robobug Публикувано 25 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2012 по твоята логика, с тези няколко хил лв годишно разходи и допълнителни В примера условните 100лв са 1-2% от общите разходи и не може да са определящи при избора между 3.0Т и 3.0Д. Другото от поста ти не го разбрах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toledo Публикувано 25 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2012 1500лв годишно разлика въобще не са 1-2%, може си смениш калкулаторане ми се изброява кво точно може да направиш с допълнителни 1500лв годишно, предимствата на 3.0Т, които за теб са супер важни, мен лично не ме вълнуват Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 25 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2012 Все още не съм прочел дори за едно маловажно предимство на 3.0Д пред 3.0Т.Няма да слизам на ниво бакалски сметки, но разходът на такъв автомобил е последния разход по такъв автомобил . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toledo Публикувано 25 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2012 това е лично твое мнение, явно ти си с миризливата бутилка в багажника заради удоволствието от шофирането Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 25 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2012 (Редактирано) това за разхода (на гориво) е ясно. Дай да видим сега какви други предимства има 3 литровия дизел пред 3 литровия бензин. Както и да го въртим, май нямапредполагам дизелът на висока скорост е по-тих от бензина. С това предимствата му свършват.Изборът опира до малко повече мощност или малко по-нисък разход.Въпрос на нужди. И двата двигателя вървят добре и двата не харчат много за класа си.Разходът на гориво ти е безусловно предимство, т.е. караш не караш, даваш газ, не даваш газ дизелът пести, а бензинът харчи повече от него. По-доброто ускорение и максималната скорост е условно предимство - трябва да цедиш колата , за да го извлечеш.....защото бензинов мотор така върви - като го цедиш. Дизелът и с леко газ и с пълна газ е почти все тая - имаш си максимално ускорение.При определени условия дизелът с по-високия си въртящ момент догонва бензинката. Примерно при ниски обороти. Въпросът е, че ако набримчиш газта бензинът ще ти даде повече мощност и динамика.Тук, ако не си някакъв отявлен фен на едно от двете горива може спокойно да си прецениш кое ти е по-важно. И ускорението и разходът варират и трябва само да ги приемеш в някакви граници. Няма как и двете да са ти максимално сгодни. Винаги ще има по-бързи и по-икономични от теб. Търсиш си своята кола и двигател ама с такъв голям избор е доста трудно. Трябва и повечко каране за добра преценка. Каталожните данни са бошлав работа....Разходът на гориво много често е основен разход, а не последен разход. Зависи от карането естествено. Редактирано 25 Февруари 2012 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 25 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2012 Искаш нисък разход -> дизел Искаш кола -> бензин. Направо изчерпа темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 25 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2012 Искаш нисък разход -> дизел Искаш кола -> бензин.Така си е!Кофтито е, че почти всички искат нисък разход. Някои са склонни да се метнат на дизел, други да сложат газова, а трети разходът на гориво не ги интересува. Последната група им викат милионери или бизнесмени....а, да има и още една група - такива, дето се правят, че не ги интересува разхода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
outlaw... Публикувано 25 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2012 Автора на темата е написал, че не го интересува разхода, значи няма смисъл да взима дизела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 25 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2012 Ако оставим настрани болната тема с проблемите аз така ги виждам нещата:ДизелПлюсове - Имаш сила много под 2000об, върви с малко повече лекота от някои бензинки без даване на много газ, може би шума който прави е с една идея по-независим от оборотите за разлика от бензина където се увеличава леко на обороти. И разхода може би.Минуси - Ужасния тракащ шум! И вибрациите който не се вързват с класа на колата. След 120 ми се струва по-бавен отколкото се очаква дизела? Неравномерното разпределение на тягата по оборотите, за което Влади говореше в една друга тема БензинПлюсове: Несравнима тишина и липса на вибрации, по-плавно пълнене на оборотомера, звука на бензинов мотор дори в купето няма нищо общо.Минуси: Разхода и по-малката тяга в диапазона където се кара нормално (бавно в ниски обороти) колата, но това е наистина бял кахър Ясно е че който не може да се примири с някоя от точките всичко останоло става безмислено! Финансовия въпрос не на дневен ред защото такава кола не се купува и поддържа с последни сили. В 90% от случаите ако не можеш да си позволиш да караш бензина вероятно няма да можеш да си позволиш и алтернативния дизел в същото купе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 25 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2012 И като сложиш компресор и ФСИ на бензина + опростена газоразпределителна система + алуминиев блок..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 25 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2012 (Редактирано) Това А7 TFSI, което карах си набираше от ниските обороти без проблем. Няма никаква турбо дупка. Мотора е много тих и вътре не се чува нищо. Разхода на гориво ми е най-малкия проблем, защото от както взех фордчето на жената, аудито не се кара градско. Кара се от време на време, колкото да го разтривам. А и както знаете и към 4.2 се захласвам, но там е друга бира с разходите. Наистина няма много хора с този двигател и събирането на инфо е доста труден процес. Даже почти невъзможен. Освен да питам Йово, той би трябвало да знае най-добре. Но като съм си говорил с него винаги ми е казвал да избягвам бензиновите на ауди, даже и 4.2 заради покритието им и калпавия бензин, който се продава в БГ. Сигурно това важи и за 3.0 TFSI.Всички тук наблягате основно на разхода на гориво. Не мисля, че с пробег от 10-15к км годишно, ще има кой знае каква драма. Е верно, дизела ще е по-икономичен, но не това е определящо в случая. Както и, че бил шумен и имал вибрации на празен ход. Това ама хич пък не ме бърка. Даже ми харесва, как си мърка като коте. В последните години дизела се разви доста и доста от детските болести ги няма в новото поколение. Не знам обаче как стои въпроса с 3.0 TFSI. Основно се притеснявам за проблеми с горивната система и двигателя. Примерно горивната помпа, бобини и т.н. Всъщност всяко хипотетично отваряне на двигателя би ме отказало от този двигател. Това обаче важи и за дизела с пълна сила. Единствения факт, който ме успокоява е, че със сегашния ми дизел съм нямал никакви проблеми. Разхода бих казел, че е приемлив като за 225 коня. Среден до София ми даде 8.7/100. Но си похапва като го настъпваш. Скорости над 160 не може да падне под 9.5-10/100 магистрално. Факт е, че дизела може да бъде много икономичен, но може да харчи и като бензинов. Разликата е вече в тягата при двата двигателя. Може би ще трябва да си наема едно 3.0 ТФСИ за 1 ден и да видя. Всъщност това е много добра идея. Другото, което забелязвам, че един бърз поглед на обявите показва, че бензин-дизел е 1:2 в ползва на дизела. При еднакви критерии за дизела излизат двойно повече оферти. Още нещо, новия дизел 313 коня се предлага на същата цена като на 3.0 ТФСИ. Дразнят ме обаче няколко неща в новата 6-ца. Едното от тях е средната конзола. Старите 4F, капачето под подлакътника е дървено или в стила на останалите. При новата това е евтина пластмаса, която се поддържа много трудно, защото има пори. Второто нещо, което ме дразни е факта, че лайстните на таблото и централната конзола са отделна екстра. Тоест може да имаш дърво на таблото и вратите и алуминии на централната конзола. Това е супер изнудващо от страна на ауди и предполагам, че ще има доста такива коли с не правилно поръчани конзоли. Третото нещо е, че на S-line пакета липсват халогените долу под фаровете. Ако ги има изобщо, то те са екстра предполагам. Тъпото в случая е, че Coming/Leaving Home екстрата е супер удобна вечерно време, а този S-line пакет губи чара на екстрата. Следващото е подгряването на задните седалки. Тази екстра върви с 4-зонен климатроник, което в общия случай си е направо изнудване. Не може да имаш подгряване отзад ако нямаш 4-зонен климатроник. Та на фона на всичко това се замислям дали новия 4G (ако изобщо мога да си го позволя), ще ми пасне на комфорта, който имам сега в 4F. Единственото хубаво на новата 6-ца е, че са сложили вентилация на седалките, която върви само със спортните седалки до колкото си спомням. Но най-много ме радва панорамния шибедах на Avant-а. Това е просто разкошно, особенно ако си някъде из Австрия. Там всичко е толкова зелено, че ти е кеф да гледаш природата. На фона на всичко изказано искам да подчертая, че искам кола, която да не ме остави на пътя и да не мисля, какво ще трябва да поправям по нея. Все пак цената не е малка, а след изтичането на гаранцията всичко може да се случи. Редактирано 25 Февруари 2012 от sky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 25 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2012 Доколкото разбирам покупката на колата е за имидж...Каквото и да си купиш няма да е грешка...За 10 000 км годишно не виждам какво толкова ще се счупи или да се достигне до някакви колосални ремонти на кола с пробег до 100 000. Демек грабвай колата, която е по-запазена, на по-добра цена и с повечко екстри! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAHOLINO A4 TDI Публикувано 25 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2012 При пробег от 10к км годишно, и условието че рахода не е от особено голямо значение, бих се насочил към S6. И ще караш кола която наистина върви, и ще изпитваш мнооооого по-голямо удоволствие от 3.0 бенз/дизел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 25 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2012 Да, но новото S6 още не е в продажба Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 26 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2012 Третото нещо е, че на S-line пакета липсват халогените долу под фаровете. Ако ги има изобщо, то те са екстра предполагам.Май няма халогени, защото на тяхно място са датчиците на.... не мога да се сетя в този час името на системата за автоматично управление и спазване на дистанция. Иначе изглеждат точно като халогени, само дето не светят. Предполагам халогените са в самия фар сложени. Това за А7 говоря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asenovb Публикувано 26 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2012 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 26 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2012 (Редактирано) Това А6 ли е или А7? S-line пакета на А6 няма халогени в бронята стандартно.Горното не е S-line пакет.Ако има халогени, то те са екстра за S-line пакетаЕто и без S-line пакетаА това е S-line с халогени. А сега де Ето Avant S-line с халогени Редактирано 26 Февруари 2012 от sky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asenovb Публикувано 26 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2012 A7 3.0TDI, не е с-лайн.Имам още сними, ако желаете мога да ги приложа- екстериорни и интериорни!Не ми изглежда да са халогени, между другото или ако са защо са черни?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 26 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2012 (Редактирано) Виждате ли от Ауди какви са гадни. Сега в новата 6-ца S-line пакета освен предната броня, вече и праговете са други както и задната броня. Броните може да ги смениш, но праговете абсурд. Вижте как са по издути праговете и си излизат с такава форма от завода, а не е ласйтна някаква, която се залепя. Редактирано 26 Февруари 2012 от sky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAHOLINO A4 TDI Публикувано 26 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2012 Това за праговете не е много сигурно. Може и да може да се сменят, но това ще се разбере като се види на живо, така по снимка не може да се прецени. При БМВ Е60 също изглежда все едно не могат праговете(при М пакет) да бъдат сменени, но като чета по форумите се оказва че могат да се сложат М(макет) прагове на обинковен модел. Та, може и същото да е при S-лайн-а при Ауди А6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 26 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2012 (Редактирано) Адаш, Ники ти каза вече за халогените - ако има то те са сензори за дистроника.Праговете също се сменят, има и за нашите 4F-ки подобни раздувки Редактирано 26 Февруари 2012 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 27 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2012 Ееее вие ме утепахте с тоя дистроник. Мисля си, че може да има сензори за самите фарове, но не и за ACC. А защо на обикновенна броня има халогени, а на S-line не? Нещо не ми се връзва тази новата им 6-ца с екстрите.За моя жалост в порше нямат бензиново под-наем. Явно ако ще е бензиново ще е на сляпо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 27 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2012 Колега според мен разумния избор е 245к.с дизел.Последните 20г. Ауди правят по-добри дизелови мотори от бензинови.Ако се замислиш от ц4 до 4ф ако зададеш подобен критерий бензинките рязко отпадат.Аз не съм карал тези мотори, но чета доста, въпреки, че аз карам бензинов мотор макар и архаичен съм за дизела.Но ако колата не е Ауди то има създаден мотор точно за теб това е 5.5 атмосферен въплъщава всичко, което описваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
msi200 Публикувано 27 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2012 (Редактирано) +1 за 4.0TFSI или за тоя новия дизеляк 313 коня Тва 3.0 бинзин нито ще върви много, нито ще харчи малко, а и не е мотор за европа(според мен). И ще иска 98, дето е по-скъп и от нафтата. Редактирано 27 Февруари 2012 от msi200 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JRushmore Публикувано 28 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2012 (Редактирано) Ако наистина се купува нова кола разходите м/у 2та мотора сметнати на годишна база предполагам, че са смешни на фона на обезценката на колата+застраховки+такси+годишно обслужване. Проста сметка - за първите 5 години ще загубиш над 60К (ДА! 60 000 лв.) само от обезценка и каско. Ако наистина разполагаш с ресурсите най-вероятно вече го знаеш. Нова кола има смисъл (икономически) само ако и направиш над 40 000км на година. В този ред на мисли избора зависи само от субективните фактори удоволствие+компфорт.За моторите - на мен един дизел не може да ми даде кефа, който бензиновите мотори предоставят. Говоря след 2ра предавка. Ако не ми пука за 20 000 лв за кола на година, винаги бих избрал бензина - колкото и спокоен шофьор да си все някоя вечер ще му издредиш до поне първите 4 предавки и ще се прибереш с много по-невероятна усмивка, за която само ти си знаеш причината. Ако някога си притежавал кола, с която на слагаш 4та след 160 знаеш за какво говоря(предполагам, че всеки във форума го правил). Дизела върви на 2ра, 3та горе-долу - после? (лично усещане на 2 бр. 530 XD E60)Относно разходите за колата, това какво ще се счупи, бобини и т.н. - когато гумите ти струват над 400 лв парчето не мисля, че 1000-2000 на месец би трябвало да са кой знае какво, ако възникнат проблеми. На една нова А8 конторлния модул на въздушното окачване се прее*а и въпреки гаранцията струваше над 4000 лв... Да не говорим като я откраднаха и застрахователя бавеше плащането, лизинга вървеше с месеци...Ако съвсем се издребнят нещата - дори нещо дребно като запушен или скъсан маркуч м/у всмукателния колектор и картера води до забавни разходи, които не се покриват от гаранцията обикновено. Не вярвам на нова кола, собственика да се опитва сам да диагностицира проблема, независимо от марката на автомобила. Причината обикновено е калпаво гориво и сажди натрупвани 2г. - констатацията - авариен режим и загуба на мощност (тук визирам др. марка, но примера е илюстративен)... Ако човек наистина толкова обича колите или не го бъркат разходите свързани с такъв автомобил би трябвало да избира САМО със сърцето си. Разликата във въртящият момент м/у 2та мотора е едва 60NM в полза на дизела, което подрепя тезата. Ако смятаме парите и какво ще се счупи всеки ще кара Голф 3 1.4 на газ... Редактирано 28 Февруари 2012 от JRushmore Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts