Jump to content

Как постигнах 4 лв. /100 км с В3 на газ!


Recommended Posts

  • Отговори 279
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

1. - Колега - и когато си пътувал в чужбина така ли си карал?

2. - Ти не си за Бензинова кола - Ти си за Дизел

3. - Тъй като каза че си от Пловдив - я кажи кога излизаш и се прибираш аз да си седа в нас :)

И накрая ми се струва че това твойто не е нормано :):bia::D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

. - Ти не си за Бензинова кола - Ти си за Дизел

Моля моля,аз и куп хора са с дизели но не правим така. :)

Въпроса не е дали е дизел или бензин, а кой се ебава. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Описаните начини за пестене на горива са опасни и без да имам случай да се убедя лично в това - се отказах още като млад шофьор :

-на път за Враца изключвах двигателя на 2-я тунел и стигам до Ботевград..., но определено имаше прекалено много тръпка и напрежение - та затова се отказах т.к. проблема е най малкото че сервото работи на 70-80% а спирачките както сам каза г има 3-4 пъти и пак не на 100%.

И аз ми се иска да карам градско 7-8, но имам 12-13л. и то на бензин..., а ако искам икономия ще си взема опел.

извънградско имам разход 6.00 при скорост 90-100км/ч. (изпробвано) така че да спестя 0.5-1л. а да се претрепя - благодарско - ама не .

Единственото което си позволявам и то не винаги е да гася на сфетофари за около 50 и повече сек. и да спирам с двиг.спирачка отдалеч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

. - Ти не си за Бензинова кола - Ти си за Дизел

Моля моля,аз и куп хора са с дизели но не правим така. :)

Въпроса не е дали е дизел или бензин, а кой се ебава. :bia:

Liubo,

идеята за Дизела ми беше следната :

да кара автомобил с такъв двигател за да не прави такива луди неща...и отделно няколко пъти споменава за Биодизел за което съм чувал доста добри неща...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това беше в кръга на шегата. :):bia:

П.П. Днес чух че още 1-2 фирми искат да разработват завод за био горива в района на Козлодуй от рапица.Отделно има във Видинско.

Редактирано от liubo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това беше в кръга на шегата. :)  :bia:

П.П. Днес чух че още 1-2 фирми искат да разработват завод за био горива в района на Козлодуй от рапица.Отделно има във Видинско.

В Пловдив има човек който произвежда Биодизел.И каза че в България трудно се намира отработено Олио понеже в ресторантите само се "ДОЛИВА" затова внася от Гърция...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления колега!Този стил на каране наистина дава значителна икономия на гориво.Аз също съм от Пловдив и вероятно от мен си го видял.(все пак аз съм го измислил) :bia: Достигнал съм такова майсторство,че се прибирам от Пампорово по този начин,без другите участници в движението да разберат и без предпоставки за ПТП.В крайна сметка се отказах от тази практика,защото причините са няколко.Aмортизацията на колата е по-голяма(контактен ключ,съединител,скоростна кутия).Умората върху теб е в пъти повече.Липса на удоволствие от карането.Ауди(аз съм с vw)са създадени,за да се карат с кеф!При загасен двигател спирачките са по-слаби(въпреки мекия педал за 3-4 натискания).Пуснати консуматори при неработещ двигател ти съсипват акомулатора(поради липса на зареждане).

Допускаш грешки и при самото каране и подготовка на автомобила.Производителите на гуми и леки коли дават максимум 2.5 атмосвери на нови гуми.Когато се спука гума при 3 атмосвери,тя гърми,а при 2.2-спада постепенно :)(при скорост 90км/ч.,тази "малка"разлика е УБИЙСТВЕНА!)Най-икономичната скорост е 85-90км/ч.(казва го завода производител).Ускоряване от 60км/ч. до 160км/ч. дава според мен повече разход,от постоянното поддържане на 90км/ч.(освен това изразходваш съединител,скорости,сили).

В крайна сметка това поведение на шофиране(не го отричам),трябва да бъде в рамките на РАЗУМНОТО!Идеалното място за целта е София-Пловдив,след тунела(примерно)

Добра икономия на гориво дават лагерите на колелетата.Трябва да са добре центровани и смазани с бързооборотна грес.

В завършек ще те приканя да правиш това,само когато наистина си на зор.За някакви миризливи 2-3лева не си струва главоболията и риска.Обикновено на пръв поглед евтиното,в крайна сметка излиза скъпо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък имам още по радикална технология ... Вадя двигателя, слагам го в мазето и си купувам или кон или кучешки впряг ... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Това добре ама зимата знаеш ли колко сложно ще ти бъде с горивото, а и няма да можеш да го измъкнеш от топлия "гараж" :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва ако не некъф ташак, аз си режем главата.Иначе тоя е малоумен идиот, който трябва да се линчува.Е от такива мизерни, дребни душици сме на това дередже.Както се пее в една песен "мишки срещу мене църкат".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.П. Днес чух че още 1-2 фирми искат да разработват завод за био горива в района на Козлодуй от рапица.Отделно има във Видинско.

Биодизел

Биодизел продават "Темпо" по 1.67

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такава инвестиция ми се струва много добра.Освен постигането на сравнителна независимост от вноса на петрол,би помогнала много на развитието на селското стопанство.При огромните пустеещи площи у нас и недоимъка по селата ще е от огромна полза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе вие майтап си правите ама тази тема я прочетоха 376 човека които вече се втурнаха да пробват "метода" по всички дестинации.

То майтап, майтап ама на гол ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

казаха ми че целия vw форум се изсипал тука да чете темата. А и тя е станала много известна из internet прространството :)

и форума на рено :(http://www.renault-bg.com/forum/viewtopic.php?t=12295 :bia:

Абе купон да става :)

ПС: Абе къде е Сиса :?

Редактирано от i_kotev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво_Котев:Гледам че си се изказал за тегленето там.Не е вярно това дето казваш за тегленето на 4-та или 5-а.Няма приток на гориво, защото помпата не работи,а мотора се върти и ти работи и сервото, и хидравликата.За теглещия също натоварването не е кой знае колко по-голямо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...