Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 4


sky

Recommended Posts

И аз така мисля. Шпек протрит, тва не ти е драгаджийка, просто я карай ве. Ся от бегуната до 4Ф скока е як, нещо като от мазата до почти перфектен кожен салон. Покарай я поне година и после мисли глупости. Иначе филма е тежък. Колата ти е супер, чак си мислА че не е за теб. :bgdev:

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Не може да се сложи ръчна кутия на А6 4F 4.2, освен, ако не вземе кутия от S4 B6/B7 и не удължи карданя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След дълги размисли.. и аз вече съм се погрижил за мойта :) може да се каже, че колебанието ми се свежда до два елемента.. A след това един господ знае какво ще се случи, но там филм-а съм го играл.. и до към 450кс е ясна работата ;)

Първият го няма на обява...
Вторият - > http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11357582979522936&f1=details&slink=3fys1p

Редактирано от itolev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ще стане компресора на мотор с вериги след като е предвиден за такъв с ремъци. Няма проблеми този кит да се сложи на моя двигател, скоро на а8-ца са го слагали. Иначе абт имат кит точно за БАТ ама е на 0.3 бара@450кс ако не се лъжа пак 30 000 ама евро. Жалко, че са свалили пдф-а от страницата си.

Така или иначе е все тая, ако въобще дойде този момент ще преценя дали не си заслужава да си взема по добре следващата s6 вместо да набивам 30 000 в тази. По важно е да се отърва от спрелтроника. :)

 

Все си мисля, че задвижването на чарджъра ще е най-малката промяна - с ремъци, с вериги .. няма значение: всичко се решава с правилната шайба на коляновия вал и на самия чарджър. А като се замислиш, че ще се сдобиеш с още един воден кръг + радиатор + помпа + еветуално маслено охлаждане за чарджъра (ако е нужно)... пък после ще трябва да се преработи цялата смукателна система - има каква да се промени като за 30 000 евра :biggthumpup:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не си взе кола с ръчка, а ще прецакваш тази? Толкова си е хубава с правилната кутия ...

Щото не се предлага 4.2 с ръчка.

И аз така мисля.

Сега не е на дневен ред така или иначе. Зимата ще помисля, дотогава има време.

След дълги размисли.. 

Ще смениш колата или ще прибавиш съботно/неделна ?

Все си мисля, 

Едва ли ще разбера кво е точно, по добре ще бъде да си купя 4г. 

Редактирано от shpeksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мили75: 3.2 литра за GYX кутия, маслото е G 532 или G 911. Фабрично колите са ни излезнали с 911, след това заменят с G 532.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще смениш колата или ще прибавиш съботно/неделна ?

Ще прибавя, тази ще си я ползвам само за работа и разходки... а онази за зверски золуми :) вечерни,съботно-неделни... зимни :) и т.н. Че тия а6-ци да ти кажа не се парзалят готино зимата... малко тежички идват. Миналата зима на драгалевци на кръговото с повече от 90км на страни не съм я пробвал, че имат малко проблем с контрола :) Докато със субито, успях на 4-ти километър в/у 5см нов сняг да го извъртя цялото с 120... Самурайската колата повече я бива в тези неща, другата е за возене..

Редактирано от itolev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мили75: 3.2 литра за GYX кутия, маслото е G 532 или G 911. Фабрично колите са ни излезнали с 911, след това заменят с G 532.

Мерси Стефчо, а това G 532 и G 911, спецификация ли е в смисъл има ли го при различните марки масла или си е само при оригиналното масло от Порше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси отново, да използвам да питам понеже ми излиза на фиса сервиз до 1 500 километра или 20 и няколко дена, предполагам, че е за моторното масло. Та искам да попитам като сменя маслото как се дава нов интервал, с ваг-кома ли става само. В смисъл ако можеш да ми опишеш стъпка по стъпка как става процедурата по зануляването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажете ми моля ако се сменят фаровете с фейслифтнати, които са с диоди за дейлат рънинг лайтс, дали имаше още нещо да се пазарува към тях или само кодене е нужно за да се подкара адекватно да функционират? Четох някъде тук преди време че имаше някаква заигравка, но за какво точно и какво точно.... Нямам спомен. Мигалките си спомням, че не намаляваха итензитета на диодите.... Друго имаше ли?

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм участвал с главна роля в тоя филм, кво знаете вие  :bandit:

След безумно много изхабени нерви, пари и време, към днешна дата моите фейслифтови фарки работят без проблем на 4ф преди фейслифта (последно изолираха ши*аната проверка и примигването)! Цялата драма при мен дойде от това, че са завиващи и трябваше яко преправяне. От няколко месеца не мога да намеря час-два в работно време за да ги сменя! И затова съм ги пуснал да се продават, ако някой ги иска, да извадя някакви пари и да забравя за случая! Ако знаех в какъв филм влизам - НИКОГА нямаше да приема ролята! :wall:

 

Иначе всичко си им работи, нямалява им интензитета на диодите при къси и мигачи, даже вътрешните светлини за завои са вързани към дългите и става ден!  :supercool:

 

Ако в началото се купят правилните фарки, подкарването им ще бъде песен сравнено с моите терзания!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А със салона какво стана? Гледах един черен от S-6 с ел. обурудване се продава, него ли си набелязал? Има и един с кожа и плат оферират, ма не алкантара?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази цена в прекалено висока за 920лв ще ми го направят с nappa... И ще ми боядисат пластмасите без да нарушаеат инфикаторите по тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ще ми боядисат пластмасите без да нарушаеат инфикаторите по тях.

 

Няма да го направят. Говоря за тези в които се трият коланите на средната колона. Цената не е никак зле. На А4 черен таван излиза малко повече. Ако го направиш като хората.

Редактирано от IVO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...