Jump to content

Обща тема: Audi A4 B8


Raino

Recommended Posts

Да колега само не забравяй и ,че има 6 дюзи за прецакване не че не ги оправят :hilezh:

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте колеги,

Някой може ли да ми каже има ли възможност въобще на информационното табло да се включи някак си опцията да показва и разхода на гориво, освен оставащите километри до новото зареждане. Като се има предвид, че на лоста за чистачките няма бутон. Някъде четох, че е възможно да се включи с компютър и да се управлява от волана. Моля да ми кажете дали е истина и ако да, то кой евентуално може да го направи ?

Мерси предварително!

 

Редактирано от Vladi89
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Някои беше слагал ръчки за мигачи, темпомат и тн. от фейслифт. Поразрових се, в ЕТКА гледам че номерата на модулите са едни и същу преди/след фейслифт с буква G накрая. Ще ретрофитвам дистроник и въпроса ми е, ако сложа ръчки от фейслифт трябва ли да сложа и радар от фейслифт или двете нямат общо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте момчета.

Сериозно обмислям закупуването на Б8 2 ТДИ 143 к.с.

Днес запалихме колата с кабели понеже от около 1 год не е палена (няма никакъв акумулатор) и се натъкнах на следния проблем за който ми е нужен съвет:

1. Не можахме да стартираме екрана в средната конзола ( ММИ). Ключовете са били прекодирани което незнам дали има някакво значение.

Sent from my SM-J500FN using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да няма достатъчно напрежение към някой модул или просто да се ошашкал заради силно разреденият акумулатор. Покарайте я и я закачете на диагностика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли сервиз който може да ми препоръчате?

Минах през МАК алармс,но не бяха много словоохотливи и не ми вдъхват доверие.

Sent from my SM-J500FN using Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги.

 

Имам проблем с една от задните(лява) врати. Не може да се отваря от външната страна. 

 

Забелязах, че има едно пластмасово копченце, точно до механизма за затваряне (мога да го снимам, ако не сте ме разбрали :) ). С лек натист се прибира навътре.

Няколко пъти го натисках механично и вратата се отваряше, но от месец насам и това не помага. 

 

Някой имал ли е подобен проблем и възможно ли е да се отремонтира? И колко струва механизма, ако е сдал багажа?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, Demertsel написа:

Здравейте, колеги.

 

Имам проблем с една от задните(лява) врати. Не може да се отваря от външната страна. 

 

Забелязах, че има едно пластмасово копченце, точно до механизма за затваряне (мога да го снимам, ако не сте ме разбрали :) ). С лек натист се прибира навътре.

Няколко пъти го натисках механично и вратата се отваряше, но от месец насам и това не помага. 

 

Някой имал ли е подобен проблем и възможно ли е да се отремонтира? И колко струва механизма, ако е сдал багажа?

 

Обади се на този човек

bsdnikolov  Той е на ти с тези брави, но в студено време е трудно да се извърши такъв деликатен ремонт!

Преди 4 часа, Pachito написа:

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги!

 

От около месец съм собственик на Ауди А4 B8 2.0 TDI и с интерес изчетох темата, която намирам за изключително полезна за собтвениците на този тип автомобил. За изминалите близо 2000 км искам да споделя моите впечатления за колата.

 

Вози много комфортно и е истинско удоволствие да се кара. От към дизайн, според мен има уникална визия и черти. Разхода на гориво е добър и икономичен, мотора е еластичен и се нагажда на различен тип шофиране. Колата според мен е добре шумоизолирана и приятно впечатление ми прави озвучението (не съм с B&O система). Първоначално смених всички консумативи + зимни гуми. Напролет ще сменям накладки, дискове и летни гуми.

 

Като минус намирам това, както вече някой беше споменал по-рано, че има една сляпа зона от предна лява греда и е малко дразнещо като правиш ляв завой -трябва да се оглеждаш повече, но се свиква. Относно проблемите, и аз както и други колеги по-горе имам проблем с вратите, явно е доста често срещата болежка. Странното е, че като преместя позицията на заключващите механизми на задните врати както е описано в manual-a всичко се отваря 6, до момента в който се заключи - отключи колата... явно машинките са тръгнали да заминават и трябва да се сменят.

 

Скоро ми светна check engine лампата, закачихме я на диагностика и имаше следните грешки:

 

- 02615 Капачка за напълването на гориво, заключване - късо съединение до замасяване или отворена верига - постоянно

- 02616 Капачка за напълването на гориво, отключване - късо съединение до замасяване или отворена верига - постоянно 

 

Четох, че това пак е често срещан проблем. Изчистихме грешките, карах два дни, спрях на ОМВ да заредя и като запалих пак светна лампата. Мисля да пробвам следното:  "I just removed the motor, opened, and after cleaning the collector with isopropyl alcohol everything works fine. Now my tank door have no problems."

 

https://www.audiworld.com/forums/q5-sq5-mki-8r-discussion-129/fuel-tank-cap-lock-repair-2839762/

 

Някой да се е сблъсквал с подобен проблем?

 

 

 

1.PNG

Removing and installing 2.pdf

Редактирано от lessthanjake
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Check engine не може да светне заради  заключването на резервоара, имаш някакъв друг проблем.

 

А моторчето на заключването е евтино и се сменя за 10 минути... 

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте на всички! 

Незнам дали тук е мястото за въпросите ми.Предстои ми закупуване на ауди б8 2.0 тди куатро авант. Въпросите ми към вас са няколко.

1. Имат ли серийно догряващи печки на охладителната течност ( като на вектра б - каквато имам в момента) или някаква друга система за подгрев на охладителната течност и къде се намират заводско.

2. Каква е блукировката на  задния мост - електрона или механична. И предния мост блокируем ли е?( за централния знам че е торсен).

3. Каква е разликата между червения и цветния централен дисплей на таблото.( между оборотомера и скоростомера).

Благодаря Ви предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте, колеги!

Имам нужда от помощ при отстраняването на някои грешки.

Address 17: Instruments (J285)       Labels:. 8T0-920-xxx-17.clb
   Part No SW: 8K0 920 900 C    HW: 8K0 920 900 C
   Component: KOMBIINSTR.   H18 0224  
   Revision: 00000000    Serial number: 9DS77LG19     
   Coding: 0F00080002000008000000
   Shop #: WSC 02391 823 56573
   VCID: 2ABF1A14A78D4FF056-807E

1 Fault Found:
00003 - Control Module 
            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100101
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 96
                    Mileage: 240743 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2008.05.27
                    Time: 03:26:18

Втората е, че не ми свети третия стоп, седан е колата. Нямам идея как да стигна до него без смъкване на тавана, за да видя какво е положението.

Трето, как да стигна до машинката за отваряне на резервоара. Прочетох всички страници, но не намерих информация.

 

Редактирано от plamen_iv70
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 16.12.2017 г. at 10:36, Минев Антон написа:

Здравейте на всички! 

Незнам дали тук е мястото за въпросите ми.Предстои ми закупуване на ауди б8 2.0 тди куатро авант. Въпросите ми към вас са няколко.

1. Имат ли серийно догряващи печки на охладителната течност ( като на вектра б - каквато имам в момента) или някаква друга система за подгрев на охладителната течност и къде се намират заводско.

2. Каква е блукировката на  задния мост - електрона или механична. И предния мост блокируем ли е?( за централния знам че е торсен).

3. Каква е разликата между червения и цветния централен дисплей на таблото.( между оборотомера и скоростомера).

Благодаря Ви предварително.

Никой ли :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам едно питане

 

Когато колата е студена (не е работила повече от 12 часа), има ли нужда да работи на място, преди да потегля?

Моята е дизел, но ще ми е любопитно как стоят нещата и при бензиновите модели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При модерните двигатели (бензин или дизел) няма нужда от работа на място - палиш и тръгваш... просто не цедиш до "прекъсвач" докато колата е студена.

 

В "белите" държави даже е забранено да си запалиш колата на място да работи докато позагрее.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...