Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 4


sky

Recommended Posts

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Нещо полезно за всички с помпа-дюза мотори. САМО помпа-дюза, не е за комън рейл. Взех си я от Мишо за 18лв.

Не дойде ли време вече да се замислиш за вграждане на ено 3,0тди ве? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хах, айде нема нужда от 18ки да броя паветата smile.gif

Колега,аз съм с 18-ки и при мен по паветата изобщо не се усеща разлика от асфалт,ако не ми вярваш и имаш път до Пловдив ще те кача да те повозя ;) Друг е въпроса че съм ново окачване и амортисьори от ауди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А моето кво е, на москвич оригинално сигурно :) Тия коли возят твърдо в сравнение с по-нисък клас немски автомобили. За кво да си правя возията още по-твърда с големи джанти. Всеки си решава за него. Аз съм на принципа по-малка джанта и макс дебела гума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И макар и до прозвучи еретично, точно в този форум, ЩЕ КАЖА ЧЕ СИ ПРАВ!

на автомобили с габаритите, визията и простронството като АУДИ а6 4f накак не отива твърдата возия....Товап са автомобили, при които на пръво място е поставен комфорта, а не динамиката.......Нали...има си целеви подчертано спортни версии и модели....

Ама на А6-ца да се слагат максимално тънки гуми и аз не го разбирам.....

Все пак бъди по-точен и когато кажеш, че А6 вози по-твърдо от коли по нисък клас-моля се аргументирай.....

Някой от вас да си е махнал катализатора ?

Това е много тъпо колега манов....

Аз не знам, но тия сложни коли без катализатор, няма ли да влазат веднага в авариен режим??? какво остава за технологиченп двигател като 3.0 ТДИ ....От какъв зор ти е да махаш катализатора???

На старата ми кола съм го махал и започна да работи много шумно и бучащо......

НЕ БЛАГОДАРЯ!

От какъв зор си рачкаш по колата е така без цел, не го разбирам.....но не ми влиза в работата де...

Такава добавка но за бензинов двигател има ли?

Нещо полезно за всички с помпа-дюза мотори. САМО помпа-дюза, не е за комън рейл. Взех си я от Мишо за 18лв.

img0894di.jpg

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бях много доволен от окачването на 4F. Перфектно ми бе.

Твърдата возия е привидно такава, но дори с 18 и 19 нещата са приятни. Окачването абсорбира почти всичко.

Зависи и от окачването де, защото се предлагат различни фабрични настройки. Някакви кодове пак бяха.

Проблемът на големите джанти са ниските и скъпи гуми. Возията не се променя осезаемо, даже почти никак. Аз поне не съм усетил някакви неудобства. Обаче динамиката малко понамалява, пак не осезаемо, но помня като сложих едни 17 за проба как започна да ми присветва ESP-то като дам яко газ на първа. Преди това не го е правило и карах само с 18-ски и накрая с 19-ски.

Андрей, нали знаеш, че колкото е по-тясна една гума, толкова е с по-силен натиск на кв.см. Няма смисъл да се минава на по-широки гуми поради много причини. Широката гума обикновено върви с по-нисък борд и дава положителна разлика в завои с висока скорост, защото не се смачква така като другата, но това обикновено не е ежедневие за повечето А6, защото тази кола не е за тия неща. 225-245 е напълно достатъчна широчина. Към широка гума трябва да се добави и спортно окачване, инак нещата са половинчати.

За ежедневна, нормална употреба в широката гума намирам като плюс само визията. Инак и разход се качва и шумът също, комфортът се влошава малко или много. Даваш повече пари само за визия.

Пък за катализатора, само веднъж съм свалял такъв (А6 1.8Т), защото ме излъгаха, че колата ще тръгне повече. Отзад миришеше на гадост, а повече вървеж така и не усетих. Тези 5-8 коня от кат-а не са определящи за нищо. Ако е запушен и не работи има причина да се свали, но смрадта си остава.

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Андрей, имам Пежо 406 99г. като изключим разтраканата биалетка за 18 лева отзад в ляво, която трябва да сменя като имам време вози доста по-меко от А6цата, която няма никакви проблеми по окачването. Ванчев, в София съм принципно, що да ходим до Пловдив :) Може да си сменим колите ако искаш за една отсечка по Борис напред назад и да видим дали няма да усетиш разлика с двата пръста повече гума вместо желязо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой сменял ли е лайсните около прозорците на вратите? Много странно са ми избеляли от едната страна и се дразня.

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър повод да напишеш по въпроса ако ги сменяш zustimm.gif. Масово и най- вече предните са просто некачествени като покритие и оправия няма, ако е мита с безконтактно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На В7-цата го нямам този т.нар. пакет гланц и съм се родил. :hilezh:

Страшна мъка е. Бях тръгнал да ги сменям на 4Ф-ката, ама от Порше ме разреваха. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че ако на някой му се занимава, може да се дадат за боя с мат или гланц или кой каквото си харесва. Или хромиране и лакиране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам си ги свалил за боядисването или си им оставил колата и да се оправят?

Не са малко - около прозорците, дръжките на вратите, предната броня, багажника и даже и решетката. Разправия си е, а дали ще ги докарат същите е под въпрос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой сменял ли е лайсните около прозорците на вратите? Много странно са ми избеляли от едната страна и се дразня.

Изтъркай ги с цимент - на сухо с вълнен парцал! Стават като нови! Без майтап!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите лайсни / говорим за т.нар ,,хром пакет" / по купето са на петна....Дали от безконтактно, дали отдруго не знам...Много ме дразни, но НЯМА ОПРАВИЯ! нито с полиране, нито с последващо ваксиране....

майстори ми отказват да ги правят....

Смяната им- не мисля че ще стани добре...Абсолютно съм убеден, че новите лайстни няма да лепнат добре!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Полирането с фин абразив със сигурност ще ги лъсне! Друг въпрос е след колко време и как ще помътнеят отново.

Някой с опит и познания да каже дали не може да си ги лакирате след лъскането и така да се запази повърхността?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IVO, колко пара е хром пакета? Ако имаш желание да отговориш разбира се, защото не сем в добри отношения!

Моята 4Ф системно е била безконтактно в Германия ! Имам леко помънявае и най-вече петна по лайстните....

ЗАГ, за лайстните няма оправия така да знаеш! С полиране не става.....Казаха ми го...Просто повредата по покритието на лайстните не е от механичен характер, а е в резултат на химическа реакция!

Ще си ги караме така или както Иво е търсил варианти от Порше София - запад!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах ги с хром паста. Ефект - not even close до незасегнатите лайсни, една идея по-добре от побелялото.

Долу в ляво след пастата, долу в дясно, тъпото положение след автомивките и отгоре, обримчващата лайсна оригиналната. Нямах вълнен парцал и търках с микрофибърна кърпа, може би за това не се получи. Мисля утре да пробвам с вълнен парцал върху първия слой хром паста да вида няма ли да зема да го докарам до горния ефект :)

pastag.png

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не става. Търкане, мъркане, вълнен плат, хром паста, каквото е горе - тва е. Трябва сваляне и прехромиране по-скоро, само, че ще е по-евтино да ида си купя от някоя морга нови :wall: И което отваря въпроса къде да си мия колата? Стрелбище, околовръстното, младост, дайте предложения моля :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...