Emillion Публикувано 18 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2014 Дайте да се разберем,нали говорите за показанията на борда?! Защото на колонката обикновено излизат леко различни данни. Както каза някой,на тези коли разходът им е най-малкият разход. Гледаш да работи добре с горивото,което сипваш,и оттам-нататък каквото дойде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 18 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2014 Посоченият от чен разход е на колонка, не по борд, но вече бях писъл веднъж,че и на борд ми е толкова, поне извънградско, в София е друга бира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tinin Публикувано 18 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2014 Моят разход на извън градско, също съответства на показанията на компютъра. В града не мога да засека дали е точно показанието на борда, още повече, че то се мени от 11 до 20. Но определено това си е кола за извън града, там удоволствието е максимално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 18 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2014 Посоченият от чен разход е на колонка, не по борд, но вече бях писъл веднъж,че и на борд ми е толкова, поне извънградско, в София е друга бира Под 7 само един път в Гърция ми даде в колоната с 80 и галене на педала. В БГ немагистрално като изрежеш няколко пъти колоната на S няма как да стане под 7. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тони1 Публикувано 19 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2014 (Редактирано) Една малка подробност темпомата като цяло,не само на тази кола ,не я прави по икономична.То беше хубаво да направим една сборна тема относно разхода за различните модели ауди.Просто за пробата съм закрепял на 6.5л/100 с 90-110км,3.0тди 4х4 ръчна кутия. Редактирано 19 Февруари 2014 от Тони1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 19 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2014 Ако можеш да караш ще е по-икономично без темпомат защото можеш да засилваш колата ако видиш нагорнище и тн. Ако не можеш ще ти е по-нисък Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 19 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2014 Просветли ни как се кара икономично без темпомат, велики учителю!За да те улесня, ще нахвърлям първите съвети:* Гуми максимум 16-ки, още по-добре 15-ки;* Предно предаване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 19 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2014 Човек, който една година не може да схване, че има отвертка в плафона и тя му трака няма как да бъде просветлен в каквото и да е било. Ходи си избивай някъде другъде комплексите, на мен не си ми интересен. Темпомата е по-икономичен само на идеално равен път от добър шофьор. Ти може и в града да го ползваш ако искаш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тони1 Публикувано 19 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2014 Ако можеш да караш ще е по-икономично без темпомат защото можеш да засилваш колата ако видиш нагорнище и тн. Ако не можеш ще ти е по-нисък Точно това имах предвид. Просветли ни как се кара икономично без темпомат, велики учителю!За да те улесня, ще нахвърлям първите съвети:* Гуми максимум 16-ки, още по-добре 15-ки;* Предно предаване.Лично моите коли,които съм имал в БГ условията,при най малкият наклон дават повече газ от мен и при спусканията отново дават,докато аз отнемам тогава.Съответно по нисък разход,което обезмисля темпомата като икономия,вече като удобство ако си на 200км аутобан,да. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 19 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2014 Човек, който една година не може да схване, че има отвертка в плафона и тя му трака няма как да бъде просветлен в каквото и да е било.Ако говориш за мен, ще съм признателен да ми припомниш къде точно съм го написал това. И после ако се окаже, че си сгрешил, да се извиниш както подобава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 20 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2014 Хахах ама и си вярваш. Пиши на armenian@priest.com ще ти се извиня в един реплай. Точно това имах предвид. Лично моите коли,които съм имал в БГ условията,при най малкият наклон дават повече газ от мен и при спусканията отново дават,докато аз отнемам тогава.Съответно по нисък разход,което обезмисля темпомата като икономия,вече като удобство ако си на 200км аутобан,да. От Карнобат до Пловдив е горе-долу равно и на темпомат ми дадва колкото и на крак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 20 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2014 Ето това изречение кратко и ясно описва проблемът ти - а именно, че доста прибързано и незадълбочено се изказваш.Аз никога не съм имал проблем с плафони и отвертки и ти ако беше пич на място, щеше да се постараеш да застанеш зад думите си - било като ги докажеш, или се извиниш, че си сбъркал.Младостта и неопитността не са порок, нито нещо срамно, тук няколко човека ти дават ценни съвети за живота, твоя си работа дали ще ги приемаш или не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 20 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2014 (Редактирано) Ако беше пич на място щеше да се извиниш че се изказваш прибързано като парле пред майка си и се опитваш да оригиналничиш с тъпашки лафчета за предното предаване и 16ките с които се изложи като кифладжия. Няколкото човека с житейските съвети ви предлагам да си направите една регистрация в бг мама или тийн проблемс, че определено не сте за тук. И децата знаят, че колата на темпомат харчи повече от колкото ако се кара пестеливо. Редактирано 20 Февруари 2014 от N1995 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sharper Публикувано 20 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2014 Пичове, малко ми е безпочвено да се купува V6 двигател и изобщо да се коментира разхода му. Ако тръгваш да взимаш такава кола, голям двигател, горивото не би трябвало изобщо да е фактор във месечните ти разходи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsov82 Публикувано 20 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2014 (Редактирано) понеже си говорим за разход на гориво и пестеливост и икономия предлагам на комплексарите да се възползват от кампанията в мойта работа VOLVO TRUCK за икономичното каране и ползване на CC и ACC.http://www.volvotrucks.com/trucks/bulgaria-market/bg-bg/trucks/volvo-fh-series/key-features/Pages/i-see.aspxKолеги събудете се -тия коли не харчат 4 /100 км ..Щом искаш голяма кола има ли значение колко харчи..Е да има и аудита които харчат 4/100 но не гориво а масло..... Редактирано 20 Февруари 2014 от arsov82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLO Публикувано 22 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2014 Епа явно има значение разхода, след като хората се хвърлят на Ве Осем и след това тичат да му боднат газова.Тук за съжаление всичко е объркано. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 22 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2014 Хората карат и W12 с голямо удоволствие на газ. Комплекси по отношение на горивата има най-много в България и Русия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 22 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2014 То и каращи на газ има най много в България и Русия сигурно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 23 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2014 Най-много комплекси в България има по отношение на цилиндри и кубатури. Не може в държава където има само една крива завършена от край до край магистрала, да се тачат само мотори от V8 нагоре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 23 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! Всъщност точно това е обяснението- липсата на нормални пътища. На магистралата най-малко ти трябва V8+. Редактирано 23 Февруари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLO Публикувано 3 Март 2014 Доклад Share Публикувано 3 Март 2014 Тъпите немци от Аутобилд в последниото им издание, 2.7 TDI го препоръчват като най-подходящ двигател за 4F.Как не разбраха че това е най-ненужния двигател и как след толкова години не успяха да се светнат за газта, не ми е ясно! :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 3 Март 2014 Доклад Share Публикувано 3 Март 2014 Явно не са изкупени още боклуците на немците и италианците и ги рекламират Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 3 Март 2014 Доклад Share Публикувано 3 Март 2014 Тъпите немци от Аутобилд в последниото им издание, 2.7 TDI го препоръчват като най-подходящ двигател за 4F.Как не разбраха че това е най-ненужния двигател и как след толкова години не успяха да се светнат за газта, не ми е ясно! :-) Същите тези немци обясняваха как за 90к км този мотор срива мултитроника ...В 4G едни други немци са го оправили проблемът с 2.7 - доста по-сполучливо според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLO Публикувано 4 Март 2014 Доклад Share Публикувано 4 Март 2014 Явно не са изкупени още боклуците на немците и италианците и ги рекламират Нали! Абе знаех си че има нещо, ма не съм толкова умен да го разбера.Мултито го прави на кайма всеки един двигател. След като душегуба им взима здравето, какво остава за остналите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 4 Март 2014 Доклад Share Публикувано 4 Март 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Е тогава с какво една кола с двигател 2.7 + quattro + tiptronic със същите екстри като 3.0 е по-добра или пък по-евтина? Редактирано 5 Март 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване