danyboy Публикувано 8 Май 2015 Доклад Share Публикувано 8 Май 2015 (Редактирано) Здравейте моя шантав проблем е следния - откакто имам колата а4 б5 1995 г. вентилацията духаше само на централните духалки а в краката и стъклото едва се усещаше, преди няколко дни както си карах на климатик и ми духаше едно готин на ръцете изведнъж изчезна и започна да духа на стъклото и краката от управлението като местя различните положения - крака, ръце, стъкло всичко бачка без тези централните от там духа едва доловимо а от 6 месеца хвърчат дунапренчета от духалките като разглобих жабката двете моторчета там се движат както и това при педала на газта моля дайте съвети какво да сторя? Само да допълня при диагностика с ваг грешката е блокирал мотор на централна клапа Редактирано 8 Май 2015 от danyboy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 8 Май 2015 Доклад Share Публикувано 8 Май 2015 Има тема във форума за профилактика на моторчетата и оправяне на клапите. Тези клапи имат едни големи отвори покрити с дунапрен като падне дунапрена вече не са никакви клапи, въздуха си минава през отворите. Сваляш тялото на климатроника, разглобяваш клапи и моторчета. Запечатваш отворите на клапите и профилакираш моторчетата, при нужда подменяш дефектното моторче и си караш... Всичко друго е мижи да те лъжа... Това като си го направиш забравяш за проблема.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danyboy Публикувано 9 Май 2015 Доклад Share Публикувано 9 Май 2015 (Редактирано) трябва ли да се сваля цялото табло и да се източва фреона за да се стигне до самите метални клапи Редактирано 9 Май 2015 от danyboy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shturshel Публикувано 9 Май 2015 Доклад Share Публикувано 9 Май 2015 Да. Другата седмица ще се прави цялата процедура и то в пълният вариант (радиаторче, клапи, фреон, антифриз ). Правя го защото не можем да разберем от къде изпуска с-мата на климатроника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 30 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2015 Колега миро от къде си купил въпросното термо тиксо на 3М и колко пари струва то? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thekiller Публикувано 6 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юли 2015 (Редактирано) danyboy Проблема ти е издухал дунапрен на клапите. Отиваш в магазин където продават резервни части за климатици и купуваш една метализирана термо лента. с нея облепяш клапите и всичко ще си дойде обратно на мястото. Но трябва да свалиш парното за да може да облепиш хубаво всички клапи. метализирана термо лента която аз ползвам е подарък от на жената бащата който работеше в фирма за климатизация и вентилация. с нея облепват въздуховодите. отивате и купувате такава и после разглабяне и облепяне на клапите , ако са ви с дунапрен. моята е 98-ма година и клапите са ми пластмасови по спомен, тоест цялата клапа е пластмасова и няма дунапрен по нея, на по старите модели клапите са метални с големи кръгли дупки по тях който са закрити от дунапрен , който с годините от жегата се прегаря и разлепя , и от силата на парното излиза на парчета през духалките. същото го правих и на жената на голфа 3-ка преди да го продадем , сега ме чака същото на ауди А3-ката на жената , дунапрена излиза през духалките и скоро ще започне да духа хладно през зимата , а не топло. няма как коли на по 15+ години. Редактирано 6 Юли 2015 от thekiller Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
миро миро Публикувано 6 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2015 Колега leo тиксото съм го закупил от фирма ГЕРМАНТ ЕООД 50мм широко дължина 5 метра на цена 3.20 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 7 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2015 Аз вече свърших работа вече. Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 16 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2015 Колеги предстои ремонт на А4.Радиаторчето същото ли е като на ауди 80 Б4 ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thekiller Публикувано 24 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 (Редактирано) Мислиш ли че знаем как изглежда радиаторчето на B4 щом караме А4 ??? ето ти парт номера на оригиналния радиатор за А4: 8d1 819 031a парт номер по BEHR: 9177771506 Предполагам по снимките ще може да направиш сравнение , ако ли не ще премеря моя оригиналния и ще ти дам и размери. Според интернет са еднакви. Дали е така не знам . https://www.google.bg/search?q=8d1+819+031a&rlz=1C1AVNC_enBG582BG582&espv=2&biw=1280&bih=899&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIyO_D5KfzxgIVAY4sCh1rLw7l http://www.ebay.com/itm/Heater-Core-for-Audi-80-90-A4-S4-Vw-Passat-/171643817149?hash=item27f6c4ccbd&vxp=mtr Редактирано 24 Юли 2015 от thekiller Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 31 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2015 А4 е В4 с малко по луксозна коруба и друго предно окачване. Същите са радиаторчетата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 7 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2015 Малко полезно във връзка с радиаторчето и парното. Според ЕТКА до номер на шаси 8D-T-400 000 се монтира стария вариант на "парното", при който е възможно да се отдели частта с радиаторчето и клапите от останалата част с изпарителя - ремонтът е възможен без източване на фреона: От номер шаси на 8D-V-000 001 се монтира нов модул на парното - корпусът е с друга конструкция и не може да се раздели на две - да се отдели частта с клапите и радиаторчето, от тази с изпарителя -налага се източване на фреона и сваляне на целия модул на парното: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thekiller Публикувано 2 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 2 Декември 2015 Мисля че съм с по стария модул , но свалих всичко. Фреона беше махнат на машина. После като свалих целия модул е по удобно за работа ако се налага облепване на клапи. После сменихме филтрите на климатика и допълнихме фреон в системата. Като правих темата оставих нещата така , защото който се захване с това ще му е полезно да си направи профилактика и на климата. А и като се отдели модула от щипките после трудно се слагат всичките по местата им ако не е свален. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 3 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2015 (Редактирано) Преди 2 седмици сменях радиатора на парното на Б5 1995 и работата е доста,най-много ме затрудни откачането на големия сноп с кабели зад желязото което държи таблото.Има едни други кабели които се откачат от под компютъра който е под чистачките.Но парното тръгна.Въздухопровода беше от стартие модели които парното излиза отделно от климатика.За втори път слагам такова радиаторче от 14лв и работи добре за сега няма грешка. Редактирано 3 Декември 2015 от dobatavision Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thekiller Публикувано 4 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Декември 2015 (Редактирано) Радиаторчетата от 14 лева са пълен боклук. Взех такова и след като ми се разпадна в ръцете . Веднага го смених и доплатих за такова среден клас. Не правете компромис с качеството , защото второ разглабяне си е доста Цитиране на предходно мнение! Редактирано 4 Декември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 4 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2015 Еми второ слагам и грешка няма за сега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico_butev Публикувано 8 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2015 (Редактирано) На мен ми предстой същата процедура, само да попитам от къде мога да видя този номер на шасито за да разбера дали съм с стария или новия модул на парнотоЗагрях, видях го от талона, с новия модул съм, ще пада забава, но не ми се дават 120 лв за тази процедура, при положение че преди време съм я правил на Golf 3...Между другото се колебая каква марка радиатор за парно да си купя има Febi Bilstein за 32 лв , или Meile за 48 , 3 вариант Hella за 122 лв отпада много са ми Редактирано 8 Декември 2015 от ico_butev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vankata__098 Публикувано 24 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2016 Перфектна тема! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vankyy26 Публикувано 25 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2016 (Редактирано) Колеги, за съжаление и моето парно си замина (А4 Б5 1995-та, бензинка). Без значение от оборотите на мотора, режима на който е включено, духа студено, има някаква едва доловима топлина ама уж. Предполагам проблема е в клапите, дунапрените си излизат от както съм я взел колата преди 2 години и май тая събота и неделя ще се нагърбя да свалям табло. Интересно ми е трябва ли да се източва фреона на климатроника, че никак не ми се ще. Тия клапи къде точно стоят, от всички коментари в дискусиите из форума, които четох само това не ми стана ясно. П.П. : Темата е страшна ! Редактирано 25 Ноември 2016 от vankyy26 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 28 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2016 (Редактирано) Колега най добре иди да ти дръпнат фреона. Да ти е мирна главата. После ще си смениш и О пръстените на снаждащите тръби които са за климатичният радиатор. На мен цялата процедура - източване, допълване и смяна на двете пръстенчета на тръбите ми излезе 40 лв. миналата година. Относно клапите ще ги видиш и ще се ориентираш като свалиш всичко. Ето и няколко фотоса от моя ремонт по въпроса. Редактирано 28 Ноември 2016 от leo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
victor4o4 Публикувано 17 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2017 (Редактирано) Тези дунапренчета на самия радиатор задължителни ли са за смяна? Че ще дойдат чак другата седмица, а измръзнах вече... Утре разглабям колата P.S.: Как се разкачат маркучетата за радиатора на климатика вътре в купето? Редактирано 17 Февруари 2017 от victor4o4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 18 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2017 Това са тръби и се разкачат отвън при поленовият филтър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lance Публикувано 11 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2017 Винаги съм се възхищавал на хора като теб колега (автора на темата).Безкрайни благодарности,тези дни ще сменяме моето с един приятел.Много добър майстор,взискателен към детайлите (явно защото е и бояджия).Никога не е правил процедурата и единствено го уплаши,че може да трябва да се смени радиатора (ако загубата на парното е от него,а не от клапите) и няма да може да обезвъздуши и т.н. Още веднъж благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 12 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2017 Кажи на "майстора", че колата се обезвъздушава сама. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 12 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2017 Тя сама се обезвъздушава няма ти да надуваш ама трябва някой да дръпне маркуча на радиаторчето на парното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts