Цанчо Публикувано 13 Март 2014 Доклад Share Публикувано 13 Март 2014 От цялата торба с части само сегментите имат нужда от разработка /напасване към цилиндрите/. Ако има останал хонинг по цилиндрите, това ще спомогне за процеса, ако няма разработката може да не доведе до добър резултат. Същото е ако цилиндърът е износен елипсовидно. Наливай някакво минерално масло и карай. Не я жали, не я карай в прекалено ниски обороти. Не вдигай повече от 3000 об/мин. карай я нормално, не избягвай баирите. Дори и давай пълна газ за кратко И през цялото време наблюдавай уреда за температурата - да не загрява повече от нормалното... има един лаф "както я научиш отначало - така ще върви до края". Шега е разбира се, но има нещо вярно. Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 13 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Март 2014 Запалих двигателя да поработи и да се обезвъздуши охлаждащата система.Налях червен антифриз.Обезвъздуши се лесно,термостата отвори на 90 градуса и стрелката закова там.Двигателя работи около 20 минути,но стрелката не помръдна.Мотора след 10 тата минута много приятно утихна.Много по тих е от АСЕ-то.Остана да наредя отпред ламарините,броня, фарове, мигачи и да вкарам таблото на мястото му.Много съм доволен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 13 Март 2014 Доклад Share Публикувано 13 Март 2014 Браво! Значи завършваш проекта Съмнявам се,че има двигател,който да не е по-тих от АСЕ-то Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 13 Март 2014 Доклад Share Публикувано 13 Март 2014 който да не е по-тих от АСЕ-то И тракалниците ли са по-тихи от ACE-то? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 13 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Март 2014 (Редактирано) Браво! Значи завършваш проектаБлагодаря!Честно казано нямаше никакъв проект,просто го реших и го направих с помощ от приятели. Колкото до шума на мотора ставаше въпрос за предишния ми двигател.Катализатора беше празен и имаше неприятен звук.На Веско и Цани моторите са по-тихи.Тахните автомобили са уникални според мен. Редактирано 13 Март 2014 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 13 Март 2014 Доклад Share Публикувано 13 Март 2014 И тракалниците ли са по-тихи от ACE-то? Казах го с голяма доза самоирония и шега. И аз съм с АСЕ. Благодаря!Честно казано нямаше никакъв проект,просто го реших и го направих с помощ от приятели.Похвално е, че го реши и го направи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 13 Март 2014 Доклад Share Публикувано 13 Март 2014 Тони,радвам се,че си чул гласа на маторя и си доволен.Дано останалото,което имаш да правиш да мине гладко.Жалко за мен е,че ще посетя още веднъж Русе в края на месеца и ще ми бъде за последно.Ако успея да открадна малко време ще ти звънна да се видим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 15 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Март 2014 Благодаря на всички,които се включиха в темата и дадоха полезни съвети.Възползвал съм се от всеки всеки съвет,схеми, скици, линкове и ми свършиха чудесна работа.Днес колата излезе на ход със запален двигател от гаража и започна да се оправя инсталацията.Като приключа с всичко ще има снимки и видеоклипове,не искам да избързвам още. БЛАГОДАРЯ ВИ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 25 Март 2014 Доклад Share Публикувано 25 Март 2014 Да питам, жив ли си, изчезна като Косичели. Sent from my GT-I9195 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 25 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Март 2014 А жив съм, жив съм.Не съм изкарал колата,защото имах много други ангажименти, а и сега ми пристига ГИ,като го сложим и като боядисам бронята,тогава я вадя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 31 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2014 (Редактирано) От днес вече си карам колата.Много съм доволен.ГИ-то е в багажника и скоро ще си отиде на мястото.Направо е като самолет в сравнение с предишния мотор,дори не виждам смисъл да се слага чип.С таблото от А6-цата съм-страхотно е.Със същото натискане на педала на газта,както преди,колата тръгва с леко превъртене на гуми.Ще ми трябва малко време да свикна,защото това ми е първата кола с турбомотор и усещането е страхотно,но трябва да се кара внимателно, без да се товари много трансмисията и да се внимава в града.Опасно е сутринта,защото всички пешеходци вървят и спят,а децата се движат без придружители.То не ти дава да докоснеш педала на газта,чува се фюююююююююю и заминава.Толкова е тих този мотор,при условие,че съм със старата генерация.Мотора загрява много бързо и стрелката на уреда заковава на 90 градуса.Предполагам ще има доста пъти въпроса "колко ми е излязло всичко"-ами може би около 3500+ лв,като съм вземал качествени части с голяма отстъпка и още мнооооого дреболийки.Има една поговорка "капка по капка вир става"-така и с дреболийките.Скоро ще направя списък какво съм закупил,но суми няма да пиша,защото не ги помня и не ме интересуват вече,всеки може да си ги провери в ценоразписите.Всичко това стана с помощта на най-добрия ми приятел,dewaut1 от форума,за което МНОГО СЪМ МУ БЛАГОДАРЕН.БЛАГОДАРЯ ТИ БОБИ Благодаря още на всички,които се включиха в темата дадоха съвети,информация,които ми бяха много полезни.БЛАГОДАРЯ ВИ ,както и на колегата Sklepi,който ми подари жило за газта от А4-ка и на Алекс-dominator,от когото закупих мотора.Моля без коментари от рода:За тези пари щеше да си купиш хубава А4-ка 1.8Т куатро.Ако исках,щях да го направя. Редактирано 31 Март 2014 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 31 Март 2014 Доклад Share Публикувано 31 Март 2014 Честито. Обади се да ме повозиш в тая тръц сила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 31 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2014 Задължително,нали има нещо от теб в колата,как те пропуснах в благодарностите,сега ти благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 31 Март 2014 Доклад Share Публикувано 31 Март 2014 Айде честито! От сега на татък само да караш и по-малко да се налага да правиш! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 31 Март 2014 Доклад Share Публикувано 31 Март 2014 Ае със здраве да си я джиткаш на тънкана. ... От сега на татък само да караш ... п.п. Митак, ми ти кога ще я захващаш твоята? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 31 Март 2014 Доклад Share Публикувано 31 Март 2014 Аз съм я подхванал, но вече почти от месец някакъв застой се получи. Вземах една Б3-ка за заместник по време на трансплантацията и сега трябва да си възстановявам финансовата стабилност за да продължа по АЕБ-то. Иначе всичко е на съставните му части, портвам и пасвам глава и колектори и така лека по лека всичко да си мине по реда.... пък когато стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 31 Март 2014 Доклад Share Публикувано 31 Март 2014 по темата: Автора, какъв е кита на ГИ, който ще се монтира? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 9 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Април 2014 Вече навъртях към 500 км,от които 200 са на газ.Компютъра на ГИ е марка Тамона,,рейката е Валтек,а редуктора Томасето до 240 кс.Колата има много добра динамика на газ и на бензин.На газ превключва на 30 градуса,което са изминати 900 метра рано сутринта.След това през целия ден веднага обръща на газ.Влизам в едно нагорнище извънграда със 140 излизам със 180 км/ч-това беше само веднъж за проба.Днес извънградско ми даде разход 10,7/100 газ със средна скорост около 110 км/ч,като на моменти се движих със 140-160-180.ГИ го поставя мой приятел,с когото правехме обслужването на мотора. С тези изминати километри free screenshot software долях това количество гориво take a screenshot Таблото от А6-цата много добре стои на мястото на старото post images gif upload Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 10 Април 2014 Доклад Share Публикувано 10 Април 2014 (Редактирано) Колекторите дупчи ли ги заради газта? Аз използвах ето това: Редактирано 10 Април 2014 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 10 Април 2014 Доклад Share Публикувано 10 Април 2014 Тези не повдигат ли много бензиновите дюзи и да работи малко кофти на бенз? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 10 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Април 2014 Направихме 4 отвора във всмукателите.Тези неща на снимката за първи път ги виждам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 11 Април 2014 Доклад Share Публикувано 11 Април 2014 ...и да работи малко кофти на бенз? Честно казано, не съм имал такива наблюдения. Вероятно променя по накакъв начин работата, но отклонения в стойностите не съм забелязал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 12 Април 2014 Доклад Share Публикувано 12 Април 2014 Тези не повдигат ли много бензиновите дюзи и да работи малко кофти на бенз? Като се замисля дюзата хвърля доста напред и все си мисля че 1 см по назад надали е от някакво съществено значение. Не че няма то е ясно че колектора и местоположението не са и подбрани случайно, но на фона на времето което караме на бензин и на това че по това време (докато загрява мотора) надали ще настъпваме и ще искаме пълната мощност на мотора. Та затова си мисля че ако са хубаво изработени са една доста добра идея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 15 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 (Редактирано) Ето го и първият обещан видеоклип.Моля без коментари за кабелите в краката ми и декоративните пластмаси зад волана,просто днес не сложих кората и ми изпадаха видиите.Колата можеше да вдигне и по висока скорост,но насреща ми се появи една изпреварваща шкодичка и намалих,дори не съм гледал километража,следях си пътя.Мотора вече е на 640 км. http://vbox7.com/play:bbaac32517 Редактирано 15 Април 2014 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 Всички тези лампи по таблото не те ли дразнят? Иначе ми се струва, че 0-200 доста бавно ги прави... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване