bojo06 Публикувано 29 Август 2006 Доклад Share Публикувано 29 Август 2006 И ние сме си за е....не, с шофьорската си солидарност насърчаваме откачалките. Имам впредвид присветкането с фаровете при наличие на КАТ. Нека "баровеца" да го спрат от Бургас до София поне 5 пъти , да го одрусат освежаващо, пък после може и да му дойде акъла. Аз поне вече не предупреждавам за КАТ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васко Публикувано 29 Август 2006 Доклад Share Публикувано 29 Август 2006 Дака вече има такова подобно нещо което деиства и то се казва ТАХОМЕТЪР но го слагат само на кмионите и на границата ги преглеждат и виждат кога и с колко е превишил скороста и ги глобяват!!!но тва е абсурд да се приложи на автомобилите!Що да е абсурд?!? Не виждам защо да не се приложи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 29 Август 2006 Доклад Share Публикувано 29 Август 2006 (Редактирано) Що да е абсурд?!? Не виждам защо да не се приложи Точно така. Мисля, че в една от скандинавските страни вече правиха пробни тестове и то преди години. И май въобще не беше обикновен тахометър, а сериозен прибор с компютър. Редактирано 29 Август 2006 от KOKO 100 C4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 29 Август 2006 Доклад Share Публикувано 29 Август 2006 Ето какво ми се случи преди 2 часа, на една спокойна софийска улица, казва се "Нишава" (въпреки че от видяното, голямо шаване падаше), в частта и в кв. "Бели Брези". Свивам от Дойран, още на самото кръстовище, един камион навлязъл в насрещното на Дойран и препречил Нишава, наложи се да го заобиколя почти през тротоара, следва един, с Голф, каращ сякаш улицата е негова, едва се разминаваме, първата пряка на Нишава, едва карам и слава Богу, защото от дясно (Нишава е с предимство), изкача един малоумен пощалион с колело и минава буквално на 2 м пред колата ми, продължавам натаък, някакъв младеж върви в дясно по платното (тротоарите са празни и свободни) и решава да пресече точно когато калникът ми се изравнява с него, добре че успя да се спре, инак го качвах на стоп, следват още двама трима каращи срещу мен, изпробвайки нервите ми...и това в продължение на 400-500м. А сега ми кажете, къде са откачалките.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thesaint11 Публикувано 29 Август 2006 Доклад Share Публикувано 29 Август 2006 Това с тахометрите не знам за къде бях чел че го има.Тоест какво представлява-имаме да речем аутобан който е с дължина 200км.За да влезнеш на аутобана минава през бариерите и там ти се засича часа в който си влезнал.Имаме да речем ограничение 130км/час.Тоес ако на края на аутобана излезнеш през бариерите след 1.30мин час ,значи си карал с 150км и си те хващат като нищо! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 29 Август 2006 Доклад Share Публикувано 29 Август 2006 значи си карал с 150км и си те хващат като нищо!Някой ми казваше, че точно такава е системата по магистралата Одрин - Истамбул. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 29 Август 2006 Доклад Share Публикувано 29 Август 2006 Ето един начин ...В почти всички наши служебни автомобили имаме вградени GPS приемници. Имаме си контролен отдел, който периодично източва информацията от картата на gps-а и преглежда маршрута, скоростите и т.н на отделни, известни, фирмени състезатели. Драстичните нарушения не се подминават току така и готово. Фирмата си пази хората, а и колите... Или обратното ... Но важен е ефекта ... За около 25 милиона изминати километра от служебните коли на фирмата за период от 5 години, има около тридесет до петдесет регистрирани нарушения, осем десет катастрофи без фатални изходи, няколно намачкани ламарини и две три бракувани коли... За ~25 милиона км !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko Публикувано 29 Август 2006 Доклад Share Публикувано 29 Август 2006 Дака вече има такова подобно нещо което деиства и то се казва ТАХОМЕТЪР но го слагат само на кмионите и на границата ги преглеждат и виждат кога и с колко е превишил скороста и ги глобяват!!!Така е има ,но и на тях им намериха лек . . .т'ва Бг драйвера е изобретателна личност .. . .Особенно ако работи в ЕТАП Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lllubo Публикувано 29 Август 2006 Доклад Share Публикувано 29 Август 2006 Тоес ако на края на аутобана излезнеш през бариерите след 1.30мин час ...искаш да кажеш ако си го взел за по-малко от 1:30 мин, а не за повече но ако само това е критерия нищо не ти пречи да си караш с 200 и на Шел примерно да си киснеш 1 час да си хапваш и да си почиваш и тези 3 неща Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thesaint11 Публикувано 29 Август 2006 Доклад Share Публикувано 29 Август 2006 Е предполагам,че и за това са помислили хората,а пък може и да не Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liubo Публикувано 29 Август 2006 Доклад Share Публикувано 29 Август 2006 И на мен ми направи впечатление,че пътя към южното черноморие е по-натоварен отколкото за северното.Всяка година ходим към Варна през Търново,Шумен и т.н. и да ви кажа,че трафика е доста по-спокоен.Тази година се прибирах откъм Бургас,Пловдив и сие и ви казвам,че нервната ми система доста се беше натоварила,направо съжалявах че не се върнах пак през Търново.Но общо взето доста наглеци са се навъдили по пътищата,вижда че идваш и имам чувството че точно тогава решава да изпреварва,мамка им. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Roni Публикувано 31 Август 2006 Доклад Share Публикувано 31 Август 2006 високите скорости и нарушенията при безумните изпревармвания са само едната част на проблема- на второ място идва лошата поддържка на автомобилите и на пътищата. мен на връщане ме изпревари някъв автомобил, вече не помня какъв, но аз се движах с около 140, той ме подмина доста бързо и като го загледах задния мост направо подскачаше като пинг-понг томка по неравностите. те.е нямаме никакви задни амортисьори обаче караме с 160-170- ми ето ти реална предпоставка да имаме скоро нов донор... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Edguy Публикувано 31 Август 2006 Доклад Share Публикувано 31 Август 2006 Аз пък за може би първа година нямах никакви проблеми с предвижването към морето и обратно. Ходих няколко пъти и никакви грижи. Явно съм извадил късмет. Даже последния път ми направи впечатление, че колоната се движи с позволените 90 км/ч и няма никакви изцепки. А беше късен следобед и се предполагаше, че народа бърза да се прибере, ама не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vangnay Публикувано 31 Август 2006 Доклад Share Публикувано 31 Август 2006 Мисля си, че феномена "мойта пишка е най-голяма" е всеобщ - не ти към морето, не ти към София. Забелязал съм, че когато си крепя АУДИто с 120, ме задминават по-малко коли отколкото като карам НИВАта с 130+. Имам чувството, че щом някой види руска кола на пътя, веднага изпитва едно задължение да я отреже. Преди няколко дни на разклона на Д.Богров ( там дето се събират Хемус и Подбалканския) си излизам към София, натискам си НИВАта по ускорителната лента и някой ми свирка - гледам лети АУДИ, решило, че баш там ще изпреварва (искам да вметна, че не съм гонач, не че карам бавно, нормално си карам, 'ма не съм самоубиец). Е облизах мантинелата и го пуснах и айде след него, лепнах му се на бронята да видя закъде толкова бърза ( аз най-мразя някой да кара зад мен на една броня разтояние, ама тогава бех бесен). И к'во мислите - човека дръпна два километра със 140 и миряса на 100 - и за к'во бяха тия изпълнения. Същото е и с номерата - преди години карах Волга и Голф единица със окръжни номера, като влезех в София, 'ба си мамата, ще се потрепат тия ми софиянци, само да ме минат. Сега имам и един голф печка 1,6, ама е със софийски номера, никой не се мъчи да ме прескокне.Вярно е, че на всички ни се иска да покарваме бързичко и никой да не ни пречи, ама на пътищата има и други хора с коли, дай да не ги трепеме.А иначе, какво стана с Копривщица, май се развали заверата нещо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inji Публикувано 31 Август 2006 Доклад Share Публикувано 31 Август 2006 Човек, това за ладата (по-лошата кола) е вярно, винаги те натискат повече ако си със слаб автомобил. Ама кво ти пука, важна е средната скорост. Типичен пример е магистралното каране, залепи на 150 и от София до Пловдив ще те изпреварят 20 коли от които ти ще изпревариш обратно 15 А колкото до началото на темата за пътя до морето, мога само да кажа:1. има нов участък от магистралата - ОЛЕ2. камионите са по малко, благодаряние на някакво ново разпореждане - БРАВО3. колоната се движи със 100 - което си е направо СУПЕР4. маркировката е опреснена - все пак крайно време беше5. а това че има доста свине по пътя си го знаем ...... и аз , а сигурен съм и вие сте били в ролята на камикадзе, така че много дълго време ще ни е необходимо да се поосвестим .... споко посоката е вярна, нужно е време... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васко Публикувано 31 Август 2006 Доклад Share Публикувано 31 Август 2006 В интерес на истината и на мен ми направи положително впечатление пътуването до морето, никога не е било толкова спокойно. Незнам, или не сте ходили скоро на море, или има някаква друга причина... Но тази година определено не видях особено опасни изпреварвания. В същото време, по целият път не видях нито една дупка Както каза и колегата преди мен, имаше маркировка почти навсякъде. Говорим за пътя за Бургас, за мен това е Морето, към Варна нямам наблюдения Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDI Публикувано 31 Август 2006 Доклад Share Публикувано 31 Август 2006 2 случая ще разкажа, първият от преди 3 седмици, връщайки се от Велинград, през Разлог, Дупница...скоро пуснаха пътя за София да не минава през Радомир, а направо покрай Перник и София.Карам аз спокойно зад колона от камьони, но скоростта беше прилична ~80 и гледам, зад мен един Опел Зафира изпреварва опасно автомобил в далечината, като в насрещното се движеше кола с поне 120(точно беше минала покрай мен), получи се класическото тройно задминаване. След малко Зафирата се лепва зад мен и виждам, че шофьора е жена, а пътниците са 3 деца и възрастен човек ~70 години. Скоростната дама, реши да ме изпревари на завой и тъй като нямах видимост(за нея незнам), застанах максимално вдясно, за да не стана неволен убиец на пътниците в Опела. Вместо да задмине само мен, както очаквах, шофьорката с желязни нерви и кураж изпревари и колоната от камьони в завоя и отпраши напред. Ще ми се да имах камера да снимам 2-рия случай бе когато на връщане от морето реших да изпреваря Ауди 90...Скороста беше добра, човека в Аудито упорито ме засичаше, знам ли защо?! Чудя се какво ли би накарало човек да засече автомобил пълен с хора, които го изпреварва?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 31 Август 2006 Доклад Share Публикувано 31 Август 2006 ... реших да изпреваря Ауди 90... човека в Аудито упорито ме засичаше, знам ли защо?!Защото понякога слънцето огрява и кучешкия гъз. В ролята на слънцето - Фирмата АудиВ ролята на кучешкия гъз - шофьора на аудито. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kahn_Fan Публикувано 31 Август 2006 Доклад Share Публикувано 31 Август 2006 Нека и аз да кажа какво стана по пътищата ни мили. Преди 20 мин. се прибрах от Ахтопол. Та някои значт какъв е пътят от Ахтопол до Синеморец. За тези които не знаят това е път точно за 2 коли с пуснати огледала абе разминаването става с зор особено с по широките коли. Та пътувам към Синеморец за плажа и един Форд от малките нещо не прецени пътя и скороста и удари огледалото ми за задно виждане то само дето не фръкна. Бяха теглени майни кво ли не беше.Другия случай е днес. Прибирам се от морето и точно пътя до Тополовград беше в ремонт ама то е**х тоя ремон колите и камионите ги прекарват буквално през нивата под пътя, та и там бяха хабене на нерви и тн. Вече всеки си кара както си знае и тва е не му пука на никои за другите водачи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
karaivanoff Публикувано 1 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2006 Аз за морето не минавам по царския път. Особено лятото. Минавам по някой от следните:1. Стара Загора-Нова Загора-Ямбол-Средец(Грудово)-Бургас2. Стара Загора-Тулово-Сливен-Ямбол-Средец-БургасВерно има камиони тук-там, ама има къде да ги изпреваришНо магистралката е истината... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
incognito Публикувано 1 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2006 не е въпрос да си наврем проби в задната част (тахомери или каквито и там комунистически неща - 50 години дебнене не бяха ли достатъчно бе?) а е въпрос на култура и прилагане на законите. ако тези двете липсват, проблема не е как да превърнеш страната в затвор, а как да оправиш проблема от хордите простаци по улиците, включително и тези които не карат. някъде бях чел че начина по който човек кара е директетн облик на неговият характер... не съм психолог но май си е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vangnay Публикувано 1 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2006 Аз съм съгласен - педерастите карат педерастки, лизбийките лижат, ама не карат, пишман шофъорите правят катастрофи!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitro Публикувано 1 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2006 Аз съм съгласен - педерастите карат педерастки, лизбийките лижат, ама не карат, пишман шофъорите правят катастрофи!!!тва е гениално епохално прозрение,направо е за златен фонд Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts