Jump to content

Отново тема за спирачните дискове


turbogti

Recommended Posts

  • Отговори 103
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз дисковете ги сменям като паднат накладките защото няма нищо между тях. :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

както гледам доста хора са ги сменяли дисковете ха сега даите идея какви да си взема и аз откаде и какви пари са 4те броя за Б4 ааа и какви наклатки ще ми препоръчате :hilezh:

Редактирано от kivv
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дискове - брембо, шведски се водят май

накладки - ате, нито свирят нито стържат, спират за световно и се преродих с тях

сега, цени актуални не знам точно, тук може Димо да се намеси :(

Като взех колата предните дискове така бяха ръждясали, че при галене на спирачката педала и волана силно вибрираха! :(

Оттам се наложи смяна (принудителна), както на дисковете, така и на накладките.

Задните не съм ги пипал (още).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дискове - брембо, шведски се водят май

накладки - ате, нито свирят нито стържат, спират за световно и се преродих с тях

сега, цени актуални не знам точно, тук може Димо да се намеси :hilezh:

Като взех колата предните дискове така бяха ръждясали, че при галене на спирачката педала и волана силно вибрираха! :(

Оттам се наложи смяна (принудителна), както на дисковете, така и на накладките.

Задните не съм ги пипал (още).

Сподели, къде могат да се купят дискове от тази марка /brembo/ в София!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип при повечето немски автомобили спирачните системи за оригинално вграждане са "АТЕ" или "LUCAS". Зная, че за накладки "TEXTAR" и "FERODO" са хубави, но аз съм решил да не си правя проби и взимам само "ATE".

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=15008&hl=

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я гледайте тук за какво става въпрос: ЛИНК

Редактирано от Wizi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предлагат ми в един магазин Оптимал(дискове) марката била добра ,немски казват че са-така ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

както гледам доста хора са ги сменяли дисковете ха сега даите идея какви да си взема и аз откаде и какви пари са 4те броя за Б4 ааа и какви наклатки ще ми препоръчате :)

Аз си сложих БОШ и никак не съм доволен. Разлика имаше само в началото,после (след 20000 км.)май леко се поизкривиха и почна да ми бие волана при спиране от по-висока скорост,а онзи ден установих и че вече (30000 км.) имат сериозен ръб. Как е възможно,никой не можа да ми обясни. Все пак говориме за БОШ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предлагат ми в един магазин Оптимал(дискове) марката била добра ,немски казват че са-така ли е?

По-скоро китайски-откажи се :)

Вземи нещо читаво за да забравиш за дисковете за доста време.

Поста над моя доказва, че попаднеш ли на ментета, бързо отиваш на изходно положение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемите с кривенето на дисковете може да се получат на всеки диск и по всяко време! Ако се кара извеснтно време с интензивно ползване на спирачката и после се набуха колата в някоя голяма локва няма диск дето да не се изкриви. :respekt:

А иначе дисковете са си едно желязо и проблемчетата по износването по-скоро идват от лоши накладки, а не от лоши дискове. Ако дисковете не са маркови има лека вероятност при самото производство да не са балансирани, както трябва, но ако тръгнат нормално още от начало по-нататък вече всичко ще да е ОК. :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А иначе дисковете са си едно желязо и проблемчетата по износването по-скоро идват от лоши накладки, а не от лоши дискове.

бих казал че идват от задкормилното устройство :respekt: - защото трябва да се внимава с накладките след като се сложат нови.

Редактирано от lllubo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз смених всички спирачни апарати и дискове! Имам B3/ 88-а година, но сложих предни вентилирани дискове и апарати от B4. Станаха без проблем и направо се родих! А задните спирачни апарати ги смених заради ръчната спирачка! При мене и задните са дискови и единиоя апарат като издърпам ръчната изобщо не освобождаваше после. Три години карах без да ползвам ръчна и накрая ми омръзна! Изобщо - системата на задните спирачни апарати се оказа доста сложна! Докатао попадна на читави спирачни апарати смених два комплекта. Интересно е, че задните спирачни апаратри са Girling, а предните АТЕ. Аз лично бих заложил на дискове lemforder - доказано качество!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз днес си купих 4бр.дискове и накладки на BOSCH,Димо извинявай но ме зарибиха ,+ два шарнира 290лв.Леле какво направих :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...