Jump to content

Обща тема: Audi A4 B8


Raino

Recommended Posts

В талона пише. Ако имаш три звездички означава че според КАТ е Евро 0 и трябва да си смениш талона. Специално този модел е Евро 4: цък!

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7MG = Emission standard EU5

 

това трябва да го има на лепенката с "екстрите".

 

Възможно е (и вероятно) първите модели да нямат ЕУ5 за някои пазари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да в талона го пишело - Евро 5 съм. Питането ми беше във връзка с Дизеловите истерии в Западна Европа. Надявам се Евро 5 да е гаранция че в следващите години няма да имам проблем да карам в София

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моя талон пише Евро 4, а навсякъде моя мотор с код CCWA го дават Евро 5. Възможно ли е да е грешка, или понеже е швейцарка, там тоя двигател да е наистина Евро 4?

Имам аз още един въпрос - как се изключва напълно ESP или няма вариант? Снощи на снега го изключих, но пак като я завъртя повече го чувам, че работи и иска да я изправя. Един колега ми каза, че трябвало да се задържи бутона, не само да се натисне. Има ли такова нещо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 11/17/2018 at 5:49 PM, robobug said:

7MG = Emission standard EU5

 

това трябва да го има на лепенката с "екстрите".

Не знам колко по-ясно да го напиша.

На лепенката с описание на опциите на колата (където е и кода на мотора, кутията, спирачки, окачване, боята) има и код за евро-стандарта.

Ако има 7MG колата е евро пет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе тука в БГ се съмнявам скоро да стане, ама....

Въпрос към колегите с автоматично прибиращи се огледала - това зимата спирате ли го? Ако замръзнат и не се отворят няма да е много добре май :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В КАТ  са страшно мърляви и мързеливи ,моята бяха я писали дизел вместо бензин и се разправях същия ден.

Другото което там всяка кола трябва да премина за проверка на катализатор ,DPF ,да ли е чесън и т.н..

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 hours ago, kosio85 said:

Въпрос към колегите с автоматично прибиращи се огледала - това зимата спирате ли го? Ако замръзнат и не се отворят няма да е много добре май :D 

Спирам го на всички коли. Не виждам смисъл да ги прибира всеки път.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е готино е кво. По защитени са от идиоти, пияници и т.н., като са прибрани :D  @Ц Е Ц О Снощи го тествах тва с напълно изключване на ESP - като задържиш си изписва на фис-а ESP OFF. С напълно изключено обаче не мога грам да я врътна, супер ташак. Само с изключен ASR си тръгва задницата, а с напълно изключени и двете, грам не иска. Каква е логиката да е така?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много конье препускат при тебе :D. Абе тръгва и тая, ама само на спортния режим. Иначе тоя автомат на директна, докато разберe кво искам от него..... :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега видях че си писал за спортения режим. Аз понеже досега не съм имал/карал кола с такъв, може ли да споделиш повече подробности. От това което прочетох в нета идеята при него е силатата на двигателя да се концентрира върху потеглянето и набирането на скорост

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, kosio85 said:

Много конье препускат при тебе :D. Абе тръгва и тая, ама само на спортния режим. Иначе тоя автомат на директна, докато разберe кво искам от него..... :D 

Погледни торсена колко мята на задната ос .При мен е до 85% ,а с помощта на ESP до 100% и на моменти е страшна забава :hilezh:

Редактирано от Raziell
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...