Jump to content

"Проблем с 1.8T след ремонт в Madness-motorsport"


Recommended Posts

Може да са си прави хората за тях - да си търсят правата за 20 - 30 или били 100 лева, там колкото са, за тях може да са доста пари, никой не е роден милионер да пръска столевки за добър ден, но истината е , че в България е така- малко са хората който изпипват и си гледат съвесно работата, навсякаде се работи през пръсти и гаранция никой не дава за нищо.Конкретно за темата кой какво направил и станало, не  е 100 % ясно, така че било квот било, wv - маняци, не се надъхвайте излишно, живота е повече от 50 лева и си продължава и утре и вдругиден.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 188
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Оставам с впечатление, че както ти, така и доста от писателите в темата, не сте чели повечето от написаното. Пробвай да прочетеш темата от самото и начало и ще разбереш за какво говори, както robobug така и автора!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Пешка, ти в хирургически кабинет ли сваляш тая глава и мотора като цяло, боклуци не попадат в него и не е нужно да се промие след такава интервенция мазилната система, преди да се налее маслото, така ли?

 

Ако е така, предлагам да не даваш воля повече на своите измишльотини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ви е срам!

Накълвахте светилото на VR6 (че и турбо) моторетките в пасат Бе3 на фауве форума от Хасково...

Всичко свято сте способни да опорочите!

 

Сега?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега пак се оказва, че половината от нещата дето уж не били правени от тях, са били направени, ма се трае. Направо е смешно, майни, аз ако бях на ваше място, целия ремонт щях да му поема на момчето, е така, за слава и чест, какво са 110 лева труд и там около 70 части. Той, щял да плати половината.... Смех най-голем. Плати му целия ремонт поне, да кажеш, че ето, макар, че не е "сигурно", че вие сте се оплескали, поемате изцяло разходите. Нали... и дори и повече да са били, пак ще щяли да ги поемете.

 

Освен, че сте мърлячи и не ви бива, нямате и елементарен маркетингов подход и такт към клиента. Ако искаш лъжа го наречи, това е пазарен трик, който очевидно не владеете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не плащат - оакали са се и не щат да си чистят димящата купчинка.

Плащат всички - ето, признаха си, че са се оакали чутовно.

 

Изобщо, излизане с чест от тая ситуация по форумите няма.

Дано са се разбрали нормално помежду си поне.

А четящите да са "си направили изводите"...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те четящите са си направили изводите отдавна, въпроса е че повечето хора са нечетящи, да не кажа направо неграмотни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

-Искам да попитам кои от нещата, които съм написал са глупости, кои са спорни и защо?

 

-така също искам да разбера, как точно се разглобява мотор, в частност глава - какво се сваля, източва, в какво помещение. Как се запазва стерилността? Какви точно боклуци ще се вземат и къде точно биха попаднали.

 

-Също така, когато някой каже че трябвало да се ревизира - на какво е стигнал до този извод- предполагам е хоодил лично и е мерил износване на бутала, цилиндри, сегменти, маслена помпа, лагери и колянов вал?!

 

- Как се ревизира мотор , в случая 1.8Т, със 100-300лв

 

- Защо едно увредено от клапан бутало изисква ревизия на дъното, защо смяната само на едно бутало е компромис и защо налага обезателна смяна на маслото и промиване на маслената система?

 

-На база какво се твърди, че едно масло, щом е източено на 6000км е едва ли не престъпно да се налее обратно - предполагам е направен детайлен анализ на качествата и състава му?!

 

- Кога, освен при съсипване на лагерите на вала, както и при шлайф на блока, се налага промиване на маслената система

 

- Колко от хората, тръгнали да ме иронизират, са сваляли глава или поне са присъствали?

 

 Кой  казва няма значение, важно е какво казва.

Нивото на писане в тази тема /дано да не е и във форума като цяло/ е изключително ниско и ми прави много лошо впечатление! На такова ниво няма как да ме накарате да пиша.

 

Ако някой иска да обсъдим и коментираме нещо, но нормално, нямам нищо против.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Моторът е бил пътник,  буталата са много по-уязвими на бедни смеси, отколкото клапаните на един турбомотор. Чипа с ненастоена на газ кола е ускорил нещата определено, но е било въпрос на време.

 

Въобще имаш ли представа до какво довежда бедната смес при газта ? Май никаква, че да пишеш тия глупости.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В сутрешният блок на бТВ обявиха, че настоящата тема е надминала по интерес дори последният епизод на "Под прикритие"! А днес драмата се очаквало да бъде още по-неконтолируема и да прерасне в масови между-форумни сблъсаци и гражданско неподчинение! 

032546491-big.jpg?r=0

Редактирано от Tsvetkov83
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тръцовете страдат от запушени цедки на маслената помпа, та като свалиш картера е хубаво да я отпушиш. Ако ще сваляш главата е хубаво да смениш маслообирачи, да паснеш клапани. Като сваляш буталата виж как са сегментите, луфтовете.

Как да се случат всичките тия неща, след като собственика не е готов да си смени маслото, което по памет от други теми за чипнати тръцове е хубаво да се сменя на 8000 км, тоест да се прецака с цели 2000 км.

Маднес пък като тунингари, уж с име как са се навили да му ливнат старото масло след тоя ремонт, не знам. Станало е малко като във вица Имате ли канарчета? Имаме, Колко струват? 100$ бройката. Добре отрежете ми за 5 $.

 

ПП: Сега видях, че главата била ревизирана. Остава въпроса за старото масло.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пешка,масълцето поне прецеждаш ли го през гивгир или тензух,нещо, или моментално си го налюляш пак същото директно от гърнето на земята ?? :rolleyes:

Не, стари дънки вършат работа. Аз преди мислех да заснема процедурата и да го продавам втора ръка масло ама не ми остана време.  :hilezh:  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Ако някой иска да обсъдим и коментираме нещо, но нормално, нямам нищо против.

Аз също, ма не в тая тема, вицовете са в извън темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те четящите са си направили изводите отдавна, въпроса е че повечето хора са нечетящи, да не кажа направо неграмотни.

Ти от кои си всъщност?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е от тия, дето е стъпвал в димящите купчинки на Майнес мотор шприц, ма да не смее да си казва. :hilezh:

 

Странно е, че много хора са стъпвали в такива купчинки, ма си траят, щото е ясно, че това не е като хранителен магазин, не те кефи ЛИДЛ, бегом в Била, броят се на пръсти, може пак да им се налага да стъпват в същите купчинки.

 

Не стана и ясно, какво се случва със страхувателните намерения на густо майна битка тийм, някакво развитие по въпроса?  Дет вика Явор, интересна професия е това денталната медицина. Позаглеждам се.

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно е, че много хора са стъпвали в такива купчинки, ма си траят, щото...

 

На някои просто не им се занимава, а и с тия страхуванки по телефоните не си е работа, смееш ли да кажеш... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм стъпвал в маднес, ходя само при познати точно поради тези неща, които стават и се описват в темата, инак колата ми достатъчно мощна е излязла от завода, че да я чипосвам допълнително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата се оака тотално.. Чак през телефона се размириса :huh: чудя се само ако продължава това сипване докъде ще я докарате. Мисля че Маднес си е взел поука така или иначе ще покаже времето колко. Не взимам страна нито разбирам от тунинг и тем подобни изгъзици ма отдавна се изчерпахте

Sent from my C2105 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маднес поука не си е взел. Сигурен съм, че той вътршено е убеден, че не е сбъркал, в момента натрупва точки за регрес. Виж, че не получихме отговор на нито един конкретен въпрос. Не каза - това, това, това, това и това сме сменили. Това, това и това, НИЕ сме направили. Не става ясно дори маслен филтър сменен ли е. А да дадеш гаранция за нещата, дето ти си направил, без да смениш  масло и филтър, ПОНЕ, леко ми се струва несериозно. Както и да е, ясно е, че отговори няма да се получат. Въпросът е, че е хубаво такива неща да излизат на яве. И не заради негативното дотиране на самите маднес, заради естествения подбор сред туненгарите, което ще доведе до повишаване на качеството на крайния продукт... или поне няма да "дими", както в момента.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маднес поука не си е взел. Сигурен съм, че той вътршено е убеден, че не е сбъркал, в момента натрупва точки за регрес. Виж, че не получихме отговор на нито един конкретен въпрос. Не каза - това, това, това, това и това сме сменили. Това, това и това, НИЕ сме направили. Не става ясно дори маслен филтър сменен ли е. А да дадеш гаранция за нещата, дето ти си направил, без да смениш масло и филтър, ПОНЕ, леко ми се струва несериозно. Както и да е, ясно е, че отговори няма да се получат. Въпросът е, че е хубаво такива неща да излизат на яве. И не заради негативното дотиране на самите маднес, заради естествения подбор сред туненгарите, което ще доведе до повишаване на качеството на крайния продукт... или поне няма да "дими", както в момента.

абсолютно съгласен съм с теб но тази дискусия би трябвало да се осъществи със двете страни тук... а като чета и двете липсват отдавна.. остана хейтване.

Sent from my C2105 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то зарежи другото  ангренажния ремък дали някой го е проверил

Прочете ли цялата тема?Човека е написАл,че преди 6 000км. е обслужвал колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочете ли цялата тема?Човека е написАл,че преди 6 000км. е обслужвал колата.

АЗ съм я прочел не става въпрос преди 6к км братле

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...