Jump to content

А6 2,7 ТДИ


Tinin

Recommended Posts

Дайте да се разберем,нали говорите за показанията на борда?! Защото на колонката обикновено излизат леко различни данни. Както каза някой,на тези коли разходът им е най-малкият разход. Гледаш да работи добре с горивото,което сипваш,и оттам-нататък каквото дойде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 138
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Посоченият от чен разход е на колонка, не по борд, но вече бях писъл веднъж,че и на борд ми е толкова, поне извънградско, в София е друга бира :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят разход на извън градско, също съответства на показанията на компютъра. В града не мога да засека дали е точно показанието на борда, още повече, че то се мени от 11 до 20. Но определено това си е кола за извън града, там удоволствието е максимално ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Посоченият от чен разход е на колонка, не по борд, но вече бях писъл веднъж,че и на борд ми е толкова, поне извънградско, в София е друга бира :)

 

Под 7 само един път в Гърция ми даде в колоната с 80 и галене на педала. В БГ немагистрално като изрежеш няколко пъти колоната на S няма как да стане под 7.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една малка подробност темпомата като цяло,не само на тази кола ,не я прави по икономична.
То беше хубаво да направим една сборна тема относно разхода за различните модели ауди.
Просто за пробата съм закрепял на 6.5л/100 с 90-110км,3.0тди 4х4 ръчна кутия.

 

post-24770-0-67200500-1392806862_thumb.j

Редактирано от Тони1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако можеш да караш ще е по-икономично без темпомат защото можеш да засилваш колата ако видиш нагорнище и тн. Ако не можеш ще ти е по-нисък :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просветли ни как се кара икономично без темпомат, велики учителю!

За да те улесня, ще нахвърлям първите съвети:

* Гуми максимум 16-ки, още по-добре 15-ки;

* Предно предаване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек, който една година не може да схване, че има отвертка в плафона и тя му трака няма как да бъде просветлен в каквото и да е било. Ходи си избивай някъде другъде комплексите, на мен не си ми интересен. Темпомата е по-икономичен само на идеално равен път от добър шофьор. Ти може и в града да го ползваш ако искаш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако можеш да караш ще е по-икономично без темпомат защото можеш да засилваш колата ако видиш нагорнище и тн. Ако не можеш ще ти е по-нисък :)

Точно това имах предвид.

 

Просветли ни как се кара икономично без темпомат, велики учителю!

За да те улесня, ще нахвърлям първите съвети:

* Гуми максимум 16-ки, още по-добре 15-ки;

* Предно предаване.

Лично моите коли,които съм имал в БГ условията,при най малкият наклон дават повече газ от мен и при спусканията отново дават,докато аз отнемам тогава.Съответно по нисък разход,което обезмисля темпомата като икономия,вече като удобство ако си на 200км аутобан,да.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек, който една година не може да схване, че има отвертка в плафона и тя му трака няма как да бъде просветлен в каквото и да е било.

Ако говориш за мен, ще съм признателен да ми припомниш къде точно съм го написал това. И после ако се окаже, че си сгрешил, да се извиниш както подобава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахах ама и си вярваш. Пиши на armenian@priest.com ще ти се извиня в един реплай. 

 

Точно това имах предвид.

 

Лично моите коли,които съм имал в БГ условията,при най малкият наклон дават повече газ от мен и при спусканията отново дават,докато аз отнемам тогава.Съответно по нисък разход,което обезмисля темпомата като икономия,вече като удобство ако си на 200км аутобан,да.

 

От Карнобат до Пловдив е горе-долу равно и на темпомат ми дадва колкото и на крак :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето това изречение кратко и ясно описва проблемът ти - а именно, че доста прибързано и незадълбочено се изказваш.

Аз никога не съм имал проблем с плафони и отвертки и ти ако беше пич на място, щеше да се постараеш да застанеш зад думите си - било като ги докажеш, или се извиниш, че си сбъркал.

Младостта и неопитността не са порок, нито нещо срамно, тук няколко човека ти дават ценни съвети за живота, твоя си работа дали ще ги приемаш или не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако беше пич на място щеше да се извиниш че се изказваш прибързано като парле пред майка си и се опитваш да оригиналничиш с тъпашки лафчета за предното предаване и 16ките с които се изложи като кифладжия. Няколкото човека с житейските съвети ви предлагам да си направите една регистрация в бг мама или тийн проблемс, че определено не сте за тук. И децата знаят, че колата на темпомат харчи повече от колкото ако се кара пестеливо.  

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, малко ми е безпочвено да се купува V6 двигател и изобщо да се коментира разхода му. Ако тръгваш да взимаш такава кола, голям двигател, горивото не би трябвало изобщо да е фактор във месечните ти разходи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

понеже си говорим за разход на гориво и пестеливост и икономия предлагам на комплексарите да се възползват от кампанията в мойта работа VOLVO TRUCK за икономичното каране и ползване на CC  и  ACC.

http://www.volvotrucks.com/trucks/bulgaria-market/bg-bg/trucks/volvo-fh-series/key-features/Pages/i-see.aspx

Kолеги събудете се -тия коли не харчат 4 /100 км ..Щом искаш голяма кола има ли значение колко харчи..Е да има и аудита които харчат 4/100 но не гориво а масло..... :hilezh:

Редактирано от arsov82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Епа явно има значение разхода, след като хората се хвърлят на Ве Осем и след това тичат да му боднат газова.

Тук за съжаление всичко е объркано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хората карат и W12 с голямо удоволствие на газ. Комплекси по отношение на горивата има най-много в България и Русия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-много комплекси в България има по отношение на цилиндри и кубатури. Не може в държава където има само една крива завършена от край до край магистрала, да се тачат само мотори от  V8 нагоре. :runningdog:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

 

Всъщност точно това е обяснението- липсата на нормални пътища. На магистралата най-малко ти трябва V8+.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Тъпите немци от Аутобилд в последниото им издание, 2.7 TDI го препоръчват като най-подходящ двигател за 4F.

Как не разбраха че това е най-ненужния двигател и как след толкова години не успяха да се светнат за газта, не ми е ясно! :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъпите немци от Аутобилд в последниото им издание, 2.7 TDI го препоръчват като най-подходящ двигател за 4F.

Как не разбраха че това е най-ненужния двигател и как след толкова години не успяха да се светнат за газта, не ми е ясно! :-)

 

Същите тези немци обясняваха как за 90к км този мотор срива мултитроника :) ...

В 4G едни други немци са го оправили проблемът с 2.7 - доста по-сполучливо според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно не са изкупени още боклуците на немците и италианците и ги рекламират :)

Нали! Абе знаех си че има нещо, ма не съм толкова умен да го разбера.

Мултито го прави на кайма всеки един двигател. След като душегуба им взима здравето, какво остава за остналите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Е тогава с какво една кола с двигател 2.7 + quattro + tiptronic със същите екстри като 3.0 е по-добра или пък по-евтина?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...