Jump to content

Дойде края на досадното тропане по предницата на Б3, Б4 и купе!!!


koko60

Recommended Posts

Мите - нищо против, брат. Прав си, аз съм добър в изнамирането на части, ти си добър в железарията и тн. Предполагам ще го бъде това, обаче проблемът с проблемния лагер се решава с истински лагер. Да се сменя цялата конструкция едва ли е необходимо.

А и забележи, че е ползвана почти 30 г тази конструкция без изменение.

Това говори много!

Не се решава с истински лагер! Разгледай хубаво схемите в първия пост!

Лагера е аксиален. Поема натоварване в едната посока. В другата не. Гривната просто е карбована с една ламаринена обвивка колкото да не изпадне. Няма как в ненатоварено състояние да няма хлабина - голяма или малка, дори и да е не знам какъв истински лагер.

А лагера от голф не хлопа, не защото е от голф или е истински, ами защото лагеруването е осъществено по различен начин от този на Б4.Пак казвам разгледай първия пост, може и да разбереш същината на разликата, която не е нито в тампона, нито в лагера, а е в начина на лагеруване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 535
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Много се палиш!

Първо усилено Боге няма, има само на Лемфьордер такъв вариант, второ и 100 000 км са малко ако имаш изобщо идея как се развива един автомобил, как се изпитва и тн. А ти явно нямаш, защото локомотвите работят милиони км и по 40-50 години се използват, от което също явно нямаш понятие.

Пак казвам - решили сте, направили сте, но минете някакъв сериозен пробег и тогава се радвайте на успех. Иначе е същата работа като на тези дето са си решили проблемите по окачването на А4 с китайски носачи от немския Ибай. Демек решили са го за 5 000 км. После е тотал щета. На 10 000 нов комплект. Да не стане и тук така.

Не се решава с истински лагер! Разгледай хубаво схемите в първия пост!

Лагера е аксиален. Поема натоварване в едната посока. В другата не. Гривната просто е карбована с една ламаринена обвивка колкото да не изпадне. Няма как в ненатоварено състояние да няма хлабина - голяма или малка, дори и да е не знам какъв истински лагер.

А лагера от голф не хлопа, не защото е от голф или е истински, ами защото лагеруването е осъществено по различен начин от този на Б4.Пак казвам разгледай първия пост, може и да разбереш същината на разликата, която не е нито в тампона, нито в лагера, а е в начина на лагеруване.

Ясно е, че принципа е различен, но не съм сигурен колко ще изкара това. Така че, покарайте 2-3 г ако изръжи и после ще се радвате на успех. Засега сте само в пробен период поне за мен.

И при положение, че има доста коли с нетропащо окачване смятам, че проблем няма никакъв в оригиналната конструкция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

gsb да още сме в пробен период zustimm.gif това че някой хора не вдяват от тези неща и не им прави впечатление не значи че всичко е наред zustimm.gif другото е че белите държави карат по пътища а ние по кратери и това се усеща wink.gif и последно с това изменение предницата става доста по стегната от това което е била zustimm.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно е, че принципа е различен, но не съм сигурен колко ще изкара това. Така че, покарайте 2-3 г ако изръжи и после ще се радвате на успех. Засега сте само в пробен период поне за мен.

И при положение, че има доста коли с нетропащо окачване смятам, че проблем няма никакъв в оригиналната конструкция.

Колега не мисля че се изказваш на място и правилно след като дори не си се допрял до проекта или качвал в кола в която е вече реализиран . Извинявай че ти го казвам но според мен имаш право да даваш оценка след като си се допрял до теста . А иначе мнението ти че не хлопат ЕПА явно нещо или са били с чисто нови тампони Б4те или музиката е била прекалено силна ,аз затова неспирам да сменям такива тампони в сервиза понеже са добри и перфектни (да но само за 3 мес) и после айде пак на нова сметка. А иначе мога да кажа че няма смиъл от обяснение и говорене качи се в така направена кола и после пак ще говориме , или дори е покарай да видиш колко по различно е усештането и стъпването на пътя и в завоите . А иначе щом няма проблем с тези коли и не е инжинерна грешка ВСИЧКИ В ФОРУМА и мои познати СЕ ОПЛАКВАТ и им е дошло до гуша :gruebel: :gruebel: .

А що се отнася до изпитанието мисля че няма нужда от години а от километри защото аз навъртам толкова километра колкото няколко хора взети заедно за години , мога да кажа че по пъти където съм минавал ще ти изпадна пломбите и ще ти се разбият каманите в бъбреците а колата тиха , и стъпва идеално . Щото аз за една година правя над 60к . км и повече понякога дори и да не е с личната ми но на хора които правят 10к . км на година това са 2-3-4 год . без проблем а :rolleyes: или се бъркам нещо .

Както и да е КОКО вече има още попълнения в проекта и приятелчетата са супер доволно и направо немога се отърва от тях . Само :bia: :bia: :bia: :bia:

п.п Даже има вече направен проект на ауди 80 б4 1.9TDI със спортно окачване което е вече наистина изпитание но разликата е налице и то пича немое му свалиш усмивката от лицето.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ми е баш мисълта, макар да смятам, че една умна глава едва ли е по-умна от екип инженери в Германия и то преди повече от 20 г когато нещата се правеха да са вечни.

Леко си е объркал, първо на моята Б2 съм с обикновени тампони и отпред и отзад и няма никакви грижи, и то от 5-6 години, когато ги сложих.

Второ колата на колегата е с усилен Лем и не се чува нищо - това е правено преди 2 г.

Така, че много добре знам как вози Б4 и изрядно заводско окачване. Затова казвам, че правите безмислено нещо, но вия явно сте по-учени от Инголщадското проектантско бюро. Само се чудя, как не са паднали самолетите на Луфтханза. Може и там да има някой друг мозък да прави подобрения на префектни неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леко си е объркал, първо на моята Б2 съм с обикновени тампони и отпред и отзад и няма никакви грижи, и то от 5-6 години, когато ги сложих.

Второ колата на колегата е с усилен Лем и не се чува нищо - това е правено преди 2 г.

Така, че много добре знам как вози Б4 и изрядно заводско окачване. Затова казвам, че правите безмислено нещо, но вия явно сте по-учени от Инголщадското проектантско бюро. Само се чудя, как не са паднали самолетите на Луфтханза. Може и там да има някой друг мозък да прави подобрения на префектни неща.

Ауууу ГУЕМ СИ БАТКА извинявам се за моята нобразованост - наистина немое ти кажем нищо .... Явно всичките хора и познати и колеги , и съфорумници предниците им са с фалшиви части , некадърно направени или пък са с евтини части и затова им топуркат колите :respekt: :respekt: . Мисля че видеото което бе постнато говори само по себе си аз само мога да замълча спора е безмислен . А иначе пък само мога да кажа че на колата ми боклуци не са слагани и е пробвано абсолютно всеки вариант - тампони от порше ауто , тампони от колеги тук в форума оригинални - смиля ги за норматив но явно инжинерите в инголщат са безсмъртни и извънземни че нямат пробиви в конструкцията :flehan: :flehan: :flehan: :flehan: или пък пак ще стане дума за пътищата ни - е да няма такива но защо ли се питам голф 4 или ауди А3 с този тип окачване нямат този дефект :gruebel::unsure: .

А що се отнася до Самолетите им никой не отрича че са на ниво но има и къде по напред от тях .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затова казвам, че правите безмислено нещо, но вия явно сте по-учени от Инголщадското проектантско бюро. Само се чудя, как не са паднали самолетите на Луфтханза. Може и там да има някой друг мозък да прави подобрения на префектни неща.

Ами щом това окачване е няква извънземна разработк за теб ОК защо тогава не правят всичкте Аудита по този начин..........баси хора те акъл нямат steinigung.gifhelp.gifhelp.gifhelp.gif и кво общо имат самолетите тук gruebel.gif Когато направиш точно това което ние сме направили и се увериш в неизправноста тогава пиши пак.Мммммм сега се сетих idea.gif притесняваш се че ще спрат да купуват от теб тампони за Б4......ясно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е те тези дето веднъж са купили са спрели да купуват! Нали държат по една камара време! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ама сигурно не си ги купил от правилното място и за това дрънчи! :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току що разбрах, че и самолетите на Луфтханза минават на тампони от Голф4 - нова разработка!

Като стана дума за самолетите на Луфтханза...

Преди 2 години и кусур си купих цял комплект окачване на Meyle-HD.

Страховити суперлативи!

56afd71f4dd38a75f44653bfa5a78204.JPG

И преди 2 седмици свалих всички кокали.

Ами, 1/3 бяха леш за под 2000 км...

Та, толкоз за Луфтханза... steinigung.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много се палиш!

второ и 100 000 км са малко ако имаш изобщо идея как се развива един автомобил, как се изпитва и тн. А ти явно нямаш, защото локомотвите работят милиони км и по 40-50 години се използват, от което също явно нямаш понятие.

Па

Образно казах за влака,и те Аудитата на по 500000км ти ми говориш за 100000км за изпитание на ''идеята'' която нали се сещаш че е от руски сайт и има бая навъртяни километри от тези който са я осъществили или пък ти и на руснаците на вярваш,абе човек влез в час малко ....оооо ама тя работата ясна добре ай ще направим така ти ще ми дадеш от твоите не тропащи супер оригинални и незнам си какви тампони и ще ги сложа обаче ако пак тропат .....ще ми платиш ремонта и тампоните ,ако пък изкарат както казваш ти 100000 км , значи 30000км да изкарат аз ще ти ги платя в десеторен размер става ли/мъжка приказка/. Сори за спама ...пак трябва чистач :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не става, брат. Защото на честна дума гаранция не даваме

От друга страна правите нещо абсолютно забранено, но и това не е голяма болка, докато не се утрепе някой, а и тогава причината ще е я несъобразена скорост, я нещо друго.

За усиленото Мейле, какво да кажа, досега имам само 50 000 на един носач такъв навъртени, не иска да се предава още.

От трета страна моите клиенти са общо взето постоянни, не случайни и имам достоверна обратна връзка.

И последно - вижте как си карате колите и ще разберете къде е болката. Защото не е нормално на моята Б2 за 100 000 км да не мръдне стандартния тампон на Лемфъордер, а вие да ги топите за по 2-3 000 км. За мен проблемът е във вас, не в тампона или окачването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като стана дума за обратна връзка и носачи - едната А6-ца, която наблюдавам, вече е на почти 300к км, 240к от тях в БГ. Още си е с оригиналните носачи.

Баща ми има Б4-ка, която си я обслужваше в Юнитрейд. Тампоните, които сложиха 2000-ната година в Юнитрейд (май бяха по 40лв), още са здрави и нищо не тропа. Не знам колко км е минала, но вероятно над 50к.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От друга страна правите нещо абсолютно забранено, но и това не е голяма болка, докато не се утрепе някой, а и тогава причината ще е я несъобразена скорост, я нещо друго.

Ти кво да не би оригиналните да са заварени за купето че с тия ще се разпадне колата stupid.gif и да те светна че от теб взех амортесьори и вече на 6000 км( една година) на единия му изтекоха всичките карантии от него steinigung.gif недей да си хвалиш много частите тука(Митака е жив свидетел както и Цанчо и коко60)принуди ме да го напиша dry.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И последно - вижте как си карате колите и ще разберете къде е болката. Защото не е нормално на моята Б2 за 100 000 км да не мръдне стандартния тампон на Лемфъордер, а вие да ги топите за по 2-3 000 км. За мен проблемът е във вас, не в тампона или окачването.

Когато аз съм карал кола мой човек, ти си ходил прав под килима!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко офтопик.

....същата работа като на тези дето са си решили проблемите по окачването на А4 с китайски носачи от немския Ибай. Демек решили са го за 5 000 км. После е тотал щета. ....

Досега такива няма.

Карат доста повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продължавайте в същия дух момчета,по времето когато карах Б4 ,има записани в тефтера поне 4 или 5 такива тампона,поне 10 скъсани,повтарям скъсани биалетки ,едните тампони си ги купих от германия лично ,просто си е слабост,сега карам с рециклирани носачи от майстора в Казанлък,няма никаква забележка,стегнат съм като абитуриентка,доработката ви е чудесна, ,директноста на управлението с втулките на Митака и модифицираните тампони трябва да е невероятна,Ходил съм на всички истински стендове за реглаж на предница,никога старото ми б4 не можеше да седи с прав волан,качвал съм се на стенда за рекламация и то няколко пъти,винаги след смяна на предница,обикновено като причина се изтъкваше слабоста на тези прословути тампони,истина е че няма Б4 ,вдигнато на крик да няма луфт в бутуша,ами като подскача на пътя особено при уморени амортесиори?Дерзайте, нетърпение чакам да прочета отзивите на всички ползвали тези тампони:zustimm:/>.

Да ви политам ,знаете за слабостта на кормилните щанги и малките кръгли тампончета ,там където се захваща за рейката,моля измислете нешо с което и тази слабост да отпадне.Когато се е налагало смяна ,съм ползвал някакви ,доставяха ми ги от магазин и ставаха едно към едно но не е крайно решение,бяха за друг модел кола :steinigung:/>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на една Б4 сложихме 11 годишни тампони от А3 (това са оригиналните и тампони)

И моите са втора употреба.Даже и лагерчетата.Защо не тропа сега? :gruebel:

Имам три комплекта тампони,които съм ги сменял всяка година.Сега колата направи три години откакто съм я купил.На година минавам средно около 7-8 000км.Всеки път когато сложа нови тампони потропването си остава.Не се увеличава,но и не намаля.Сега съм сложил втора употреба и си пея в колата песента на Васил Найденов "Тишина". :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ви политам ,знаете за слабостта на кормилните щанги и малките кръгли тампончета ,там където се захваща за рейката,моля измислете нешо с което и тази слабост да отпадне.Когато се е налагало смяна ,съм ползвал някакви ,доставяха ми ги от магазин и ставаха едно към едно но не е крайно решение,бяха за друг модел кола :steinigung:/>/>/>

Ето линк към пловдивска фирма която ги произвежда, евтини са: http://avtochastite.bg/main.php?action=listingview&listingID=6475&page=-%20Audi

Сега съм сложил втора употреба и си пея в колата песента на Васил Найденов "Тишина". :zustimm:/>

Никога не съм предполагал, че тази песен ще ми хареса толкова много!

Весо, здравей, доколкото разбирам и ти си променил конструкцията! Да не се налага да ти носим цигари!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оффффф....тия тампони са бати и рулетката. Аз съм сигурен, че новото решение ще има добри отзиви и занапред.....Обаче в някаква степен съм склонен да приема и на gsb теориите, въпреки, че с него имаме задочни спорове :bia: Имам познат с Б4 от Италия беше внос преди 2г., колата е буквално уникат......ми не тропа бе майка й стара...това е много стегната кола, много. Сигурен съм, че окачването й е или оригинално или правено с части в Италия :gruebel:

Аз съм пробвал 3-4 вида тампони във времето и все не стават, даже РУВИЛ-а скъса лагерчетата от тампона и предницата дърпаше...После взех от форумен гуро ЛЕМФЬОРДЕР, бразилски и пак си тропа, дори с новите тогава скапани маслени амортисьори КАЯБА. Иначе не са се сплескали въпросните тампони и нямат луфт при разклащане на колета, когато висят на подемника....И другото което е сигурно, че в студа повече тропа предницата. Тва дали е от тампони или амортисьори нямам идея.

Ако ми е писано на пролет може и аз да метна едни преправени тампони.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво,на момчетата от В.Търново.Целия ви спор е безмислен вие явно не виждате разликата в нагледните схеми от първия пост,колегата "Митака" ви е обяснил абсолютно точно.Аз също съм запознат с проекта на руснаците но нашите момчета са се справили по блестящо. :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен всъщност не ме бърка какво си правите по колите, по-скоро ми е интересно как немците продадоха за почти 30 години толкова много Б2, Б3, Б4 всякакви модели и модификации с фабричко тропащо окачване.

И защо на колата на колегата с Билщайн амортисъори, ТРВ биелетки и шарнири, всичко останало на Лемфъордер, не ще и да мъцне!?

Защо 27 годишната ми Б2 не ще да си покаже рогата?

Обяснете ми моля! Или ние караме по някакви различни пътища.

А да кажете, че Сашо няма слух ще е голяма грешка. Моят собствен няма да коментирам.

Бразилският Лемфъордер не чини - това е пределно ясно. Виждал съм разпаднал се лагер на такъв за немного км - просто там и тампона и лагера е евтинджос. И не струват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те /немците от ФВ-АУДИ/ продават също и 30 години колите без релета на фаровете, което не означава че това е най-доброто решение 2gunsfiring_v1.gifblink.gifstupid.gifstupid.gifstupid.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно на човек като кон с капаци няма кво да му се обяснява steinigung.gif gsb ти кво щом колата е направена така значи е най доброто решение така ли мислиш или ти подсказват отстрани gruebel.gif пак ще ти кажа когато се увериш че това което сме направи е неизправно и води до лоши последици и не е правил пиши пак но за сега къш от темата и не я пълни с тъпите си изказвания ареееее 2gunsfiring_v1.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...