 Стига с тия драми бе човек... зареди си смотания акумулатор, нищо няма да се взриви ако зарядното е ОК Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 26 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2012 Стига с тия драми бе човек... зареди си смотания акумулатор, нищо няма да се взриви ако зарядното е ОКВеско, не са драми ! Зачети се по авто-форумите ...Че и тук има критика към модела...Колкото е харесван модела А6, толкова е и оплюван и мразен....Много противоречиви мнения...За мен ясно..удовлетворява ме...Сутринта изминах вмного удобно и комфортно над 400 км,свърших работа, върнах се в София ,че и отидох на работа.........Без умора и напрежение...колата е много удобна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts