toshkov81 Публикувано 18 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2013 е как е зацепен напълно компресора на коли преди 2003-4г. като е на електромагнитен съединител и зацепва само когато го включиш.Иначе през другото време се върти само шайбата а самия компресор не мърда. А това за екон и ел.нагревателя се отнася за а6 с5. на 100% даже колегата е постнал и мануала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
duno Публикувано 18 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2013 А това за екон и ел.нагревателя се отнася за а6 с5. на 100% даже колегата е постнал и мануала.Тоест няма ц5-ца без такъв подгрев така ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sasho4life Публикувано 18 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2013 колеги ползвате ли го тоя econ, аз и на старата и на тази сега не съм го пуска никога, какво точно прави? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 18 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2013 "зацепен"-а е шайбата, а нататък ВЕСКО може да каже конкретната конструкция при А6 каква е.От лични наблюдения мога да кажа, че инсталацията не работи при ECON, т.к. при мен се чува едно леко подсвиркване отпред в ляво, когато климатикът работи и не се чува, когато ECON е включено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kriso_ea Публикувано 20 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2013 (Редактирано) Мисля, че реших проблема с парното на печката /2.7тди/.Сега при напълно изстинала кола на втората минута след стартиране на мотора и движение в градски условия /без форсиране и т.н./ започва да духа топличко, а на 5 минута в купето е горещо.При мен проблема беше в радиаторчето на парното, което е под пластмасовата кора при чистачките. от дясната му страна има пробка за обезвъздушаване. Мойта кола събра около 1 литър нова охладителна течност, като изтече сигурно 200 грама под колата при обезвъздушаването, но резултата е че имам супер парно и не охлажда когато попадна в задръстване. И това всичко при външна температура 9 градуса и вкл. ЕКОН /тоест не работи допънителния подгрев/ Поздрави Редактирано 20 Ноември 2013 от kriso_ea Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 20 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2013 Ама ти сигурен ли си, че ECON има отношение към електрическия подгрев? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kriso_ea Публикувано 21 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2013 Така твърдят тук в темата, доколкото разбрах.Сигурен съм че лятото има отношение към компресора на климатика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 21 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2013 на 4ф може и да няма, при мен много видимо се различава на волтмера на таблото как като го изключа и почва да грее нагревателя. той си е бая консуматор и направо стрелката пада 2-3 мм. а когато е топло не мърда стрелката, тоест тогава не иска да се включи.Нормално е при новия модел да са го направили да се включва автоматично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoqan Публикувано 17 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2013 Ето така тръгва при мен ел.печка и само след 30сек. от тръгването на колата в движение (не да работи на място ) започва да се усеща топлото . Няма никакво значение ЕКО дали е пуснато или не. Мисля , че част от условията за да тръгне е : 5 градуса на вън , достатъчно капацитет на акумулатора. Сложа ли ключа в положение авто, всичко с топлината се приключва. Това след цяла година гваблъскане, благодаря на колегите, които казваха , че има работят ел. печките , само дето не казваха как точно се пускат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 17 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2013 Има смисъл да се изключва дотолкова доколкото в режим ECON не прави налягане и не товари двигателя, въпреки че е зацепен непрекъснато.Правилният отговор! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 17 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2013 При мен топлото (засичано много пъти по trip timer-а) тръгва сериозно на 3-тата минута. AUTO е изключено, ECON е включено, мисля че когато подгрева на седалките и исканата Т е по-висока (например 23) топлото тръгва по-бъро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Creep Публикувано 17 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2013 (Редактирано) Павлово - Горубляне (по околовръстното) и температурата в Горубляне едвам е стигнала до междинната чертичка (тази, която е между 50 и 90С). Това означава ли че съм за термостат? Редактирано 17 Декември 2013 от Creep Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 17 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2013 Не е нормално!Аз тръгвам от Бели брези, бул. България, околовръстното и на Шела като намалих заради камерата погледнах и съм на 90C! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 17 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2013 Само да се поправя, че AUTO=ON при мен целогодишно (за да си управлява сама силата на вентилатора и посоките). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 17 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2013 (Редактирано) Колите които нямат печка имат електрически нагреватели и става парник вътре, това не е жигулката.айдеее жигулката има парно след 1,5 км каране или 2-3 минути, ела да те повозя .Сега си я карам щото Аудито си 4ака тампоните на мотора. Направо се късам от яд таз 25 годишна лада 5 ца как топли Редактирано 18 Декември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 20 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2013 Няма пълно щастие Не сравнявайте 25 годишна Лада с 2 пъти по-нова кола от съвсем друг клас. Всяка от двете си има плюсове......все пак щом чакаш тампоните, значи нямаш намерение да караш дълго Ладата /или Жигула/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 20 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2013 айдеее жигулката има парно след 1,5 км каране или 2-3 минути, ела да те повозя .Сега си я карам щото Аудито си 4ака тампоните на мотора. Направо се късам от яд таз 25 годишна лада 5 ца как топли На мен също ми духа толко колата след 3 минути, а на 20тата секунда ми е топло дупето от подгрева. Жалко за единственото предимство на жигулката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 10 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2014 Не си направих труда да прочета страниците назад, за което съжалявам, ако повтарям някого Принципно трябва да имате фабричен нагревател, който да почне да духа "топло" още на 5та секунда. Условието е:- изключен ECON- температура на въздуха отвън под +4 градуса Целзий- температура на водата на двигателя под 60 градуса, пак Целзий- температура на входящия въздух в купето под 18 градуса, брат му на Целзий. Това са поне условията на които моята супер модертна Шкода ако отговори правилно директно активира 1kW печка. Предполагам е аналогично и при вас. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 10 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2014 За екона си прав, ако е с фабричните настройки. Иначе и това може да се адаптира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 10 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2014 Може би може, но не и на глупав комо като на моята Шкода. Какво може да се програмира принципно, че ми стана любопитно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 10 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2014 ECON тр да е включен (да свети), на това му казваш изключен, или? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 10 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2014 (Редактирано) ECON свети = няма ел. парно, печка, няма фреонов компресор, няма тежки товари за ел. консумацията и мотора. За автоматичен контрол на климатизацията на купето се ползва само наличния външен въздух + парното, без активни консуматори. Редактирано 10 Януари 2014 от ogip Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 11 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2014 Интерено как точно на 3 минути (по trip timer) при мен изведнъж задухва топло със светещо ECON ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 11 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2014 Да не ти е в подземен паркинг ? Един приятел така преди викаше, че зимата на 50--тия метър му е на 90 градуса и ме убеждаваше да си сменя термостата. Само дето не се беше сетил, че му е гаражна в блок и съседните гаражи са магазини и се отопляват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 11 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2014 В гараж е, но не се отоплява и при стартиране колата е на нула, един-два градуса макс.Надушва се, че е електрическото парно, не мога да го сбъркам с друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване