STEFAN8898 Публикувано 6 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2014 Може да са си прави хората за тях - да си търсят правата за 20 - 30 или били 100 лева, там колкото са, за тях може да са доста пари, никой не е роден милионер да пръска столевки за добър ден, но истината е , че в България е така- малко са хората който изпипват и си гледат съвесно работата, навсякаде се работи през пръсти и гаранция никой не дава за нищо.Конкретно за темата кой какво направил и станало, не е 100 % ясно, така че било квот било, wv - маняци, не се надъхвайте излишно, живота е повече от 50 лева и си продължава и утре и вдругиден. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 6 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2014 Оставам с впечатление, че както ти, така и доста от писателите в темата, не сте чели повечето от написаното. Пробвай да прочетеш темата от самото и начало и ще разбереш за какво говори, както robobug така и автора! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 6 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2014 Пешка, ти в хирургически кабинет ли сваляш тая глава и мотора като цяло, боклуци не попадат в него и не е нужно да се промие след такава интервенция мазилната система, преди да се налее маслото, така ли? Ако е така, предлагам да не даваш воля повече на своите измишльотини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 6 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2014 Не ви е срам!Накълвахте светилото на VR6 (че и турбо) моторетките в пасат Бе3 на фауве форума от Хасково...Всичко свято сте способни да опорочите! Сега? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 6 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2014 Сега пак се оказва, че половината от нещата дето уж не били правени от тях, са били направени, ма се трае. Направо е смешно, майни, аз ако бях на ваше място, целия ремонт щях да му поема на момчето, е така, за слава и чест, какво са 110 лева труд и там около 70 части. Той, щял да плати половината.... Смех най-голем. Плати му целия ремонт поне, да кажеш, че ето, макар, че не е "сигурно", че вие сте се оплескали, поемате изцяло разходите. Нали... и дори и повече да са били, пак ще щяли да ги поемете. Освен, че сте мърлячи и не ви бива, нямате и елементарен маркетингов подход и такт към клиента. Ако искаш лъжа го наречи, това е пазарен трик, който очевидно не владеете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 6 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2014 Не плащат - оакали са се и не щат да си чистят димящата купчинка.Плащат всички - ето, признаха си, че са се оакали чутовно. Изобщо, излизане с чест от тая ситуация по форумите няма.Дано са се разбрали нормално помежду си поне.А четящите да са "си направили изводите"... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 6 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2014 Те четящите са си направили изводите отдавна, въпроса е че повечето хора са нечетящи, да не кажа направо неграмотни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 6 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2014 Нещо .... Ако има поизпадали зъбки,с радост ше помогна RaDi_B4 ми е асистент ,това му е едно от хобитата Sent from my iPhone 6S using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6kata Публикувано 6 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2014 -Искам да попитам кои от нещата, които съм написал са глупости, кои са спорни и защо? -така също искам да разбера, как точно се разглобява мотор, в частност глава - какво се сваля, източва, в какво помещение. Как се запазва стерилността? Какви точно боклуци ще се вземат и къде точно биха попаднали. -Също така, когато някой каже че трябвало да се ревизира - на какво е стигнал до този извод- предполагам е хоодил лично и е мерил износване на бутала, цилиндри, сегменти, маслена помпа, лагери и колянов вал?! - Как се ревизира мотор , в случая 1.8Т, със 100-300лв - Защо едно увредено от клапан бутало изисква ревизия на дъното, защо смяната само на едно бутало е компромис и защо налага обезателна смяна на маслото и промиване на маслената система? -На база какво се твърди, че едно масло, щом е източено на 6000км е едва ли не престъпно да се налее обратно - предполагам е направен детайлен анализ на качествата и състава му?! - Кога, освен при съсипване на лагерите на вала, както и при шлайф на блока, се налага промиване на маслената система - Колко от хората, тръгнали да ме иронизират, са сваляли глава или поне са присъствали? Кой казва няма значение, важно е какво казва.Нивото на писане в тази тема /дано да не е и във форума като цяло/ е изключително ниско и ми прави много лошо впечатление! На такова ниво няма как да ме накарате да пиша. Ако някой иска да обсъдим и коментираме нещо, но нормално, нямам нищо против. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 6 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2014 Моторът е бил пътник, буталата са много по-уязвими на бедни смеси, отколкото клапаните на един турбомотор. Чипа с ненастоена на газ кола е ускорил нещата определено, но е било въпрос на време. Въобще имаш ли представа до какво довежда бедната смес при газта ? Май никаква, че да пишеш тия глупости. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 6 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2014 (Редактирано) В сутрешният блок на бТВ обявиха, че настоящата тема е надминала по интерес дори последният епизод на "Под прикритие"! А днес драмата се очаквало да бъде още по-неконтолируема и да прерасне в масови между-форумни сблъсаци и гражданско неподчинение! Редактирано 6 Февруари 2014 от Tsvetkov83 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 6 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2014 (Редактирано) Тръцовете страдат от запушени цедки на маслената помпа, та като свалиш картера е хубаво да я отпушиш. Ако ще сваляш главата е хубаво да смениш маслообирачи, да паснеш клапани. Като сваляш буталата виж как са сегментите, луфтовете.Как да се случат всичките тия неща, след като собственика не е готов да си смени маслото, което по памет от други теми за чипнати тръцове е хубаво да се сменя на 8000 км, тоест да се прецака с цели 2000 км.Маднес пък като тунингари, уж с име как са се навили да му ливнат старото масло след тоя ремонт, не знам. Станало е малко като във вица Имате ли канарчета? Имаме, Колко струват? 100$ бройката. Добре отрежете ми за 5 $. ПП: Сега видях, че главата била ревизирана. Остава въпроса за старото масло. Редактирано 6 Февруари 2014 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 6 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2014 Пешка,масълцето поне прецеждаш ли го през гивгир или тензух,нещо, или моментално си го налюляш пак същото директно от гърнето на земята ?? Не, стари дънки вършат работа. Аз преди мислех да заснема процедурата и да го продавам втора ръка масло ама не ми остана време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 6 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2014 Ако някой иска да обсъдим и коментираме нещо, но нормално, нямам нищо против.Аз също, ма не в тая тема, вицовете са в извън темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 6 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2014 Те четящите са си направили изводите отдавна, въпроса е че повечето хора са нечетящи, да не кажа направо неграмотни.Ти от кои си всъщност? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 6 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2014 (Редактирано) Може да е от тия, дето е стъпвал в димящите купчинки на Майнес мотор шприц, ма да не смее да си казва. Странно е, че много хора са стъпвали в такива купчинки, ма си траят, щото е ясно, че това не е като хранителен магазин, не те кефи ЛИДЛ, бегом в Била, броят се на пръсти, може пак да им се налага да стъпват в същите купчинки. Не стана и ясно, какво се случва със страхувателните намерения на густо майна битка тийм, някакво развитие по въпроса? Дет вика Явор, интересна професия е това денталната медицина. Позаглеждам се. Редактирано 6 Февруари 2014 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
supervlao Публикувано 6 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2014 Ето такъв автомобил трябва да се излъчи за фауве феста!Нечипосан 1.8Т - уникааааат! Имам. Няма и газ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 6 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2014 Странно е, че много хора са стъпвали в такива купчинки, ма си траят, щото... На някои просто не им се занимава, а и с тия страхуванки по телефоните не си е работа, смееш ли да кажеш... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 6 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2014 Не съм стъпвал в маднес, ходя само при познати точно поради тези неща, които стават и се описват в темата, инак колата ми достатъчно мощна е излязла от завода, че да я чипосвам допълнително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stodi Публикувано 6 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2014 Темата се оака тотално.. Чак през телефона се размириса чудя се само ако продължава това сипване докъде ще я докарате. Мисля че Маднес си е взел поука така или иначе ще покаже времето колко. Не взимам страна нито разбирам от тунинг и тем подобни изгъзици ма отдавна се изчерпахте Sent from my C2105 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 6 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2014 Маднес поука не си е взел. Сигурен съм, че той вътршено е убеден, че не е сбъркал, в момента натрупва точки за регрес. Виж, че не получихме отговор на нито един конкретен въпрос. Не каза - това, това, това, това и това сме сменили. Това, това и това, НИЕ сме направили. Не става ясно дори маслен филтър сменен ли е. А да дадеш гаранция за нещата, дето ти си направил, без да смениш масло и филтър, ПОНЕ, леко ми се струва несериозно. Както и да е, ясно е, че отговори няма да се получат. Въпросът е, че е хубаво такива неща да излизат на яве. И не заради негативното дотиране на самите маднес, заради естествения подбор сред туненгарите, което ще доведе до повишаване на качеството на крайния продукт... или поне няма да "дими", както в момента. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stodi Публикувано 6 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2014 Маднес поука не си е взел. Сигурен съм, че той вътршено е убеден, че не е сбъркал, в момента натрупва точки за регрес. Виж, че не получихме отговор на нито един конкретен въпрос. Не каза - това, това, това, това и това сме сменили. Това, това и това, НИЕ сме направили. Не става ясно дори маслен филтър сменен ли е. А да дадеш гаранция за нещата, дето ти си направил, без да смениш масло и филтър, ПОНЕ, леко ми се струва несериозно. Както и да е, ясно е, че отговори няма да се получат. Въпросът е, че е хубаво такива неща да излизат на яве. И не заради негативното дотиране на самите маднес, заради естествения подбор сред туненгарите, което ще доведе до повишаване на качеството на крайния продукт... или поне няма да "дими", както в момента. абсолютно съгласен съм с теб но тази дискусия би трябвало да се осъществи със двете страни тук... а като чета и двете липсват отдавна.. остана хейтване.Sent from my C2105 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitaka madafaka Публикувано 6 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2014 то зарежи другото ангренажния ремък дали някой го е проверил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 7 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2014 то зарежи другото ангренажния ремък дали някой го е проверилПрочете ли цялата тема?Човека е написАл,че преди 6 000км. е обслужвал колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitaka madafaka Публикувано 7 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2014 Прочете ли цялата тема?Човека е написАл,че преди 6 000км. е обслужвал колата.АЗ съм я прочел не става въпрос преди 6к км братле Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts