lorda Публикувано 18 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2017 (Редактирано) На 11/17/2017 at 22:18, SIP написа: Трябва да подскача. Редактирано 18 Ноември 2017 от VBI Цитиране на преходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipsy Публикувано 27 Май 2018 Доклад Share Публикувано 27 Май 2018 https://youtu.be/xPoWiT3xuMI https://youtu.be/hDP1w-GMx5M Тук дават съвсем различен пример Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 27 Май 2018 Доклад Share Публикувано 27 Май 2018 А защо премахвате вентилацията на картера ? Защо е нужно това ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dafil Публикувано 27 Август 2018 Доклад Share Публикувано 27 Август 2018 Последно -тези клипчета ,едно мнение по-горе,вярни ли са? Днес отхлабих капачката на маслото и направо затанцува хип-хоп,а за момента не се оплаквам от намалена мощност и играене на ниските обороти? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 27 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2018 Верни са. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 27 Август 2018 Доклад Share Публикувано 27 Август 2018 Верни са. На всички мотори с турбо на ВАГ, а и не само картерната е много важна. И същевременно много насрана. 1.8Т в частност прави много картерно налягане и най-добре е тая шитня да се премахне , но не да се мърси околната среда , а да се сложи читав кеч кен. Пусната в атмосферата може да замръзне зимата и става страшно. Печелиш и от чистота на турбото,турбо пътища и т.н. И се получава това.Това е моята кола преди почти 8 години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dafil Публикувано 27 Август 2018 Доклад Share Публикувано 27 Август 2018 Ми тогава да се заема преди да е застудяло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 27 Август 2018 Доклад Share Публикувано 27 Август 2018 Да обърна внимание върху този номер 06A103213F от системата на картерна вентилация ... Да се слага само оригинал (цена около 75лв.). Заместителите карат много малко и свалянето на смукателния колектор не е от най-приятните ремонти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 27 Август 2018 Доклад Share Публикувано 27 Август 2018 Преди 5 часа, Ц Е Ц О написа: И се получава това.Това е моята кола преди почти 8 години Това кафенце за колко време горе долу се събира? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 28 Август 2018 Доклад Share Публикувано 28 Август 2018 Зависи лято ли е , зима ли е и колко и как се кара колата. Не помня вече реално колко пъти се налагаше да го точа годишно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GameON Публикувано 28 Август 2018 Доклад Share Публикувано 28 Август 2018 Това има ли майстор който да го прави или всеки сам си го е правил. При мен игра на ниски обороти няма. Някой път ми се е случвало ако се включи климатроника и оборотите стабилно да се движат в диапазон 50-100оборота. Като се спре климатроника или други силни консуматори и се оправя. Но това е доста доста рядко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dafil Публикувано 7 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2018 On 28.08.2018 г. at 4:53 PM, GameON said: Това има ли майстор който да го прави или всеки сам си го е правил. Днес ми смениха масло и филтри, но си попитах дали могат да го свършат и това.Направиха го срещу 25лв. Сервизът е на Жоро Касапа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Йорданов Публикувано 12 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2018 Какви са плюсовете и минусите от тази процедура ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 12 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2018 При теб е по проста системата. Просто я провери и подмени всичко негодно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Г.Михов Публикувано 21 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2018 (Редактирано) Здравейте колеги,да попитам и аз по темата че ми стана интересна.колата е 1.8 т мотор AUM какво трябва да обясня на майстора понеже не разбирам за да направи същата процедура и на моята кола.благодаря предварително. Редактирано 21 Септември 2018 от Г.Михов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 21 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2018 Да "изкара картерната вентилация в атмосферата", това му обясни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 23 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2018 По-добре в кеч кен. Sent from my SM-J730F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Г.Михов Публикувано 29 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2018 Кажете някой читав майстор във Варна който е запознат с изкарването на картерната вентилациа в атмосверата,и на който може дасе разчита че ще е както трябва и качествено Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 1 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2018 А защо трябва да се изкарва в атмосферата? А не се смени това което е повредено? Основно би трябвало да са 2 клапана PCV и PRV. На ВЕХ-а PCV-то беше 70 лв. ОЕМ. PRV-то пък е една малка шитня, която не знам какво струва,ма едва ли е повече от 20-30 лв. Сменя си ги човек сам за 20-30 мин. и му трябва 1 отвертка. Освен това от 60-те години някъде всички производители на двигатели слагат тази система. Явно има защо и то не е само за не дими на светофара, кат жигулка. Има един модел на опел например 1.6 който няма PCV , но от главата пак отиват в всмукателя маслените пари. Освен това PCV-то има 3 положения на мембраната, свързани с режима на работа на мотора. Празен ход, ниски обороти и високи обороти. Явно всички инженери от поне 50 години насам са сметнали, че така трябва да е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 1 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2018 А защо трябва да се изкарва в атмосферата? Веднага ти казвам. Защото цапа всичко по всмукателната система. Откакто съм я изкарал, скоро ще си взема и кеч кен, дросел кулер тръби колектор всичко е чисто и няма мазньоч. Sent from my SM-J730F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivuchev Публикувано 17 Август 2019 Доклад Share Публикувано 17 Август 2019 Здравейте, темата е доста интересна , прочетох я цялата . Карам шаран с 1.8 т и мисля да го направя и аз това упражнение, но четох някъде че имало проблем с мазането , защото се губело картерното налягане - това вярно ли е ? Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 19 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 19 Август 2019 Не е вярно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivuchev Публикувано 20 Август 2019 Доклад Share Публикувано 20 Август 2019 (Редактирано) Привет приятели, изведох картерната вентилация . Първите ми впечатления са че яко смърди особенно като загрее колата и това на празен ход . Като се кара сигурно ще духа повече незнам . Имам още едно наблюдение , (но това незнам дали е заради извеждането на картерната вентилация или от това че махнах акумулатора за около 30 минути щото си имах и друга работа по алтернатора) и то е че ми се вдигна разхода по борд . На празен ход , загряла кола на място ми даваше 0,7 /0.8 Л/час а сега под 1,1 / 1 л не пада . Ще карам така известно време и ще наблюдавам , защото и без това строших PRV клапана като го махах , но той и без друго явно е на над 200 к км. Вътре мембраната се беше спежурила . Редактирано 20 Август 2019 от ivuchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivuchev Публикувано 22 Август 2019 Доклад Share Публикувано 22 Август 2019 След малък тест драйв, мога да кажа в заключение че определено съм доволен от манипулацията . Значи след като изведох маркуча от страни на предната броня( само там имах достъп че съм с кора от долу метър на метър ) проблема със миризмата е решен. Възтанови ми се разхода по борд както си беше на загрял мотор 0.7 / 0,8 л/час. ( явно си се е адаптирал дросела че освен откачането на акумулатора дросела го почиствах със спрей от налепите мазгоч ). Мойте разсъждения по темата са, че извеждането на картерната вентилация в атмосверата е по добрия вариант и веднага ще се обоснова . Ако PCV (Positive crankcase ventilation ) работи така , че при бост картерната система е затворена ( демек 2 та клапана PCV и PRV са затворени ) е по лошо оттичането на маслото и в никакъв случай не придава мощност , защото малко или много вътре се получава надув . Сега, някои го правят с кеч кен , но системата си остава заводска само се пречиства уж преди PRV клапана < НО зимата няма да има шанс за безпроблемна работа на този кеч кен, така че ако е с кен да се чисти поне на месец веднъж а зимата да се сваля и да се прави байпас на 2 та маркуча , което си е галимация . Та това са мойте скромни виждания по темата с която тя е достатъчно вече изчерпателна . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 22 Август 2019 Доклад Share Публикувано 22 Август 2019 Аз съм сложил кеч кен и от него с един маркуч навън, поне да изхвърля по-малко гняс навън.Sent from my Galaxy S10 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване