Jump to content

След колко време е нормално да почне да духа "топлото"? И други въпроси...


denip

Recommended Posts

е как е зацепен напълно компресора на коли преди 2003-4г. като е на електромагнитен съединител и зацепва само когато го включиш.

Иначе през другото време се върти само шайбата а самия компресор не мърда. 

А това за екон и ел.нагревателя се отнася за а6 с5. на 100% даже колегата е постнал и мануала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 83
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

А това за екон и ел.нагревателя се отнася за а6 с5. на 100% даже колегата е постнал и мануала.

Тоест няма ц5-ца без такъв подгрев така ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"зацепен"-а е шайбата, а нататък ВЕСКО може да каже конкретната конструкция при А6 каква е.

От лични наблюдения мога да кажа, че инсталацията не работи при ECON, т.к. при мен се чува едно леко подсвиркване отпред в ляво, когато климатикът работи и не се чува, когато ECON е включено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Мисля, че реших проблема с парното на печката /2.7тди/.

Сега при напълно изстинала кола на втората минута след стартиране на мотора и движение в градски условия /без форсиране и т.н./ започва да духа топличко, а на 5 минута в купето е горещо.

При мен проблема беше в радиаторчето на парното, което е под пластмасовата кора при чистачките. от дясната му страна има пробка за обезвъздушаване. Мойта кола събра около 1 литър нова охладителна течност, като изтече сигурно 200 грама под колата при обезвъздушаването, но резултата е че имам супер парно и не охлажда когато попадна в задръстване. И това всичко при външна температура 9 градуса и вкл. ЕКОН /тоест не работи допънителния подгрев/

 

Поздрави 

Редактирано от kriso_ea
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на 4ф може и да няма, при мен много видимо се различава на волтмера на таблото как като го изключа и почва да грее нагревателя. той си е бая консуматор и направо стрелката пада 2-3 мм. а когато е топло не мърда стрелката, тоест тогава не иска да се включи.

Нормално е при новия модел да са го направили да се включва автоматично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Ето така тръгва при мен ел.печка и само след 30сек. от тръгването на колата в движение (не да работи на място ) започва да се усеща топлото . Няма никакво значение ЕКО дали е пуснато или не. Мисля , че част от условията за да тръгне е : 5 градуса на вън , достатъчно капацитет на акумулатора. Сложа ли ключа в положение авто, всичко с топлината се приключва. Това след цяла година гваблъскане, благодаря на колегите, които казваха , че има работят ел. печките , само дето не казваха как точно се пускат.

post-77059-0-45110300-1387260064_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има смисъл да се изключва дотолкова доколкото в режим ECON не прави налягане и не товари двигателя, въпреки че е зацепен непрекъснато.

Правилният отговор!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен топлото (засичано много пъти по trip timer-а) тръгва сериозно на 3-тата минута. AUTO е изключено, ECON е включено, мисля че когато подгрева на седалките и исканата Т е по-висока (например 23) топлото тръгва по-бъро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Павлово - Горубляне (по околовръстното) и температурата в Горубляне едвам е стигнала до междинната чертичка (тази, която е между 50 и 90С). Това означава ли че съм за термостат?

Редактирано от Creep
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нормално!

Аз тръгвам от Бели брези, бул. България, околовръстното и на Шела като намалих заради камерата погледнах и съм на 90C!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колите които нямат печка имат електрически нагреватели и става парник вътре, това не е жигулката.

айдеее жигулката има парно след 1,5 км каране или 2-3 минути, ела да те повозя .Сега си я карам щото Аудито си 4ака тампоните на мотора. Направо се късам от яд таз 25 годишна лада 5 ца как топли ;)

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма пълно щастие:)  Не сравнявайте 25 годишна Лада с 2 пъти по-нова кола от съвсем друг клас.  Всяка от двете си има плюсове......все пак щом чакаш тампоните, значи нямаш намерение да караш дълго Ладата /или Жигула/ ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

айдеее жигулката има парно след 1,5 км каране или 2-3 минути, ела да те повозя .Сега си я карам щото Аудито си 4ака тампоните на мотора. Направо се късам от яд таз 25 годишна лада 5 ца как топли ;)

 

На мен също ми духа толко колата след 3 минути, а на 20тата секунда ми е топло дупето от подгрева. Жалко за единственото предимство на жигулката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Не си направих труда да прочета страниците назад, за което съжалявам, ако повтарям някого

 

Принципно трябва да имате фабричен нагревател, който да почне да духа "топло" още на 5та секунда. Условието е:

- изключен ECON

- температура на въздуха отвън под +4 градуса Целзий

- температура на водата на двигателя под 60 градуса, пак Целзий

- температура на входящия въздух в купето под 18 градуса, брат му на Целзий.

 

Това са поне условията на които моята супер модертна Шкода ако отговори правилно директно активира 1kW печка. Предполагам е аналогично и при вас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За екона си прав, ако е с фабричните настройки. Иначе и това може да се адаптира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би може, но не и на глупав комо като на моята Шкода.

Какво може да се програмира принципно, че ми стана любопитно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ECON свети = няма ел. парно, печка, няма фреонов компресор, няма тежки товари за ел. консумацията и мотора. За автоматичен контрол на климатизацията на купето се ползва само наличния външен въздух + парното, без активни консуматори.

Редактирано от ogip
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не ти е в подземен паркинг ? Един приятел така преди викаше, че зимата на 50--тия метър му е на 90 градуса и ме убеждаваше да си сменя термостата. Само дето не се беше сетил, че му е гаражна в блок и съседните гаражи са магазини и се отопляват. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В гараж е, но не се отоплява и при стартиране колата е на нула, един-два градуса макс.

Надушва се, че е електрическото парно, не мога да го сбъркам с друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...