andrei_S40 Публикувано 9 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2013 днес си взех задни амортисьори монро с 2 год. гаранция какви отзиви има за тях ???? Монро амортесьорите винаги са били слаба работа, да не кажа боклуци....При това не само за на АУДИ....добра дума за тази марка не съм чул.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenn Публикувано 10 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2013 еми ще се разбере като се сложат и видя как се държи в завоите! ако караш винаги на макс може би ти трябват спорни :Д Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 11 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2013 Аз пак да попитам защото темата ,,Ангренаж" не ми дава мира...Кога следва да се смени ангренажната верига при А6 С6? Питам общо.... А при BDW 2.4 V6? Какви са критериите-разтегната верига? Тракаща верига? Не съм сменил ангренажната верига на моята и откровено ме притеснява....Това все едно да не си сменил ангренажният ремък. Карането е на риск. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 11 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2013 Андрей, карай спокойно и не се занимавай с глупости. Когато веригата стане за смяна недвусмислено ще разбереш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fenx Публикувано 11 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2013 (Редактирано) Колеги, кажете как се активира комп 2 на малкия дисплей. Защото сега показва показанията от комп 1? Има една отметка 1 на малкия дисплей, как да стане 2? Извинявам се, ако някъде вече има такъв въпрос. Пробвах от инструмент клъстъра, като дадох на всички отметки на комп 1 - оф, но не стана, просто изчезнаха показанията, а не започнада показва от комп 2. Възможно ли е изобщо да показва само от 2 или някой ме е заблудил? Редактирано 11 Ноември 2013 от fenx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 11 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2013 Кръглият бутон отдолу на лостчето,прехвърля между комп1-комп2-дигитален километраж.Не съм сигурен дали последното не изискваше по-нова версия на софтуера на автомобила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fenx Публикувано 11 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2013 (Редактирано) На самото лостче, освен бутон ресет, друг няма, поне не видях да има. Не е с цветния малък дисплей, цветен е само големият. Редактирано 11 Ноември 2013 от fenx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 11 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2013 (Редактирано) Пробвай да натиснеш бързо ресет-бутона,като натиснеш и задържиш - нулира,а ако само цъкаш - прехвърля. Довечера ще мина през гаража да погледна как точно е при мен. Защото по принцип комп2 и дигиталния километраж не ги ползвам. П.С. В менюто съм влизал да ресетна показанията на комповете,но не съм обърнал внимание дали някой може да се изключва оттам. Но при всяко положение,смяната трябва да е от лостчето. Редактирано 11 Ноември 2013 от Emillion Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 11 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2013 Колко събира казаня с водата за чистачките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 11 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2013 4 литра :-) Като ти се стори, че е пълен, изчакай да го преглътне и после наливай пак.Докато разбера каква е схемата, като ми го "пълнеха" на бензиностанциите и се "изпразваше" след 2-3 дни, а всъщност просто се пълни много бавно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 11 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2013 Ок, мерси. Мислех, че е повече че откакто я купих не съм доливал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
missy Публикувано 11 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2013 Сигурно е щото вечно си караш с мръсен джам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 12 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2013 На дюзите коя колконка се гледа, понеже има 3? Някой знае ли коя какво показва? Мисля едната беше на празен ход, другата на работен ход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 12 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2013 Намерих го. 300 бара, 600 бара, 1000 бара. Първата колонка макс -45 мс, втората макс -15 мс. Предполагам първата е за празен ход, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 12 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2013 а това какво помага реално, защото де факти ти трябват реззултати при 1600 / 1800 бара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 12 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2013 Беш ли ми мамата... явно има някакво значение щом всички тях гледат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 12 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2013 Намерих го. 300 бара, 600 бара, 1000 бара. Първата колонка макс -45 мс, втората макс -15 мс. Предполагам първата е за празен ход,От това което съм чел знам, че стойности по малки от -35 означават пикаещи дюзи, а над +35 позапушени такива.Моите стойности всички са плюсови и започнаха да скачат над +10 .... трябва да сложа добавка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 12 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2013 (Редактирано) Ако са пикаещи би трябвало да излиза бял пушек от многото нафта. Редактирано 12 Ноември 2013 от sky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 12 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2013 Като ви чета сте бесни диагностици. Владко не се занимавай с глупости, а отиди някъде да ти ги проверят стойностите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 12 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2013 (Редактирано) Не пуши точно заради тези корекции. Има нещо което не можах да разбера четейки.Примерно -15мс може да се тълкува по следните два начина:1. впръсква горивото с 15мс закъснение2.такта на впръскване е с 15мс по-кратък Редактирано 12 Ноември 2013 от baba Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 12 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2013 Injection duration за тази дюза с -15мс е с 15мс по-кратко, иначе на 24 канал е пре-инжекцията, на 25 канал е главната инжекция, на 26 канал е пост инжекцията и се пуска, когато регенерира DPF. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 12 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2013 Аха значи намаля времето на впръскване така ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 12 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2013 Да, нормално на загрял мотор е 0.30мс за двете инжекции. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 12 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2013 На мойте нищо им няма. Просто исках да разбера кое как е, че като гледам да знам какво да гледам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fenx Публикувано 12 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2013 Пробвай да натиснеш бързо ресет-бутона,като натиснеш и задържиш - нулира,а ако само цъкаш - прехвърля. Довечера ще мина през гаража да погледна как точно е при мен. Защото по принцип комп2 и дигиталния километраж не ги ползвам. П.С. В менюто съм влизал да ресетна показанията на комповете,но не съм обърнал внимание дали някой може да се изключва оттам. Но при всяко положение,смяната трябва да е от лостчето.Благодаря, колега! Точно така стана! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts