baba Публикувано 29 Март 2013 Доклад Share Публикувано 29 Март 2013 Някой от вас да си е махнал катализатора ?Защо искаш да махаш катализатора?И по-точно кой от двата искащ да махнеш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 29 Март 2013 Доклад Share Публикувано 29 Март 2013 Нещо полезно за всички с помпа-дюза мотори. САМО помпа-дюза, не е за комън рейл. Взех си я от Мишо за 18лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 29 Март 2013 Доклад Share Публикувано 29 Март 2013 Нещо полезно за всички с помпа-дюза мотори. САМО помпа-дюза, не е за комън рейл. Взех си я от Мишо за 18лв.Не дойде ли време вече да се замислиш за вграждане на ено 3,0тди ве? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 29 Март 2013 Доклад Share Публикувано 29 Март 2013 За кво ми е тоя гушегуб бе хахахха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Van4ev1 Публикувано 29 Март 2013 Доклад Share Публикувано 29 Март 2013 Хах, айде нема нужда от 18ки да броя паветата Колега,аз съм с 18-ки и при мен по паветата изобщо не се усеща разлика от асфалт,ако не ми вярваш и имаш път до Пловдив ще те кача да те повозя Друг е въпроса че съм ново окачване и амортисьори от ауди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 29 Март 2013 Доклад Share Публикувано 29 Март 2013 (Редактирано) Той си ги говори тези тъпни за здраве ве. :hilezh:/> Редактирано 29 Март 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 29 Март 2013 Доклад Share Публикувано 29 Март 2013 И аз съм така от Ауди всичко, ама не ти вярвам. Не си се качвал явно в е-класа, иначе Ауди forever Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 29 Март 2013 Доклад Share Публикувано 29 Март 2013 А моето кво е, на москвич оригинално сигурно Тия коли возят твърдо в сравнение с по-нисък клас немски автомобили. За кво да си правя возията още по-твърда с големи джанти. Всеки си решава за него. Аз съм на принципа по-малка джанта и макс дебела гума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 30 Март 2013 Доклад Share Публикувано 30 Март 2013 (Редактирано) И макар и до прозвучи еретично, точно в този форум, ЩЕ КАЖА ЧЕ СИ ПРАВ!на автомобили с габаритите, визията и простронството като АУДИ а6 4f накак не отива твърдата возия....Товап са автомобили, при които на пръво място е поставен комфорта, а не динамиката.......Нали...има си целеви подчертано спортни версии и модели....Ама на А6-ца да се слагат максимално тънки гуми и аз не го разбирам.....Все пак бъди по-точен и когато кажеш, че А6 вози по-твърдо от коли по нисък клас-моля се аргументирай.....Някой от вас да си е махнал катализатора ?Това е много тъпо колега манов....Аз не знам, но тия сложни коли без катализатор, няма ли да влазат веднага в авариен режим??? какво остава за технологиченп двигател като 3.0 ТДИ ....От какъв зор ти е да махаш катализатора???На старата ми кола съм го махал и започна да работи много шумно и бучащо......НЕ БЛАГОДАРЯ!От какъв зор си рачкаш по колата е така без цел, не го разбирам.....но не ми влиза в работата де...Такава добавка но за бензинов двигател има ли?Нещо полезно за всички с помпа-дюза мотори. САМО помпа-дюза, не е за комън рейл. Взех си я от Мишо за 18лв. Редактирано 30 Март 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 30 Март 2013 Доклад Share Публикувано 30 Март 2013 (Редактирано) Аз бях много доволен от окачването на 4F. Перфектно ми бе. Твърдата возия е привидно такава, но дори с 18 и 19 нещата са приятни. Окачването абсорбира почти всичко.Зависи и от окачването де, защото се предлагат различни фабрични настройки. Някакви кодове пак бяха.Проблемът на големите джанти са ниските и скъпи гуми. Возията не се променя осезаемо, даже почти никак. Аз поне не съм усетил някакви неудобства. Обаче динамиката малко понамалява, пак не осезаемо, но помня като сложих едни 17 за проба как започна да ми присветва ESP-то като дам яко газ на първа. Преди това не го е правило и карах само с 18-ски и накрая с 19-ски.Андрей, нали знаеш, че колкото е по-тясна една гума, толкова е с по-силен натиск на кв.см. Няма смисъл да се минава на по-широки гуми поради много причини. Широката гума обикновено върви с по-нисък борд и дава положителна разлика в завои с висока скорост, защото не се смачква така като другата, но това обикновено не е ежедневие за повечето А6, защото тази кола не е за тия неща. 225-245 е напълно достатъчна широчина. Към широка гума трябва да се добави и спортно окачване, инак нещата са половинчати.За ежедневна, нормална употреба в широката гума намирам като плюс само визията. Инак и разход се качва и шумът също, комфортът се влошава малко или много. Даваш повече пари само за визия.Пък за катализатора, само веднъж съм свалял такъв (А6 1.8Т), защото ме излъгаха, че колата ще тръгне повече. Отзад миришеше на гадост, а повече вървеж така и не усетих. Тези 5-8 коня от кат-а не са определящи за нищо. Ако е запушен и не работи има причина да се свали, но смрадта си остава. Редактирано 30 Март 2013 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 30 Март 2013 Доклад Share Публикувано 30 Март 2013 Андрей, имам Пежо 406 99г. като изключим разтраканата биалетка за 18 лева отзад в ляво, която трябва да сменя като имам време вози доста по-меко от А6цата, която няма никакви проблеми по окачването. Ванчев, в София съм принципно, що да ходим до Пловдив Може да си сменим колите ако искаш за една отсечка по Борис напред назад и да видим дали няма да усетиш разлика с двата пръста повече гума вместо желязо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 30 Март 2013 Доклад Share Публикувано 30 Март 2013 (Редактирано) Някой сменял ли е лайсните около прозорците на вратите? Много странно са ми избеляли от едната страна и се дразня. Редактирано 30 Март 2013 от N1995 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 30 Март 2013 Доклад Share Публикувано 30 Март 2013 Добър повод да напишеш по въпроса ако ги сменяш . Масово и най- вече предните са просто некачествени като покритие и оправия няма, ако е мита с безконтактно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 30 Март 2013 Доклад Share Публикувано 30 Март 2013 На В7-цата го нямам този т.нар. пакет гланц и съм се родил. Страшна мъка е. Бях тръгнал да ги сменям на 4Ф-ката, ама от Порше ме разреваха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 30 Март 2013 Доклад Share Публикувано 30 Март 2013 Лайсните от фейслифта нямали подобни проблеми. Не знам дали се сменят лесно само. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 30 Март 2013 Доклад Share Публикувано 30 Март 2013 Предполагам, че ако на някой му се занимава, може да се дадат за боя с мат или гланц или кой каквото си харесва. Или хромиране и лакиране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 30 Март 2013 Доклад Share Публикувано 30 Март 2013 Или си купуваш нови от Порше, за не знам колко 1500 лева за всичките или ги боядисваш както аз направих. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 30 Март 2013 Доклад Share Публикувано 30 Март 2013 Предполагам си ги свалил за боядисването или си им оставил колата и да се оправят?Не са малко - около прозорците, дръжките на вратите, предната броня, багажника и даже и решетката. Разправия си е, а дали ще ги докарат същите е под въпрос. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Morskia Публикувано 30 Март 2013 Доклад Share Публикувано 30 Март 2013 Някой сменял ли е лайсните около прозорците на вратите? Много странно са ми избеляли от едната страна и се дразня.Изтъркай ги с цимент - на сухо с вълнен парцал! Стават като нови! Без майтап! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 30 Март 2013 Доклад Share Публикувано 30 Март 2013 Моите лайсни / говорим за т.нар ,,хром пакет" / по купето са на петна....Дали от безконтактно, дали отдруго не знам...Много ме дразни, но НЯМА ОПРАВИЯ! нито с полиране, нито с последващо ваксиране....майстори ми отказват да ги правят....Смяната им- не мисля че ще стани добре...Абсолютно съм убеден, че новите лайстни няма да лепнат добре! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola2012 Публикувано 30 Март 2013 Доклад Share Публикувано 30 Март 2013 Лайсните от фейслифта нямали подобни проблеми. Не знам дали се сменят лесно само.Това не е изцяло вярно .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 31 Март 2013 Доклад Share Публикувано 31 Март 2013 Полирането с фин абразив със сигурност ще ги лъсне! Друг въпрос е след колко време и как ще помътнеят отново.Някой с опит и познания да каже дали не може да си ги лакирате след лъскането и така да се запази повърхността? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 31 Март 2013 Доклад Share Публикувано 31 Март 2013 IVO, колко пара е хром пакета? Ако имаш желание да отговориш разбира се, защото не сем в добри отношения!Моята 4Ф системно е била безконтактно в Германия ! Имам леко помънявае и най-вече петна по лайстните....ЗАГ, за лайстните няма оправия така да знаеш! С полиране не става.....Казаха ми го...Просто повредата по покритието на лайстните не е от механичен характер, а е в резултат на химическа реакция!Ще си ги караме така или както Иво е търсил варианти от Порше София - запад!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 31 Март 2013 Доклад Share Публикувано 31 Март 2013 (Редактирано) Пробвах ги с хром паста. Ефект - not even close до незасегнатите лайсни, една идея по-добре от побелялото.Долу в ляво след пастата, долу в дясно, тъпото положение след автомивките и отгоре, обримчващата лайсна оригиналната. Нямах вълнен парцал и търках с микрофибърна кърпа, може би за това не се получи. Мисля утре да пробвам с вълнен парцал върху първия слой хром паста да вида няма ли да зема да го докарам до горния ефект Редактирано 31 Март 2013 от N1995 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 31 Март 2013 Доклад Share Публикувано 31 Март 2013 Нищо не става. Търкане, мъркане, вълнен плат, хром паста, каквото е горе - тва е. Трябва сваляне и прехромиране по-скоро, само, че ще е по-евтино да ида си купя от някоя морга нови И което отваря въпроса къде да си мия колата? Стрелбище, околовръстното, младост, дайте предложения моля Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts